PDA

Zobacz pełną wersję : [wprowadzone] Niewidoczny poziom postaci


Ryzy
13-10-09, 23:16
Moim zdaniem fajnie by było gdyby nie było w grze widać poziomu postaci jaki ma spotkany gracz.


+ Pkowanie wiązało by się z ryzykiem, i mniej osób uprawiało by power abusing. Nigdy by nie było wiadomo czy ten gracz specjalnie zmienił swój drogi strój i zdjął bohy by zmylić przeciwnika :p lub ubrał time ringa by poudawać h levela, więc każdy 11 latek z swoim wspaniałym 100 levelem zastanowił by się 3 razy czy na pewno warto atakować gracza. Można by blefować i manipulować graczami tak jak w pokerze bo nikt nie widzi twoich kart ;D

+ każdy gracz, pod depo jak i na channelach czuł by się równy bo by liczyło się co ma do powiedzenia a nie jaki ma lvl i nawet low lvl mógłby być fajny (;D)
+ Klimat rpg wiele by na tym zyskał bo przecież żaden mag czy rycerz nie ma wypisanego na czole poziomu doświadczenia, a jego poziom wtajemniczenia można by samemu oceniać po zadawanych obrażeniach czy szybkości chodzenia



- hymh ciężko wypisać minusy tego pomysłu, bo przecież te w/w punkty dla mnie są wspaniałe a dla tych co wolą grać w otwarte karty mogą okazać się do kitu
- minusem dla niektórych graczy mogło by być to że nie można świecić swoim 100 levelem pod depo wzbudzając podziw tłuszczy z niskimi levelami, ale z drugiej strony można by pobiegać po mieście z prędkością rozjuszonego słonia i każdy by sam sobie ocenił czy masz 60 czy 150 poziom ;D

Od biedy można by pójść na kompromis i tylko częściowo zdradzać poziom doświadczenia gracza. ( np. To jest Ryzy, jest on bardzo doświadczonym graczem. lub To jest Opty nie jest on jeszcze doświadczony.)

Oczywiście ty w skill bare widział byś swój poziom i mógbyś go zdradzić każdemu koledze

trochę chaotycznie napisałem ale mam nadzieje że zrozumieliście o co mi chodzi, jutro jak będzie mi się chciało to poprawie

Litin K.
14-10-09, 01:23
Chyba 1 propozycja na nowym forum mająca moje całkowite poparcie ;)

Osobiście optowałbym za którymś z tych dwóch rozwiązań:


Własnie coś w stylu "To jest Ryzy, jest on bardzo doświadczonym graczem. lub To jest Opty nie jest on jeszcze doświadczony"
Wariacja poprzedniego punkty tylko, zamiast stosowania skali bezwzględnej (na przykład: od 50 do 100 lvl - doświadczony, 100 do 150 lvl - bardzo doświadczony) zrobić analogicznie do zaklęcia exivy (dosyć odległe i subtelne porównanie, wiem :rolleyes:), to znaczy nadawanie określeń byłoby względne, na przykład "ten gracz jest bardziej doświadczony od ciebie" lub "ten gracz wygląda na nowicjusza".


Uzasadnić można to tym, że przecież "widać" w jakiej zbroi przechadza się wojownik, jak wygląda, czy jest naznaczony bliznami po wielu ranach odniesionych podczas walk i ma z pomarszczoną skórę wokół oczu przez mrużenie ich podczas wypatrywanie wrogów na odległej równinach zachodu (lekka hiperbola?) albo wygląda jak wymuskany młodzik, gołowąs, z lśniąca zbroją bez zadrapań z mnóstwem ozdobników, pstrokacizny. Ubrany jak do uroczystej ceremonii odznaczenia, a nie na wojnę. Czy też po chodzie, zachowaniu, czy np. zwraca uwagę na szczegóły, ogląda się wokół siebie, mniej mówi, więcej słucha. Albo jak niedoświadczony kretyn staje otoczony tłumem, odsłonięty z każdej strony, wykrzykując oferty i tym samym oznajmiając, że jest bogaty i tym samym łakomym kąskiem dla złodzieja.

Uff... oddychaj.

Minusem tej funkcji jest to, że nie widzimy poziomu gracza podczas telepatycznej rozmowy, można to oczywiście usprawnić dając możliwość widzenia "lewela" kiedy zostaniemy dodani do listy VIP i sądzę, że byłoby to optymalne rozwiązanie (ale niestety chyba trudne technicznie).

Jakis
15-10-09, 22:55
Trzy razy TAK !!!
Było by realistyczniej, w prawdziwym życiu gdy stajesz do rywalizacji w jakiejkolwiek dziedzinie poziom twojego przeciwnika jest nieznany. Każdy może okazać się szybszy, zwinniejszy, bardziej inteligentny, silniejszy itp itd :)

__________________________________________________ ___________

optym
16-10-09, 00:48
Pomysł dość ciekawy. I wydaje się nie dość skomplikowany do zrobienia :)
Jeśli będzie więcej opinii to pomyślimy o nim poważniej.

Tomek
16-10-09, 12:12
Świetny pomysł, jestem w 100% za, lecz pytanie takie, czy w Altaronie będzie widać zbroje/jakość outfitu <-- zależnie od EQ?

Juzek Masarz
16-10-09, 12:43
Niezły pomysł.
Nie było by szpanu oraz PA.
POPIERAM w 100%.
Turbodymomen zawstydził Juzka.
Popiera w 150%.

Obles
16-10-09, 16:32
I ja również jestem stokroć na tak. . Nic dodać nic ująć!

Knorek
16-10-09, 16:56
powinna być opcja czy chcesz pokazać lvl, czy nie.. i tyle ;p
a pomysł dobry

Ryzy
16-10-09, 16:59
powinna być opcja czy chcesz pokazać lvl, czy nie.. i tyle ;p
a pomysł dobry

e tam, albo wszyscy albo nikt

ProC
20-12-09, 19:33
a co z highscores list?

Kosiek
26-12-09, 12:01
A co ma Highscores do tego? przecież w bazach danych nadal byłaby zapisana ilość punktów doświadczenia, więc po ukryciu w tabeli 'wyników' poziomów graczy, nic by się więcej nie zmieniło...
Czyli po polsku: w highscores widziałbyś tylko ranking i profesję.

Pomysł jak najbardziej na TAK w wariancie bez nawet powierzchownego określenia doświadczenia gracza.

ProC
26-12-09, 21:49
Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło. a highscores właśnie to ma do rzeczy że tam widać exp, mlvl, sword itp. Czyli zostawić tylko ranking, "bez wyników".

Silnik
10-10-10, 19:07
Jestem na TAK 1oo%

mopsiok
21-10-10, 13:06
Jeśli będzie więcej opinii to pomyślimy o nim poważniej.
W takim razie zdradzę, że mnie również pomysł się bardzo podoba. Klimacik ma być!

meneca
23-04-11, 18:39
Oczywiście popieram, mam nadzieję, że wiekszość graczy poprze ten pomysł.

thorus
23-04-11, 22:33
Czy ja tam wiem...nie jestem w 100% przekonany do tego pomysłu a tak w ogóle to gdzie jest lista highscores bo jakoś jej nigdzie nie widzę :P?

Obles
23-04-11, 22:44
Thorus - to gra RPG i lvl nie ma tu największego znaczenia. Pamiętaj o tym.

bim
24-04-11, 08:59
Lista Highscores nie jest planowana. To nie wyścig szczurów.

nariag
24-04-11, 11:26
Jestem za:)

Kosiek
24-04-11, 12:13
A ja jestem za ukryciem zupełnym poziomu. Skoro to gra RPG to po co komu wiedzieć kto ma jaki poziom? Wystarczyłoby proste "Chyba ten gracz jest bardziej doświadczony od Ciebie", "Ten gracz wygląda na tak doświadczonego jak Ty", "Ten gracz wygląda na mniej doświadczonego od Ciebie". Na 100% wprowadziłoby nieco więcej klimatu do gry. ;)
Aha, no i musielibyście wyłączyć w kliencie pokazywanie poziomu gracza w konsoli, informacja na stronie mogłaby być tylko pobieżna: profesja, oraz jakieś mało dokładne określenie poziomu w przedziałąch 10 - 20 poziomów.

marcelasek
24-04-11, 16:12
A może po prostu autor tematu nie potrafi się wybić? A jak będziesz blefowal 100lvl jak będziesz chciał udawać 10? Będziesz chodził po błocie? Xd ale faktycznie pomysł ciekawy zwłaszcza że ma to podnieść jakoś rpg ;) tylko żeby dało się sprawdzić jak inny gracz na to pozwoli

Adamx007
24-04-11, 16:49
Wspaniały pomysł!

Myxir
24-04-11, 17:15
Widzę że tylko ja jestem przeciwnikiem tego pomysłu. Dla mnie to jak zrobienie przedmiotu który daję niewidzialność i nieświadome pekowanie graczy o 40 lv'li mniej. Jestem zdecydowanie na NIE.

Xaynus
24-04-11, 19:11
Myxir - to chyba byłoby widać, że postać jest 40lvli niżej?? Po zadawanych hitach, po ilości życia, siły czarów itp...
Nieświadome czy świadome - zawsze znajdzie się taki, który peknie nawet z przewagą 100lvli bo chce pokazać jaki jest ,,pr0 i wogule hejter z niego"

komoko
24-04-11, 22:07
Tak i do tego nawet można po szybkości ruchu zobaczyć jestem na TAK

blanko2222
24-04-11, 22:14
Myxir - to chyba byłoby widać, że postać jest 40lvli niżej?? Po zadawanych hitach, po ilości życia, siły czarów itp...
Nieświadome czy świadome - zawsze znajdzie się taki, który peknie nawet z przewagą 100lvli bo chce pokazać jaki jest ,,pr0 i wogule hejter z niego"

No i dostanie za swoje ;)

mefistomen
25-04-11, 06:40
Jestem na nie... PK to część gry.. możesz tak sobie zrobić jak założysz swojego ots'a kiedyś i włącz tam non-pvp ;]

pojebek12
25-04-11, 07:00
Zgadzam sie z Ryzy całkowicie, jest to bardzo dobry pomysł i moglo by wnieść dużo do gry.

2 rzecz to zrobienie czegos w stylu " Highscores" lub jakas cos podobnego





Yours~ Conek Destroyer

robak107
25-04-11, 07:12
Panowie o co wy tutaj wogóle 'walczycie'. Bez sensu jest taka modyfikacja. I prawdopodobnie nie zostanie wdrożona. Pozdrawiam.

Okocim
25-04-11, 07:52
Uważam, że pomysł jest świetny. Co do komunikatów "xxx Wygląda na bardziej doświadczonego" uważam, że wariant "Ryzy jest bardzo doświadczonym graczem" byłby lepszy. Ciężko określić kto jest bardziej doświadczony gdy różnica jest nie wielka więc lepiej stworzyć po prostu kilka przedziałów.
10-20- Wygląda na nowicjusza
20-40- Wygląda na kogoś z niewielkim doświadczeniem
40-70- Wygląda na osobę zaprawioną w boju
70+ Wygląda na mistrza.
Liczę, że pomysł zostanie wkrótce wprowadzony w życie.
Natomiast co rankingu... może go w ogóle nie być, albo coś w stylu
"Nick-Profesja-Nowicjusz".

mefistomen
25-04-11, 07:54
Jak dla mnie ranking to podstawa...od razu twoja propozycja u mnie spadła...

Xaynus
25-04-11, 08:23
Jak dla mnie ranking to podstawa...od razu twoja propozycja u mnie spadła...

To nie wyścig szczurów, kiedyś nie było rankingów i było okej. Brak rankingów trzyma klimat. A teraz są rankingi i co? ,,expexpexpexp gogogogo 1st!!!!1111oneone"

mefistomen
25-04-11, 08:55
No i co mi po tym ze bede 1 i nikt nie będzie o tym wiedział?

bim
25-04-11, 10:12
Jeśli chcesz żeby wiedzieli że masz najwięcej expa to idź na inny serwer. Tak ludzie będą cię znali jeśli się będziesz w społeczności udzielał, pomagał itd. a nie tylko nabijanie expa i olewanie innych. To daje brak statystyk.

Aragorn
25-04-11, 10:23
Trzy raz tak ;) Przechodzisz

mefistomen
25-04-11, 11:51
Aaragorn nie będę komentował twojego nabijania postów.

Ale patrz,
ja lubię expić i do tego rozmawiam na własnym kanale vt ze znajomymi.
Więc i mam przyjemność z expa i mam znajomych (gildie) i chcę żeby widzieli, że kimś jestem. Skąd lov lvl będą miały np. pomoc w questach jak nie będą wiedziały kto ma jaki lvl? Kto dla kogo będzie wzorcem do naśladowania? to właśnie dają nam statystyki.

Eduardo
25-04-11, 19:33
Wspaniały pomysł jak dla mnie.

drazbeczka
25-04-11, 19:53
No zgadzam się z okocimem jakby dochodziło do czegoś to można było by podawać najlepsze nazwy i zrobić głosowanie ale takie ogarnięte :rolleyes:

maverick987
26-04-11, 01:41
Jeżeli to ma pomóc, to jestem oficjalnie na tak. Pomysł bardzo ciekawy i interesujący.

Kamillo
27-04-11, 21:49
dla mnie bosko! wtedy by bylo jeszcze tajemniczo ;D

Yberias
28-04-11, 06:15
jestem za!!! zawsze troche wiecej adrenaliny i mniej nobow zabijajacych dla zabawy slabszych graczy

Sezamek
28-04-11, 06:17
No dobry pomysł ale by można było zaznaczyć przyjaciół w vip by widzieli twój poziom

Seeyo
28-04-11, 08:33
Ja równiez popieram Ryzego, naprawde swietny pomysl, tylko trzeba by zobaczyc jak to sie sprawdzi w praktyce :)

Okocim
28-04-11, 08:37
Po co wprowadzać jakieś opcje dla przyjaciół przecież zawsze możesz spytać ;p.

mopsiok
28-04-11, 11:14
@up: Dokładnie tak. Nie na sensu się bawić w jakieś skrypty do list VIPów.

A ukrycie poziomu jest samo w sobie genialne i pasuje wręcz idealnie moim zdaniem. Highscores... to już by było przegięcie pały. Tyle pracy nad serwerem i popsuć wszystko jakimś rankingiem ludzi, którym najbardziej chce się expić. Ale na szczęście Pan MG nie popiera tego pomysłu :B.

Tummi
28-04-11, 11:23
Nie chcesz lvlu przy nicku to sobie wyłącz taką opcje.

A tak na serio, w końcu jakaś ciekawa propozycja, godna uwagi =)
Byłoby miło, gdyby taka zmiana została wprowadzona.

Kosky
28-04-11, 14:28
Zgadzam sie z tworca tematu- porządnie może takie rozwiązanie obniżyc poziom PG, zarowno jak brak listy highscores-po co bic lvl jak go nikt nie widzi ? mozna wtedy sie zajac pogaduchami pod depozytem, zbieraniem ziół bądź wyprawą na ryby !

Dreat
28-04-11, 20:05
Popieram, ukryty lvl jest świetny! Mam nadzieję, że zostanie wprowadzony.

Dodaje to klimatu, expodzieci znikną, zostaną sami rpg-owcy.
Same plusy.
Minusem może być, że tak długo musimy o to walczyć :O

2103132
28-04-11, 20:09
100 % Na TAK !!!! 8)8)8)8)8)8)8)

kiuuby
28-04-11, 20:57
no fajny pomysl ale by sie przydal "highscores list" i oczewiscie jakas strona z zobaczeniem róznych itemkow bo nie wiadomo co kupic i czy cos jest lepsze czy nie tez opisy czarow itp bo narazie jest gra w ciemno jak dla mnie :p

Kamillo
30-04-11, 13:47
no fajny pomysl ale by sie przydal "highscores list" i oczewiscie jakas strona z zobaczeniem róznych itemkow bo nie wiadomo co kupic i czy cos jest lepsze czy nie tez opisy czarow itp bo narazie jest gra w ciemno jak dla mnie :p

raczej highscores to nie jest dobra opcja bo tutaj mamy grac a nie scigac sie z lvl ;o

WithiN.
30-04-11, 14:45
Bardzo podobają mi się Wasze pomysły ( dwóch pierwszych osób )

Jestem za wprowadzeniem Braku widocznego Poziomu doświadczenia.
Na prawdę super pomysł

Dreat
30-04-11, 14:47
Highscores list jest niepotrzebny. Tyle w temacie

O wiele lepszy jest wspomniany hall of fame.

Ryzy
03-05-11, 13:37
W szoku jestem jakie zainteresowanie tym tematem nono już 6 stron :D


Szkoda tylko, że pomysł nie przeszedł, chociaż nadal uważam, że taki system był by jak najbardziej wskazany, tym bardziej, że z tego co widzę dużo osób narzeka na plagę neodzieci z tibia.pl, a tak każdy neokids by wiedział tylko na oko jaki ma poziom gracz, który taszczy lootbaga/skilluje. ;P

No i oczywiście dochodzi aspekt klimatu samej rozgrywki. I tak już za dużo jest badziewia z rl tibii na altaronie, które psuje zabawę :D


Ktoś mi tam zarzucił, że chcę to tylko dlatego że nie potrafię nakurwiać 500 levela w tydzień. No cóż, może i tak jest ale z tego co pamiętam z założenia ten server miał być raczej nastawiony na zupełnie inną, ciekawą rozgrywkę, a od naparzania levela by się orać po pięć godzin dziennie na openkach jest (dokładnie) 1035 innych serverów w tej chwili online.

mucha505
03-05-11, 22:30
Ja jestem oczywiście za i proponuję zrobić jakąś ankietę na ten temat, aby twórcy Altarona wiedzieli, czy warto oraz ile osób(procentowo) chce, aby zostało to wprowadzone. Oczywiście zawsze zostaną osoby, które będą zabijały dla zabawy, ale przynajmniej trochę dłużej będą się zastanawiać, czy aby na pewno atakować tego konkretnego gracza. Jakaś osoba up podała bardzo dobry pomysł z tymi przedziałami, że np do 20 lvl'u pisze nowicjusz, potem, że jest osobą z niewielkim doświadczeniem, itd.
Propozycja ode mnie: "Zróbcie ankietę na ten temat, aby wiedzieć, czy np popiera ten pomysł 80% graczy, czy np 50-60%, a może mniej(wątpię)".
Tyle ode mnie.

gaLi
04-05-11, 08:03
Jestem całkowicie ZA! Ciekawe jak to wejdzie w życie :> ... wyzerowało by się konkretnie maniaków lvl oraz można by było spojrzeć inaczej na świat 'Altaronu'. Czekamy na wypowiedź z góry ;)

Backslasz
04-05-11, 12:19
Popieram i tyle ;)

Kosiek
17-05-11, 20:27
Temat zdążył zapyzieć trochę, a administracja nic...

Sosna
17-05-11, 21:17
@up przywyknij nie tylko Ty czujesz się tutaj olany :(

Piruet
18-05-11, 00:26
Niech i mój głoś się ku temu przyczyni.

Jak najbardziej za!


Pozdrawiam

gardo
18-05-11, 00:51
Wspaniały pomysł, w dodatku dość oryginalny (mówię tu o klasyfikacji mniej/bardziej doświadczony), oczywiście jestem ZA!

Kadoon
18-05-11, 15:28
Dobry pomysł.
Popieram.

Flash
18-05-11, 15:34
Świetny pomysł.
Mam nadzieję, że wejdzie.

Van Taron
18-05-11, 16:55
Temat zdążył zapyzieć trochę, a administracja nic...

To dosyć nowy pomysł, wymaga testów myślę. :)

Tron
18-05-11, 17:39
To dosyć nowy pomysł, wymaga testów myślę. :)

Nowy pomysł? Popatrz na datę założenia tematu (13-10-09) :confused:

Remu
18-05-11, 19:01
Nie, tibia jest jedyną grą w której nie widać na postaci aktualnie założonej zbroi, gdyby tak wczuć się w ten piksel, którym sterujemy, to z łatwością byśmy rozpoznali czy ten gracz jest doświadczony, czy raczej nie.

kuba557
18-05-11, 19:24
Jestem na tak!
3 razy tak !
http://imageshack.us/photo/my-images/88/takj.jpg/
przechodzisz :D

hardcore123
19-05-11, 21:38
Szczerze powiedziawszy nie wyobrażam sobie pk bez patrzenia na lvl wg mnie niestety bez sensu... Rozumiem ze to RPG ale brak wgladu na lvl to jak kupić kota w worku. 0 poparcia z mojej strony:confused: I tu nie chodzi o kozaczenie ale o "gameplay"...

Ghall2
20-05-11, 00:02
Piszecie "to nie wyścig szczurów" itp , dla 3/4 graczy lvl to podstawa Moim zdaniem Altaron jest dobry taki jaki jest teraz i niech tak zostanie.
co do pomysłu uważam że jest bezsensu.
JESTEM NA NIE i mam nadzieję że ten pomysł nie zostanie wprowadzony w życie.

Maat
22-05-11, 10:47
Pomysl super, i jestem na tak.

wspomniane tu bylo o highscore, listach przedmiotow, itp. Mam nadzieje ze nigdy nikt nie wpadnie na tak durny pomysl i nie wcieli tego w zycie.
To co najlepsze w Altaronie, to fakt, ze by korzystac w pelni, trzeba ruszyc troche glowka, co wymaga czegos wiecej niz umiejetnosci rozrozniania cyferek i literek w gotowych listach nazw mieczykow i innych 'ubran'.

Wszelkie listy nie,

pomysl z topicu bardzo na tak.

Pozatym trzeba byc chyba glupkiem by nie rozpoznac roznicy miedzy takim 20, a 80 lvlem, ; )

maszasz
22-05-11, 11:06
nie jest to głupi pomysł :P PK nooby 3x pomyślą zanim zaatakują :P

Maffy
22-05-11, 11:11
Bardzo fajny pomysł, który z pewnością podtrzyma klimat RPG bo coraz gorzej z tym na serwie, wyścig szczurów już jest.

apollo
22-05-11, 11:54
tez jestem za im szybciej zostanie to wprowadzone tym lepiej ;d

Ghall2
22-05-11, 18:00
Przecież to jest poroniony pomysł! Zastanówcie sie co robicie bo z takimi pomysłami serwer zmierza do ruiny. Żegnam....

gex1995
22-05-11, 18:31
Jasne że za !

Ugaki
22-05-11, 18:38
zdecydowanie na nie, tak ta gra jest zbudowana ze powinien się wyświetlać poz. innych postaci

Okocim
23-05-11, 10:57
zdecydowanie na nie, tak ta gra jest zbudowana ze powinien się wyświetlać poz. innych postaci

Ta gra? W sensie tibia? Altaron to nie tibia.
Ten pomysł jest świetny i im szybciej tym lepiej.

fiodor89
23-05-11, 11:22
Genialne! To jeden z tych pomysłów, które należałoby wprowadzić do gry :)

Mervakis
23-05-11, 12:03
Jestem na nie. Jak takie coś miałoby być to by musiało być od 1 dnia powstania servera, teraz każdy wie kto ma jaki poziom więc to bez sensu.

Dynd
23-05-11, 13:02
Uważam, że jest to bardzo dobry pomysł. Wszystkie te plusy które mógłbym wypisać zotały wypisane już na początku. To poprawiło by z pewnością klimat gry.

tygrys21
23-05-11, 13:05
pomysł jest super

Ninjar
23-05-11, 13:16
Doskonały pomysł 100% na tak

Dzudas
23-05-11, 13:39
Dopiero zaczynam tutaj swoją przygodę ale jestem na tak. :B

Bowmaster
25-05-11, 13:25
możesz tak sobie zrobić jak założysz swojego ots'a kiedyś i włącz tam non-pvp ;]

Wolałbym pozostawić bez komentarza ale nie mogę się oprzeć.
Widzę, że Twój mały nierozumny móżdżek nie jest dość pojętny żeby zrozumieć do czego powstał na forum dział "Sugestie i Propozycje". Pozwól zatem, że wytłumaczę - powstał on po to, aby zamieszczać w nim różne ciekawe pomysły dotyczące zmian na serwerze, które usprawniłyby lub po prostu uprzyjemniły jakość rozgrywki. Po więcej informacji odsyłam do internetu.

#Top
Jak najbardziej popieram pomysł Ryzy (Ryza, Ryzego - nie wiem jak odmienić poprawnie), wszystko co pomogłoby w utrzymaniu klimatu i zmiejszenia PA na serwerze uważam za potrzebne.

Pozdrawiam,
Kap The Bowmaster.

mefistomen
09-12-12, 09:40
Wolałbym pozostawić bez komentarza ale nie mogę się oprzeć.
Widzę, że Twój mały nierozumny móżdżek nie jest dość pojętny żeby zrozumieć do czego powstał na forum dział "Sugestie i Propozycje". Pozwól zatem, że wytłumaczę - powstał on po to, aby zamieszczać w nim różne ciekawe pomysły dotyczące zmian na serwerze, które usprawniłyby lub po prostu uprzyjemniły jakość rozgrywki. Po więcej informacji odsyłam do internetu.

#Top
Jak najbardziej popieram pomysł Ryzy (Ryza, Ryzego - nie wiem jak odmienić poprawnie), wszystko co pomogłoby w utrzymaniu klimatu i zmiejszenia PA na serwerze uważam za potrzebne.

Pozdrawiam,
Kap The Bowmaster.

Stary to było dawno dawno temu a teraz będziesz mi to wypominał, super jesteś..

xyro
09-12-12, 10:09
Stary to było dawno dawno temu a teraz będziesz mi to wypominał, super jesteś..

On ci odpisał po miesiącu, a ty jemu po 14 miesiącach. ;)

Ale ogólnie dzięki, że odkopałeś ten temat, bo pokazał mi, że altaron mógł być o klasę wyżej niż tibia, nie być tylko jej marnym klonem. Oczywiście od obecnej tibi jest lepszy, ale nie ma nawet się co równać z tibią < 8.0

pozdrawiam

mefistomen
09-12-12, 13:29
No dokładnie ;>
Ale mi się podoba jak jest, łatkę poznam dopiero jutro, gram łucznikiem mam nadzieję, że mnie pozytywnie zaskoczy :PP

pluskwa
09-12-12, 21:50
Może należało by wrócić do tego pomysłu. Ktoś napisał że jest to RPG i lvl jest najważniejszy. Oczywiście, 100% racji, lvl jest najważniejszy ale własnej postaci. Dzięki takiej zmianie gra będzie bardziej realne i emocjonująca.

wight
09-12-12, 21:56
Moim zdaniem bardzo zły pomysł. Równie dobrze można ukryć profesje i nick. Ukrycie lvl'u oznaczałoby niemalże całkowite usunięcie pvp, gdyż byłoby to zbyt ryzykowne. Nie starajcie się z tego zrobić "drugiego życia", bo dążenie do kompletnej realności niszczy całą przyjemność z rozrywki.

xyro
10-12-12, 13:50
Moim zdaniem bardzo zły pomysł. Równie dobrze można ukryć profesje i nick. Ukrycie lvl'u oznaczałoby niemalże całkowite usunięcie pvp, gdyż byłoby to zbyt ryzykowne. Nie starajcie się z tego zrobić "drugiego życia", bo dążenie do kompletnej realności niszczy całą przyjemność z rozrywki.

hahahaha całkowite usunięcie pvp? nie sądze, po prostu, żeby walczyć trzebaby było mieć jaja. Wogóle o jakim pvp ty mówisz? Ryzyko może i by było ale przy pk a nie normalnej wojnie. Może ty jak chcesz kogoś zabić na respie musisz mieć pewność, że jesteś dużo silniejszy? Jak bawisz się w pk to ci się nudzi widocznie więc ryzyko jest dobre, a jak bierzesz udział w wojnie to i tak byliby szpiedzy którzy zdradzaliby poziomy innych graczy.

Według mnie nie powinno być widać też profesji i nicku.
Nick można poznać jak się ktoś odezwie, a profesję po czarach/broni jakich używa. Tylko, że wtedy trzeba używać mózgu do gry, a to takie niemodne.

Gawenhar Nightmare
10-12-12, 19:12
Jestem całkowicie na tak! Gra nabrałaby całkowicie innego znaczenia. Taki smaczek RPG + ryzyko. :rolleyes:

wight
10-12-12, 20:12
hahahaha całkowite usunięcie pvp? nie sądze, po prostu, żeby walczyć trzebaby było mieć jaja. Wogóle o jakim pvp ty mówisz? Ryzyko może i by było ale przy pk a nie normalnej wojnie. Może ty jak chcesz kogoś zabić na respie musisz mieć pewność, że jesteś dużo silniejszy? Jak bawisz się w pk to ci się nudzi widocznie więc ryzyko jest dobre, a jak bierzesz udział w wojnie to i tak byliby szpiedzy którzy zdradzaliby poziomy innych graczy.

Według mnie nie powinno być widać też profesji i nicku.
Nick można poznać jak się ktoś odezwie, a profesję po czarach/broni jakich używa. Tylko, że wtedy trzeba używać mózgu do gry, a to takie niemodne.

Jak już wspomniałem "Nie starajcie się z tego zrobić "drugiego życia", bo dążenie do kompletnej realności niszczy całą przyjemność z rozrywki."
Jak widzicie jest to zmiana, którą się kocha lub nienawidzi.
Nie takich zmian potrzebuje ten serwer, bo duża liczba osób zapewne by podziękowała. Co do twojej kwestii o jajach, to gdzie jest sens pkowania na lvl dajmy na to 20, skoro różnica prędkości w lvl'ach 20, a 50 jest niewielka ze względu na to, że czasami mamy tylko kilka sekund do podjęcia decyzji czy warto zaczynać. Może po prostu to ty jesteś tym kogo zabijają i poszukujesz swego rodzaju ochrony?

xyro
11-12-12, 11:26
Jak już wspomniałem "Nie starajcie się z tego zrobić "drugiego życia", bo dążenie do kompletnej realności niszczy całą przyjemność z rozrywki."
Jak widzicie jest to zmiana, którą się kocha lub nienawidzi.
Nie takich zmian potrzebuje ten serwer, bo duża liczba osób zapewne by podziękowała. Co do twojej kwestii o jajach, to gdzie jest sens pkowania na lvl dajmy na to 20, skoro różnica prędkości w lvl'ach 20, a 50 jest niewielka ze względu na to, że czasami mamy tylko kilka sekund do podjęcia decyzji czy warto zaczynać. Może po prostu to ty jesteś tym kogo zabijają i poszukujesz swego rodzaju ochrony?

Czemu nie mozna wprowadzic zmiany ktora jest realna? Bo niszczy cala przyjemnosc z rozgrwki? Chyba dla ciebie. Bezsensownych mmo polegajacych tylko na grindzie jest pincet a dzieki takim zmianom altaron moze byc wyjatkowy i zupelnie inny niz tibia. Wiekszosci graczy taka zmiana by odpowiadala, oczywiscie teraz 99% by sie nie zgodzila, ale po pewnym czasie kazdy przyznalby ze gra jest lepsza dzieki tej zmianie.

Jesli chodzi ci o to ze majac 50 lvl nie ma sensu tracic fraga na 20 lvl. Ok ale bez podanego poziomu mozna rozpoznac jaki ktos ma lvl po stroju, czarach jakie uzywa, obrazeniach itp. Ale moze ty po prostu nie lubisz uzywac mozgu?

Dreat
12-01-13, 20:44
Pamiętam kiedy kumpel mi mówił o powstającym Altaronie. Ta gra miała mieć klimat. K L I M A T. Grałem. Może i ma więcej klimatu niż Tibia, ale to nadal nie to. Nadal widzę te same, idiotyczne zachowania, które ruinują wszystko. Ten pomysł, między innymi, to próba wprowadzenia klimatu do gry.

Pizmak
14-01-13, 21:39
Nikt na poważnie nie zainteresował się tematem? Pomysł wydaje się być świetny, wniósłby dużo do klimatu gry. Brak "wyścigu szczurów", mniej PK (wiązałoby się to z dość dużym ryzykiem), wszyscy byliby sobie równi. Liczę, że jeszcze ktoś się zastanowi nad tym.

Dreat
14-01-13, 22:05
14-10-09, 00:16
Data rzucenia pomysłu.
2009 rok. 3 i pół roku temu. Przez ten cały czas NIC.
Nie dawajcie nam nadziei, wypowiedzcie się! (admin. ofc)
A nie, tkwimy tak i żyjemy niewiedzą.
Dobrze by było wiedzieć czy:
1) Tak fajny pomysł, zrobimy hehe
2) Tak fajny pomysł, ale niemożliwe
3) Nie chcemy tego.

Walles
14-01-13, 22:22
Rewelacyjny pomysł, dziwi mnie że administracja nie wypowiedziała się na jego temat. Może teraz ktoś zajrzy ;)

Tyrond
14-01-13, 23:52
Same "ochy i achy". Wprowadzi się to i po maksymalnie tygodniu cały serw pvp(prócz pekerów i hlvli) będzie chciał zwrotu widocznych lvl.

Uiop
14-01-13, 23:56
Bo ja wiem... Lvl powinien chyba być widoczny na stronie Altaron.pl, natomiast co do lvla w grze, nie musi być. Mogłoby nawet być ciekawiej, przy spotkaniu nieznanego gracza ;]

Tyrond
15-01-13, 00:02
Fajne, fajne. Ale ogarnięci pekerzy z powodzeniem wykorzystają niewiedzę innych graczy. A dobrze wiesz, że większość zareaguje na to płaczem i lamentem. Będzie a to PK, a to PA i będą rezygnować z gry.

