PDA

Zobacz pełną wersję : Poradnik dla Czarodzieja by Matt


ReeZo
06-09-13, 19:32
Opis postaci
Promocje
Poziom Magiczny
Punkty nauki
Subprofesje
Zdobywanie doświaczenia

OPIS POSTACI
Altarońskiego Czarodzieja możemy podzielić na dwie klasy, biorąc pod uwagę "stronę", która wybierzemy...

...będziemy sługami Pana Światła (duchownymi)
http://wiki.altaron.pl/images/Duchowny_%28Mag%29_M%C4%99ski.gif

Mag Duchowny posiada swoją siłę w możliwości leczenia swych sojuszników jak i siebie z większą mocą niż Nekromanta oraz posiada zaklęcia idealnie nadające się na Nieumarłe Potwory.

...bądź sługami Pana Mroku (nekromantami)
http://wiki.altaron.pl/images/Nekromanta_%28Mag%29_M%C4%99ski.gif

Mag Nekromanta jako czarnoksiężnik włada mocą Mroku. Ma możliwość wytwarzania i używania potężnych run Pocisków Śmierci oraz możliwość zniknięcia przed swoimi przeciwnikami (niewidzialność).

Obie te subprofesje przydają się w grupowych polowaniach na altarońskie potwory.

PROMOCJE
W grze mamy dostęp do dwóch promocji.

20 poziom - mag -> czarodziej - cena. 80 srebrników
55 poziom - czarodziej -> elitarny czarodziej - cena. 4 talary, dodatkowo wymagany status szlachecki
http://wiki.altaron.pl/images/Czarodziej_M%C4%99ski.gif

Wiele osób pyta czy jeżeli wykupimy drugą promocję, a skończy nam się status, to czy promocja przepada? Odpowiedź brzmi nie. Promocja po prostu zostaje "wstrzymana" do ponownego zakupu statusu.

POZIOM MAGICZNY

Czarodziej czerpie swą siłę z Poziomu Magicznego. Im wyższy mamy Mlvl tym większe obrażenia. Najprostszym sposobem na skillowanie poziomu magicznego jest tworzenie run dla innych graczy. Możemy robić runy Pocisków Ognia, Lodu, Energii, Ziemi. Nie spotkałem się aby jakiś Mag w grze odmówił kupna w/w run :)
W zależności jaką subprofesję wybierzemy na początku możemy robić też Runy Większego Leczenia, Pociski Światła oraz Pociski Śmierci.

PUNKTY NAUKI

Punkty Nauki są bardzo ważne w przypadku Maga bo chyba nie ma gracza, który chciałby "ręcznie" wbijać poziom magiczny. Różne słuchy chodzą na, którym zacząć wbijać mlvl. Optymalnie uważam, że na poziomie 25 można zacząć. Punktami nauki osiągniemy maksymalnie 82 poziom magiczny.

SUBPROFESJE

W Altaronie wyróżniamy cztery subprofesje i są nimi : nekromanta, duchowny, alchemik i elementalista. Na forum jest poradnik, gdzie są opisane wszystkie, więc opowiem tylko powierzchownie o każdej z nich w stosunku do czarodzieja.
Do swojej pierwszej subprofesji mamy dostęp już po osiągnięciu 20 poziomu. Należy wtedy wybrać się do gildii, w której stacjonuje dana subprofesja i wstąpić w jej szeregi. Drugą subprofesje możemy wybrać na 50 poziomie i wymagany do tego jest status szlachcica. Tak jak w przypadku promocji, tak i tutaj druga subprofka znika, wraz z wygaśnięciem statusu, a powraca wraz z ponownym jego zakupem.
Krótki opis subprofesji:

duchowny - posiada czary leczące zarówno pojedynczych sojuszników jak i leczenie obszarowe. Możliwość rzucania czarów od żywiołu światła, tworzenia pocisków światła jak i run leczących.
http://wiki.altaron.pl/images/Duchowny_%28Mag%29_Damski.gif

nekromanta - Podstawowe możliwości tworzenia pocisków Mroku jak i Śmierci. Czar niewidzialność bardzo przydatna przy zdobywaniu doświadczenia. Czar Zaklinacz Czasu przydatny na serwerze PVP. Możliwość rzucania czarów ofensywnych-obszarowych od żywiołu śmierci. Nekromanci mają też możliwość przyzywania nieumarłych za pomocą run.
http://wiki.altaron.pl/images/Nekromanta_%28Mag%29_Damski.gif

alchemik - specjalista w wyrabianiu mikstur, tworzeniu strzał/bełtów, łączeniu run i ulepszaniu broni za pomocą kostki transmutacji. Zagłębiając się w tą subprofesję zauważyć można, że jest bardziej przydatna niż nam się wydaje. Zbierając składniki, możemy sami sobie wytwarzać mikstury potrzebne nam do zdobywania doświadczenia. Biorąc pod uwagę, że już sama profesja Maga daje nam możliwość tworzenia podstawowych Run Pocisków, które będziemy używać, wybór Alchemika wydaję się być dobry.
http://wiki.altaron.pl/images/Alchemik_%28Mag%29_M%C4%99ski.gif

elementalista - pan żywiołów posiadający szereg czarów ofensywnych od żywiołów lodu, ziemi, ognia i energii. Posiada czary ofensywne-obszarowe. Możliwość tworzenia run Ładunków Żywiołow jak i Ofensywnych Run Obszarowych.
http://wiki.altaron.pl/images/Elementalista_%28Mag%29_M%C4%99ski.gif

ZDOBYWANIE DOŚWIADCZENIA

W przypadku Maga mamy możliwości uderzania potworów z Różdżekhttp://wiki.altaron.pl/images/R%C3%B3%C5%BCd%C5%BCka_Nowicjusza.gif albo Kosturówhttp://wiki.altaron.pl/images/Kostur_Nowicjusza.gif. W przypadku używania różdżek możemy mieć na swoim wyposażeniu także tarczę. W tym przypadku mamy większą szansę zablokować atak przeciwnika albo otrzymać zmniejszone obrażenia. Zaletą Kostura jest jego większy zasięg zadawania obrażeń, gdzie przy odpowiednim wyczuciu nie pozwoliły nawet dojść przeciwnikowi do nas. Kostury ponadto zadają większe obrażenia.

Z czym to się je? Pytanie jak expić ?

Zaczynając od początku. Używając różdżki zadajemy mniejsze obrażenia, ale mamy też tarcze pozwalającą otrzymywać mniejsze obrażenia lub całkowicie zablokować cios. Minusem różdżki jest jej zasięg, a tzn. 3 pola. W przypadku kostura jest to 5. W zależności gdzie expimy, czy jest to duży obszar, po którym możemy swobodnie biegać, czy też małe jaskinie gdzie nie mamy za dużej możliwości ruchowej musimy sami wybrać co będziemy używać.

Ponadto pamiętajmy, aby zawsze wyruszać na wyprawę z jedzeniem. Po zjedzeniu regeneruje się nam mana i życie. W naszym przypadku z naciskiem na mana :)

Jeśli stawiam na szybki czas zdobywania kolejnych poziomów doświadczenia możemy tworzyć runy pocisków od odpowiedniego żywiołu. W zależności na czym chcemy expić. Wrażliwość potworów na poszczególne żywioły możemy sprawdzić na www.wiki.altaron.pl

Z uwagi na to, że każdy z nas ma inną wizję expienia, inną zawartość altarońskiej sakiewki z monetami i ilość czasu na grę napiszę jak to wyglądało w moim przypadku. Nadmieniam, że posiadam status szlachecki i kilka talarów na wydanie :)

Poziom 10: Oczywiście męczymy 3 zadania dziennie, po których dostaniemy 1 lvl up. Następnie expiąc wykonujemy taski u Rohinama. Szczury, Czerwie będą nam bliskie :)

Poziom 20: Następnie gdy już uporamy się z początkowymi taskami możemy udać się na krasnoludy na południu od Neolithu. Tam również przyjemnie sam exp z ich zabijania + bonus expa za wykonanie misji.

Poziom 30: W moim przypadku miałem wysokopoziomowego blokera, który pomagał mi na Trollach, Siłaczach i Twardzielach. Można też zakupić pierścienie niewidzialności albo jak gra się nekromantą po prostu używać czaru (od 35 poziomu doświadczenia). Ja osobiście marnowałem tam kolosalne ilości Run Burzy aby jak najszybciej wbić poziom. Dla nie zamożnych graczy polecam pociski energii albo zaklęcie "pela aluk"

Poziom 30-35 - Mnichy, Olbrzymy
Poziom 35-45 - Minosy
Poziom 50 - Enty

Alternatywą jest Expienie od 45 - 50 poziomu na Smokach. Tutaj jak nie wiesz drogi graczu mamy do wyboru wzgórza na północy od Neolithu oraz Ankardię.

Poziom 70: Tak, dobrze widzicie, 40 poziomów męczyłem te trolle :) Następnie polecam expienie na Abitańskich Mistrzach Wojny. Najlepszy do tego będzie obóz na południowy wschód od Neolithu (ten dalszy obóz). Używałem tam również masowych obrażeń w postaci run Gradobicia, ale zaklęcie "Agro Ofla" + pociski Lodu powinny dać radę.

Poziom 90: Najprostszym sposobem jest znalezienie sobie blokera (rycerza) i męczyć wspólnie ( na dzieleniu doświadczenia ) hydry. Jeśli natomiast nie znajdziesz kompana do wspólnych polowań pozostań na Abitańczykach. Można też bić Czerwone Smoki bądź Górskie Trolle.

Poziom 125 (dla duchownych): Na tym poziomie posiadając już zestaw dający dosyć spory plus Życia udajemy się do Katakumby w Neolith. Tam używając czaru "Haper Tewo Olta" wyniszczamy wszystko co się rusza :)

Od 120 poziomu biłem też Praojców razem z blokerem, niestety teraz po aktualizacji i zmniejszeniu expa z nich nie wiem czy jest to dalej opłacalne :)

Jeśli nas nie stać na działania opisane wyżej możemy spróbować Starsze Smoki na Przeszłości.

Poziom 150 +: Przechodzimy na wyższy level :) i przez dłuższy okres czasu bijemy Czarnoksiężników na Ankardii.

Mając rycerza wchodzą w grę również Piaskowe Hydry. Mając rycerza i drugiego shootera: Bagienne Hydry.

Podsumowując Maga Duchownego bo takim gram, moim skromnym zdaniem ( jestem leniem jeśli chodzi o samodzielne expienie ) jest on mile widzianą postacią przy wspólnych polowaniach z uwagi na leczenie, a nie odchodzi aż tak bardzo w ilości zadawanych obrażeń od Nekromanty. Nie da się też ukryć, że Nekromanta nie zadaje w chwili obecnej aż tak dużo większych obrażeń z Pocisku Śmierci niż Duchowny czy jakikolwiek inny Mag z Pocisku Żywiołu. Liczymy, że wkrótce zostanie przywrócona równowaga :)

Szczególne podziękowania dla Eletrixa za pomoc w tworzeniu tego poradnika oraz dla Slythii za motywację :)

anat123
06-09-13, 19:42
kolejny poradnik dla maga

ReeZo
06-09-13, 19:45
Ostatni poradnik dla Maga jest z sierpnia 2012 roku. Zmieniło się troszkę od tego czasu.

frodo1
06-09-13, 19:56
widać że robione na odwal się, byle by dostać SS, ostatnie zdanie dotyczące expowisk na 90 poziom jest na żywca skopiowane z innego poradnika dla wojowników (nie pamiętam czyj tu był poradnik), ogólnie mało informacji jest zawarte w tym poradniku, nie dodałeś tego że kostury oprócz lepszego zasięgu mają też większy dmg, gdy przeczytałem nagłówek "Poradnik dla Czarodzieja by Matt" to od razu pomyślałem że będzie to jakiś fajny poradnik ponieważ masz wysoki poziom i będzie to fajny obszerny poradnik, niestety zawiodłem się, ale i tak myślę że może być on przydatny dla nowych graczy.

Podsumowując nie ma w nim nic nowego czego nie przeczytał bym w innych poradnikach.

beta2468
06-09-13, 20:45
Zapomniałeś także o Entach, które są gdzieś na jakiś 50 lvl. Idzie nawet tam zarobić.
No i oczywiście Fanatyk, Oświeceni.
Czemu każdy poradnik kończy się na 100 lvlu? Zaraz ludzie będa mieli 300 a tu tak słabiutko. Czarnoksiężniki można solo męczyć do upadłego. Warto też pamiętać o Praojcach, ale to już dla mocno doświadczonych magów.

Sam poradnik oceniłabym gdzieś na 3+ w skali 5-punktowej, jeśli mogę tu wyrazić swoją opinię :)

ReeZo
06-09-13, 21:20
Kolega mocno uderzył w moją ambicję stąd zmiany w " gdzie expić "

W weekend dodam kolejne informacje.

