Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Przeszukaj forum

Krótka Wiadomość
[2019-12-05 15:11] W dniu 6 grudnia (tj. jutro) serwer gry będzie niedostępny od porannego zapisu aż do około godziny 12:00 w celu aktualizacji systemu i konserwacji serwera.

Komunikaty

Pokaż wyniki 1 do 25 z 87
Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: Selenocosmia
Forum: Multimedia 19-03-13, 22:23
Odpowiedzi: 528
[non-pvp] Klan Wild Rose!
Odwiedzin: 97,603
Dodane przez Selenocosmia
ladnie wam polecialo farciarze!

ladnie wam polecialo farciarze!
Forum: Multimedia 17-03-13, 13:09
Odpowiedzi: 493
[non-pvp] Arkon
Odwiedzin: 98,751
Dodane przez Selenocosmia
kiedy trzeba bedzie powtorzyc to :D

kiedy trzeba bedzie powtorzyc to :D
Forum: Multimedia 17-03-13, 13:06
Odpowiedzi: 7
[non-pvp] 100 lvl Kav'Res
Odwiedzin: 3,844
Dodane przez Selenocosmia
A to wszystko dzieki mnie! Gratuluje!!!

A to wszystko dzieki mnie! Gratuluje!!!
Forum: Multimedia 16-03-13, 16:08
Odpowiedzi: 133
Odwiedzin: 23,590
Dodane przez Selenocosmia
Dzis dlugo oczekiwany wypad na Hydry, blokerem...

Dzis dlugo oczekiwany wypad na Hydry, blokerem zostal Kav'Res [99 wojownik], shooterem Arkon Waleczny [79 zwiadowca] w ciagu expa awansowal Arkon Waleczny i ja, oto kilka ss:
...
Forum: Multimedia 14-03-13, 16:16
Odpowiedzi: 133
Odwiedzin: 23,590
Dodane przez Selenocosmia
Dzis zwiedzanie raindar spoko do czasu :D ...

Dzis zwiedzanie raindar spoko do czasu :D

Szkielety, Ghule, Mysmenie, Koscieje, a tu kur.. niespodzianka, wylazi Gorski Troll.. Rece chodza co tu robic?? hape odes i w nogi!!! Z wrazenia potknelem...
Forum: Multimedia 13-03-13, 21:49
Odpowiedzi: 133
Odwiedzin: 23,590
Dodane przez Selenocosmia
Porobilem sobie runy wybralem sie na abitanski...

Porobilem sobie runy wybralem sie na abitanski oboz, jakos nie przekonalem sie do tego expa.. Caly resp wybijalem i nawet 200k/h nie bylo, do tego loot mierny .. Procz misji nie oplaca mi sie tam...
Forum: Multimedia 12-03-13, 21:54
Odpowiedzi: 133
Odwiedzin: 23,590
Dodane przez Selenocosmia
Tak tak to najbardziej kulturalny czlowiek w...

Tak tak to najbardziej kulturalny czlowiek w miescie :D
Forum: Multimedia 12-03-13, 21:08
Odpowiedzi: 133
Odwiedzin: 23,590
Dodane przez Selenocosmia
Misja zakonczona! Jerzy wraca do kosciola, a ja...

Misja zakonczona! Jerzy wraca do kosciola, a ja moge kupowac blogoslawienstwa!

http://i.imgur.com/vQRXche.jpg
Forum: Multimedia 12-03-13, 19:26
Odpowiedzi: 493
[non-pvp] Arkon
Odwiedzin: 98,751
Dodane przez Selenocosmia
Widze jeszcze swiezego screena! Gratuluje!

Widze jeszcze swiezego screena! Gratuluje!
Forum: Multimedia 12-03-13, 19:24
Odpowiedzi: 10
Odwiedzin: 5,365
Dodane przez Selenocosmia
Na pvp to sa SG, a na n-pvp tez by sie przydali. ...

Na pvp to sa SG, a na n-pvp tez by sie przydali.

Gratuluje!!
Forum: Multimedia 12-03-13, 16:41
Odpowiedzi: 133
Odwiedzin: 23,590
Dodane przez Selenocosmia
Awans na poiozm 76 z niespodzianka: ...

Awans na poiozm 76 z niespodzianka:

http://i.imgur.com/lDb3lgx.jpg
Forum: Multimedia 11-03-13, 19:39
Odpowiedzi: 133
Odwiedzin: 23,590
Dodane przez Selenocosmia
Jeden nowy screen, niestety nadal misja nie...

Jeden nowy screen, niestety nadal misja nie skonczona bo ukradlem biale roze z kosciola :/

http://i.imgur.com/sjaUfZ5.png
Forum: Multimedia 08-03-13, 12:49
Odpowiedzi: 133
Odwiedzin: 23,590
Dodane przez Selenocosmia
Dzis kontynuacja misji, kilka screenow nizej :) ...