Uiop
15-01-13, 00:04
PA i PK i tak jest. Widoczność lvla nie ma wpływu na to. Przynajmniej nie za mocno, chociaż po części pewnie masz racje, pewnie bardziej niż ja teraz ;]

Pizmak
15-01-13, 06:57
Ja uważam, że liczba PK zmniejszyłaby się. Nikt obcy by Cię nie zaczepił (a przynajmniej by się zastanowił dwa razy) gdyby nie miał pewności z jaką profesją i z jakim lvl'em ma do czynienia. Poza tym wnosiłbym o to, aby na stronie również nie było listy poziomów graczy. Poziom postaci powinien być indywidualną sprawą podobnie jak umiejętności. Moim zdaniem.

Tyrond
15-01-13, 09:26
@Up
I się bardzo mylisz. Brak widocznego lvl sprowadziłby pewnie wiele osób które by chciały pekować. Dlaczego? Bo ich lvl też nie widać i gracze nie będą chcieli z nimi walczyć tylko będą uciekać. Nie wiem dlaczego ale podejrzewam, że byłbyś jedną z pierwszych osób, która by krzyczała by zwrócić widoczny lvl.

irus0000
15-01-13, 10:00
Mi sie podoba :) Popieram !

Trivez
15-01-13, 13:25
Nie wiem czy wiecie, ale temat jest z 2009 roku więc na 99% tego nie wprowadza..

Pizmak
15-01-13, 18:09
@Up
I się bardzo mylisz. Brak widocznego lvl sprowadziłby pewnie wiele osób które by chciały pekować. Dlaczego? Bo ich lvl też nie widać i gracze nie będą chcieli z nimi walczyć tylko będą uciekać. Nie wiem dlaczego ale podejrzewam, że byłbyś jedną z pierwszych osób, która by krzyczała by zwrócić widoczny lvl.

Jeśli potencjalna ofiara PK widziałaby, że obrażenia przez atakującego są śmieszne (tudzież takie, z którymi ofiara potrafi sobie poradzić) to nie uciekałaby tylko odpowiedziała odwetem, wtedy role by się odwróciły, a atakujący na drugi raz by się dobrze zastanowił zanim kogoś zaczepi. Poza tym PK często na cel obierają sobie postaci, które są poziomowo słabsze od nich, więc gdyby nie było widocznych poziomów takie osoby miałyby problem z rozpoznaniem kogo są w stanie zaatakować.
Nie, nie byłbym pierwszą, drugą czy nawet ostatnią osobą, która chciałaby przywrócić widoczne poziomy.

Dreat
15-01-13, 18:50
Nie wiem czy wiecie, ale temat jest z 2009 roku więc na 99% tego nie wprowadza..
Powtórz coś, co już ktoś pisał.
Bądź szczęśliwy.
I się bardzo mylisz. Brak widocznego lvl sprowadziłby pewnie wiele osób które by chciały pekować. Dlaczego? Bo ich lvl też nie widać i gracze nie będą chcieli z nimi walczyć tylko będą uciekać. Nie wiem dlaczego ale podejrzewam, że byłbyś jedną z pierwszych osób, która by krzyczała by zwrócić widoczny lvl.

Brak widocznego poziomu utrudniłby PK. Po prostu, nic więcej dodawać, samo się tłumaczy, nie rozumiem Twoich argumentów.
Jak już pisałem n razy, wprowadzi głębię i klimat do gry. Będzie bardziej taktycznie i ciekawie. I bardziej jak w życiu pt: "pozory mylą".

Pizmak
15-01-13, 20:12
Dokładnie. I nie chodzi w tym wszystkim o rozwiązanie problemu PK, a o wprowadzenie do gry elementu, który nadawałby trochę więcej niepowtarzalnego klimatu.

Tyrond
15-01-13, 23:22
Tak, tak, tak klimat. Może na npvp, ale ludzię z pvp chcą tego bo widzą w tym ochronę. Wyjdzie na to, że pekerzy porobią nowe chary, szybko je wyexpią i ruszą dokonać dzieła zniszczenia. Będą lać każdego kogo nie znają(czyli pominą tylko znajomych i hlvl), z kolei reszta graczy będzie jedynie uciekać lub też próbować uciekać, bo nie będzie znać lvl pekera;)

Dreat
16-01-13, 09:10
Tak, tak, tak klimat. Może na npvp, ale ludzię z pvp chcą tego bo widzą w tym ochronę. Wyjdzie na to, że pekerzy porobią nowe chary, szybko je wyexpią i ruszą dokonać dzieła zniszczenia. Będą lać każdego kogo nie znają(czyli pominą tylko znajomych i hlvl), z kolei reszta graczy będzie jedynie uciekać lub też próbować uciekać, bo nie będzie znać lvl pekera;)

"Ochrona" o której mówisz to sprawa drugorzedna.
Co do uciekania. Znowu o tym piszesz. Czy znowu mam pisać to samo, lub to co było tu wałkowane 100 razy?
Level możesz poznać po np prędkości (tak, wiem, ze można zmienić, o tym zaraz) czy po zadawanych/otrzymywanych obrażeniach. Jeśli widzisz, ze zadajesz PK 2x więcej dmg niż on Tobie, to NAWET NIE ZNAJĄC jego poziomu walczysz. Inna sprawa, ze da to możliwości taktyczne typu zaatakowanie bronią slaba/bez pancerza by po chwili zmienić ekwipunek i skopać komuś tyłek.

I zastanawiam się czy niewidoczna profesja to dobry pomysł. Ale raczej zostańmy przy niewidocznym poziomie.

Tyrond
16-01-13, 09:24
@Dreat
Ty podchodzisz do tego, że w chwili kiedy PK zaczną Cie bić "przeanalizujesz dane". Pomijając ogarniętych graczy(po za warowcami, stanowią zdecydowaną mniejszość) nie są w stanie tego zrobić. Zareagują próbą ucieczki i dedem, a potem płaczem na forum. Niestety ale są oni potrzebni by serwer się rozwijał.
Co do tej ochrony, to może dla Ciebie to sprawa drugorzędna, ale jesteś w zdecydowanej większości. Klimat jest tutaj tylko przykrywką, w rzeczywistości jest nadzieja że "wreszcie pozbędę się PK!". Niestety wszyscy Ci(zdecydowana większość) się zawiodą.

Pizmak
16-01-13, 09:25
Jednak zdecydowana większość ludzi wypowiadających się tutaj jest lub była za wprowadzeniem tego rozwiązania. Szkoda tylko, że nikt kompetentny nie podjął tego tematu na poważnie i się nie wypowiedział.

ps. Akurat sprawa PK w tym wszystkim jest najmniej ważna. Przynajmniej ja tak uważam. Tylko Tyrond broni tych widocznych lvli jak zacięty lew, odnosząc wszystko do PK.

Tyrond
16-01-13, 09:26
@Pizmak
Bo pewnie Ci kompetentni dobrze wiedzą, iż byłby to FAIL.

jasiek50
16-01-13, 11:45
Jednak zdecydowana większość ludzi wypowiadających się tutaj jest lub była za wprowadzeniem tego rozwiązania. Szkoda tylko, że nikt kompetentny nie podjął tego tematu na poważnie i się nie wypowiedział.

ps. Akurat sprawa PK w tym wszystkim jest najmniej ważna. Przynajmniej ja tak uważam. Tylko Tyrond broni tych widocznych lvli jak zacięty lew, odnosząc wszystko do PK.