Wicked
06-09-13, 21:42
ale też zadajemy całkiem spore obrażenia ( nekromanci - sd )

Poległem. xD

mroczna postać posiadająca silnego czary oraz niewidzialność przydatną na początku naszej przygody z expieniem

Zaletą Kostura jest jego większy zasięg zadawania obrażeń, gdzie przy odpowiednim wyczuciu nie pozwoliły nawet dojść przeciwnikowi do nas.

Posprawdzaj takie teksty zanim wrzucisz.

Ogólnie, jak tak rzuciłem okiem, to strasznie mało informacji jest. Zero konkretów, same takie mydło mydlane. Nekromanta sra mrokiem, duchowny sra leczeniem. Na dobrą sprawę to wszystko można przeczytać w FAQu i otoczce.

Przy robieniu run nie ma nic o GFB. Przy opisach profesji jest tyle, co nawet upośledzony szympans by się domyślił z samej nazwy.

Nie wiem. Jak dla mnie już nawet te zdezaktualizowane poradniki były lepsze niż ten.

ReeZo
06-09-13, 23:05
Kael skoro jest mało informacji, zero konkretów proszę Cię napisz co jeszcze powinno być umieszczone w tym poradniku. Jakich rzeczy Tobie brakuje, chętnie uzupełnie.

adamo199412
06-09-13, 23:11
Jak dla mnie troche te miejsca do expienia są nie bardzo. Na krasnale ale które? A jak mnie nie stać na bicie trolli to co?

Wicked
06-09-13, 23:26
1. Opisów profesji. Co mi konkretnie daje. Jakie czary. Co mogę z tego zrobić. do czego lepszy, do czego gorszy.
Opisy czarów na wiki są bardzo skąpe, a w poradniku warto dać rozwinięte lepiej to.

2. Expowiska. No cóż. Poradniki są z założenia dla tych słabiej orientujących się graczy, czyli pewnie i bez kasy. Napisane, że Ty z talarami expiłeś na trollach takiemu szaremu świeżaczkowi za wiele nie da.

3. O robieniu run/zarobku maga tez jest malutko. Można dodać, że nawet na najsłabszych potkach i robieniu run na nich można zarobić. Że mając alchemika można jeszcze taniej robić potki. Że można w różnych miejscach kupić taniej. Że ceny wahają się od - do, zależnie od popytu chwilowego i innych walorów estetycznych.

4. O tym, które runy warto brać dla siebie, co zachować, co sprzedać. Skąd wziąć ekwipunek, różdżki i inne. Fakt, możesz dać: "poszukajcie sobie na wiki", ale przecież o to chodzi w poradniku, aby wszystko było w jednym miejscu, nie ?
Nie ma nic o tym, że różdżki zaklinasz żywiołami. Nie ma nic o tym, ile różdżki biją (a to łatwo przecież magiem mozesz sprawdzić - zawsze jakaś informacja).

ReeZo
07-09-13, 00:01
@Esdik

Magiem kaze krasnale bijesz bo rozdzka zawsze trafia. Sam juz bijac je zdecydujesz, ktore chcesz. A jak nie masz talarow na trolle to jest napisane ponizej, ze mozesz bic smoki.

@ Kael

W miarę możliwości uzupełnie

Askarnoh
07-09-13, 00:03
Kael skoro jest mało informacji, zero konkretów proszę Cię napisz co jeszcze powinno być umieszczone w tym poradniku. Jakich rzeczy Tobie brakuje, chętnie uzupełnie.

Więcej expowisk-

30-35 Mnichy (30-50)
35-45 Minosy (50-60k)
45-55 Smoki (70-100k z pociskami)

Ja tak expilem z niskim waste, oczywiście są lepsze expowiska pewnie- Ja znam te ;).

my life
07-09-13, 00:04
W końcu jakiś nowy poradnik ;D ale żadna rewelacja ;(

ReeZo
07-09-13, 00:11
Sknera zapraszam do wykonania lepszego. Tego typu komentarze nie pomagają w tworzeniu poradników. Człowiek poświęca chwilę własnego czasu a taki ktoś jak Ty jedyne co potrafi to zjechać. Czekam na Twój poradnik o Magu...

