PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Różdżki


adamo199412
09-05-11, 12:56
Dlaczego różdżka zużywa manę skoro trzeba ją ładować?
To nie logiczne. Chyba mag ma po to manę aby z niej wytwarzać pociski. Skoro ta różdżka ma swoje ładunki to dlaczego nie może jej używać wojownik czy palladyn?

dorotkay
09-05-11, 13:06
Bardzo dobre pytanie :)

gaLi
09-05-11, 13:10
Ja się wstrzymam... Widocznie tak ma być ;p gram czarodziejem i jest mi z tym dobrze :>

Van Taron
09-05-11, 13:13
Łucznik posiadając łuk strzela z strzał nie tracąc przy tym many, więc czemu mag ją traci?

To dobre pytanie chodź nie mówię że to źle bo może tak miało być, np. pewien sposób wyrównania szans (czyt. balansu) klas.

Flash
09-05-11, 13:42
Może dlatego, że w różdżce są te pociski, ale mag musi je opanować i nadać im szybkość atakując wroga? On wykorzystuje jedynie ograniczoną energię różdżki, jednak musi ją zmodyfikować na własne potrzeby kosztem many.

cado
09-05-11, 14:50
Dla mnie również jest to trochę dziwne. Albo jedno (trzeba ładować różdżkę co 1000 strzałów), albo drugie (każdy strzał spala manę). To, co jest teraz, jest mało wydajne.

Majer
09-05-11, 17:22
Dla mnie również jest to trochę dziwne. Albo jedno (trzeba ładować różdżkę co 1000 strzałów), albo drugie (każdy strzał spala manę). To, co jest teraz, jest mało wydajne.

Popieram, albo to albo to.

Werewolf
09-05-11, 17:27
Aj aj ludzie mag ma każdy strzał celny a co ma wój może potwór uniknąć,a palek tak samo więc sie nie plujcie 8)

Shikate
09-05-11, 17:44
Tak naprawdę to dobre wymówki wymyślacie, byle by było, że Altaron wszystko przemyślało... A właśnie, że nie! I powinni się przyznać do błędu... Oczywiście temat popieram, chociaż nie skarżę się na brak pieniędzy i many... Tak czy inaczej: Panowie, albo tak, albo inaczej... Można to przedstawić tak:
- Wojownik - nie musi nic kupować, nie traci nic, skilluje szybko
- Łucznik - musi kupować strzały/bełty/włócznie, nie traci nic, skilluje nawet dobrze
- Mag - musi ładować różdżkę, traci manę, skilluje strasznie źle, gdyby nie PN, to by się nie dało wbijać mlvl.
Czy ktoś poza mną widzi tu pewną zależność? Ciekawe co by było z 4 klasą jak by była. Pewnie 10 rzeczy utrudniających grę ;d Dlatego chociaż raz: posłuchajcie graczy i przyznajcie się do błędu...

A ciebie Adamo podziwiam, ponieważ twoje pytanie jest wyjątkowo mądre...

Pokręcony
09-05-11, 17:50
@up

Łucznik - skilluje dosyć powoli, użyteczne czary wymagają strzał/bełtów które są mało opłacalne :\

Shikate
09-05-11, 17:56
Wiem to dobrze, ale chciałem łucznika przedstawić jako jeszcze nie najgorszego... Bo jakbyś grał magiem to byś zobaczył że po kilku h ciągłego spamowania czarami nie wbił byś 20 ;d

dorotkay
09-05-11, 22:46
@up

Łucznik - skilluje dosyć powoli, użyteczne czary wymagają strzał/bełtów które są mało opłacalne :\

Tylko ze ty te strzały czy bełty jestes w stanie wylotowac sobie nie musiasz ich kupic na dobra sprawe wbijesz lvl, nazbierasz amunicji i skile podniesiesz wyjasnij jak mag to zrobi ? czym zdobedzie lvl ? czym wbije skil ? gdzie znajdzie amunicje ?

Sooka
09-05-11, 23:02
Może i mag trafia za każdym razem, lecz jego atak jest niski.Ty to możesz sobie poprosić znajomego aby postał przed depo z tobą i poskilował z nim na sobie tzn: full deff obaj i na atak na siebie. Raz na jakiś czas tawis i po 1h masz już dobrego skila do ataku i obrony a magowi skończy się mana i co ma zrobić? Z różdżki nie zaatakuje, bo niema many; nie użyje spela, bo niema many. Potwór podejdzie i nawet nie będzię miał czasu się uleczyć runką czy potem 1,2,3 i pada.

Okocim
10-05-11, 07:45
Ależ wy narzekacie...
Zwiększenie prędkości trenowania wojownikiem, zwiększenie jego obrażeń i obrony, zmniejszenie strat po śmierci.
Zwiększenie szybkości trenowania łucznikiem, zmiana wagi ceny i ataku włóczni więcej defa lepsze czary większa regeneracja pż i pm zmniejszenie strat po śmierci.
Szybsze i łatwiejsze wbijanie poziomu magicznego mniejsze jego straty zmiana systemu pn, zwiększenie obrony poprawienie czarów...
Dodatkowo jeszcze więcej doświadczenia za potworki i zmniejszenie ich siły.
Altaron wiki okienko trade u npc, ranking kukły treningowe.
A na koniec niech gm da kazdemu po 200 poziom nalepszy ekwipunek super wysokie umiejetnosci i zlikwiduje kary za pvp

Gibon
10-05-11, 07:58
[...] i zlikwiduje kary za pvp

To mi sie najbardziej podoba jedna rzecz ktora konkretnie napisales za to masz u mnie lapke w gore ;p