PK jest bardzo ważną sprawą, więlu graczy odchodzi z gry przez to że zabito ich na niskich poziomach, wraz z rozwojem pk będzie ubywało nowych graczy.

a teksty: niech idą na non-pvp są śmieszne, światy non-pvp niestety cechują się mniejszą kulturą niż światy pvp bo ludzie czują się tam bezkarni.

więc pk to bardzo ważna sprawa i tyrond ma tu rację.


po za tym usunięcie poziomów postaci to był by kolejny atak w wyścig szczurów, który nie oszukujmy się ale jest ważnym bodźcem do gry tibio-podobne gry, to jeden z elementów który motywuje graczy, podświadomie bo podświadomie ale motywuje.

Pizmak
16-01-13, 14:42
Tylko cały czas nie rozumiem skąd taka teoria, że wzmoży to liczbę PK, moim zdaniem wręcz przeciwnie. A kompetentni nawet jeżeli uważają podobnie jak Ty, że to fail, to mogliby to oficjalnie napisać.

naus
16-01-13, 14:49
jestem na Nie co jak co ale lvl spełnia ważną rolę w tej grze to że ktoś chce się ukrywać to już jego zmartwienie.

xyro
16-01-13, 15:20
Słuchajcie ten temat powstał gdy altaron miał jeszcze szanse nie być tylko marnym otsem. Teraz już nie ma znaczenia czy będzie klimat, widoczny poziom postaci itp. Nie ma się co łudzić przez wiele złych decyzji twórców altaron nigdy nie będzie dobrą grą (o ile w ogóle kiedyś będzie osobną grą).
Czytając ostatnio forum można zauważyć to samo gówno co w tibi:
-Gracze np. Tyrond chcą ułatwić grę i sprzeciwiają się każdej propozycji która tego nie robi.
-Analizowanie tabelek np. płacz na forum że wojownik wyciąga tyle exp/h a zwiad tyle. Wojownik zarabia tyle a mag tyle. Teraz każdy musi szybko expić i dużo bić, żeby można było duży lvl napierdolić.
-Poza tym gracze sami przyznają, że jedyne co trzyma ten altaron do kupy to wyścig szczurów
Twórcy mogą sobie mówić, że nie chcą wyścigu szczurów, że chcą klimatu, gry rpg ale pamiętajcie, że to są tylko puste słowa. Zrobili nudnego otsa w którym, po dłuższym czasie poza wyścigiem szczurów nie ma już nic do roboty. Nie zrobili nic by utrzymać graczy przez dłuższy czas. Mówią "nie chcemy wyścigu szczurów" ale nie zrobili żadnej alternatywy dla napierdalania lvli. Teraz to mogą powiększyć 2x mapę, dodać mnóstwo grafik i pierdylion kolejnych miernych zadań i nic to nie zmieni, sprawi tylko, że gracze będą mieli jakieś zajęcie poza napierdalaniem poziomów na parę miesięcy. Żeby ta gra trzymała się kupy trzeba wprowadzić zmiany które nie wiążą się ani z grafikami, ani z nowymi terenami i zadaniami, ale na to administracja ma swoją ulubioną wymówkę. Nie da się. Nie da się i chuj. Tak jest łatwiej powiedzieć nie da się i dodać w zamian np. parę misji dziennych, żeby można było szybciej wbić lvl.

Slythia
16-01-13, 15:29
Żeby ta gra trzymała się kupy trzeba wprowadzić zmiany które nie wiążą się ani z grafikami, ani z nowymi terenami i zadaniami, ale na to administracja ma swoją ulubioną wymówkę. Nie da się. Nie da się i chuj.

Jakie zmiany? Bardzo chętnie się dowiem.

xyro
16-01-13, 16:26
Jakie zmiany? Bardzo chętnie się dowiem.

Niewidoczny poziom postaci, brak forum, dodanie normalnych zadań z nagrodą ze skrzynki na końcu, brak minimapy, a zamiast niej taka mapa jak w gothic'u albo w ogóle. Częściowe ograniczenie poziomu. Siła postaci wynikająca z wykonanych zadań i umiejętności, poziom powinien wpływać tylko na życie i manę. Nowe sety trudne do zdobycia (tak, żeby ich skompletowanie wymagało kilku-kilkunastu miesięcy). Większe straty po śmierci. Zadania bardzo trudne do wykonania, ale nie polegające na zabiciu potworów. Usunięcie licznika exp/h.
Dodanie bossów respiących się rzadko i których nie może być naraz na mapie więcej niż 1 . Dodanie mini bossów, które respią się losowo na każdym z ważniejszych respów. Szansa na pojawienie się mini bossa w miejscu zwykłego potwora wynosiłaby 0.001% lub mniej. Dodanie ataków abi na miasta i ataków innych potworów w innych częściach mapy.

Catthon
16-01-13, 16:35
:(ho)
Z jednych rzeczy chcesz zbudować grę prawie niegrywalną, z innych drugą tibię.

Tron
16-01-13, 16:41
@xyro:

Usunąć forum...? A to czemu? Mini mapy nie usuniesz. Siły nie dodasz. Licznika exp/h pewnie też nie. Niewidoczny poziom postaci ma tyle samo pozytywów co i negatywów, tyle że nic znaczącego ta zmiana nie wprowadzi. W każdej grze istnieje coś na namiastkę poziomów/statystyk. To napędza graczy do gry, a wy chcecie to usunąć. Ograniczanie tego też nie rozumiem.

O bossach o których mówisz (a nawet silniejszych i bardziej licznych) trąbię i spamuje już (nie ja sam) od bardzo dawna na zamkniętych forach, ale zero jakiegokolwiek rezultatu z wyższych stref niestety. To samo tyczy się najazdów, które nie są podobno możliwe, a mimo to że sugerowałem możliwe sposoby na ich stworzenie to rezultatów też brak. Nowe zestawy są już od bardzo dawna, ale z jakiś powodów MG nie chcą ich wprowadzić do gry.

xyro
16-01-13, 16:50
@xyro:

Usunąć forum...? A to czemu? ... Siły nie dodasz.

Forum może tylko zniechęcać graczy do gry. Najlepsze rozwiązanie to właśnie takie zamknięte forum dla wybranych i możliwość zgłaszania propozycji i błędów dla wszystkich ale tylko przez prywatne wiadomości do wyznaczonych osób. A co do siły postaci to można dodać np. silniejsze czary dostępne po wykonaniu zadania.

Catthon
16-01-13, 17:18
Przecie jak nie będzie oficjalnego, to powstanie nieoficjalne.

Tron
16-01-13, 17:22
@xyro: Zniechęcać? Widzę widzisz tylko te czarne strony forum. Gdzie nowi gracze mieliby zadawać pytania? Propozycje dotyczące gry tylko na PW? Opinia innych graczy też się liczy. Odwołania też trzeba gdzieś móc napisać. Ogłoszenia na targowisku i rekrutacje do klanów też gdzieś muszą być. Nie mówiąc już o możliwości zajrzenia do regulaminów i poradników.

Mervakis
16-01-13, 17:36
@ Xyro - Silniejsze czary po wykonaniu zadań (ba, większość czarów) wiążą się w pewien sposób z moją wizją "okiełznywania żywiołów", która polegałaby na podziale całości magii na poszczególne żywioły, które rozwijałoby się osobno. Dopiero po wykonaniu odpowiednich zadań u opiekuna danego żywiołu i osiągnięciu odpowiedniego parametru danego żywiołu byliśmy w stanie użyć danego czaru. Jednakże to niemożliwe na chwilę obecną. Chociażby z tego względu, że wymagałoby dodania (6?) żywiołów jako skilli, a obecny client ogranicza ich ilość. Dodatkowo trzeba by dokonać stosownych zmian w silniku aby zadeklarować dmg czarów od zależności mlvl*żywioł*lvl/jakaś stała.

Więc jak widzisz nie jest tak, że nie chcą tego wprowadzać, ale po prostu się nie da ze względu na ograniczenia obecnego clienta, których nijak nie da się ominąć.

Dlatego powróćmy do tematu niewidocznego poziomu postaci, którego zresztą jestem zwolennikiem. Szczerze mówiąc jestem za całkowitym usunięciem widoczności nicku, stanu hp (za to by nas zabili bo jak leczyć towarzysza nie znając ilości jego zdrowia ^^ ). Oczywiście nick byłby widoczny po użyciu funkcji zobacz. Coś na kształt obecnego skrótu ctrl+n.

Agri
16-01-13, 17:41
Z tego co czytam, to Wy nic lepszego nie możecie wprowadzić, bo we wszystkim ogranicza Was klient ;o.
To jak chcecie robić z tego osobną grę, skoro wszystko jest po tibijsku?
Chyba powinno być tak, że jak ktoś tworzy grę to robi ją według swojej wizji i jeśli potrafi się w takie rzeczy bawić, to jest nieograniczony, chyba że coś mylę..

Mervakis
16-01-13, 17:49
@Agri - własny client oraz silnik wciąż są tworzone, nie będą one posiadały żadnych ograniczeń. Do tego czasu możliwości są niestety niewielkie...

Tyrond
16-01-13, 18:17
@xyro
Jakbyś poświęcił trochę czasu to byś zauważył, że się sprzeciwiam ułatwieniom. Tutaj jest wyjątek, bo ta zmiana zmniejszyłaby drastycznie liczbę graczy, a bez graczy gra się nie rozwinie. Mam nadzieję, że jesteś wstanie to pojąc.

Majkul
16-01-13, 18:43
A może rozwiązanie pośrednie, czyli wprowadzenie komunikatu który informowałby o sile danej postaci względem naszej? Np. jeżeli inny gracz ma dwukrotnie większy poziom to komunikat: "ta postać jest dużo silniejsza od ciebie" jeżeli ktoś ma o kilka lvli mniej to: "ta postać jest trochę słabsza od ciebie" itd. Ma to logiczny sens, bo na oko można określić czy ktoś stanowi wyzwanie czy też nie. A raczej rozwiązuje problem z pk o którym mówisz Tyrond.

Dreat
16-01-13, 23:26
Temat nam znowu ożył.
Xyro ma trochę racji, przydałoby się sporo zmian, ale w samym gameplayu. Forum jest okiej.
Majkul: tak, dla mnie to jedna z dobrych opcji pokazywania poziomu bez liczb.
Merv: Piszecie to we 2? Jakie zmiany zamierzacie wprowadzić? Potrzebujecie designera (fabuła, gameplay, cokolwiek)? :p

Mervakis
16-01-13, 23:32
@Dreat - że co piszę? Ja tu zajmuję się tylko i wyłącznie wyłapywaniem botów i pilnowaniem porządku w grze. Nie tworzę gry w jakikolwiek sposób, czasem rzucę tylko jakimś pomysłem.

Veliothe
17-01-13, 19:52
JES of kors :)

Dreat
24-04-14, 02:04
Odgrzebuję, bo pomysł świetny a coś cicho o nim. Są zamiary jego wprowadzenia?
Cokolwiek?

Walles
24-04-14, 02:14
Dreat sporo Cie ominęło.. zaloguj do gry zobacz co się dzieje, poziomu postaci od jakiegoś czasu już nie widać.

Dreat
24-04-14, 02:19
O.W.MORDĘ.
To mi niespodziankę zrobiłeś :D
Chętniej wrócę do gry w takim razie + wartoby zmienić tytuł dyskusji, albo ją zamknąć.

ReeZo
24-04-14, 08:13
O.W.MORDĘ.
To mi niespodziankę zrobiłeś :D
Chętniej wrócę do gry w takim razie + wartoby zmienić tytuł dyskusji, albo ją zamknąć.

Fajnie byłoby też jak zalogujesz do gry, zobaczysz co się zmieniło albo poczytasz o zmianach w poprzednich aktualizacjach zanim zadasz następne pytania :P

Arkadiasz
24-04-14, 08:48
... i odgrzebiesz kolejne tematy. :p

Dreat
24-04-14, 12:11
Fajnie byłoby też jak zalogujesz do gry, zobaczysz co się zmieniło albo poczytasz o zmianach w poprzednich aktualizacjach zanim zadasz następne pytania :P

Tak, prawda, mea culpa, choć z tego co widziałem niektóre pomysły miały zmienione nazwy tematów.

Nie, nie próbuję się tłumaczyć, chcę by ten temat miał [Zrobione] albo po prostu by go zamknąć ;d

EDIT: Na stronie nadal widzę poziomy postaci. Just sayin'.

ReeZo
24-04-14, 14:26
Na stronie mozna sprawdzac.

Altrel
24-04-14, 15:18
Zarówno przeniesieniem naprawionych błędów jak i wprowadzonych propozycji do archiwów zajmę się po głównej aktualizacji, obecnie nie mam czasu czytać wszystkich tematów.

Dreat
27-04-14, 19:09
... i odgrzebiesz kolejne tematy. :p
Jeszcze raz przepraszam :)

Na stronie mozna sprawdzac.
Ok, nie wiedziałem.

Zarówno przeniesieniem naprawionych błędów jak i wprowadzonych propozycji do archiwów zajmę się po głównej aktualizacji, obecnie nie mam czasu czytać wszystkich tematów.
Jasne, czasem bywam nadgorliwy ;)

Już milknę tutaj i tylko dodam, że bardzo się cieszę, że w końcu ten pomysł został wprowadzony w życie :)

Arkon
27-04-14, 19:21
Dreat nie lubię cię. xD idź umrzyj.
to nie jest fajny pomysł! jestem na nie! chce mój poziom na czacie!

troll internetowy Arkon.

Altrel
30-04-14, 14:53
Wprowadzone.