PDA

Zobacz pełną wersję : Publiczny serwer testowy


pregusia
27-02-14, 00:23
Drodzy gracze!

Zgodnie z zapowiedziami - otwieramy publiczny serwer testowy, na którym każdy z Was może wziąć udział w testach nowości, jakie planujemy wkrótce wprowadzić do gry!
Warto podkreślić, iż zmiany, o których mowa poniżej to wynik pracy ostatnich dwóch tygodni i tyczą się one jedynie łatki jaką zamierzamy wprowadzić przed aktualizacją (nad którą również nieustannie pracujemy, a o której więcej już naprawdę niebawem!).

A o to lista ważniejszych zmian:

System wyświetlania poziomów graczy został zmieniony na bardziej „rozmyty model”. Tak więc po spojrzeniu na danego bohatera będziemy jedynie w stanie ocenić czy ten jest silniejszy, równy czy słabszy od nas samych. Jednak na stronie nadal będziemy mogli sprawdzić jaki poziom posiada dany gracz.
Podobna sytuacja ma miejsce z wszystkimi potworami. Tak więc mając poziom 20 będziemy mogli dowiedzieć się, że szczur jest od nas znacznie słabszy, za to już taki demon – o wiele silniejszy.
https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2428&stc=1&d=1393458632
Wprowadzono różnorodność potworów na płaszczyźnie zarówno ich siły (niektóre mogą być silniejsze a inne słabsze) jak i wyglądu pewnych nacji (poszczególni rywale różnią się od siebie wyglądem).
Wprowadzono limit przedmiotów mogących znajdować się na jednej kratce w domku. Zaśmiecanie przez nieznanych sprawców nie będzie więcej możliwe!
Całkowicie zmieniony został system przyzywania potworów:

Lista kreatur, które można przywołać została gruntownie zmieniona. Nie można np. przywołać ras humanoidalnych.
Wprowadzono czary:

Zaawansowane Przyzwanie, który umożliwia przywołanie lepszych stworów.
Przyspieszenie Przyzwanego, który umożliwia przyspieszanie przywołanych istot.
Uzdrowienie Przyzwanego/Mocne Uleczenie Przyzwanego - dostępne jedynie dla magów służących Dugionowi, którzy za ich pomocą będą mogli uleczyć przyzwane przez siebie potwory.

Nekromanci oraz elementaliści potrafią dodatkowo przyzwać dodatkowe sługi, które odpowiadają ich sub profesjom. Kreatury te będą również odpowiednio silniejsze.
Ponadto siła przyzwanego potworka zależy również od posiadanego poziomu magicznego.

https://forum.altaron.pl/attachment.php?attachmentid=2429&stc=1&d=1393456870
Wdrożono kilka drobnych zmian m.in. w amuletach pełnej ochrony, pierścieniach ochrony oraz w działaniu ścian mocy. Zmieniliśmy też mechanizm magicznej tarczy.
Zmiany nastąpiły również w czarze Szybkostrzelność oraz nowym - Precyzyjna Szybkostrzelność. Od teraz znaczenie ma odległość, która dzieli nas od przeciwnika. Zależeć będą od niej zadawane obrażenia. Natomiast posiadana umiejętność walki na dystans będzie miała wpływ na ilość many potrzebną do użycia czaru.
Wyświetlanie inkantacji wypowiadanych czarów zostało zmienione. Oprócz tego sam mechanizm czarów został lekko zmodyfikowany tak, by nie można było nimi spamować, co powodowało dotychczas pewne problemy.
Wyeliminowane zostało wiele pomniejszych błędów i usterek.


Klienta możecie pobrać STĄD (http://test.altaron.pl/klient_testowy.zip).
Przy logowaniu wyświetlą się postacie z dostępem do 'Publiczny Test' oraz do normalnego serwera globalnego.
Serwer działa w trybie tylko do odczytu. Czyli gdy Wasza postać zginie na serwerze testowym odradza się w miejscu, w którym wylogowana jest na serwerze głównym, nie traci ani poziomu, ani wyposażenia. Ponadto wszelkie przedmioty, które posiadacie na serwerze głównym są na bieżąco aktualizowane przez system i dostępne na serwerze testowym.

Wszelkie wątpliwości, szczegóły, uwagi piszcie na TYM (https://forum.altaron.pl/forumdisplay.php?f=58) forum.

Wszystkie błędy, które znajdziecie, zgłaszajcie poprzez CTRL+Z opisując o co dokładnie chodzi :).
Zgłoszenia wysyłane poprzez CTRL+R nie będą brane pod uwagę.

Jeśli będziecie doświadczali problemów z leczeniem, analogicznych do tych, na serwerze globalnym - piszcie i zgłaszajcie.

Jak zwykle regulamin gry na serwerze testowym dalej obowiązuje - miejcie to na uwadze.

Udanych testów!

Administarcja altaron.pl

Veliothe
27-02-14, 00:40
;O Przyzywanie potworów !! Mega ;) Dajcie Elementaliście chociaż możliwość 'tawisowania' moba ;< Duchowni znowu mają duży plus..

Uiop
27-02-14, 00:45
;O Przyzywanie potworów !! Mega ;) Dajcie Elementaliście chociaż możliwość 'tawisowania' moba ;< Duchowni znowu mają duży plus..

