PDA

Zobacz pełną wersję : Zmiany [ważne]


9106796
25-09-13, 21:56
Dostałem pozwolenie od administracji na stworzenie ankiety tutaj ale nie zdradze dokladnie od kogo. Prosilbym aby wypowiedzi byly przemyslane.


1.Co Wy gracze byscie proponowali zrobic zeby na Altaronie zaczelo grac wiecej osob.
2.Co chcielibyscie ujrzec w jak najszybszym czasie w Altaronie.
3.Ogolne propozycje na temat zmian ktore poprawily by balans.


Prosilbym jeszcze o rozsadne wyglaszanie swoich zdan i nie nadmienianie o resecie i tego typu rzeczach.

Legolas
25-09-13, 21:59
Ja juz na ten temat sie wypowiedzialem. Widze ze dotarlo to do administracji . :)

Zenon von Wons
25-09-13, 22:21
Juju, nie zawsze jak ty coś powiesz znaczy że ruszyło górę lodową... Czasem już nie mam ochoty czytać twoich postów takie tam głupoty. Większe niz w moich....


1. uznanie altaronu za wersje betę, dpieszczenie wszystkiego przez koleny rok - półroku i reset charów. Nie oszukujmy się. Reset + spora reklama + może swój silnik przyciągnął by multum graczy. TEraz i tak nikt nie gra to i nikt by nie odszedł...
2. Gdybym grał to chętnie zobaczyłbym nowe miasteczko, pare nowych questów. Aby spotykane moby nie były takiej samej siły tylko ich hp/exp/hity wachały się w przedziale 20-30% w zwyż i niż. NPC chodzący o mieście jako cywile. Tacy normalni ludkowie którzy gdzieś tam łażą, biegające dzieci które jeden przez drugiego coś do siebie by krzyczały, żeby czuć było że altaron żyje. Narazie jak wchodze dać komuś kase czy zobaczyć czy jest ktoś kogo potrzebuje i nawet przez te 2-3 minuty jestem online to miasto rzuca we mnie taka pustką że aż grać sie nie chce.
3. poprawcie zwiada ele. Dawno nie grałem więc więcej na ten temat się nie wypowiem.

pezet
25-09-13, 22:33
Dostałem pozwolenie od administracji na stworzenie ankiety tutaj ale nie zdradze dokladnie od kogo. Prosilbym aby wypowiedzi byly przemyslane.


1.Co Wy gracze byscie proponowali zrobic zeby na Altaronie zaczelo grac wiecej osob.
2.Co chcielibyscie ujrzec w jak najszybszym czasie w Altaronie.
3.Ogolne propozycje na temat zmian ktore poprawily by balans.


Prosilbym jeszcze o rozsadne wyglaszanie swoich zdan i nie nadmienianie o resecie i tego typu rzeczach.

1. Nie wiem czy to możliwe przy obecnym stanie Altaronu, nadal nikt nie wie dokąd on zmierze, kiedy będzie ta oficjalna reklama, ale jeśli chodzi o teraz to nawet przed tą łatką pisały do mnie random 30 ~ lvle, żebym im kasę pożyczył bo nie mają za co expić, no i tu pojawia się pytanie, czy lepiej żeby zostało jak jest i ci co sobie poradzą, będą grać dalej czy ułatwić low lvlom zdobywanie doświadczenia i jakiejś kasy na exp w miarę rozsądku.

2. Lubię różnorodność, chciałbym mieć swobodny wybór miejsca do expa, tak żeby nie zarabiać miliona talarów ale nie wychodzić z każdego expa na -, należy dodać, że ze średnim expem. Mam 200 lvl i zamiast tak jak wcześniej czuć się swobodnie na każdym respie, zwiedzać wszystko samotnie, powoli kończę grać bo widzę, że nic ciekawego i w miarę rozsądnego jeśli chodzi o exp i kasę nie znajdę, po prostu już tracę sens wbijania lvli bo i tak nic to nie zmieni.

3. Mi balans postaci się w miarę podoba. Jest chu***wo ale stabilnie :D

Uiop
25-09-13, 22:36
biegające dzieci które

Biegające dzieci byłyby super. Wyobraziłem sobie, jakby to wyglądało na pvp. Biegnie 50 ludzi, strzelających do siebie kulami ognia, po czym zatrzymują się o dziecko. Śmieszne :D

Zenon von Wons
25-09-13, 22:42
Widzisz i to jest minus gry 2d na silniku tibii. W innych grach nie ma takiego problemu. Chyba że mówimy o grach pokroju tetrisa.

Catthon
25-09-13, 22:42
Wyrównać możliwość zarobku wszystkim klasom. Rycerz zarabia na wszystkim i prawie zawsze (przed łatką), mag zarabia w wielu miejscach, zwiadowca w większości miejsc traci (znacznie). Jeśli wpuścimy rycerza, zwiadowcę i maga na ten sam resp, to zwiadowca zarobi na nim najmniej/straci najwięcej. Ewentualnie zwiększyć straty pozostałym klasom.

Ja osobiście chciałbym rekonstrukcji VIP listy. Niech w vipach postać będzie aktywna przy zalogowaniu tylko wtedy, gdy obie strony wyrażą na takie coś zgodę (potwierdzenie zaproszenia). Urozmaici to wojnę, utrudni grę.

Różnorodne misje.
Dodatki do outfitów.
Ulepszenie zwiadowcy elementalisty (były pewne propozycje, np bełty powietrza).
Inwestycja w reklamę.
Wprowadzenie paru respów potworów typu złoty smok, tylko o różnej sile (słabsze jak i wielokrotnie silniejsze), które respą się rzadko (co 15 minut), ale zawsze da się na nich zarobić.
To tak na szybko.

9106796
26-09-13, 00:02
bump bump :krewetka:

Inhilist
26-09-13, 00:44
1.
1. uznanie altaronu za wersje betę, dpieszczenie wszystkiego przez koleny rok - półroku i reset charów. Nie oszukujmy się. Reset + spora reklama + może swój silnik przyciągnął by multum graczy. TEraz i tak nikt nie gra to i nikt by nie odszedł...


Nic dodać nic nic ująć.

2. Najważniejszą sprawą jest ogarnięcie tej łatki z expem, słyszałem, że już mają jakiś super system więc niech go jak najszybciej wprowadzają ;) Dodatkowo trzeba przyjrzeć się lootowi bo teraz się zrobił lekki chaos i z niektórych potworków naprawde nic nie leci i wydaje się 3 x więcej niż przynosi mając średni exp/h.

W najbliższym czasie chciałbym również zobaczyć jakieś nowe, ciekawe misje jak np mechaniczna rezydencja i coś grupowego jak wieża alchemika, tylko żeby nie było to tak łatwe i krótkie ;x Fajnie było by też gdyby exp w share miał jeszcze większy bonus wtedy można by z kimś siedzieć choćby na górskich trollach ;p

3. Rycerz elementalista - osłabić obszarówki, niech bije te 10% więcej od odes rago, ale nich też zabiera podobną ilość many.

Rycerz 1h a 2h - teraz rycerz 2h blokuje tak efektywnie jak 1h, należy to zmienić. Kostelnaar rycerza 1h powinien redukować obrażenia o 80% jak teraz, za to rycerza 2h o 60-70%, wtedy rycerz 1h stanie się głównym blokerem.

Mag nekro - zwiększyć obrażenia od sd bo hity o 150 większe od pocisku to śmiech, patrząc jeszcze na to, że 1 sd kosztuje tyle co 5 pocisków. Zwiadek z rozrywających bełtów robi o wiele większy dmg i taniej, a to mag nekro powinien być największym dps.

Mag - dodać czar chroniący przed obrażeniami fizycznymi, na przykładzie kostelnaar u rycerza.

zwiadowca nekromanta - należy zrobić coś żeby puginały były użyteczne, nie tylko od tego 150 poziomu.

zwiadowca elementalista - teraz kiedy loot został osłabiony, zwiadowca alchemik zyskał jeszcze większą przewagę nad elementalistą, bo teraz zamiana miedziaków na respie będzie bardzo przydatna :d Dodajcie mu jakiś fajny czar ofensywny lub jakieś aury odpornościowe i będzie git.

Mam nadzieję, że ktoś to przeczyta :gasienica:

jaskolaa
26-09-13, 02:18
1.Wprowadzać wiecej nieprzemyślanych zmian ktore po dniu sami zmieniacie na szybko bo widac ze nie trafione.Utrudnic gre nowym-startujacym graczom , a zostawic starych-nachapanych w spokoju wzglednym.
2.Nagą Pamelę Anderson przed depo w Neolith.
3.Skasowac 2 zbedne postacie ( zwiada i maga) i polepszyc leczenie i aoe rycowi 2h.
Sarkastycznie ? Malo wam ankiet i opinii ktorych nawet sie wam czytac nie chcialo jak wskazuje ostatni update ?Ktory to już raz ludzie wam to samo piszą ?I tak to zlejecie i zrobicie jak wam się zechce....
P.S.Jedyny człowiek ktory ma olej w głowie w tej waszej administracji to majkul, wiec spytajcie jego o to , on zawsze mial mase dobrych , rozsadnych pomysłów i sie obejdzie bez debilnych ankiet po 100 razy skoro nas nie chcecie sluchac bo płaczki jestesmy itp.

rycerz5
26-09-13, 06:59
A nie można przywrócić sytuacji sprzed łatki? Powinniscie ją bardziej dopracowac, a tak to ludzie pojda w chuj jesli tak dalej bedzie. My bedziemy grac, wy to dopracujecie i wprowadzicie i bedzie ok. I przestancie robic w koncu te smieszne ankiety tylko zabierzcie sie do roboty, było wiele sensownych postów w kilku tematach i to wam powinno wystarczyc. Mamy kurwa chodzic po domach graczy i jak jehowi robic ankiety? No prooooosba

ordzinal
26-09-13, 09:43
Najwazniejsza sprawa to usunac ostatnia latke, a przynajmniej zmiany ktore zaszly w expie i loocie. Czuje sie jak na pierwszych otsach ktore powstawaly i prowadzily je 15 latki ktore nie mialy innych sposobow na utrudnienie/ulatwienie gry tylko obnizanie expa, przeciez to jest totalne zagranie po bandzie, najmniej wymagajace dla tworcow gry.
Zmiany w blogoslawienstwach co do ceny sa ok, jedynie z tym spadaniem plecaka powinni zostawic tak jak bylo. Straty po smierci sa jak najbardziej ok.
No i wkoncu dochodzimy do kwestii ktora powinna byc na pierwszym miejscu czyli system pvp. Byly pomysly co do yellow skulla, war systemu i inne. Kazdy ma zalety i wady ale czy proste zwiekszenie ilosci fragow chocby o 1 lub 2 w polaczeniu z wiekszymi stratami nie byloby wystarczajacym rozwiazaniem?

