Forum Altaron.pl

Forum Altaron.pl (https://forum.altaron.pl/index.php)
-   Pytania i Odpowiedzi (https://forum.altaron.pl/forumdisplay.php?f=5)
-   -   Niewyjaśnione zagadki Altaronu... (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=23246)

Maru123 14-10-18 17:49

Niewyjaśnione zagadki Altaronu...
 
Witam, gram w Altaron od wielu lat, lecz wciąż nie mogę odnaleźć odpowiedzi na kilka tematów. Prosiłbym Administrację o wypowiedź w tym temacie, jak również doświadczonych graczy, którzy potrafią w mądry, poparty dowodami sposób odpowiedzieć na moje pytania.

Złota podkowa

Przedmiot bardzo rzadki, lecz wiadomo już jak go zdobyć. Quest ze znalezieniem złotej podkowy jest po prostu niedokończony. Zakładając przedmiot, otrzymujemy komunikat "Czujesz się szczęśliwszy". Te fakty są znane większości graczy. Lecz mity które gracze stworzyli przez czas odkąd jest dostępna przerosły wszelkie oczekiwania. "Podkowa zwiększa loot, lepiej wbija zwoje, zmniejsza łamliwość w kostce, większe rare itemy ze skrzynek"... i wiele wiele innych bajek (to samo dotyczy szczęścia). Pytanie moje jest proste. Czy złota podkowa zwiększa % szczęścia ? jeśli tak to o ile ? dlaczego nie jest to jasno zdefiniowane przy przedmiocie tylko trzeba przeprowadzać szereg badań laboratoryjnych?

Szczęście

Proszę o dokładne zdefiniowanie co daje % szczęścia wbity w itemy. Czy jest to tylko zwiększenie ilości celnych strzałów przez zwiadowcę czy ma inne zastosowanie? W tym temacie proszę o wypowiedź administracji bo nikt inny nie ma na ten temat zielonego pojęcia.

Czara Życia

Owiana milionem legend szklanka która jest nagrodą za najtrudniejszy quest w grze. Czy to jest tyko żart Administracji, czy ma jakiekolwiek zastosowanie? Jeżeli ten przedmiot jest zupełnie bezwartościowy, proponuję dopisać dalszą część questa, gdzie czarę życia będzie można wymienić na ogórek lub "drewniany rylec Selba", bo te przedmioty są bliższe sercu graczy.

5310053 14-10-18 18:27

Złota podkowa daje dokładnie 3% szczęścia.