Masz od tego słabe runy leczące.

adrianos20
27-02-14, 00:55
Hahah, Smiech na Sali ... Ma byc lepiej, a nie gorzej... 261 Zwiad Duchowny na Piaskowych :P Zachowanie Dystansu: 90 % szans DMG: Odes Kpiro 50-100+- WYNIK: Hydra sie wyleczyla
Czas Proby zabicia 2 Min. Ilosc Supli zuzyta : 60-80 Mikstury Maga xd

Pro :)

Mervakis
27-02-14, 01:10
Jakbyś poszedł z BLOKEREM, który by tę hydrę blokował to by padła szybko, najlepsze potwory mają celowo taką prędkość by nie expiło się na nich w pojedynkę. Zwiadowca nie jest od brania potworów "na klatę".

pregusia
27-02-14, 01:12
Poza tym, masz jeszcze 'hape odes kpiro', którego nie używałeś.
Zresztą, wątpliwości na TYM (https://forum.altaron.pl/forumdisplay.php?f=58) forum.

wejnos
27-02-14, 05:30
Nic tylko gratulować

Wicher
27-02-14, 11:58
Dojdzie do tak absurdalnych sytuacji ze zwiad nie bedzie solo expic mogl nigdzie :D Podczas gdy pozostale profesje dalej beda robic mega pg.

Niestety ale czuje w tym update przekombinowanie, ktore swego czasu zniszczylo takze i Tibie. Cóz...czas pokaze.

Mervakis
27-02-14, 12:57
Wszystko jest do przetestowania w praktyce, jeżeli jakiś czar okaże się zbyt przekombinowany to ulegnie zmianie.

Rian
27-02-14, 14:12
Zmiany wyglądają fajnie, lecim testować

Wicher
27-02-14, 14:42
@Merv

Nie chodzi o konkretne czary ale o calokształt. Nie rozumiem czemu zwiadek na wysokim lvlu nie moze expic solo na piaskowych hydrach. Mozna na nich wyciagnac do 1 mln 250k exp/h na bonusie czesto majac lekki waste, podczas gdy woj i mag moze tyle wyciagnac na smokach na przeszlosci majac do tego zarobek. Taka powinna byc kolej rzeczy. Najpierw expisz z grupa na danych potworach by wkoncu moc expic tam solo. Przeciez sa respy gdzie solo jeszcze nikt nie moze expic np. gargi, bagienne hydry, lodowe. Czemu zamiast dodac kolejne mocniejsze respy to na sile sprawiacie aby nie mozna bylo expic solo na takich piaskowych hydrach. To jest jedyny resp gdzie zwiadowca moze wyciagnac powyzej 1 mln expa SOLO. Kompletnie nie rozumiem waszego toku myslenia....Jezeli zwiadowca nie powinien solo brac potworow na klate to wypierdolcie calkowicie odes kpiro i zrobcie taki czar, aby mogl uciekac od poworkow + jednoczesnie rownie szybko expic jak expil z kpiro. Wcale na chwile obecna nie ma takiej sytuacji ze zwiadowca robi duzo wieksze pg od innych profesji, wiec nie rozumiem w czym problem ? Rozumiesz o co mi chodzi ? Zbyt duzo niepotrzebnego kombinowania....

Roe
27-02-14, 15:25
moim zdaniem to zastanowcie sie co wy robicie i wezcie pod uwage liczbe osob jaka gra na tym altaronie. zajmijcie sie lepiej reklamą i nowymi expowiskami. majac ochote expic 270 zwiadowca bede musial czekac 2 dni az jakis knight bedzie mial ochote wybrac sie na hunta? jesli tak to ma sie zmienic przemyslcie sprawe shareda bo grono osob z ktorymi moge expic co chwile sie zmniejsza a chyba gra polega na głownie na zdobywaniu doswiadczenia czy sie myle? smiech na sali zeby wysoko lvlowom postacia nie móc zabic solo piaskowej hydry i w tym momencie nie widze tu roznicy miedzy 150 lvlem a 270 lvlem. a skoro lepiej bije sie z daleka i palek nie jest od brania "na klate" to czemu tylko w taki sposob mozna nim expic solo? moze zmiencie odes kpiro zeby moc bic je z daleka jak kiedys. nie bardzo podobaja mi sie te pomysly i uwazam ze altaron straci na liczbie graczy niz zyska.

pozdro600, na łazarskim rejonie nie jest kolorowo

19960314
27-02-14, 15:42
Wydaje mi się, że na tak radykalne zmiany jest już trochę za późno

neccoz
27-02-14, 16:06
;O Przyzywanie potworów !! Mega ;) Dajcie Elementaliście chociaż możliwość 'tawisowania' moba ;< Duchowni znowu mają duży plus..

Można łączyć subprofesje. Elementalista-duchowny może leczyć przyzwane żywiołaki.

Veliothe
27-02-14, 17:03
Można łączyć subprofesje. Elementalista-duchowny może leczyć przyzwane żywiołaki.

Chodziło mi głównie Nekro/ele żeby miał chociaż lekki czar do podtrzymywania żywotności moba. Ihy są dosyć drogie.

Azaell
27-02-14, 22:16
usuńcie zwiada.