Co bym chcial ujrzec w altaronie? Jak najwiecej nowych questow, terenow i potworow, najlepiej na kazdy lvl, swoja propozycje nowego terenu napisalem juz w odpowiednim temacie.

Co do balansu profesji to wiele wypowiedziec sie nie moge, tak jak ktos pisal moze lekkie zmiany w sd by sie przydaly, szczerze to rycek alchemik to niezbyt najlepszy wybor i jestem niezadowolony z niego, expie wolniej od elementalisty a nawet nie mam gdzie uzyc swojej podprofy (Sa o wiele lepsze expy od gorskich jesli ktos mi powie o wycinaniu lapek, ale prosze zauwazyc ze to i tak chyba jedyny wybor dla alchemika na wyzszy lvl).


Podsumowujac wystarczy chocby wycofac ostatnie zmiany. Serwer pvp teraz opustoszal, ostatnio w vipach mialem po 20-30 osob wieczorami, teraz mam po 5 i az troche zal sie robi ze tyle czasu sie tu poswiecilo na lvlowanie swojej postaci na nic.

Pozdrawiam moze ktos to przeczyta ;)

Zenon von Wons
26-09-13, 10:15
Dodam jeszcze coś od siebie. Każdy wie że problemem jest że np mag duchowny biega sobie i nawala z masówek, a woj duchowny bierze elementala i nie dość, że się leczy to jeszcze nawala. Czemu altaron ogranicza się tylko do 3 profesji? Moja propozycja:

Mag bitewny - wyłaczność na nekro\elementala. Dużo bije lecz szybko pada. 10\10 dmg w mojej skali profesji. Zabiera z postaci maga runki masowe. Mają takie same tawisy, aluki i te inne syfy ale jest INNĄ PROFESJĄ niż

Mag duchowny/shaman/druid/uzdrowiciel - wyłączność na duch\alchem. Odjęcie masówek duchownego, dodanie magowi alchemikowi potionów rzucanych o ziemie które na ludzi z grupy niedaleko rozwalonego potiona daje aure na +hp/szybkość/odpornośc itp itd. Wyłączność na czarowanie mobka i niech on bedzie silniejszy. Typu taki monk który tankuje. Jak mało bije niech chociaż może blokera mieć jakiegoś. Sharowane z magiem bitewnym tawisy, inne syfy, alki, ofly. ociski zadają 10% mniej. 6\10 w mojej skali dmg. Ma troche mniej hp od bitewnego.

Zwiadowca - nie mam pomysłu na rozszczepienie go, czekam na wasze propozycje. Pamiętajcie 'w skali dmg' o tym że aktualnie zwiad musi stać w miejscu.

Obrońca - wyłączność na kostlena i ducho\alchemika. Możliwość robienia największych mikstur leczenia z wyłącznością tylko dla siebie. Nie da się ich kupić od teraz. 5\10 w skali dmg.

Barbarzyńca - wyłaczność na elementaliste i nekro. 8\10 w skali hitów lecz mniej hp od obrońcy. Porównywalne z nowym zwiadowcą który byłby wprowadzony. Mimo tego Barbarzyńca miałby dużo pancerza w zbroi a zwiadowca dużo mniej. Wyłączność na repito


PVE - idziecie to dobrze wziąć i duchownego i tanka. Ale że obaj mało biją przyda się barbarek\bitewny czy zwiad. Nikt solo nie będzie dużo robić. Bitewny pójdzie expic to jedynie czuje że może PG jakieś dowalić, więc trzeba przemyśleć żeby tak się nie działo. Każdy ma expić w miare tak samo.

PVP- fajnie by było jakby było zróżnicowanie. Nie ma najlepszego. Barbarek może repitem dobiec do zwiada i go zaciupać bo ma mocną zbroje więc zwiad nei powinien się móc przez nią przebić. Obrońcy nie zabije będą mieli jako taki remis. Tak samo z duchownym, będzie liczyć się skill i eq i lvl. Zwiad mało armora to pada. Znów barbarka zjeżdża bitewny bo jego czary omijają pancerz.

Zwiad powinien mieć remisy z bitewnym i obrońcom ale zabijać ducha.
Duch z kolei nie licząc wyżej wspomnianych nie powinein mieć problemów z bitewnym a z obrońcą remis.
Adekwatnie do wszystkiego obrońcy zostaje zabijanie bitewnego. Oczywiście głównie liczyłby się lvl i eq, ale gdyby się spotkały takie klasy na swoim lvlu to przy zerowym ogarze lub na takim samym poziomie ogaru tak to powinno wyglądać moim zdaniem... Wtedy nie było by że jeden zjeżdża wszystkich. A nawet jak jesteś głupim tankiem to kogoś tam zabijesz. Oczywiście wiem, ze wprowadznie tego jest nie możliwe i zajęło by administracji na pewno za dużo czasu, zeby nawet to przeczytać a co dopiero wprowadzić :) Mimo wszystko chciałem się wypowiedzieć

Zly On
26-09-13, 10:28
Up
namieszales jak agri kolanem w betoniarce

Wyrosuaw
26-09-13, 11:31
1. Bez reklamy nie ma ludzi to wiedzą wszyscy.
Mniej odpychających od gry decyzji administracji.
Open Test Serwer przy ważniejszych decyzjach dla wszystkich, aby nie było takich akcji jak z tą łatką..

