Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Ulepszenie PNów.
Ogólnie gra jest super przemyślana, ale jednej rzeczy nie czaję kompletnie. Dlaczego, jak zużywam PN to tracę postęp jaki miałam? Jestem magiem. Powiedzmy, że mi zostało 50% do następnego mlvla. Ale zdobyłam wyższy lvl. I co teraz? Mam czekać, aż uda mi się uciułać wyższy mlvl, zanim rozdam punkty nauki? Czy to nie jest trochę... bez sensu? Chyba każdy mag wie, że mlvl leci jak krew z nosa, a to, że PNy zerują postęp jeszcze pogarsza... Czy jest opcja, żeby coś się z tym zmieniło? W innych profkach też tak jest?
konradowalkero
03-05-11, 00:52
Ogólnie gra jest super przemyślana, ale jednej rzeczy nie czaję kompletnie. Dlaczego, jak zużywam PN to tracę postęp jaki miałam? Jestem magiem. Powiedzmy, że mi zostało 50% do następnego mlvla. Ale zdobyłam wyższy lvl. I co teraz? Mam czekać, aż uda mi się uciułać wyższy mlvl, zanim rozdam punkty nauki? Czy to nie jest trochę... bez sensu? Chyba każdy mag wie, że mlvl leci jak krew z nosa, a to, że PNy zerują postęp jeszcze pogarsza... Czy jest opcja, żeby coś się z tym zmieniło? W innych profkach też tak jest?
Tak zgadzam się, też to zauważyłem chyba zreszta jak każdy. Jeżeli mam 10-ty magic level i brakuje mi 60% do 11-sty magic level to po dodaniu sobie 1 mlv za punkty nauki powinienem mieć 60% do 12-stego magic lv.
Mówiąc jeszcze prościej jeden awans w danym skilu za punkty nauki powinno dać 100%+ skila.
Na dzień dzisiejszy nie tracicie PNów przy śmierci, wiec możecie je rozdawać, kiedy najbardziej się opłaca. Może w przyszłości to zmienimy.
A jest możliwość, żeby w Anrkadii ktoś skupował takie itemki jak w Neolith na przykład zielarka/alchemik? Mam na myśli rzeczy typu oczy owada/gruczoły czerwi itp. To uciążliwe jeździć do Neolitu tylko po to, by to sprzedać (kasa za podróż, czas...). Mógłby to nawet skupować Izaak, w końcu to alchemik, nie?
Na facc area da się w ogóle masę rzeczy więcej załatwić. Czy to specjalne utrudnienie?
No ile ci hamuje ? Na parę godzin? Przez ten czas zbierasz powiedzmy 3lvl - 15 PN i dodajesz 5 mlvl, opcjonalnie mniej jak już masz wyższy mlvl. Nie widzę z tym problemu.
To nie jest błąd :) Dalej macie to co uzyskaliście ale z każdym poziomem musicie zyskać jeszcze więcej dlatego procenty zmieniają swoją wartość z całości.
To nie jest błąd :) Dalej macie to co uzyskaliście ale z każdym poziomem musicie zyskać jeszcze więcej dlatego procenty zmieniają swoją wartość z całości.
Tak, ale zmieniają całkowicie do zera, a nie, do, na przykład z 20% do 2%...
Tak, ale zmieniają całkowicie do zera, a nie, do, na przykład z 20% do 2%...
Ja tak jeszcze nie miałem ale skoro Tobie się tak trafiło to rzeczywiście, jest to jakiś błąd ;)
Chyba że naprawdę następny poziom umiejętności wymagał aż 20 % więcej :)
a co do sellania tych pierdułek XD ja np zbieram loota na np 2,5 tys capa wysyłam do neo sprzedaje i elo 15k profitu...
Ten błąd występuje chyba tylko z mlvlem, bo jak dodałem do jednoręcznej broni, to miałem tak ponad 60%, dałem skilla i różnicy nie widziałem. Więc to jest błąd i to poważny.
a co do sellania tych pierdułek XD ja np zbieram loota na np 2,5 tys capa wysyłam do neo sprzedaje i elo 15k profitu...
Można po Polsku?
@up myślałem że lubicie jak sie mówi tu językiem n00bsko-popularnym XD bo jak piszę zrozumiale o tym npvp to wyjeżdżacie z jakimiś bajkami XD chociaż to sie Ciebie van nie tyczy bo wykazujesz tu że masz ojej w głowie :)
@up myślałem że lubicie jak sie mówi tu językiem n00bsko-popularnym XD bo jak piszę zrozumiale o tym npvp to wyjeżdżacie z jakimiś bajkami XD chociaż to sie Ciebie van nie tyczy bo wykazujesz tu że masz ojej w głowie :)
Dzięki za wyrozumiałość ;)
Po prostu nie rozumiem tych całych nazw angielsko-polsko-podobnych, ponieważ gra jest po polsku i nie chciał bym by to się zmieniło, tym bardziej na forum gdzie poruszamy jakieś dyskusje. Pozdrawiam ;)
Władza mogłaby się wypowiedzieć w tej sprawie.. bo bez przesady, że jak mam 1% do 20 mlvla i dam te PN to mi mlvl urośnie o 1%... Przez to skillowanie mlvlu nie ma sensu na 20+, bo jak magowie wiedzą trzeba by było afkować z 2 tygodnie chyba, a za każdy kupiony mlvl postępy się kasują co jest bardzo irytujące :confused:. Choć ogólnie za dużo skilli się traci po śmierci :(
Mam propozycję na usprawnienie PN. Teraz, o ile się nie mylę, jeśli wykorzystamy PN na, dajmy na to, zwiększenie umiejętności we władaniu broni jednoręcznej, to zyskujemy np. skill z 60 na 61. Jak na razie wszystko ok. Ale (zawsze jakieś "ale" musi być ;D), gdy zginiemy, to tracimy doświadczenie ORAZ umiejętności. Czyli powracamy znowu z 61 na 60, a PN już bezpowrotnie straciliśmy. I tutaj zaczyna się moja propozycja.
