PDA

Zobacz pełną wersję : Nowe funkcjonalności w Altaronie?


Drakonno
30-12-13, 14:34
Z serdecznymi życzeniami dla graczy na Nowy Rok, chcemy również poinformować o kilku rzeczach! Zamknięte testy dobiegają powoli końca i trwają przygotowania do testów otwartych. Ostatnie dni pracy przyniosły kilka nowych elementów.


W związku z wieloma zgłoszeniami odnośnie błędu, który nie pozwalał się leczyć w najbliższych testach zostanie uruchomiona pewna funkcjonalność.
Jeżeli gracz podczas walki z potworem przez 3 sekundy nie będzie miał połączenia, zostanie wyrzucony z gry. Braku połączenia proszę nie rozumieć poprzez braku akcji. Jest to sytuacja, kiedy przerwa następuje z Waszej strony, nie ze strony silnika (pot. "freez"). Kilka informacji znajduje się na końcu tej nowinki.




Chcielibyśmy także wyjaśnić ostatni błąd, kiedy to gracz pojawił się z czarnym paskiem życia w świątyni, mimo tego, że widział jak zaklęcie leczące zostało rzucone, lub inne rzeczy miały miejsce. Wynika to ze złego (i naprawdę sporadycznego) wyświetlenia się akcji na ekranie. Potwór/gracz już Was zabił, a silnik zapisał "usuń i przenieś do świątyni", kiedy dopiero pojawił się efekt zaklęcia.




Także wyjaśnić powolne rozpatrywanie raportów w ostatnich dniach. Mamy nadzieję, że zrozumiecie fakt Świąt, Nowego Roku i związanego z tym zabiegania prawdopodobnie u każdego. Jak również mogliście zauważyć została duża ich ilość rozpatrzona w ostatnich 2 dniach.




Na serwerze testowym zostaną udostępnione grupy zaklęć, które wybrani będą mogli przetestować w najbliższym czasie. Można o nich poczytać w tym (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=6838) temacie.

Proszę się nie zdziwić, że jedno zaklęcie może mieć dłuższy czas wyczerpania niż inne i przed walką z innymi, czy wyprawą na potwory dokładnie te czasy posprawdzać. Co więcej zdajemy sobie sprawę z faktu, że przykładowo "zaawansowane leczenie" ma bardzo niski odstęp między użyciami. Obecnie ma większy, ale za to można między jego dwa użycia dodać "leczenie", dzięki czemu efekt w tym samym czasie jest taki sam, jak nie lepszy. Poza tym prosimy Was o zapoznanie się z całym systemem zanim przyjdzie nam czytać negatywne opinie o nim.




Podczas testów przyjdzie nam się oprócz tego zająć wieloma rzeczami odnośnie balansu zaklęć, czy wspomnianych już umiejętności graczy, które są obecnie zdobywane tylko przez punkty nauki.





Odnośnie punktu 1, jeszcze raz.

Jeśli gracz nie odpowiada przez 3 sekundy (blokada dostępu internetu, dostawy prądu, kot zjadł kable...), ale z powodów właśnie podanych w nawiasie, nie poprzez zwykłe „AFK”, to zostanie wyrzucony z gry.

Obecnie pod warunkiem, że:


Walczył z potworem.
Nie walczył z graczem (jakakolwiek czaszka).


Zdajemy sobie znowu sprawę z możliwości wykorzystania tego faktu, dlatego też inną opcją jest wyrzucenie gracza tylko, jeśli bił się z potworem. Wszelki atak gracza w gracza spowoduje blokadę systemu, nie ważne, czy gracz ma czaszkę, czy ucieka tylko przed czaszką itp. Liczy się to, że otrzymał obrażenia od innego gracza.

Prosimy też o nie uznawanie pewnych błędów (które na pewno wystąpią), lub wartości zaklęć, ataków, życia itp. za ostateczne. Tak samo wszystkich napisanych rzeczy, niektóre wejdą, inne nie. Pamiętajcie, że wszystko można dobrze dopasować i zmienić!

Przypominamy również, że wciąż można się zgłaszać do testów.
Otwarcie ich nastąpi na dniach, tak więc oczekujcie!

Mastach
30-12-13, 14:56
System cooldown'ow jest bez sensu ...... Jezeli ma to wygladac to chodz troche podobnie jak na real tibii... to tylko niepotrzebnie marnowaliscie czas (moim zdaniem), bo uważam że jeżeli bedzie mozna uzyc ue raz na 60 sekund (przykladowo) to w sumie ta gra straci sens :x

Drakonno
30-12-13, 14:59
Raczej chodziło o to, żeby nie trzymać jednego klawisza, tylko sprawdzić które kombinacje zaklęć dają lepsze efekty, oraz sprawić, by właśnie używanie innych zaklęć pomiędzy tymi głównymi było opłacalne. Mając Hape Tawis zapewne nie używasz Tawis, teraz osiągniesz trochę lepszy efekt przy użyciu Hape-Tawis-Hape-Tawis... Zamiast Hape-Hape-Hape.

Mastach
30-12-13, 15:02
Ale mysle ze to gracz powinien decydowac o tym co woli rzucic czy 3x hape tawis czy na zmiane z hape-tawis-hape-tawis...

Drakonno
30-12-13, 15:08
Widzisz, może być coś nie tak, wspomniałem. Od tego są testy, by sprawdzić i jeśli okaże się dobrym, wprowadzić.

Veliothe
30-12-13, 16:16
BRAWO za system wyrzucania graczy po utracie połączenia !!! Jestem bardzo ciekaw jak będzie działał i czy spełni swoją rolę :) Fakt, system cooldown raczej mi się nie widzi. Już grając magiem mało mam hotkeyów (z shiftem i ctrl najmniej przydatne czary) a co dopiero będzie teraz? No cóż, czekam z niecierpliwością na testy !

Kleikk
30-12-13, 16:34
W związku z wieloma zgłoszeniami odnośnie błędu, który nie pozwalał się leczyć w najbliższych testach zostanie uruchomiona pewna funkcjonalność.
Jeżeli gracz podczas walki z potworem przez 3 sekundy nie będzie miał połączenia, zostanie wyrzucony z gry. Braku połączenia proszę nie rozumieć poprzez braku akcji. Jest to sytuacja, kiedy przerwa następuje z Waszej strony, nie ze strony silnika (pot. "freez"). Kilka informacji znajduje się na końcu tej nowinki.

Jak to się potwierdzi i będzie sprawnie działało to wracam do gry!

jankolo21
30-12-13, 16:57
Jak można sie zapisać na ten serwer testowy bo ja z chęncią bym się zapisał.
BRAWO za ten zapowiedzie i zmiany serdeczne gratulacje i system wyrzuczania graczy z utrato połączenia.Brawo jeszcze raz!

prze91
30-12-13, 17:16
:cygaro: Nareszcie konkretne informacje ;)

bilsom
30-12-13, 17:53
Hahaha system wyrzucania po 3 sekundach zajebisty. Gość sobie expi, patrzy, że masa się zalogowała w jednej sekundzie, odłącza kable i się śmieje. W innym przykładzie expi sobie na przeszłości, przykładowo przy dwóch zalogowanych wrogach. co jakiś czas exivując ich, jak widzi, że się zbliżają robi to samo i też się śmieje. Normalnie parodia śmiech na sali.

tomakeo
30-12-13, 18:00
@up
Zamiast krytykować, może warto poszukać innego rozwiązania?
Czar akus bala można zmodyfikować tak, aby dawał minimum informacji o położeniu danego gracza (lub całkowicie go usunąć), a co do drugiego, to pewnie można zrobić tak, że tylko po zaakceptowaniu zaproszenia do VIP, będzie się ta osoba wyświetlała jako zalogowana lub nie.
Dzięki temu byłoby więcej zabawy w tropieniu wrogów.

bilsom
30-12-13, 18:12
ja tu nie jestem od szukania rozwiązań tylko komentuje co jest aktualnie dane, a to co jest, to nie przejdzie przynajmniej na serwerze pvp w takim stanie w jakim jest to teraz>

Kr92
30-12-13, 18:58
Nie rozśmieszajcie mnie, że znowu CD na leczenie zwiększacie, ile to było gadane o tym i ile razy przerabiane, ale nie trzeba się bawić bo to "doda klimat" buhaha żenada ;|

dodajcie jeszcze z 3-4 podobne czary leczące bo mam za dużo wolnych hotów będzie fajnie <ironizuje>

cewix
30-12-13, 19:12
Anty-kick system na +
Cooldown system na +-, system cooldown byłby dobrym pomyśłem kiedy byśmy mogli wiedzieć za jaki czas czar znowu będziemy mogli użyć (coś jak na rl tibii) aktualnie troche z dupy, no ale spoko, koniec monotonnego uzywaniw 2 hotkeyi ("ach ten poziom trudności")

siwyus
30-12-13, 19:21
To niech exiva innych graczy również blokuje system na jakiś czas.

Veliothe
30-12-13, 19:24
@Ogarynka Typowy polak, każdy kradnie, oszukuje, chce wykorzystać błędy i każdy jest taki zły ;< Już widzę każdego na expie z przywiązanym do ręki sznurkiem połączonym z kablem do routera żeby w razie nagłego pojawienia się na ekranie tłumu ludzi z pianą w pysku i mordem w oczach lecących w jego stronę mógł zgrabnie i szybko odłączyć się od sieci. Btw zaproszenia do VIP to dobry pomysł :) Mogłoby to być w postaci listów. Poczta miałaby nowe zastosowanie. Wysyłam list z zaproszeniem, Ty go otrzymujesz i idziesz do kolejnego npc, który go przyjmuje i zapisuje nadawcy i odbiorcy nicki w vip liście :)

rycerz5
30-12-13, 21:30
@up nie walczyłeś wiec zamknij ryj, bo tak jak to mówi Ogarynka wlasnie mozna latwo wykorzystywac. A co do propozycji usunięcia Akus Bali to gratuluje ludziom z pvp którzy pewnie nawet czaru nie kupili, nie zamierzam wyjasniac jakie znaczenie ma czar na wojnie :)

Reszta zmian na +

sebastianix
30-12-13, 21:31
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=7447

DZIEKUJE?!?!