2. W najbliższym czasie w Altaronie chciałbym ujrzeć konkretny balans profesji, nic więcej mi do szczęścia nie potrzeba. Uważam również, że utrudnienia są do zaakceptowania, ale robienie z tej gry na siłę gry drużynowej przy tak marnej frekwencji na serwerach nie sprawdzi się.. Tylko nie wiele osób gra tu po kilka godzin dziennie i wielu osobom ciężko będzie expić w teamie.

3. Nowy silnik!
Niestety, ten na razie wszystko blokuje.. nowy pozwoliłby na odblokowanie maksymalnej ilości skilli, co ustabilizowałoby sytuację między profesjami! Na wyższych lvlach byłoby widać, że rycerz 1h pakowałby więcej w obronę i o wiele bardziej widoczne byłoby, że dostaje mniejsze hity. Rycerz 2h miałby większy dmg. Przy aktualnych utrudnieniach gry sprawdziłoby się to. Aktualnie gra kończy się na wbiciu maksymalnych skilli które na dobrą sprawę nie odgrywają większej roli, bo później tylko klepie się lvl i nic więcej..
Skille ogólnie powinny odgrywać większe znaczenie.

Poprawienie rycerza z subprofesją elementalisty.
Poprawienie profesji nekromanty, bo aktualnie jest nie opłacalna dla żadnej profesji podobnie jak alchemik i z tego powodulatają same duchy ele.

Wyrównać możliwość zarobku wszystkim klasom. Rycerz zarabia na wszystkim i prawie zawsze (przed łatką), mag zarabia w wielu miejscach, zwiadowca w większości miejsc traci (znacznie). Jeśli wpuścimy rycerza, zwiadowcę i maga na ten sam resp, to zwiadowca zarobi na nim najmniej/straci najwięcej. Ewentualnie zwiększyć straty pozostałym klasom.
Z tym się nie zgodzę. Jedna profesja dobrze zarabia, druga profesja ma dobry DMG ale spory waste, inna profesja ma pół na pół. Tak jest w większości gier :)
Rycerz wychodzi z respa albo na 0 gdy robi waste i chce wyciągnąć max exp/h, albo na +1-3 talary zależy od szczęścia gdy nie nastawia się na waste (mówię tu o rycerzu 50-80 lvl)
Magiem jak idę expić to robię pocisków za 5 talarów a zwraca mi się to razy 3 + kilka lvli które wbiję w międzyczasie (Mowa o expieniu magiem od 30 do 70 lvla).
Zwiadem nie grałem, ale podobno jak umie się nim grać to wyciąga się niezły profit. (Nie ma to jak dbać o tyłek tylko swojej profesji, co nie Catthon? No tak się nie robi :łuk2: )

Uiop
26-09-13, 11:37
Zwiadem nie grałem, ale podobno jak umie się nim grać to wyciąga się niezły profit. (Nie ma to jak dbać o tyłek tylko swojej profesji, co nie Catthon? No tak się nie robi :łuk2: )

No nie wiem, ja zwiadem 120+ przy normalnym expie nie umiem zarobić, czasem na 0 wychodzę. O szybkim expieniu nie ma co wspominać, podobno zmienia się to od 150lvla, gdy zadajemy sporo większe obrażenia.

Ja chciałbym, żeby obrażenia z puginałów nie były zależne od włożonych bełtów.

Yobak
26-09-13, 12:38
Nie wygląda mi to na ANKIETĘ.

Mervakis
26-09-13, 13:19
Łatka cofnięta nie zostanie, jak już zostało powiedziane jest to dopiero pierwszy etap zmian - cierpliwości.

Catthon
26-09-13, 13:51
:Wyrosuaw
Przyjacielu drogi (grzecznie, bo coś tu czerwono dzisiaj), ja kasę mam, więc o mnie się nie martw. Jeśli jednak rycerz wychodzi na 0 robiąc waste (wiesz co znaczy waste?). a zwiadowca wtapia 7 talarów (poniżej 150 poziomu, z tym wszyscy się zgodzą), to coś jest nie tak.
Wiem, że zwiadowca miał z górki przez ostatnie 2 lata, ale tu chodzi o wyrównanie profesji, a nie o wynagrodzenie jednych a ukaranie drugich.

Co do tego, że jedna profesja ma dmg, druga zarabia - się nie zgodzę. Wiem jednak, że administracja nad tym pracuje (obszarówka rycerza za 120 many zabierająca 1k hp potworom?).

Jeśli piszę, że zwiadowca ma wyraźnie trudniej, a ty nim nie grałeś i nie wiesz, to wstrzymaj konia i powstrzymaj się od wypowiedzi.

c770832
26-09-13, 14:03
Reklama!
Questy - nie jednodniowe tylko ciezkie wymagajace 20 shooterow i 2 blokerow
Wiecej przemyslanych miejsc do expienia
Swiateczne eventy - jakies specjalne zadania po ktorych mielibysmy dostep do czegos fajnego
Addony
Lepsze pvp
Questy taski
Nowe miasto/a

tak na szybko xd

leon
26-09-13, 14:04
a więc tak wszystko co chciałem napisać napisał Juju w oddzielnym temacie ja tylko dodam że powinniście z powrotem cofnąć zmianę z exp na taki jaki był jak można zmieniać takie rzeczy po takim czasie jest to nie sprawiedliwe i wgl tego nie powinno być.

Wicher
26-09-13, 14:05
@Merv

O ile do tego czasu wszyscy juz nie zrezygnuja z tej gry. Kazdy zna wasze tempo wprowadzania zmian :)

@Temat

Balans profesji - palek do 150 lvla naprawde prawie nic nie zarabia, po tej waszej super latce jest na pewno jeszcze gorzej. Podczas gdy rycki zarabiaja krocie gdziekolwiek by nie poszli, dodatkowo wyciagaja takze wiecej exp/h.

Mag necro jest zalosny jesli chodzi o PvP. Cos powinno byc zmienione, na pewno tak jak wspomnieli poprzednicy lekko podniesc dmg z sd. A i ja wogole wyjebalbym wpizdu palkom kpiro. 150 + palki bija w pvp czasem po 600 przeciez to gruba przesada i wogole exp zwiadkiem wyglada conajmniej dziwnie. Jako ze jest lucznikiem powinien uciekac od potworkow tymczasem stoi i tankuje niczym rycek spamujac kpiro. Mozna by pomyslec nad jakims czarem instant ew. wzmocnic uderzenia z bełtów tak zebys jakos zastapic to kpiro.

Denerwuje mnie tez paraliz w altaronie gdyz scina on caly ekran. Naprawcie to jakos.

Kolejna sprawa jesli chcecie aby ludzie tu grali po niedawnej latce musicie ja jak najszybciej dopracowac. Jak juz wczesniej gdzies pisalem logiczna rzecza byloby zmniejsze wszystkim expa o 30%.

Blessy ich koszt powinien byc uzalezniony takze od lvla. Niestety ale po waszym poprzednim niezbalansowanym upie 200+ lvle sraja talarami i 20 talarow na blessy dla nich to tak jak dla Billa Gatesa podetrzenie sie Benjaminem Franklinem. Nawet tego nie odczuja.

O reklamie i innych pierdolach zapomnijcie dopoki nie ogarniecie tego syfu ktory zrobiliscie po tej zajebistej łatce.

cewix
26-09-13, 14:23
3. Nowy silnik!
Niestety, ten na razie wszystko blokuje.. nowy pozwoliłby na odblokowanie maksymalnej ilości skilli, co ustabilizowałoby sytuację między profesjami! Na wyższych lvlach byłoby widać, że rycerz 1h pakowałby więcej w obronę i o wiele bardziej widoczne byłoby, że dostaje mniejsze hity. Rycerz 2h miałby większy dmg. Przy aktualnych utrudnieniach gry sprawdziłoby się to. Aktualnie gra kończy się na wbiciu maksymalnych skilli które na dobrą sprawę nie odgrywają większej roli, bo później tylko klepie się lvl i nic więcej..
Skille ogólnie powinny odgrywać większe znaczenie.


Odblokowanie maksymalnej ilości skilli? Zły pomysł, oj zły, ty chyba sobie nie wyobrażasz jak starzy gracze będą w dupe ze skillami, a co dopiero ci co non-stop giną, jezeli tak by się stało to nowo wyexpiony char(np 200lvl) który padł np. 2/3 razy będzie miał np 160 skill, zaś ktoś kto już tu gra od dawna to może na 350 lvlu będzie miał taki skill jak ten 200

:

Co do tego, że jedna profesja ma dmg, druga zarabia - się nie zgodzę. Wiem jednak, że administracja nad tym pracuje (obszarówka rycerza za 120 many zabierająca 1k hp potworom?)

To żeś pojechał, po pierwsze to czar kosztuje 230 many, po drugie na 100 lvlu bije z niego po góra 550 będąc 2h, dopiero kiedy jakiś potwór jest mocno wrażliwy to wyciągam 650, co prawda to dalej sporo, ale ty przesadziłeś, jezeli czar będzie kosztować np 150 many, to moge bić po te 300-400, pozatym jaka to obszarówka skoro te dodatkowe 4 pola prawie NIGDY sie nie przydają

ordzinal
26-09-13, 14:23
Hah jak wolicie, ja nie zamierzam grac na serwerze widmo.
Poza tym nie zeby byly to jakies wielkie pieniadze ale ludzie ktorzy wydali pieniadze na ss a teraz przez latke o ktorej nie zostali poinformowani nie beda grac powinni dostac opcje zwrotu pieniedzy. Napewno komus kto chodzi jeszcze do gimnazjum/liceum te dwadziescia zlotych kieszonkowego sie przyda.

Napewno dosc zgryzliwa ta moja uwaga ale tak sie ludzi w huja nie robi.

Milej gry.

Ps. z ~~15 osob ktore zawsze mialem online o tej godz od czasu latki mam 0.
Nie wiem co administracja ma na celu ale napewno jej sie to udaje.

MianDa
26-09-13, 14:39
1. Przywrócenie loota z przed ostt\aniej łatki. Dodanie słabym potworkom leciutko lepszego loota - potworkom na których expią początkujący - szczur owi można dodać miedziaka do loota. Rotwormowi jakieś przedmioty które można sprzedać w sklepie czy też kilka gp, itp.

To zachęci początkujących, a wyższe levele na pewno nie zmienią nawyków i nie zajmą rotów czy innych slabych potworków.

2. Stage exp ! Im wyższy level ,tym mniejszy exp. Do tego nowe potworki dla każdego levelu.

3. Nie mam nic do powiedzenia na temat balansu.

Inhilist
26-09-13, 14:50
To żeś pojechał, po pierwsze to czar kosztuje 230 many, po drugie na 100 lvlu bije z niego po góra 550 będąc 2h, dopiero kiedy jakiś potwór jest mocno wrażliwy to wyciągam 650, co prawda to dalej sporo, ale ty przesadziłeś, jezeli czar będzie kosztować np 150 many, to moge bić po te 300-400, pozatym jaka to obszarówka skoro te dodatkowe 4 pola prawie NIGDY sie nie przydają

Teraz to Ty pojechałeś, ja na 150 lvlu walnąłem z tego za 1080 w hydre, normalnie hity wahają się od 900-1000, więc jest trochę za silna. Jak już pisałem niech najlepiej zmniejszą pobór many do tych 150 i hity niech będą o 10% większe od odes rago i będzie ok.

cewix
26-09-13, 16:00
Teraz to Ty pojechałeś, ja na 150 lvlu walnąłem z tego za 1080 w hydre, normalnie hity wahają się od 900-1000, więc jest trochę za silna. Jak już pisałem niech najlepiej zmniejszą pobór many do tych 150 i hity niech będą o 10% większe od odes rago i będzie ok.

W którym miejscu pojechałem? Napisałem jak to tylko wygląda na lvlu 100 :), hity były przy dość małym skillu, bo jakoś 82, ale przy odkażaczu+7

Yobak
26-09-13, 16:12
Reklama!
Questy - nie jednodniowe tylko ciezkie wymagajace 20 shooterow i 2 blokerow
Wiecej przemyslanych miejsc do expienia
Swiateczne eventy - jakies specjalne zadania po ktorych mielibysmy dostep do czegos fajnego
Addony
Lepsze pvp
Questy taski
Nowe miasto/a

tak na szybko xd

Te rzeczy które wymienił Fardon, czy coś więcej ? na razie na pewno to by wystarczyło

skyromk71
26-09-13, 16:50
To co tu jest napisane ukazywało sie na forum parę razy i do dziś nic z tego nie zostało wprowadzone powodzenia :D

Kubush
26-09-13, 17:38
Dopóki jesteście ograniczani mozliwościami silnika, na którym pracujecie nie powinniście zadawać takich pytań ( ankiet ...whatever ). Dlaczego? Każdy gracz na 100% grał w Tibię i nie tylko samą Tibię mam tutaj na myśli całą masę OTS-ów czy innych "orszabund" :). Każdy chciałby zobaczyć w Altaronie coś innego, coś więcej. Obawiam sie ,że na daną chwilę możecie zmienić tą sytuację wprowadzając element trudności w grze i w jej rozgrywce, jak już pisałem wcześniej. "Trudności" - nie polegającej na tym ile expa dostajesz za moba (ta zmiana była dziwna po tylu latach trwania serwera....no ale ma nieść za sobą jakieś zmiany więc ok) tylko wprowadzeniu inteligentych pomysłów do gry, które same spowodują że gra stanie się trudniejsza. "Rozgrywka" czyli właśnie system PvP, który powinien być tak skonstruowany żeby jakiekolwiek gildie czy pojedyńcze osoby nie bały się walczyć o swoje i na odwrót czyli strona dominująca nie powinna czuć się na tyle swobodnie, żeby w kazdej chwili mieć możliwość wyboru.

1 Własny silnik plus reklama w internecie nic więcej nie trzeba.
2 Pomysł na grę i jego realizacja przy nowym silniku można by pokombinować choćby z Abitańczykami ( np wchodząc w konflikt z Abitańczykami jesteś narażony na "snejki" z ich strony będąc w pobliżu coś w stylu cały resp zmierza w twoją stronę lub nagła obrona danego spotu?????? Można byłoby ich uniknąć korzystając z nautralnej pomocy czyli np kogoś kto nie rozpoczął żadnej misji. Element gry drużynowej i RPG zachowany, dodatkowo robienie misji nabrałoby jakiegoś sensu ponieważ teraz robi się ja na odpier... żeby zrobić, a w tym wypadku musiałbyś niedość że wybierać jakie misje możesz w danym czasie zrobić a jakie nie to musiałbyś się liczyć z tym że druga strona nie będzie bierna i nie będzie patrzeć jak wbijasz na ich terytorium i po prostu ich mordujesz... Na pewno byłaby taka możliwość.
3. Są tylko 3 profesje jak mogliście jeszcze tego nie ogarnąć w ponad 2 lata ? Przecież były test serwery, byli doradcy, byli SG...pieniadze i czas wyrzucone w błoto. Nie wypowiem się w tej kwestii ponieważ temat był wałkowany "x" razy.

Ps. Nie oczekujcie że gracz "X" czy "Y" nagle powie wam jak to zrobić i co macie zrobić. Gracze Altaronu są wymagający i mają do tego prawo bo 3/4 z nich gra na SS. Czyli sa potencjalnymi klientami dla was czy tam dla iLop-a nie ważne. Najważniejsze jest to żeby dać im to czego chcą, ale nie tak jak właśnie zrobili to w CipSofcie (wiem że porównanie jest nie na miejscu, ale zmniejszmy skalę o parę tysięcy razy i tym własnie jest Altaron) bo zabierając radość z gry czyli skila jakiego miałeś automatycznie pozbyli się 3/4 graczy. Ponieważ za ekaranem siadziały masy klikające w hotkeye...

Pozdro 600 :)

pjekosz
26-09-13, 17:45
Witam serdecznie!
Jestem tutaj nowy więc może rzucę trochę światła na całą sprawę z perspektywy nowego gracza.

1. Na pewno reklama. Mało jest takich serwerów, stabilnych i całkiem nowych. Może trzeba się zastanowić nad współpracą z np. jakimiś forami(nie tylko tibijskimi, są również fora ogólnotematyczne). Dobrym rozwiązaniem byłoby przygotowanie jakiegoś zbioru poradników dla nowych graczy- ja na początku miałem straszne problemy z tym aby się odnaleźć w grze(co pisać do NPC, gdzie co jest, o co tak naprawdę chodzi- np. nie mogłem znaleźć informacji od którego levela można opuszczać 'rookgard'). Fajnie gdyby na forum powstał specjalny temat 'Pomoc dla nowych graczy' gdzie można by zadawać pytania nie ujęte w FAQ i można by liczyć na fachową i prawdziwą odpowiedź.

2. Przydałby się lekki rework mapy moim zdaniem. Biegając od lokacji do lokacji strasznie męczy mnie pustka. Kilka drzew, krzaków, jakiś kwiatek, gdzieniegdzie wilki czy lis i tyle. Jak dla mnie strasznie puste te knieje. Można pododawać jaskinie jakiś słabych stworów(np. legowisko niedźwiedzi)
Oprócz tego chciałbym więcej questów w których można zdobyć doświadczenie. Więcej questów dla gildii!

3. Na temat balansu się nie wypowiem bo niewiele wiem na ten temat.
Z tego co zaobserwowałem to łucznik jest w miarę prostą profesją do zdobywania doświadczenia na niskich levelach.

skyromk71
26-09-13, 20:09
Chyba mi nikt nie odpowie :D

eloziom
26-09-13, 20:17
1. przestancie bic neutrali , to bedzie gralo wiecej ludzi:zły:

Kubush
26-09-13, 20:33
1. przestancie bic neutrali , to bedzie gralo wiecej ludzi:zły:

Jest przecież jest serwer non-pvp, na którym na pewno nie zostaniesz zabity. Czego chcieć wiecej ? :)

eloziom
26-09-13, 20:38
jest non pvp na ktorym ludzi niema , na pvp niedlugo pewnie tez nie bedzie.
Jezeli odpowiada ci taki to idz tam grac

Kubush
26-09-13, 20:45
Nie dziękuje już od jakiegoś czasu gram tylko okazjonalnie jak większośc graczy, która w ogóle poświęcała czas na tę grę. Ponadto non-PvP nie ma dla mnie żadnej wartości jako serwer...na pvp zawsze gdzieś tam zaczai się jakiś random pk więc jesli nie chcesz padać od ludzi to serwer non-pvp to Twoja ostatnia deska ratunku ( a to że jest pusty to raczej nie do mnie gorzkie żale :uśmiech2: ). Pozdrawiam !

eloziom
26-09-13, 20:52
widze ze mnie nie zrozumiales , nie chodzi mi o random pk bo z takimi radze sobie spoko, co innego jak wjezdza w ciebie cale kolegium ,nie wiesz o co chodzi to nie gadaj glupot pozdro

pjekosz
26-09-13, 20:59
Jeśli chodzi o kwestią random pk to trzeba by się zastanowić czy wprowadzenie jakiś ograniczeń nie byłoby dobrym rozwiązaniem.
Na przykład: pvp dopiero od 20lev i tylko w zakresie 'levele wyższe i te o 10lev niższe. Dopiero od powiedzmy 100lev dowolność.

Czyli dla przykładu 30lev mógłby atakować wszystkich z 20+lev, a na 100lev można by być zaatakowanym przez każdego z 100+levelem.

Kubush
26-09-13, 21:19
O co Ci chodzi ziomuś ? :) Czy ja Ci wyglądam na kogoś z Collegium ? Yyyy nie ?
Więc skąd mam wiedzieć czego oni od Ciebie chcą? Pogadaj, takie sprawy załatwia się z Liderem danej gildii :) a jak nie to płać ,a jak nie to non-pvp wita :uśmiech4: pozdro!

@Karrim a gdzie te pytanie ? :) bo coś się nie mogę doszukać ? (może inni też)

@pjekosz - pomysł dosyć spoko, ale niestety nie chwilę obecną na świecie pvp w realiach altaronu. Wiem co miałeś na myśli ,ale już Ci mówie dlaczego ten pomysł nie jest trafiony. Pomyśl sobie że przychodzi taki 90 knight Tobie na respa po pierwsze wybija Ci moby po drugie kradnie Ci np. loota albo blokuje Cie na mobach. Co zrobisz? Wyzwiesz go ? Kolejna sytuacja przychodzi ktoś ze stron walczących noobem i blokuje dane przejście czy też miejscówe czy cokolwiek innego, nie możesz go zabić i co wtedy? Przecież gra straciłaby w pewnych kwestiach możliwość wyboru, który musi mieć gracz na świecie pvp ( na którym jak sama nazwa mówi player vs player, nie możesz kogoś za to "pokarać :oczko: ) . Jeśli już wprowadzać tego typu zmiany musiałby za nimi iść kolejne np możlwiśc "przechodzenia" przez graczy z niższym levelem niż 100, odebranie im możlwości ingerowania w pvp np niemożność użycia danej gupy czarów na graczach z większym lvl-em niż 100 itp. itd.

Nie wiem czy jest to możliwe, ale można byłoby zrobić że np gracze powyżej 50 lvl-a miałyby znacznie ograniczony dmg na graczach niskopoziomowych. I tak na przykład im mniejszy lvl byś bił swoim 50 lvl-em zadawałbyś mniejsze obrażenia tym samym dając Ci możliwość ucieczki lub tym podobnym. Można byłoby to wpleśc w fabułę np tym że Zarządca po konsultacjach z mieszkańcami i Dowódcą Straży miasta Neolith wydał zakaz używania przemocy na nowych mieszkańcach Neolithu. Takie rozwiązanie nie zakłóciło by systemu pvp bo dalej mógłbyś kogoś zacząć najprościej mówiąc "orać" ale za to nie byłoby to aż tak druzgocące jak jest obecnie a z drugiej strony miałoby sens w całej "fabule gry".

skyromk71
26-09-13, 21:54
nie w tym temacie jebło mi się :D haha

corkarypto
27-09-13, 00:42
1. przestancie bic neutrali , to bedzie gralo wiecej ludzi:zły:

Dokładnie, ale co ja tam mogę wiedzieć. GL

Btw. dostaliśmy hunta za obcy chuj

TaraN
27-09-13, 12:16
Nie gram tutaj za długo, ale wypiszę parę moich propozycji :)

1. Aby grało więcej osób niezbędna jest reklama przede wszystkim na stronach Tibii (w końcu dwa podobne projekty ^^), prowadzenie fanpage'u na facebooku z ciekawymi screenami, szybkimi newsami i takie tam.

2. Za dużo jeszcze o Altaronie nie wiem, więc zbytnio nie mogę się wypowiadać co bym chciał ujrzeć, aczkolwiek od razu mnie uderzył brak typowo leczącej profesji. Warto by pokombinować z profesjami, czyli zrobić maga bojowego (typowy dmg, bardzo niska przeżywalność), maga nekromantę (runki SD, przyzywanie potworków) etc. , no i oczywiście wprowadzić do gry klasycznego druta, shamana czy też priesta (prej leczy, jakieś tam podstawowe czary dmg) shaman coś tam leczy ale daje też buffy w walce, druid jakies połączenie shamka i preja np. Zaraz ktoś powie - no ale jak prej czy sham będą expic? Bić healem w mobki? No i tu trzeba wprowadzić jakiś konkretnie działający system "share exp" żeby wojownik 1h mógł być wtedy użyteczny bo podobno na razie jest useless. Fajnie by było też mieć większe pole do popisu w wyborze eq, nawet na mniejszych lvlach. Po prostu pododawać więcej bonusów za sety, dodać nowe itemki, itp itd.

3. Punkt trzeci dotyczący balansu został przeze mnie mnie więcej opisany w poprzednim punkcie ;p

Nie znam tutaj administracji i nie wiem kto tutaj rządzi. Nie wiem też czy pieniądze jakies serwer "zarabia" za SS idą na utrzymanie czy każdy z ekipy coś tam dostanie. Bo jeżeli komuś się coś "skapnie" za pisanie skryptów czy robienie mapy/grafik to z własnego życiowego doświadczenia wiem, że osoba taka powinna być odpowiedzialna i kompetentna, dlatego warto robić duże wymagania od ludzi :) to tyle ode mnie!

PIONA!

Barrbosa
27-09-13, 17:45
Witam.
Nie chce tworzyć nowych tematów bo i tak ich jest za dużo. Mam pytanie do administracji. Czy wy planujecie w najbliższym czasie zrobić reset postaci??
Chodzi o to, że szkoda czasu poświęconego na expieniu czy treningu jeżeli może do tej sytuacji dojść.
Pozdro

Uiop
27-09-13, 17:48
Witam.
Nie chce tworzyć nowych tematów bo i tak ich jest za dużo. Mam pytanie do administracji. Czy wy planujecie w najbliższym czasie zrobić reset postaci??
Chodzi o to, że szkoda czasu poświęconego na expieniu czy treningu jeżeli może do tej sytuacji dojść.
Pozdro

Kilka dni temu w innym temacie Mervakis(członek administracji) napisał, że nie będzie resetu.

https://forum.altaron.pl/showpost.php?p=74989&postcount=25

Barrbosa
27-09-13, 18:28
Kilka dni temu w innym temacie Mervakis(członek administracji) napisał, że nie będzie resetu.

https://forum.altaron.pl/showpost.php?p=74989&postcount=25

ok dzieki :) tego nie przeglądałem