Hail

adrianos20
27-02-14, 23:19
Wraz z Wejsciem Aktualizacja ... Zostana 2 Profesje, Mag i Rycerz , obie Moga expic Solo (Obie Wyciagaja wiecej Solo Expa/h Niz Zwiad na chwile dzisiejsza) Po Aktualizacjii wykluczycie Solo Zwiada (Nie Istnieje) Przy czym Mag i Rycerze, wiekszosc expiac Solo , gdyz jest mala liczba graczy do expienia w Teamie. Zwiad wymiera jak Dinozaury, Zapraszam w Sobote ta osobe , ktora wymyslila DMG zalezace od Dystansu na Test, wejdziemy Poczatek Hydr Piaskowych (Tam sie zakonczy Walka po 2 min.) Pozniej zwiedzimy Kaplanki, Praojce , Wodniki itd. Czego zapragniecie... Pozniej zobaczycie swoja nie wiedze na temat Altaronu i Profesjii Zwiadowcy.

Wycofac DMG zalezace od Odleglosci, zostawcie Odes Kpiro w Biegu. Po tym jak Magowie wbijaja sie od 1k-4k w Mooba Obszarowo , Balansu nie ma.Opcja jest jeszcze jedna, zwiekszenie DMG Zwiada z Kpiro. Odchodzicie od zmyslow, eliminujac zwiadowce... za niedlugo Mag bd bral Solo 3 Hydry Piaskowe, bijac w nie za 10 k Na Ture, przy czym zwiadowca nie poexpi wogole na nich. Myslcie, myslenie nie boli Administracjo ;] Chcecie dobrze, az za dobrze, zjebiecie Klimat calkowicie i wiare w graczy, jest nadzieje, przejdzie obok NOSA...

Jeszcze raz przypominam ;]
Sobota , Godziny popoludniowe 15-18 Pokazemy jak zniszczyliscie zwiadowcow, ktorzy graja wiele , wiele miesiecy ... Inwestujac w to Polskie Zlotowki, czas i nerwy ...

Billy Lowca 261 lvl

Mervakis
27-02-14, 23:22
Może tak przeczytaj najpierw temat o czarach dla zwiadowcy. Możesz używać kpiro w biegu na mobach = trzymasz dystans, co w tym nie tak?

adrianos20
27-02-14, 23:29
150 lvla Postaci potwory dobiagaja do gracza , malo tego - MOOBY PARALIZUJA. Testowalem Praojce, co wogole nie wchodzi w rachube ucieczka ;] Piaskowe, 2 min. Dead na 261 lvlu. Brak Many, male dmg, leczenie mooba. Kaplanki, nie ma Mowy juz wogole. Marvakis, grywasz w rpg ?

Mervakis
27-02-14, 23:42
Ta, grywam w RPG, nie w tibie, metiny i inne cukierkowe produkcje, gdzie wbija się 30 poziomów na dzień. Co nie tak z Kapłankami? Przecież One biją z dystansu + masz maksymalny dmg.

adrianos20
28-02-14, 00:30
Dorafsy, kogo mamy na respie ? Procz Kaplanek, powoli zaczne pisac jak z dzieckiem :P a moze lizaczka , co? susahsausauh i kim Ty wogole jestes, ze chcesz sie Klocic i znajac lepiej Zmiany, ktore weszly niz Ty sam ? Poniemajesz ? xd

Voltix
28-02-14, 00:52
fajnie, ze w ogole sa gdzies respy dla zwiada... co z tego, ze mozna walic na dystans, skoro nigdzie nie mozesz biegac, bo zaraz nalurujesz 20 potworkow lol. Ktos mial dorba fantazje.

Catthon
28-02-14, 00:57
Hmm.
Smoki, górskie trolle, rekinołaki, abitańskie monstra, kolejne smoki - ja biegałem i nie było problemu.

Mervakis
28-02-14, 02:07
Dorafsy, kogo mamy na respie ? Procz Kaplanek, powoli zaczne pisac jak z dzieckiem :P a moze lizaczka , co? susahsausauh i kim Ty wogole jestes, ze chcesz sie Klocic i znajac lepiej Zmiany, ktore weszly niz Ty sam ? Poniemajesz ? xd

Chciałem być miły, ale chamstwa, głupoty i nieogaru nie zniosę, odnosisz się do 1 potwora, więc merytorycznie odpowiadam co do TEGO konkretnego potwora, mechanizm Kapłanki pozwala wykorzystywać zalety nowej wersji odes kpiro w 100%, chcesz się odnieść do całego respa - precyzuj, chociaż znając rozmieszczenie pomieszczeń, a także architekturę tego miejsca wystarczy używać krzaków żeby Czempioni nie stanowili problemu, podziemne tunele natomiast mają tak niewielkie i nieregularne rozmieszczenie potworów (zarówno Czempionów jak i Piromantów), że zwiadowca, który gra w Altaron tydzień potrafiłby utrzymywać odpowiedni dystans, by expienie było efektywne. Reszty wypowiedzi kompletnie nie rozumiem ze względu na składnię, której nie skomentuję.

cewix
28-02-14, 02:32
Zwiadowca musi stać przy potworach - płacz i lament
Zwiadowca musi uciekać przed potworami - płacz i lament
Ja pierdole, ale beka xD

Mervakis
28-02-14, 02:38
Niestety... niektórzy chcą żeby potwory biegały z prędkością 1 poziomowego gracza, respy nie miały ścian tylko otwartą przestrzeń najlepiej 500x500sqm i robiło się minimum 2kk expa/h. Ja rozumiem narzekania, ale te merytoryczne, jest coś źle - argumenty, a nie wypowiedź "bo nie mogę robić solo x kk expa".

