Zobacz pełną wersję : [pvp i non-pvp] Mag Elementalista Duchowny VS. Nekromanta
Cześć wszystkim!
http://wiki.altaron.pl/images/Duchowny_%28Mag%29_M%C4%99ski.gifVS.http://wiki.altaron.pl/images/Nekromanta_%28Mag%29_M%C4%99ski.gif
Aktualnie gram Magiem Elementalistą i zbliża się moment wyboru drugiej sub-profesji. Jest to dosyć ważny moment, ponieważ jeżeli wybiorę źle będę musiał borykać się z tym do końca gry lub robić nową postać, co nie jest fajne.
Czytałem oba poradniki na temat gry Magiem jakie znajdują się w dziale poradników, jednak wydaje mi się, że są nieaktualne jeżeli chodzi o zmiany wprowadzane w przeciągu ostatniego pół roku. Dlatego też nie znalazłem w nich tego czego szukałem.
Temat ten kieruję do osób które mają pojęcie na temat gry Magiem, osób które będą potrafiły porównać Maga Elementalistę Duchownego oraz Maga Elementalistę Nekromantę, pokazać jego + jak i -. Tak więc jeżeli to czytasz i masz chwilę proszę udziel mi szczegółowej odpowiedzi i dlaczego tak sądzisz. Proszę zwrócić uwagę, że gram na serwerze non-pvp, a zapewne gra Magiem na pvp różni się od gry na non-pvp.
Mam również pytanie do Administracji. Czytając forum natknąłem się wiele razy na różne opinie na temat balansu duchownego i nekromanty, czy w najbliższym czasie planowane są jakieś zmiany jeżeli chodzi o Maga Duchownego i Nekromantę? Dodam, że to też będzie ważne przy wyborze sub-profesji. Nie chciałbym spotkać się z sytuację gdy już wybiorę drugą sub-profesję i nagle zostanie w niej coś pozmieniane.
Pozdrawiam
Pasterz
corkarypto
01-09-13, 08:38
Powiem tak duch i necro expia tak samo. Kazdy mag expi z pociskami zywiolow wiec elementalista zalatwia sprawe expa.
Necro
- SD (lecz obrazenia nie sa wiele wieksze od zwyklych pociskow).
- Niewidka
- Nutki ( jak dla mnie marne)
- Ma jedena dodatkowa misje dzienna
Duch opre sie tutaj na obserwacji
- dobre leczenie praktycznie cale hp (necro wogole sie nie leczy)
- mozliwosc uhania, siowania (przez co duch jest zawsze brany na hunty)
- znacznie lepszy outfit (ten lysy z brazzersa jest do dupy)
Chetnie bym zamienil mojego necro na ducha i tobie bym radzil to samo.
Proszo ma troche racji. Jednak niewidka nekromanty jest bezcenna. Wiem co mówię. Jeśli nie masz blokera to exp duchownemu idzie tak opornie, że się nie chce grać.
Podsumowując - nekromanta na niewidce do 100 może sobie spokojnie expić. Potem nie ma różnicy poza tym, że jednak duchownego lepiej brać na hunty.
Nekro:
+ Paraliż chyba najważniejszy czar
ta z tym paraliżem to się możesz schować do dziupli, i jak kolega wyżej sd to sie przydaje tylko do pvp a tak to są mierne i nie opłaca się ich robić. inne czary typu nutki jakieś ue też mierne i do tego dochodzi to że trzeba z nich trafić, ogólnie rzecz borąc chcesz grać chcesz expić i mieć fajną postać bierz zwiadowcę.
#Usain
Paraliż na npvp mu się nie przyda, specjalnie zaznaczył serwer, na którym gra.
#Topic
Gram nekro i jedynym plusem tej profesji jest niewidka, przyspiesza ona zdobywanie doświadczenia na określonych spotach. Niestety jej przydatność spada wraz z poziomem (do 90 lvl zwykle), potem już nic.
SD są kpiną, to samo nutki.
Duchowny w tym czasie biega sobie po nowych katakumbach i robi astronomiczny exp, potem wrl z swoim wave/ue (wszystko świetość).