6543134
07-09-13, 00:35
Czego wy chcecie, dobry poradnik no i najważniejsze, że jest aktualny ;p

Brakuje mi tu tylko bardziej szczegółowych opisów subprofesji i czarów oraz + i - profesji ;d

Wyrosuaw
07-09-13, 01:18
Dla graczy bez pierdyliarda talarów na start:

Od 10 do 20 krasnale + 2 misje. (do 25k/h)
Od 20 do 30 raindar z pociskami swiatla. (do 70k/h)
Od 30 do 40 z pociskami ziemi i rozdanymi już pn'ami na olbrzymy. Dobry exp i zarobek. (do 90k/h)
Od 40 do 45 dalsza czesc misji u krasnali. EXP mniejszy, ale za to kolosalny zarobek co przyda nam sie na smoki. (do 70k/h)
Od 45 do 50+ roznego rodzaju smoki w neo/ankardi. (do 160k/h)

K/h podane z bonusem.

Walles
07-09-13, 01:21
Brawo! :B

znaki

beta2468
07-09-13, 02:21
Widze naniesione poprawki, coraz lepiej to wygląda :) Podoba mi się, że podajesz siebie jako przykład. Co do przedstawienia subprofy - nie zaszkodzi wypisać dostępnych czarów dla każdego. W przypadku alchemika podać możliwość tworzenia mikstur maga, leczenia i te dodające mlvl jakże to przydatne dla maga .

Tak na marginesie, mag duch + wojownik ele, najlepszy duet, obydwie ułomne profesje, które bez siebie nie dadzą rady czynią cuda na expowiskach :) Chodzi mi tu o wspólną mega zabawę polegającą na lurowaniu takiej liczby takich potworów, że nikt tyle na oczy nie widzial :) Ja z Arteronem dosłownie bawimy się na respach. Okryłam dzięki temu siłę i potencjał wojownika.

Zly On
07-09-13, 02:30
Pozwole sobię zacytowac.


"Mag Nekromanta jako czarnoksiężnik włada mocą Mroku. Ma możliwość wytwarzania i używania potężnych run Pocisków Śmierci oraz możliwość zniknięcia przed swoimi przeciwnikami ( Niewidzialność ).

Obie te subprofesje przydają się w grupowych polowaniach na altarońskie potwory."

To jest prawie to samo co pocisk smierci moze z 10% dmg wiecej wiec potezne nie sa haha.
I z magiem nekro nikt nie chce expic, juz ludzie wolą z palkami bo ma lepsza bułe z kpiro od 150 niz mag z sd :P
Ogolnie poradnik spoko, do expa mozesz dodac gorskie trolle, martwice :)

beta2468
07-09-13, 02:42
I z magiem nekro nikt nie chce expic, juz ludzie wolą z palkami bo ma lepsza bułe z kpiro od 150 niz mag z sd :P


True......

Smile1
07-09-13, 10:21
Dodaj expowiska, skok 40-70 jest zbyt duży. A Fanatycy? Enty? Na praojcach mój ziomek siedział na 85 lvlu z blokiem, w 2h 200k profitu. Bagienne też są ciekawą alternatywą.

Rian
07-09-13, 10:43
Dlaczego przy opisach profesji nekromanty i alchemika są żeńskie stroje, a przy opisach duchownego i elementalisty męskie ?

I drugie czy ty kurwa sugerujesz expienie na krasnalach od 20 lvla ?

my life
07-09-13, 11:00
Jak widać nie tylko ja narzekam ;P
Nie no brakuje tylko troche expowisk. W ogóle Kael napisał co poprawić.

ReeZo
17-09-13, 00:41
Czy wy ludzie przeczytaliscie co ja napisalem ? Jest napisane, że z uwagi na to, że kazdy expi gdzies indziej, ma odmienne zdanie to podaje sposób w jaki ja expilem...

ReeZo
20-09-13, 13:23
Juz po wiekszych zmianach. Mam nadzieje, ze teraz podpasuje nowym graczom

Gekko
20-09-13, 13:35
Teraz bardzo fajnie wygląda, treść całkiem miłe dla oka zaserwowana, dopisał bym dla maga exp na kamiennych golemach od 30-50 poziomu z runkami pocisków ognia, i dodałbym jeszcze jakąś fajną ciekawostkę odnośnie magów związaną z fabułą gry, takie ciekawostki podkreślają profesjonalizm pracy ;D

ps: mag ma 4 ścieżki a nie 2 Duchowny,Nekromanta i Elementalista oraz Alchemik wiem że masz to w subprofesjach ale to troszkę dziwnie wygląda, gracz może pomyśleć że na początku magiem można być tylko albo duchownym albo nekromantą. brakuje ci tego w opisie postaci.

W Altaronie wyróżniamy cztery subprofesje i są nimi : nekromanta, duchowny, alchemik i elementalista. Na forum jest poradnik, gdzie są opisane wszystkie, więc opowiem tylko powierzchownie o każdej z nich w stosunku do czarodzieja.

Podaj tutaj odnośnik do tego poradnika ;)

Tak sobie myślę że w opisie postaci zamiast wymieniać subprofesje to możesz opisać samą klasę jaką jest mag wymienić jego wady i zalety etc.

Legolas
25-09-13, 18:56
Witam.

W tym poradniku brakuje przedewszystkim przestrogi ,aby nie robić maga nekromanty. Bo jest to nic nie warta profesja,no moze na pvp cos znaczy.
W innych tematach juz były potwierdzenia moich słow, że nawet rycerz nie chce z tą profesją huncić.

Wypowiadam się ja , 150 mag nekromanta . (Dawniej 164)
Ale po swietnej aktualizacji i zmniejszeniu leczenia z jakies 750+ do 600+.
Tak fajnie zaczeło się grać z tymi "potężnymi czarami nekromanty"(Wczesniej swietnie sie leczylem ,chociaz i tak łatwo było paść . Teraz bije wiecej o jakieś potężne 100 obrażen. :D A Padam zanim zaczne uderzyc z poteznego czaru. Ta bajka z sdkami ,o potedze gdybym zrobil obliczenia i porownanie do innych czarow.
To ... potwierdzilbym ze chyba nie są takie złe na arene ^^ Dla zabawy z znajomymi. Pvp. ,
Władanie potężną mocą mroku , to tak jak plywanie poteżnym samochodem hm jakims ferrari , po wodzie.

Wszystko fajnie brzmi ale w praktyce sie nie spisuje :D.

Okej Mat , teraz przeanalizuje twoj poradnik.


Opis postaci:

Mag duchowny-Bardzo dobra profesja, swietnie leczy siebie jak i towarzyszy , bardzo mocno bije. Nie składa sie jak nekromanta , bo o wiele lepiej się leczy.
Jest to profesja ktora kazdy chce mieć w druzynie, bardzo czesto jest niezbedna na mocniejsze potwory,bossy .

Plus jest taki ze jest to swietna magiczna profesja, swietnie sie nadaje do gry solo ,ale raczej jest przeznaczona do polowan w druzynie.

Minus- Nie jest tak potezny jak mag nekromanta, bo bije o 150 obrazen mniej.

Mag Nekromanta jako czarnoksiężnik włada mocą Mroku. Ma możliwość wytwarzania i używania potężnych run Pocisków Śmierci oraz możliwość zniknięcia przed swoimi przeciwnikami (niewidzialność).

Obie te subprofesje przydają się w grupowych polowaniach na altarońskie potwory.

Mat obie przydają? Po co obie? Bo nekro jak poleci w druzynie na hunta i zrobi 250k waste bijac , jakze z poteznych czarow o 150 wiecej. To nom serio przydatna profesja. Jeszcze lepiej gdyby rycerz lurował po 4-5 mobow.

Wtedy to dopiero widać tą potege :D.

I obie postacie zaczynaja bic z obszarowek jak i runek po tyle samo , gdzie ten mroczny pajac nie potrafi nawet leczyc.

Mag Nekro to profesja dla graczy ktorzy lubili bic hydry na 90 poziomie, lubią je bić na 150 i lubią nawet na 250.
Bo po aktualizacji , nie wyrobisz na niczym lepszym . :D

Fajnie ze po mojej interwencji odblokowano lodowym odporność na potężną magie mroku przy uzyciu wyssanie zycia.
Smiesznie ze z wyssanie zycia bijesz po jakies 600-700, a Hrimtur leczy sie po jakies 1200-1300. To walka z nim w pojedynke magiem nekromantą wyglada jak walka z bossem nie do pokonania :D.

Z rycerzem ciezko na cos isc bez duchownego, czesto robia sie teamy mag duch i czasami nekro albo zwiad. To tylko dlatego,bo jest malo osob w grze , kazdy szuka jakiegos teamu wiec biorą jakby najgorszych , chociaz w sumie zwiad to i tak chyba lepszy od nekromanty.
Dobry rycerz "kazdy " tak mysle wolalby 2 lub nawet 3 magow duchownych niz 1 mag duch i 2 nekro.

