PDA

Zobacz pełną wersję : Nowy pomysł na przedmioty


mortans
02-03-14, 19:18
Hej,
mam pewien pomysł dotyczący przedmiotów, który mógłby zdać egzamin w świecie Altaronu, mianowicie można by było stworzyć npc, który by z nami wymieniał się przedmiotami (hazard ?) ale w następujący sposób:

1) Przynosimy 5 łuków z zwiększoną prędkością ataku + broń jednoręczna a w zamian otrzymujemy spowrotem daną broń jednoręczną z bonusem przyspieszonego ataku o losowej wartości.

2) 5 kusz z zwiększoną prędkością ataku + broń dwuręczna a w zamian otrzymujemy spowrotem daną broń dwuręczną z bonusem przyspieszonego ataku o losowej wartości.

3) Pełny zestaw (dowolny) w zamian za 1 przedmiot (z danego zestawu, leż losowo) z dowolnym bonusem o dolnej wartości.

4) Pełny zestaw +3 (dowolny) w zamian za broń (wybrana losowo-broń dystansowa, jednoręczna, dwuręczna, rózga-, która jest tym lepsza im lepszy był zestaw).

Napisałem tylko kilka przykładów ale takich receptur można nawymyślać całe mnóstwo. Taki system urozmaiciłby grę, ponieważ sami poniekąd moglibyśmy "tworzyć" swoje przedmioty.

Proszę o wypowiedz administracji oraz innych graczy

Arkon
02-03-14, 22:47
twój pomysł może nie jest zły, ale ja wpadłem na inny - może nieco łatwiejszy pomysł, by dodać więcej zwojów
np.
widzisz zwój bla bla dodaje losowy bonus do broni dystansowej bla bla.
itp
jak już ulepszymy kusze takim zwojem i dostaniemy akurat celność a następnie ulepszymy znowu zwojem i dostaniemy atak celność się redukuje, i zmienia się bonus na atak (by kusze nie miały po kilka bonusów) jeśli zaś trafimy znowu na atak dodaje nam atak (losową wartość myślę że max 4 przy ogromnym szczęściu - by kusze, bronie nie były za silne :D)

Veliothe
03-03-14, 09:14
Zwojom jestem na nie.. Każdy będzie latał w bonusach jak naloci se zwojów czy połączy przedmiotów. Lepiej byłoby łączyć kilka bonusów razem. Np masz łuk z bonusem 10% celność i łuk z bonusem 2 sqm zasięgu. Po połączeniu dostalibyśmy łuk o obu bonusach. Ludzie bawiliby się łączeniem słabszych broni co może urozmaicić im rozgrywkę. Rar itemy natomiast byłyby warte zastanowienia się... Bo łączyć dwie bronie z dużym bonusem by otrzymać jedną... ;) Oczywiście możliwość niepowodzenia (redukcja bonusów) Lub efekt odwrotny do zamierzonego.. Takie same bonusy tylko z minusem ;p

tomakeo
03-03-14, 09:19
Już lepiej zrobić rozwinięty system craftingu, a nie jakieś zwoje i łączenia przedmiotów w kostce.

Blutok
03-03-14, 13:20
@up jestem za, np. płatnerstwo, rusznikarstwo, szycie, skórowanie czy wytwarzanie łuków :) do tego dochodzi ścinanie drzewek, więcej zastosowań dla roślinek i innych rzeczy jakie można znaleźć i mamy świetny crafting! Jeszcze parę lat i ta gra pobije tibię, co już się jej w sumie udało :)

Altrel
04-11-14, 18:25
Główne założenia systemu craftingu na nowym silniku zostały już opracowane, niektóre rzeczy tworzyć się będzie od podstaw, niektóre będą możliwe do łączenia ze sobą przy użyciu kostki transmutacji (z kusz/łuków, nie wyjdą miecze, będzie to łączenie bardziej logiczne), w cały ten proces (chyba, że chodzi o naukę) nie będą wciągnięci NPC.