Wicher
28-02-14, 11:12
Merv z calym szacunkiem nie wbiles w tej grze poziomu wiekszego niz 100, wiesz masz blade pojecie o expieniu na lepszych mobach. Zarówno ja, jak i osoby które takze narzekaja na zmiane zwiada sprecyzowaly ze chodzi o lepsze moby na ktore chodzi sie na lvlu 150+. Mowisz uzywaj krzakow na ognistych, wtf ?! To inna subprofesja niz elementalista juz tam nie poexpi ? Prosze cie twoje argumenty sa totalnie bez sensu...Jak mam trzymac odpowiedni dystans od potworkow w tak waskich przejciach ? Tak co chwile bede odbiegal jednak co 2 sekundy mobek i tak mobek bedzie do mnie podchodzil i bede dostawal hity i nie jestem w stanie caly czas trzymac dystans 3 kratek = mniej bede bil + jeszcze wiecej spalal many = lepiej siedziec w depo niz wyjsc na expa, od tak jak ty przez cale zycie :D . Zmiana ta moze i jest ok do 150 lvla, ale co potem ? Zwiad ma expic do 300 lvla na smokach ? Boze zlituj zachowujesz sie jakbys wogole nie czytal postów do konca, tylko masz swoja racje - i twoja racja jest twojsza niz mojsza. Żenada.

ReeZo
28-02-14, 11:18
Moze odniose sie do tego expienia solo magiem...
Pokaz mi gdzie duchownym zrobi solo wiecej niz Ty zwiadowca?
Bijemy w Wrl tak samo, a zadny inny resp mi nie przychodzi do glowy. Bijac po 1-4k ? Wiem, ze nekro moze uderzyc z Efo nawet za 2 k ale duchowny? Moze uderzylbym za tyle z UE na respie dorafsa ale tylko czempioni do mnie podbiegaja. Magow, oswieconych i kaplanki juz musialbym gonic. No i nie zapomnijmy, ze kosztuje jakies 650 many jak sie nie myle.
Mimo tych wszystkich wad nie narzekam. Jestem duchownym i maks solo zrobie 1kk - a wg mnie tyle to maks ile powinien robic support bo takie moje przeznaczenie.

Bubsko
28-02-14, 11:46
Myślę,ze największym problemem zwiadowcy po update będzie koszt many potrzebny na kpiro,gdzie przy 102 skillu użycie kosztuje w okolicach ~180many.
Przy takiej ilości pobieranej many idąc w teamie na exp będziemy na nim niemal o połowę krócej.Zarobienie jakichkolwiek pieniędzy na normalnych expach będzie niemożliwe.

Mervakis
28-02-14, 12:42
Merv z calym szacunkiem nie wbiles w tej grze poziomu wiekszego niz 100, wiesz masz blade pojecie o expieniu na lepszych mobach. Zarówno ja, jak i osoby które takze narzekaja na zmiane zwiada sprecyzowaly ze chodzi o lepsze moby na ktore chodzi sie na lvlu 150+. Mowisz uzywaj krzakow na ognistych, wtf ?! To inna subprofesja niz elementalista juz tam nie poexpi ? Prosze cie twoje argumenty sa totalnie bez sensu...Jak mam trzymac odpowiedni dystans od potworkow w tak waskich przejciach ? Tak co chwile bede odbiegal jednak co 2 sekundy mobek i tak mobek bedzie do mnie podchodzil i bede dostawal hity i nie jestem w stanie caly czas trzymac dystans 3 kratek = mniej bede bil + jeszcze wiecej spalal many = lepiej siedziec w depo niz wyjsc na expa, od tak jak ty przez cale zycie :D . Zmiana ta moze i jest ok do 150 lvla, ale co potem ? Zwiad ma expic do 300 lvla na smokach ? Boze zlituj zachowujesz sie jakbys wogole nie czytal postów do konca, tylko masz swoja racje - i twoja racja jest twojsza niz mojsza. Żenada.

A po co mi większy poziom w grze? Od tego od zawsze miałem test serwer, na którym miałem różne "kosmiczne" poziomy. O krzakach napisałem, gdyż odpowiadałem personalnie. Idź na teście przetestować ogniste, możesz wybić te pod schodami pierwsze przy wejściu schodząc-kpiro-wchodząc (skakanie), potem już serio można w normalny sposób trzymać dystant na Twoim poziomie. Na piaskowych też jest masa schodów wszędzie. Jedyne super szybkie potwory to bagienne i gargantuany. Ogólnie Altaron miał być trudny, te Wasze 250 poziomy wyprzedziły grę, no ale cóż teraz poradzić. Odpisałem też w temacie o czarach zwiadowcy.

cewix
28-02-14, 15:23
Mowisz uzywaj krzakow na ognistych, wtf ?! To inna subprofesja niz elementalista juz tam nie poexpi ?

DOKŁADNIE!, inna sub-profesja już tam nie poexpi i co, źle? Chcecie, żeby subprofesje różniły się bardziej to masz chociaż tyle, każda subprofesja musi miec swoje dobre strony i to jest dobra strona elementalisty.

Jak mam trzymac odpowiedni dystans od potworkow w tak waskich przejciach ? Tak co chwile bede odbiegal jednak co 2 sekundy mobek i tak mobek bedzie do mnie podchodzil i bede dostawal hity

O KURWA STRASZNE,bo przecież wojownik i mag nie dostają hitów xD, dla ciebie byłoby najlepiej jakby zwiadek biegał 3x szybciej i bił tak mocno jak mag nie?