Musimy oddzielić "normalny skill" od "skilla zwiększonego przez PN". Już tłumaczę, o co mi chodzi. Teraz mamy skill na 60, dodajemy PN i uzyskujemy nie 61, a 60(+1). Dzięki temu, nawet jeśli zginiemy to wartość z nawiasu pozostaje, czyli np spadamy z 60(+1) na 59(+1). Myślę, że jest to o wiele lepsze i nawet bardziej sprawiedliwe.
Zapewne ktoś może powiedzieć, że nikt mi nie każe teraz wykorzystywać PN, że mogę poczekać, jak będę miał wyższy poziom. No ale ileż można kisić te punkty? Na każdym poziomie istnieje ryzyko zginięcia. Czekam na odzew innych graczy oraz administracji. Dyskusja mile widziana :)
no ja nie widze różnicy miedzy twoim 59(+1) a obecnym 60 ;]
i tak jeden do odrobienia i tak wiec bez sensu pomysl
To ja wam wytłumaczę :> Przypuśćmy macie skill 61 (razem z pkt nauki)
Spadnie wam do 60 wbijacie na nowo 61... W tej drugiej opcji macie 60 (+1) Spadnie wam do 59(+1)... Czyli razem macie 60 skilla ale jeżeli chcecie odrobić ręcznie to odrabiacie od 59 do 60 a nie z 60 do 61... Co za tym idzie odrobicie stratę szybciej
To ja wam wytłumaczę :> Przypuśćmy macie skill 61 (razem z pkt nauki)
Spadnie wam do 60 wbijacie na nowo 61... W tej drugiej opcji macie 60 (+1) Spadnie wam do 59(+1)... Czyli razem macie 60 skilla ale jeżeli chcecie odrobić ręcznie to odrabiacie od 59 do 60 a nie z 60 do 61... Co za tym idzie odrobicie stratę szybciej
Oto chodziło.
Czyli gracz mógł by stracić po śmierci poziomy umiejętności poza tymi dodanymi dzięki PN. Czyli na przykład wyglądało by to tak : 40/30. 40 zostało wytrenowane a 30 dodane za pomocą PN co daje razem 70. W ten sposób osoba która masowo by ginęła, mogła by stracić max 40 poziomów umiejętności bo te drugi 30 zostały dodane przez PN, nienaruszalne.
Slythia, a czemu wojownicy i łucznicy tak nie mają? Oni jak rozdają PN'y to dostają więcej niż 1 skilla.. o jakies 5-10 procent ;) Myśle że każdy powinien mieć tak samo...
Mam pytanie dlaczego koszt 1 skillu broni jednoręcznej jest 6 PN (było 3 PN ale ostatnio podnieśli) jeżeli dwuręcznej jest tylko 2 PN. Moim zdaniem powinno się wrócić do 3 PN i obrona tarcza 2 Pn jak było wcześniej. Załóżmy, że wojownik, który trenuje broń dwuręczną i ma 30lvl rozda 55 skilli, a wojownik, który trenuje broń jednoręczną tylko 18 skilli i to tylko do broni jednoręcznej a gdzie do obrony tarczą punkty??
Sorka nie tu.
766715, dokładnie, wojownik, który walczy bronią jednoręczną powinien mniejszy koszt - 3PN aby dodać również na obronę, a wojownik miotający bronią dwuręczną powinien mieć za 6PN, bo nie musi wydawać na obronę i mało tego bronie dwuręczne mają więcej ataku, czyli 100PN obaj rozdadzą tak:
-Wojownik miotający bronią dwuręczną - +50 w miotaniu bronią dwuręczną.
-Wojownik miotający bronią jednoręczną +16 w miotaniu bronią jednoręczną i 4PN zostaną, a jeszcze musi dawać na tarcze :/.
@EDIT
DOWN
A to looz, dzięki za info :).
Koszt rozwoju danej umiejętności rośnie wraz z jej poziomem, na przykład mając 20 dystansu 1 punkt kosztował mnie 2 PN, ale teraz, gdy mam 80, jeden punkt kosztuje mnie 14 PN. Nie macie więc o co się martwić, koszty w PN są zbalansowane. :)