Subprofsje

nekromanta - Podstawowe możliwości tworzenia pocisków Mroku jak i Śmierci. Czar niewidzialność bardzo przydatna przy zdobywaniu doświadczenia. Czar Zaklinacz Czasu przydatny na serwerze PVP. Możliwość rzucania czarów ofensywnych-obszarowych od żywiołu śmierci. Nekromanci mają też możliwość przyzywania nieumarłych za pomocą run.

Pocisk Mroku , a pocisk smierci ?

Ten pierwszy o wiele tanszy i moze o 10% obrazen słabszy.(Mag duch tez moze je uzywac? Jak tak to brawa. :D Ale z tego co pamietam to tak :D.
Drugi mega drogi i obrazenia nie warte ceny.


Niewidzialnośc ,wow jak masz pelno pieniedzy i buga z udzwigiem na niskim poziomie to mozliwe ze bardzo przydatny ten czar. Bierzesz sobie 2000 mikstur maga i expisz na niewidzialnosci . Super ale nikt na niskim poziomie buga z udzwigiem niema, a expiac z tym czarem ,bedzie co chwile odwiedzac handlarza z miksturami :D.

Zaklinacz Czasu? No teraz z bombami paralizujacymi to swietny duet, dobrze ze kilka dni temu ktos pomyslal aby bomby byly tylko dla alchemik. Wtedy ten czar byłby tak uzyteczny jak kuchenny noz do ciecia drewna. :D

Nekromanta , przywolania , straszne potezne bestie staja sie jego slugami.
Najlepiej jest wziasc najmocniejsze dostepne bestie czyli zywiolaki ognia i robic pg na smokach. :D Nie no to tez jest cudo tak potrzebne ,jak musztarda do rosolu.
Gdy widze to jako jakas dobra strona maga nekro czy zaleta , to smiac mi sie chce i trace powage :D.

Mat do poradnika nic nie mam , i do tego co wymieniles na temat nekromanty.
Napisales troche ,chociaz w sumie slowko "gowno" wszystko by wyjasnilo.

Moglbys jeszcze dodac ,ze nie widzisz zadnych przeszkod expienia solo , ale bardzo przyjemnie expi sie z rycerzem.

A nekromanta jest tak ble , bo balansowala go nasza profesjonalna administracja. To tak w zartach.

Bo slytia to tylko profejnalnie klamie, zakopuje swoje wybryki .
ją by powinni wyslac do konkurencji w branzy tibiopodobnych gier. Gdyby w kazdej grze spedzila rok to konkurencja by znikla z rynku :D

Heh nie powiem ze altaron upadnie , on juz upadl . Ale wy kilka rzeczy najwazniejszych naprawicie , dodacie kilka nowych.
Pewnie te rzeczy co wymienilem i na ktore narzekam zmienicie.
I jakos ktos bedzie dalej grac . Tak jest w kolko.
I dopoki nie nauczycie sie myslec , to kolo bedzie sie tak kiepsko krecic lub calkiem wyleci .



Juju Rose,Wild Rose.

tomakeo
25-09-13, 19:03
Juju - wyjaśnij mi pewien fenomen. Jak to jest, że osoba, która hejtuje altaron, która zarzeka się, że już nie gra i nigdy nie zagra, jest tak bardzo aktywna i "pomocna" na forum?

I weź no popracuj nad stylistyką pisma, bo mózg się lasuje, jak się czyta Twoje posty.
Pozdrawiam

Legolas
25-09-13, 19:29
Tak to jest , ze forum odwiedzam . I pisze dopoki mi sie chce.
Fenomen? to bedzie jak gracze doczekaja sie idealnego , profesjonalnego balansu.

pismo ? myslisz ze mi sie chce starac zeby to ladnie wygladalo ? :D Nie

pozdrawiam :D

Smile1
26-09-13, 00:40
To na chuj piszesz?

Tak to jest , ze forum odwiedzam . I pisze dopoki mi sie chce.
Fenomen? to bedzie jak gracze doczekaja sie idealnego , profesjonalnego balansu.

pismo ? myslisz ze mi sie chce starac zeby to ladnie wygladalo ? :D Nie

pozdrawiam :D

..........

Estebano
22-05-14, 07:07
"Punktami nauki osiągniemy maksymalnie 82 poziom magiczny."

Dodatkowo zaktualizowałbym to o profesjach i dodał może jakąś tabelkę.