Ogólnie Altaron miał być trudny, te Wasze 250 poziomy wyprzedziły grę, no ale cóż teraz poradzić. Odpisałem też w temacie o czarach zwiadowcy.

Jest trudny, kto w ogóle powiedział, że altaron jest łatwy bo ludzie mają duże lvle, chyba jakiś za przeproszeniem idiota, niby do czego to porównujecie bo nie rozumiem?
A może zwyczajnie 250lvl to słabizna, a no bo tak jest, co prawda jeszcze nie ma wystarczająco mobów i questów na ten lvl, ale czy jesteś w stanie tym 250lvl solować gargi? No nie. Wnoski wyciągnijcie sami.

Catthon
28-02-14, 16:09
Nie sądzę, by respy ognistych, bagiennych, gargów czy piaskowych były tworzone z myślą o tym, by ktokolwiek expił tam solo.
Tak jak ta gra, respy i potwory, nie były tworzone z myślą o ludziach, którzy chcą wbić tu 350 poziomy. Gra musi mieć swoje limity, wyścig szczurów nie może być wieczny.

Myślę, że część tych zmian ma na celu właśnie spowolnienie i utrudnienie rozgrywki, by nikomu nie przyszło potem na myśl, że 250 poziom powinien móc wszędzie expić solo.

Ale to tylko moje prywatne zdanie.

Wicher
28-02-14, 17:15
@Cewix

Byles ? Testowales ? Czy pierdolisz glupoty tylko po to zeby pierdolic ? Gdy mob stoi obok mnie bije slabiej niz 100 mag z pociskow, przy tym trace w pizdu wiecej, nie idzie nawet wyrobic z mana, w dodatku nie majac tapen tawisa aktualnie duzym wyzwaniem jest dla mnie expienie tam, to po tych zmianach bedzie to niemozliwe. Gwarantuje ci ze usralbys sie a nie expil tam solo na moim lvlu. Kiedy 100 lvle pisza jak bardzo nie znaja altaronu to poprostu bicz please, az nóż w kieszeni mi sie otwiera.


@Catthon

Czy ja powiedzialem ze moze expic wszedzie ? Sa respy na ktorych nie moze, a czemu by ograniczac respy na ktorych mogl do tej pory ? To tak jakby twojego 140 zwiadkowi zabronic expic na starszych smokach bo to sa kurwa smoki, przeciez to potezne stwory nie mozna na nich expic solo, wiec idz oraj trolle do usranej smierci. Administracja chce wiecej expowisk na ktorych nie mozna expic solo - to niech je stworzy. Czemu uwazasz ze ta gra nie byla tworzona pod osoby ktore beda miec 350 lvl ? Po to w tego typu grach jest nieograniczony lvl aby mozna go bylo wbijac dowoli. Jezeli chca wprowadzic ograniczenie niech wprowadza do konkretnego lvla i.....i wtedy co ? Urokiem tej gry jest to ze mozesz expic w nieskonczonosc.

Bubsko
28-02-14, 17:45
@Cewix

Byles ? Testowales ? Czy pierdolisz glupoty tylko po to zeby pierdolic ? Gdy mob stoi obok mnie bije slabiej niz 100 mag z pociskow, przy tym trace w pizdu wiecej, nie idzie nawet wyrobic z mana, w dodatku nie majac tapen tawisa aktualnie duzym wyzwaniem jest dla mnie expienie tam, to po tych zmianach bedzie to niemozliwe. Gwarantuje ci ze usralbys sie a nie expil tam solo na moim lvlu. Kiedy 100 lvle pisza jak bardzo nie znaja altaronu to poprostu bicz please, az nóż w kieszeni mi sie otwiera.




Jak mob podejdzie do palka to faktycznie wygląda to słabo,zabicie potwora trwa wieki,co w połączeniu z tak duzym poborem many nie wyglada za fajnie.
Castowanie kpiro w biegu jest fajne,ale na obecnych zasadach(koszt many+ znaczniezmniejszony dmg z bliska) sie nie sprawdzi...

Mervakis
28-02-14, 18:13
Jest trudny, kto w ogóle powiedział, że altaron jest łatwy bo ludzie mają duże lvle, chyba jakiś za przeproszeniem idiota, niby do czego to porównujecie bo nie rozumiem?
A może zwyczajnie 250lvl to słabizna, a no bo tak jest, co prawda jeszcze nie ma wystarczająco mobów i questów na ten lvl, ale czy jesteś w stanie tym 250lvl solować gargi? No nie. Wnoski wyciągnijcie sami.

Właśnie o to mi chodziło, że zdobywanie poziomów jest zbyt proste chociażby za sprawą questów dziennych, które potem się robi w kilkanaście minut (po kilka razy na dzień). Samo expienie też nie jest zbyt wymagające, ale męczące i monotonne.

Arkon
28-02-14, 22:34
Ja wiem, już wszystko wiem. Altaron to nie Tibia! i będzie to gra gdzie nie wynaleźli łuku, kuszy, więc będzie tylko mag i rycerz. a za następne 3 lata zostanie tylko rycerz, a za jeszcze kolejne 3 lata tylko admin ;o
nic tylko czekać aż naprawią kpiro. Pozdro, elo :>

:owca2:

Altrel
28-02-14, 23:59
Dziękujemy wszystkim Graczom za podzielenie się z Nami swoimi odczuciami odnośnie wprowadzonych zmian, na pewno weźmiemy Wasze zdanie pod uwagę. Prosiłbym o przeniesienie dyskusji odnośnie zmian w czarach zwiadowcy do specjalnie ku temu stworzonemu tematu: http://www.forum.altaron.pl/showthread.php?t=9411.