Dzis kontynuacja misji, kilka screenow nizej :)

No to w droge!
http://i.imgur.com/pHNMXx0.png

http://i.imgur.com/5VM6oyb.png

http://i.imgur.com/KQ5bCnW.png

http://i.imgur.com/MbbnZzR.png
Forum: Multimedia 08-03-13, 09:00
Odpowiedzi: 493
[non-pvp] Arkon
Odwiedzin: 98,751
Dodane przez Selenocosmia
To fakt, nie robmy chlopakowi tutaj juz offtopu...

To fakt, nie robmy chlopakowi tutaj juz offtopu :) Wrzucaj dalej awanse :)
Forum: Multimedia 08-03-13, 01:21
Odpowiedzi: 493
[non-pvp] Arkon
Odwiedzin: 98,751
Dodane przez Selenocosmia
W moim temacie tj. tu...

W moim temacie tj. tu https://forum.altaron.pl/showthread.php?p=56687#post56687 zjdicia sa wrzucane w formacie .bmp i kazde laduje sie bardzo szybko.
Forum: Multimedia 08-03-13, 01:19
Odpowiedzi: 133
Odwiedzin: 23,590
Dodane przez Selenocosmia
Dalsza częsc misji "organy" za dugim rzem udalo...

Dalsza częsc misji "organy" za dugim rzem udalo sie pogadac z Ojcem Mateuszem

http://i.imgur.com/ZKHZX8V.jpg
Forum: Multimedia 08-03-13, 00:34
Odpowiedzi: 493
[non-pvp] Arkon
Odwiedzin: 98,751
Dodane przez Selenocosmia
To normalne w formacie .bmp obraz jest duzooo...

To normalne w formacie .bmp obraz jest duzooo bardziej w lepszej jakosci, co za tym idzie dluzej sie laduje. W forcmacie /jpg obraz jest troszke rozmazany, mniejsza jakosc zdejcia mnej kb i krotszy...
Forum: Multimedia 07-03-13, 21:40
Odpowiedzi: 493
[non-pvp] Arkon
Odwiedzin: 98,751
Dodane przez Selenocosmia
teraz jest okej ja proponuje www.imgur.com z tej...

teraz jest okej ja proponuje www.imgur.com z tej racji ze nie ma niepotrzebych dodatkowych okien po wyswietleniu i zdjecia sa lepiej widoczne :)
Forum: Multimedia 06-03-13, 21:52
Odpowiedzi: 493
[non-pvp] Arkon
Odwiedzin: 98,751
Dodane przez Selenocosmia
Wystraczy skopiowac BBCODE w postaci link i...

Wystraczy skopiowac BBCODE w postaci link i bedzie widac zdjecia, w linki kolejno nie chce mi sie za bardzo wchodzic wybacz.

Dla przykladu dam screen co masz skopiowac by bylo latwiej :)
...
Forum: Archiwum 05-03-13, 22:27
Odpowiedzi: 68
Odwiedzin: 8,306
Dodane przez Selenocosmia
macie na bani i tyle nic nigdy sie nie podoba...

macie na bani i tyle nic nigdy sie nie podoba kazdy chce szybko expic miec zajebisty profit bez waste, polecam w takim razie otsy exp X99999999999999999999999999999999 loot X200000 skille...
Forum: Multimedia 05-03-13, 22:05
Odpowiedzi: 133
Odwiedzin: 23,590
Dodane przez Selenocosmia
Awans na poziom 75, wkoncu nowy kostur :D ...

Awans na poziom 75, wkoncu nowy kostur :D

http://i.imgur.com/7NSQe16.jpg
Forum: Multimedia 05-03-13, 00:29
Odpowiedzi: 133
Odwiedzin: 23,590
Dodane przez Selenocosmia
Powrot z pracy, mysle a wejde postac przed...

Powrot z pracy, mysle a wejde postac przed depozytemzakonczylo sie awansem na poziom 74:

http://i.imgur.com/kW7uyQy.jpg
Forum: Multimedia 04-03-13, 10:55
Odpowiedzi: 133
Odwiedzin: 23,590
Dodane przez Selenocosmia
Kilka screenow podczas expienia i awans na poziom...

Kilka screenow podczas expienia i awans na poziom 73, tak wiec jeszcze 2 poziomy i nowy kostur :)

http://i.imgur.com/hOzVXyH.jpg
Forum: Multimedia 03-03-13, 23:26
Odpowiedzi: 133
Odwiedzin: 23,590
Dodane przez Selenocosmia
Z kilku misji dzis pare screenow: Misje u troli...

Z kilku misji dzis pare screenow:
Misje u troli zakonczone z niewielka pomoca gracza Scurvy.
http://i.imgur.com/FyHsnmt.png

http://i.imgur.com/2DuUEAU.png

Misje u Gawena rowniez sie...
Forum: Multimedia 03-03-13, 00:44
Odpowiedzi: 133
Odwiedzin: 23,590
Dodane przez Selenocosmia
Dzis zaliczylem pieknego zgona na smoku, powodem...

Dzis zaliczylem pieknego zgona na smoku, powodem smierci byl meeega zajebisty lag :/ gdyby nie smierc patrzylibysmy na poziom 74, ale nie tym razem.

Awans na poziomy 71 - 72 z lootem koncowym:...
Pokaż wyniki 1 do 25 z 87

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:34.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin