PDA

Zobacz pełną wersję : Początek zmian!


Prakt
20-01-14, 07:55
Witajcie!

Jak wszyscy doskonale wiecie, od pewnego czasu część z Was ma dostęp do serwera testowego, na którym wspólnie z nami sprawdzacie i oceniacie wprowadzenie naszych nowych pomysłów.

Dziś nadszedł czas na pierwszą z serii zmian, które spotkały się z Waszą aprobatą, a jednocześnie, których jesteśmy pewni jeśli chodzi o rozgrywkę!

Mini-aktualizacja, którą dzisiaj wprowadzamy, wprowadza nowe, istotne elementy rozgrywki:

1. Nowy system rybołówstwa

Co przynosi nowy system łowienia ryb?
- Nowy sposób łowienia: jeśli macie przynętę w plecaku, system sam wybierze jaką przynętę nałożyć na wędkę. Ale, jeśli przynęta Wam się skończy lub zechcecie ją zmienić - nałóżcie ją sami!
Wiedzcie jednak, że nie wszystkie ryby da się złowić na robaka! Są ryby, które są mięsożerne i o wiele chętniej dadzą się złapać na jakąś małą rybkę, a także są ryby roślinożerne, na które najlepiej działa przynęta z chleba.

- Ale właśnie: jakie ryby?
Odkryjcie to sami! Dodam tylko, żeby spożywać je uważnie i obserwować swoją postać - nie od dziś wiadomo, że ryby są bardzo zdrowe i mogą przynieść wiele pozytywnych efektów naszemu organizmowi! ;)

2. System specjalnych przedmiotów

W trakcie zawieszenia broni, które ma miejsce, kwitnie handel uzbrojeniem i opancerzeniem.

Nasi zwiadowcy zauważyli, że obok zwykłych elementów ekwipunku, które dobrze znamy, pojawiły się ich specyficzne modyfikacje. Ludzie, mając czas na głębsze przestudiowanie własnego dobytku, zaczęli dostrzegać subtelne różnice między poszczególnymi przedmiotami - choć wyglądają tak samo, niekiedy ich właściwości różnią się od siebie.

Może uda Wam się zdobyć przedmiot o wiele potężniejszy niż powinien być?

Z drugiej strony, część broni i zbroi, które padają łupem mogą okazać się śmiesznymi podróbkami: mimo wyglądu na miarę potężnego oręża, lepiej dokładnie się im przyjrzeć, czy nie są gorszą wersją znanego nam przedmiotu.

Zawsze dokładnie sprawdzajcie łupy! Może się okazać, że przeoczyliście coś bardzo cennego, co z początku na takie nie wyglądało! Ich statystyki mogą się różnić od tego, co do tej pory było stałym standardem.


3. Słówko o samej aktualizacji:

- Tylko tyle i AŻ tyle. Te dwa systemy okazały się być istotnym elementem rozgrywki, który powinien znacząco wpłynąć na Waszą grę. Nauczeni poprzednimi dużymi zmianami, zdecydowaliśmy się wprowadzać częściej, mniejsze aktualizacje. Dzięki temu duże zmiany nie będą szokiem dla większości graczy, a ponadto ich zaplanowanie i przetestowanie ma miejsce właśnie przy konsultacji z Wami.

- Co to oznacza? Przede wszystkim: czekamy na wasze opinie i zgłoszenia ewentualnych błędów. To od nich w dużej mierze zależy, jak szybko i jak intensywnie będziemy pracowali nad zmianą/poprawą istniejących elementów, a jak nad wprowadzeniem nowych. A czeka ich całkiem sporo!


4. A w przyszłości...

...czeka Was o wiele więcej! Spora część tego, co zrobiliśmy, już czeka na wprowadzenie! A kiedy to ujrzycie? Na dniach? Za tydzień? A może jeszcze dzisiaj? Śledźcie aktualności na naszej stronie, by niczego nie przegapić oraz podzielcie się opiniami na forum!


Administracja
Altaron.pl

Mastach
20-01-14, 07:58
Tego sie nie spodziewalem :D

6543134
20-01-14, 08:23
Super, wreszcie coś zaczyna się dziać.

mikeleplacido
20-01-14, 08:26
Teraz tylko testować.

Swistakowy
20-01-14, 08:34
Noo w końcu. :>

Catthon
20-01-14, 09:10
Brawo. Pomysł ze zmianami krok po kroku to dobry pomysł, wielu graczy znużyło się już czekaniem.

snikersik
20-01-14, 10:51
Ciekawe ciekawe :D

Wicher
20-01-14, 13:28
Cos wam nie wyszlo to łowienie....5 minut łowienia przy 53 zrecznosci a zlowilem tylko jakies odpadki i zawieszki lol

6543134
20-01-14, 13:41
Cos wam nie wyszlo to łowienie....5 minut łowienia przy 53 zrecznosci a zlowilem tylko jakies odpadki i zawieszki lol

Miałem tak samo, postacią z 50 alchemią łowiłem przez 30 min na robaki/chleb/szprotki i nic, tylko parcele i kolby. ;d

Zenon von Wons
20-01-14, 14:03
Te dwa systemy okazały się być istotnym elementem rozgrywki.

buhahahhahahah XD cały altaron czekał na łowienie ryb. Czuje fejm i +500 do online graczy :D


mimo wszystko propsy dla DRAKONO za ulepszenia EQ. Jesteś ostatnią szansą dla tego servera. Rób co robisz bo robisz to zajebiście i wspieram cię całym sercem :)

8741531
20-01-14, 14:33
Nom. Z tymi rybami jest coś nie tak, też łowiłem z 15 minut i same jakieś fiolki, odpadki itp

19960314
20-01-14, 14:43
http://c3201142.cdn03.imgwykop.pl/comment_V55vikwcZYhNXwT2ssyyzmB2HV9QKPYg.gif

Mervakis
20-01-14, 14:50
A rybki wgrane na globala? Ich grafiki, ID, etc.? Bez .dat .spr powinno działać? :p

Wymiatacz788
20-01-14, 14:53
Się sprawdzi później :p Teraz obiad. Jeść też trzeba :)

mikeleplacido
20-01-14, 15:31
Miałem tak samo, postacią z 50 alchemią łowiłem przez 30 min na robaki/chleb/szprotki i nic, tylko parcele i kolby. ;d
Tu chodzi o zręczność, a nie alchemię. Ale ryb jak nie było, tak nie ma.

6543134
20-01-14, 16:02
Tu chodzi o zręczność, a nie alchemię. Ale ryb jak nie było, tak nie ma.

Mój błąd, chodziło mi o zręczność.

Prakt
20-01-14, 16:07
Faktycznie, w trakcie przenoszenia wkradł się drobny błąd.

Teraz już rybki powinny dać się złowić. :)

Pozdrawiam,
MG Prakt

Veliothe
20-01-14, 16:21
Noo w końcu handel powinien rozkwitnąć nowymi, magicznymi przedmiotami ! Brawo administracjo !

Attax
20-01-14, 17:30
Do zobaczenia wkrótce ;)

Swistakowy
20-01-14, 19:26
O ile dobrze wiem, ryby dają dodatkowe bonusy, co zwiększa opłacalnośc łowienia ich.

sawyerknw
20-01-14, 21:25
chyba zacznę znowu grać :P ;)

wejnos
21-01-14, 11:36
przestałem grać ale sprawdzałem forum dzień w dzień jak tylko zauważyłem jakieś upki ściągnąłem klienta :)

klima203
21-01-14, 12:51
jeżeli możecie to dodajcie czar świetła mocniejszy (tak wiem ze jest ale troche słaby) i czar kuli wody dla czarodzieja bo tego najbardziej mi brakuje

mwrobie
21-01-14, 14:19
2. System specjalnych przedmiotów





Czyżby moja propozycja?:zły:

mikeleplacido
21-01-14, 16:47
Szkoda tylko, że potrzeba wysokiego poziomu zręczności do łowienia ryb, a ten trudno nabić. Pomijając fakt, iż nabijanie tego poziomu zajmuje dużo czasu, nie zawsze jest efektywne. Na chwilę obecną mam już 48 poziom zręczności.

Veliothe
21-01-14, 16:58
@mwrobie chyba moja :D
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=5385

sawyerknw
21-01-14, 18:34
jeżeli możecie to dodajcie czar świetła mocniejszy (tak wiem ze jest ale troche słaby) i czar kuli wody dla czarodzieja bo tego najbardziej mi brakuje

dokładnie ta ciemność najbardziej mnie irytuje i zniechęca od tej gry... ciemno jak w dupie zwłaszcza palek

Swistakowy
21-01-14, 18:53
Palek? Czemu akurat palek?

Veliothe
21-01-14, 19:35
A ja tam wolę mroczny klimat i świetlne efekty lecących magicznych pocisków !! ;>

leon
22-01-14, 14:35
będzie można zarabiać na rybkach :P

sawyerknw
22-01-14, 16:01
Palek? Czemu akurat palek?

palek jako jedyny ma belty w miejscu na zajebistą pochodnie która rozświetla mi ekran ;]

Wyrosuaw
22-01-14, 16:07
Nie masz przypadkiem czaru Zaklęty Płomień (http://wiki.altaron.pl/index.php/Zakl%C4%99ty_P%C5%82omie%C5%84)?

sokoskiiii
22-01-14, 16:14
Łowienie ryb bardzo fajny pomysł tylko dobrze by bylo gdyby bonus trwania trwał 5 min a nie 2 min, poniewaz podczas expienia zapomina sie o ciągłym jedzeniu danej ryby.
Każdy by wolał mieć mniej ryb i jeśc je żadziej niz miec ich pełno i jeść co chwila.
Łowienie danej ryby mogło by trwać dłużej niż to jest teraz.

Wyrosuaw
22-01-14, 17:29
Łowienie ryb bardzo fajny pomysł tylko dobrze by bylo gdyby bonus trwania trwał 5 min a nie 2 min, poniewaz podczas expienia zapomina sie o ciągłym jedzeniu danej ryby.
Każdy by wolał mieć mniej ryb i jeśc je żadziej niz miec ich pełno i jeść co chwila.
Łowienie danej ryby mogło by trwać dłużej niż to jest teraz.

Zauważ że łowienie ryby zależy od poziomu zręczności. :) ktoś kto ma 40 zręczności łowi dłużej niż ktoś kto ma 70

HamurHabbi
23-01-14, 09:59
a pochodni lub lampy nie możesz przypadkiem wsadzić w slot na pierścień? :zły: bo jak latałem z lampą to tam miałem :D

Enerv
27-01-14, 14:51
Świetny pomysł jeżeli chodzi o zmiany dotyczące łupu. Niby mała rzecz, a jednak kluczowa, jeżeli chodzi o gatunek RPG. Polowania wkroczą na nowy poziom, a chęć przeszukiwania zwłok będzie przyjemnością, o ile podejdzie się do tego klimatycznie, a nie jak do wyścigu szczurów i próby wbicia jak największej liczby poziomów w ciągu doby.

Co do ciemności w grze - wystarczy minimalnie podkręcić czar lub dodać nowy, który działa jak ta różdżka co wypada z mędrca. No, a przy okazji dać możliwość jej naładowania bądź także kupna w chociażby takiej stacji krasnali za jakąś niewygórowaną sumkę miedziaków.

Wicked
27-01-14, 15:16
A ja jakoś zachwycony tymi zmianami nie jestem. Może w grze to wygląda lepiej, ale z tego co czytam? Nic nie zachęciło na tyle, by wracać do Altaronu. Albo by nie odchodzić z niego, co widać na przypływie starych znajomych na innej grze (pozdrawiam 7.4ujących).
Co z mitycznym już, owianym legendami i zapowiadanym od dawna własnym silnikiem?
Co z uporządkowaniem pewnych problemów, które od dawna są na forum rozgrzebywane raz za razem?
Co z wymarłymi serverami i kwestią, że nawet zloocenie zbroi +500 nie sprawi, że będziemy mieć ją komu sprzedać?
Fajnie, serio fajnie, że pojawiają się update'y, ale... co z tego? :\