Pepco
01-03-14, 05:26
Mi się wydaje, że wszystko idzie w dobrym kierunku. Dowodem na to są wasze opinie oraz komentarze. Gra staje się coraz trudniejsza, a to jest głównym celem ogólnej rozgrywki, gry. Radze wszystkim otworzyć okna i wołać kolegów! Bądź otworzyć drzwi i do nich dołączyć, "wydane złotówki" są tylko i wyłącznie waszą inwestycją (żeby nie pisać problemem :>) ALTARON z tego co zaobserwowałem to gra zespołowa. Wiem, że nie jest to odkryciem, ale "wy", ewidentnie zawsze macie z tym problem, mimo iż każdy ( może każdy z was wie) że ma być coraz trudniej, to coraz bardziej chcecie, aby "wasza" profesja była coraz bardziej silniejsza, niezależna. Dlatego, lepiej przestać grac teraz, niż liczyć na to, że będzie łatwiej. Dobrym wyjściem jest też np. urlop w pracy, zwolnienie z zajęć, bądź inne możliwości, które pozwolą wam na to, by grać 24/7 by uzyskać jak najlepsze wyniki, profity przed zbliżającym się uptejdem.

Życzę wszystkim wszystkiego Najlepszego :))

Wicked
01-03-14, 08:00
Dziękujemy wszystkim Graczom za podzielenie się z Nami swoimi odczuciami odnośnie wprowadzonych zmian, na pewno weźmiemy Wasze zdanie pod uwagę. Prosiłbym o przeniesienie dyskusji odnośnie zmian w czarach zwiadowcy do specjalnie ku temu stworzonemu tematu: http://www.forum.altaron.pl/showthread.php?t=9411.

MG Altrel?! Kto to jest Altrel?! ;O

Zjadek
02-03-14, 18:29
Widzę robicie grę trudniejszą, tylko ciekawi mnie dlaczego tylko dla zwiadowców, jakiś cel w tym macie? Nawiasem mówiąc, na temat zwiadowców nie powinni się wypowiadać wysokopoziomowi rycerze i magowie, gdyż nie mają pojęcia o czym piszą.
Propozycje zmian oceniam na śmieszne, utrudniacie grę, utrudniajcie wszystkim, a nie tylko zwiadowcom, którzy robią znacznie mniejsze pg niż inne profesje. Mag duchowny na tombach bardzo dobrze podobno expi, więc nikt nie wciśnie mi kitu, że rycerz i mag już mają trudno... <śmiech>

mikeleplacido
02-03-14, 18:47
zwiadowcom, którzy robią znacznie mniejsze pg niż inne profesje
Nie mogę się z tym zgodzić. Wielu zwiadowców bardzo dobrze sobie radzi i wbija bardzo wysokie poziomy (z tego co widzę, to sam takowy posiadasz).
Mag duchowny na tombach bardzo dobrze podobno expi, więc nikt nie wciśnie mi kitu, że rycerz i mag już mają trudno... <śmiech>
Mówisz, że mag duch podobno bardzo dobrze expi i używasz tego jako argumentu w stwierdzeniu, że rycerz i mag nie mają trudno.

adrianos20
02-03-14, 19:47
Zeby zwiadowca dorownal Magowi i Rycerzowi to musieli by Rix Kpiro Ulepszyc

Wicked
02-03-14, 22:18
Mag duchowny na tombach bardzo dobrze podobno expi, więc nikt nie wciśnie mi kitu, że rycerz i mag już mają trudno... <śmiech>

Ale nie każdy jest magiem duchownym, więc generalnie mag ma trudno, o ile nie jest duchownym. Wtedy to ma sens, ale generalnie mag wcale nie jest taki łatwiutki w Altaronach. ;)

Xerion
02-03-14, 22:44
Dobra, ale mag na chociaż możliwość robienia PG.. Zwiadem obojętnie jaką subprofa nic nie zrobisz :p

tomakeo
02-03-14, 22:47
Mag to obecnie najbardziej zbalansowana postać. Na non-pvp może się wydawać, że mag nekro jest o niebo lepszy od maga ducha, ale tylko na tych 200+ poziomach, gdy to bierze się rycka do share i spamuje efo kosztem 350 many.
Rycek jest przykokszony. Często na expie zamiast leczyć mnie, to ja leczę innych (Uh za 2k hp, więc ok).

Obie te profy są porównywalne pod względem: budżetu, expa, uzupełniania siebie nawzajem

Zwiadowca to jest jakby z innej gry, więc nie wiem czemu jeszcze bardziej go udupiać :D Bełty, manasy, udźwig, brak tarczy... chyba nie muszę komentować.
Gra nastawiana jest pod drużynę. OK! Spoko! Tylko wiecie jak ciężko znaleźć drużynę do share podczas gdy na serwie jest 20 osób?
Grałem zwiadkiem do 87 poziomu. Pewnie grałbym dalej gdybym miał na niego kasę.