Na testera głosuje na siebie :D

rycerz5
30-12-13, 21:41
To sory :/

my life
30-12-13, 22:46
Mi się ten cooldown nie widzi, ale z chęcią bym to potestował ;D
A z tym odłączaniem kabla to moze zrobic ze nie wywala z gry tylko potworki go nie widzą?
Normalnie można by go bić.

Lonewolf
30-12-13, 23:00
"Co więcej zdajemy sobie sprawę z faktu, że przykładowo "zaawansowane leczenie" ma bardzo niski odstęp między użyciami. Obecnie ma większy, ale za to można między jego dwa użycia dodać "leczenie", dzięki czemu efekt w tym samym czasie jest taki sam, jak nie lepszy. Poza tym prosimy Was o zapoznanie się z całym systemem zanim przyjdzie nam czytać negatywne opinie o nim."


Wszystko fajnie lecz jako mag duchowny nie mam tyle hotkeyów pod ręką, wystarczy że muszę ciągle używać 4 różnych czarów leczniczych (Tapen,Hape,Bala,Haper) więc 5 to już przesada, nie mam gdzie go wcisnąć, wystarczy że i tak połowe ofensywnych czarów mam pod shiftem... bo się nie mieszczą. Reszta na duży +:)

sebastianix
31-12-13, 00:26
"Wszystko fajnie lecz jako mag duchowny nie mam tyle hotkeyów pod ręką, wystarczy że muszę ciągle używać 4 różnych czarów leczniczych (Tapen,Hape,Bala,Haper) więc 5 to już przesada, nie mam gdzie go wcisnąć, wystarczy że i tak połowe ofensywnych czarów mam pod shiftem... bo się nie mieszczą. Reszta na duży [B]+:)

Dokładnie.... chyba ze dodacie hoty w klawiaturze 1,2,3,4

Droga administracjo!
Proszę przeczytajcie ten mój temat,
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=7447

Zrobiliście PRAWIE to o co prosiłem jakiś czas temu. Nie musicie testować, żeby poznać już 1 wadę tego systemu. Dlatego spróbujcie proszę to zrobić tak jak ja pisałem wcześniej.

19960314
31-12-13, 00:48
No ciekawie, co was nakłoniło do wprowadzenia systemu "ratowania gracza" przed śmiercią w wypadku utraty połączenia? Bo gdy jeszcze zwiedzałem altarońskie krainy i rozmawiałem co nieco z mg to stanowczo twierdzili oni, że jeżeli śmierć nie jest z ich winy to nie muszą sobie tym zawracać głowy. Co do reszty to tak trzymać, powodzenia.

sebastianix
31-12-13, 02:37
No ciekawie, co was nakłoniło do wprowadzenia systemu "ratowania gracza" przed śmiercią w wypadku utraty połączenia? Bo gdy jeszcze zwiedzałem altarońskie krainy i rozmawiałem co nieco z mg to stanowczo twierdzili oni, że jeżeli śmierć nie jest z ich winy to nie muszą sobie tym zawracać głowy. Co do reszty to tak trzymać, powodzenia.

Administracja dostosowuje grę dla graczy...to nie jest dziwne,
Najgorzej ze ekipa jest mała i wszystko dzieje się poooowwwolliiiiii...

grek
31-12-13, 11:14
powinny byc hoty odplane np poprzez ctrl i wtedy mamy hoty na F1,F2... ale i 1,2,3,4 /...
klikamy ctrl i normalnie uzywamy klawki numerycznej

Wicked
31-12-13, 12:13
Hm. Na dobrą sprawę można sobie zbindować jakimś klawiszem rozłączenie połączenia z internetem i widzimy, że robi się licho = click. DC. BB. Ratujcie koledzy. Szkoda, że znów odczują to jedynie osoby robiące to celowo/rycerze. Mag z kickiem i tak nie przeżyje i tak. xD

sebastianix
31-12-13, 14:58
Hm. Na dobrą sprawę można sobie zbindować jakimś klawiszem rozłączenie połączenia z internetem i widzimy, że robi się licho = click. DC. BB. Ratujcie koledzy. Szkoda, że znów odczują to jedynie osoby robiące to celowo/rycerze. Mag z kickiem i tak nie przeżyje i tak. xD


Przeczytaj mój temat... w nim zrobiłem to tak, że innej korzyści by to nie przyniosło, niż tylko uratowaniem w momencie rozłączenia internetu.

czemu mnie nie słuchają?
http://www.youtube.com/watch?v=CBLWYofp3CY