Na chwile obecną duchowny wygrywa, ale administracja nieszczególnie się tym przejmuje. Co z tego, że nekromanta miał być OFENSYWNA sub-profesja, gdzie ta ofensywa jest znikoma. Kiedyś może poprawią, ale na teraz polecam wybranie duchownego, pewnie nie wbijesz wyżej niż 150 poziom, więc to będzie dobry wybór (team play etc)
Na NPvP bierzesz duchownego, bo nekro nie ma zastosowania. Paraliż jest bezużyteczny, nutki tak samo. SD jedynie minimalnie lepsze od pocisków. A nawet do expa z tankiem o niebo lepszy jest duchowny, co jeszcze wyleczy kumpla. Reszta dmgu, przynajmniej teraz, jest porównywalna, bo jednak pochodzi albo z elementalisty albo z czarów pokrewnych, które biją tak samo. :)
To może się zmienić, ale tego nie przewidzisz, więc... na dobrą sprawę możesz rzucić monetą, bo tutaj zgadnąć co zrobi administracja i jak będzie wyglądać gra - nie da się ;p
On gra na NON-PVP więc wątpie aby nutki i paraliż stworzone raczej pod pvp mu się przydały, niewidka przydaje się na małym lvl do expeinia od 60-70 lvl możesz już bez niewidki latać np na trollach, zbierac sobie po kilka/naście trolli i bić je z pela ofla i bedzie dobry exp. Nekromanta ma też fajne wysysanie życia bije więcej niż pociski, ma mniejsze wyczerpanie i do tego może z powodzeniem robic za leczenie wraz z hape tawisem (może nawet lepiej od tapena ducha? nie wiem nie sprawdzałem) co prawda kosztowne bo aż 200 many ale jesli legendy mówią prawde i na npvp po depo walają się talary to nie będzie to problem :D. Jak już ktoś napisał ma jedną misje dodatkowo, szybka i łatwa, można ja zrobić wraz z karawaną do Raindaru. Oddech śmierci i Krąg śmierci (efo owla i deper efo ofla) tez się przydaje do expa czasami. Pociski śmierci rzeczywiście słabizna :/ powinni wzmocnić jego dmg. Duchowny wiadomo, leczenie kolegów to na hunty się przydaje a i na niskim lvl z uhów można zarobić noi outfit fajny bo ten nekromanta to szpetny jak noc, moim zdaniem powinni go zastąpić czymś innym.
Jeśli ci sie nie śpieszy do poczekaj do update z wyborem sub profesji :D To zalezy też czy czujesz się lepiej z skórze "mhrocznego, potenrznego" czarodzieja nekromanty czy bogobojnego i przyjaznego duchownego :) jeśli to pierwsze to myślę że powinnieneś wziąść nekromanta nawet jesli duchowny ma niewielką przewage bo wkońcu cyferki to nie wszystko :D zresztą z doświadczenia wiem że każda subprofesja czy profesja prędzej czy później doczeka się zmian na lepsze :)
no i właśnie to jest pojebane w tym altaronie co update to zmiany profesji jedne osłabiane drugie ulepszane od 2,5 roku ciągle to samo i nic z tego nie wychodzi
Magiem po prostu trzeba umieć grać. Wiadome jest to że zjebali po całości maga przez te zmiany.
Zenon von Wons
01-09-13, 10:33
Nigdy nie wiadomo co przyniesie kolejny update, ale kiedy teraz duch jest OP moż być tak, że nagle nekro po kolejnym uie bedzie bić po 2k :) Mimo wszystko polecam ducha, miło się nim gra
@up znaki znaki
To zalezy też czy czujesz się lepiej z skórze "mhrocznego, potenrznego" czarodzieja nekromanty czy bogobojnego i przyjaznego duchownego jeśli to pierwsze to myślę że powinnieneś wziąść nekromanta nawet jesli duchowny ma niewielką przewage bo wkońcu cyferki to nie wszystko
Wziąć *
OJEJUJEJU
Czytam pięknie napisany tekst nowego gracza który najwyraźniej stoi przed swoim największym rzyciowym dylematem. Pod tym tekstem grupa ekspertów udziela mu cennych rad. Hmm... Nie zesrajcie się.
Dlaczego nowy gracz musi wybrać profesję która będzie najlepsza w expieniu i zarabianiu? Przecież to podobno serwer rpg. Dlaczego nikt nie powiedział autorowi, żeby wybrał to co mu serduszko dyktuje?
Co to w ogóle za rpg skoro nikt nie kieruje się przy wyborze profesji fabułą, klimatem za to każdy myśli ile expa wyciągnie w przyszłości.
PS. Skoro exp jest ważniejszy niż klimat to dlaczego nie ma rankingu?
nie ma rankingu bo to jest idiotyzm niby że jest klimat rpg i tak dalej, a wiadome jest to, że do gry ludzi przyciąga tylko jedno, żeby być w czymś najlepszym wbijać te levelki i się nimi szczycić, z reszta po to ludzie na forum robią te tematy ze zdjęciami na których widać osiągnięcia. Altaron jest zbudowany na bazie tibii, na tbii jest ranking i nikomu to nie przeszkadzało, a wyścig szczurów jeszcze bardziej nakręcał ludzi do tego żeby grać.
Mag jest najbardziej spierdolony, każdy to wie teraz to gówno a nie postać do gry.
Niestety dopoki administracja ciagle bedzie mieszala w tych profesjach to tu nigdy nie wyjdzie nic dobrego. Jezeli co update jest zmieniane 70-80% czarow no to robi sie syf :))
Nekromanta mial miec dmg a nie bardzo go ma. Duchowny mial miec leczenie no i go ma.
adamo199412
01-09-13, 21:26
Nekromanta to totalna porażka.