ReeZo
03-03-14, 08:47
Widzę robicie grę trudniejszą, tylko ciekawi mnie dlaczego tylko dla zwiadowców, jakiś cel w tym macie? Nawiasem mówiąc, na temat zwiadowców nie powinni się wypowiadać wysokopoziomowi rycerze i magowie, gdyż nie mają pojęcia o czym piszą.
Propozycje zmian oceniam na śmieszne, utrudniacie grę, utrudniajcie wszystkim, a nie tylko zwiadowcom, którzy robią znacznie mniejsze pg niż inne profesje. Mag duchowny na tombach bardzo dobrze podobno expi, więc nikt nie wciśnie mi kitu, że rycerz i mag już mają trudno... <śmiech>

Nie będę się wypowiadał na temat zwiadowców ale proszę nie wypowiadaj się na temat magów. Twoje stwierdzenie "podobno" idealnie odpowiada twojej wiedzy na ten temat. Magiem duchownym na tombach zrobisz max 800k/h i to dopiero od 150+ przy IMBA WASTE. Tam expisz UE, które kosztuje bagatela 650-750 many (dokładnie nie pamiętam). Kościste Tarcze z Widm, Kościste Zbroje z Pokutników i Wampirze Ostrza z Wiarołomców lecą naprawdę bardzo rzadko. Na każdy hunt przypadało 800 miksów maga gdzie przeważnie wychodziłem na minusie 6-8 talarów. Przy mega szczęściu wyjdziesz na zero (maksymalnie 2-3 razy tak mi się udało).

Dobra, ale mag na chociaż możliwość robienia PG.. Zwiadem obojętnie jaką subprofa nic nie zrobisz :p

Mag Nekromanta robi PG, ale Duchowny nie.

Ale nie każdy jest magiem duchownym, więc generalnie mag ma trudno, o ile nie jest duchownym. Wtedy to ma sens, ale generalnie mag wcale nie jest taki łatwiutki w Altaronach. ;)

Masz rację, że nie jest łatwo grać magiem, a duchownym wcale nie jest łatwiej.
Także z tym racji nie masz.

Eletrix chyba idealnie odzwierciedlił obecnie panującą sytuację z magami.
Dopóki nie ma przekokszonych rycerzy to mag duchowny jest potrzebny.
Niestety (dla mnie) na non pvp rycerze mają 300 lvle i praktycznie na każdych potworach potrafią wyleczyć się Wrekiem przez co Duchowny Mag już nie jest aż tak potrzebny - lepiej zabrać 2 Nekromantów, którzy biją po 1,5k z Efo.

adrianos20
03-03-14, 11:37
Zgadzam sie w 100 % z Magiem, to samo tyczy sie Zwiadowce, po co go brac , jesli bije 1 Target ? A co do Zwiadowcy, to czuje ze sie zblaznilem i mam wieksze DMG z Odes Kpiro na Main Serverze Niz z Precyzyjnej na Test Serverze Bijac z Odleglosci 4+ Kratek. Absurd.

Magowi Duchownemu Dodac Czar, ktory nie bd Zabieral Wiele Many, Rycerzowi obnizyc Leczenie ;] Gdzie Ci ludzie co Grali ? Ratujcie ten server ;]

ReeZo
03-03-14, 12:39
Dobra, ale mag na chociaż możliwość robienia PG.. Zwiadem obojętnie jaką subprofa nic nie zrobisz :p

Bajerant robi solo na piaskowych 1,5kk - to za male PG?

Xerion
03-03-14, 14:39
Bajerant ma 300+lvl... Noo i mega waste zapewne. A expi pewnie z 30 minut.. Nie wiem, strzelam - zapytaj go się.. Źle napisałem... nie że największe PG w danej chwili, tylko średnia zdobywania doświadczenia, np.: przez 2h. Mag bierze runy, manasy i expi, ryc poty - expi. Zwiad natomiast bierze tak: bełty, manasy. Przez te bardzo ciężkie bełty zwiadek prawie co chwila musi się cofać, znaczy najszybciej ze wszystkich profesji - przez co wbije najmniej doświadczenia. Teraz pozostała kwestia zarabiania... Mag ucieka od przeciwnika bijąc go pociskami. Ryc... Spamuje swoim ue + leczy się. Zwiadowca musi stać w miejscu, bo inaczej 3 pełne strzały nie wlecą.. Przez co MUSI brać wszystko na klate, nie ma tarczy - musi dużo się leczyć jak i spamować te kpiro.. Kolega grał w alta zwiadem, wytrzymał tylko do tego 77lvla... Ja sam osobiście też nie gram z powodu kicków, jak i tego, że może i nie umiem wyjść na 0 na jakimś respie.. Słabe skille mam ;/ nie mogę grać w gre ;S Jak dla mnie gra musi być łatwa, ale ciekawa.. Gra to gra, nie styl życia.. Zróbcie jak chcecie, ale jak jeszcze bardziej udupicie zwiada bo: Bajerant robi na piaskowych 1,5kk/h expa to pewnie większość zwiadów pójdzie sobie z tego "serwera"..

ReeZo
03-03-14, 15:17
Czyli wypowiadasz się na temat zwiadowcy nie mając pojęcia co piszesz?
Z bajerem chodzę na piaskowe. Składa się tak, że to mi 1 kończą się poty a nie jemu. Do tego bez problemu ma ich więcej niż ja + bełty o których mówisz + jeszcze zbiera cały loot.

Wydaję mi się kolego, że wypowiadasz się z tego "co słyszałeś" o zwiadowcy a nie masz pojęcia jak się nim gra.

Xerion
03-03-14, 16:13
Nie każdy ma 200+ lvl okej? Grałem zwiadem więcej niż Ty. Tacy z Was doradcy? Nie słuchacie graczy i zmierzacie w ciemną dupę, z której nie ma już odwrotu, bo nie będzie graczy ;> To akurat nie było celowane do zwiada (te zmierzanie w ciemną dupę) tylko o całokształt. Ja wypowiadając na forum tutaj czuję się urażony tym, że jakiś qoou (powodzenia w rozszyfrowaniu) mający doradce tak zwraca się do mnie. Spotkałeś się z tym w jakieś innej grze? Bo ja jednak nie.. Naprawdę - ja jednak zmiany nie kierowałbym na razie w gre, tylko udoskonaleniu pracy doradców, Mg i innych, żeby nauczyć ich szacunku do innych graczy..

Altrel
03-03-14, 16:33
Nie mogę się z Panem zgodzić, że osoby tworzące Altaron nie biorą pod uwagę sugestii graczy, właśnie w tym celu został otwarty publiczny serwer testowy i stworzone specjalne forum dotyczące testów, aby każdy z Was mógł się tam wypowiedzieć. Najnowsze zmiany w kwestii zwiadowcy podyktowane opiniami graczy znajdzie Pan w tym temacie: https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=9411 w pierwszym poście oraz na 4 stronie.

Xerion
03-03-14, 16:45
Chodziło także o to, jak się wypowiadają w stosunku do graczy. To mój ostatni post, nie chcę, żeby jakiś Matt pisał, że piszę bzdury. Takie jest moje osobiste zdanie na te tematy i koniec, kropka.

Altrel
03-03-14, 21:47
Pozwoliłem sobie usunąć posty, które nie wnosiły niczego do dyskusji, a jedynie powodowały wzrost napięcia. Ponawiam apel o rzeczowe wygłaszanie swoich opinii oraz szanowanie pozostałych użytkowników forum.

6543134
03-03-14, 22:17
Mag Nekromanta robi PG, ale Duchowny nie.

Twój osobisty rekord 2kk/h temu przeczy. Zakładam, że to w drużynie, przecież grasz supportem, więc nie spodziewaj się PG grając solo, chociaż jak się potrafi...
http://vpx.pl/i/2013/09/18/1,6kh.jpg
Można?

Co do maga nekro, na którego wiecznie narzeka Kael, to jest bardzo fajna postać, na poziomach 150 + się bardzo rozkręca i taki mag 200+ potrafi zrobić solo nawet 1,5kk/h!
Tak samo jest z rycerzem duchem, w kilku miejscach solo można zrobić 1kk nawet na tym 130 lvlu, na 180 już nawet 1,3kk, z dobrym magiem w drużynie 1,6kk!

Co do zwiadowcy to się zgodzę, nie zrobi solo tyle e/h co mag czy rycerz, bo nie ma czarów obszarowych. Rozumiem o co chodzi Zjadkowi, kiedy grałem expiliśmy we 3 ( rycek i 2 zwiadków nekro), bo solo mają małe możliwości. Na tym 300 lvlu może i robi ładne pg, ale czy to ma oznaczać, że do tego czasu ma mieć gorzej niż inni?

Zjadek
04-03-14, 18:40
Jak ktoś mądrze mówi to warto posłuchać, kompetentnej opinii. Aptaun, zaznaczył podstawowy argument na temat czarów obszarowych zwiada- czyli ich brak. I proszę nie wyskakujcie tu z wave'm zwiada ducha, bo mało kto jest duchownym i działa to na mała ilość potworów.
Szkoda, że Altrel usunął mój ostatni wpis :P,
Szkoda pisać z osobą prowadzącą monolog, bez analizy wypowiedzi innych.

Tak więc,według mnie nie powinniście udupiać zwiada, bo jak narazie ujdzie grać, a po takich zmianach jak szykujecie nie będzie się dało. Liczę na wzięcie pod uwagę mojej, oraz wielu innych graczy opinii, którzy grają zwiadowcami.

sawyerknw
04-03-14, 19:58
jestem zwiadem, dopiero co znów zacząłem grac zwiadem ( przestałem jak zrobiliście noc/dzień) teraz kolejna aktualizacja która nie tylko utrudni mi gre, ale i wpłynie na radość i zabawę wynikającą z gry...

jak zwiad który ma około 80 lvl ma expić na czerwonych smokach albo takich potworkach które biją z bliska ??
Teraz będzie całkiem nudno i nieprzyjemnie sie grało...

.. wszyscy piszą ze to zły pomysł, bez przesady to ma być zabawa a nie MONOTONIA

Veliothe
04-03-14, 20:11
@up to proste... Uciekasz od smoków -.-" Monotonią jest stanie w miejscu i duszenie kpiro. Gdy trzeba trochę pomyśleć nad ucieczką i utrzymaniu tych 2 sqm odległości gra przestaje taka być.

sawyerknw
04-03-14, 20:24
jasne.. uciekam i wbiegam w kolejnego albo kolejne dwa i śmierć :). łatwo pisać jak sie ma high lvl

Veliothe
04-03-14, 23:39
Uciekaj do tyłu a nie w głąb respa...

sawyerknw
05-03-14, 16:14
serio?:uśmiech3: co ja bym bez Ciebie zrobił :uśmiech3: