PDA

Zobacz pełną wersję : [pvp i non-pvp] Prezentacje "nowych testów".


Drakonno
29-08-13, 02:17
Oto i tutaj będę zamieszczać wszelkie filmy, które przyjdzie mi nagrać.
Nie zdziwcie się, jeśli po aktualizacji jakiś film jeszcze będzie niemożliwy do oglądnięcia. W takim wypadku jeszcze się nie zamieścił na YT.

Niestety, trzeba przy oglądaniu pogłośnić tak, jak tylko się da.

Proszę, pierwszy z nich:
Smoczy Oddech (http://www.youtube.com/watch?v=99ShACHyw8Y&feature=youtu.be)

Drugi:
Łańcuch Błyskawic (http://youtu.be/W-O-VE5MVtc)

Trzeci:
Lodowe Odłamki (http://youtu.be/ZL-g9PYgBc8)

Czwarty:
Kula Ognia i Fala Ziemi (youtu.be/U02e6RPgWpo)

Piąty:
Wir Ostrzy i Odes Kpiro (http://youtu.be/xDcO7l7F1lk)

Szósty:
Grafiki oraz grupy "cooldown" (http://youtu.be/rJKW6T3EFFw)

Wszelkie rady odnośnie tego czym nagrywać, jak konwertować filmy, utrzymywać dobrą jakość, płynność itp. mile widziane.

Oczywiście te wszystkie pokazane zmiany są testowe i nie oznacza to, że od razu koniecznie trafią do ostatecznej gry.

Zenon von Wons
29-08-13, 09:58
Drakuś i jego świat :) Dodaj film z prezentacją kręcenia mieczem przy uderzaniu. Tego co przez jakiś czas w mistycznym było co simple attackiem biles pare celów :D

Rian
29-08-13, 10:46
Noo bardzo fajnie to wygląda. Będzie można strzelać tym przez przeszkody ? Bo na filmie widzę jak strzelasz przez krzaki.

Drakonno
29-08-13, 12:14
To zaklęcie działa dokładnie tak jak wszystkie normalne dystansowe ataki. Jak staniesz w oknie, to będziesz strzelać z okna. Przez "trwałe rzeczy" ściany, drzewa itp to nie przeleci.
Nad krzakiem już teraz możesz wysłać kulę ognia, tak samo jak strzałę.

neccoz
29-08-13, 12:23
Not bad :D
Chociaż to trochę mylące dla nowych magów, bo nie widzą od początku jak to bije i dopiero muszą się nauczyć :x

Drakonno
29-08-13, 12:33
To już kwestia napisania jednego zdania u NPC przy nauce.

neccoz
29-08-13, 14:40
A dałbyś radę zrobić tak, że byłaby animacja jak te oddech się oddala od postaci zamiast robienia z niego X pocisków? W sensie taka szybka animacja rozprzestrzeniania się ognia :D

Zenon von Wons
29-08-13, 14:49
Drakoo ma takie zdolności, że nawet wklei ci tam zamiast ogni miley cyrus machajacą dupskiem :D

neccoz
29-08-13, 19:41
Drakoo ma takie zdolności, że nawet wklei ci tam zamiast ogni miley cyrus machajacą dupskiem :D

Plz not ;_; Wszystko tylko nie to!

@topic
Albo animacja powiększającej się kuli ognia (tak, żeby to wyglądało jak prawdziwy smoczy oddech :D)

Drakonno
29-08-13, 21:06
Grafiki potrzebne, zresztą, jest to dość problematyczne. Jeszcze wprowadzam poprawkę odnośnie tego, że potwór bliżej wcześniej otrzyma obrażenia.

neccoz
29-08-13, 21:09
No tak. Grafik jest strasznie mało. Zapomniałem jak się bawiłem na teście :x
A nowych nie ma kto zrobić c'nie?

Drakonno
29-08-13, 23:05
Ma, ale idzie to wolno, zresztą ustawienie tego (efektu) byłoby problematyczne.

neccoz
29-08-13, 23:41
Teoretycznie chyba jest już takie coś zastosowane w fali zwiada duchownego. Że fala "płynie" xD

Drakonno
30-08-13, 19:28
Oto i druga poprawka zaklęć:
Łańcuch Błyskawic (http://youtu.be/W-O-VE5MVtc)

cewix
30-08-13, 20:03
A mam pytanie, jaki jest zasięg tego czaru

Drakonno
30-08-13, 20:10
Podpis pod filmem, tylko trzeba rozsunąć.
Oczywiście, można zmienić obszar, póki co zostawiam taki jaki jest.

cewix
30-08-13, 20:21
a co jeśli podczas rzucania czaru mob był w polu rażenia, ale z niego wyszedł?

Drakonno
30-08-13, 20:28
Doleci do niego pocisk.

Kwestia tylko, że może się wyleczyć, zanim doleci.

Wicked
02-09-13, 00:21
Coś dla Drako. <znaki>

yy... no i nie podoba mi się łańcuch błyskawic ani oddech ognia <czyta z kartki podstawionej przez Drakonno>

sidexxx
02-09-13, 00:38
Nowy smoczy oddech mi się nie podoba :/ a łańcuch błyskawic jest świetny... ale nie z tym obszarem pela ofla, dało by się to zrobić tak żeby ten czar był na zasadzie pela aluk lub obszarówki wokół nas?, błyskawica przeskakiwała od jednego do drugiego (cele oddalone o max na 2 kratki) i traciła przy tym swoją moc aż do wyczerpania. Może nawet jednosekundowy paraliż dało by się wpleść? :D

Drakonno
02-09-13, 00:39
Oto i trzeci film:
Lodowe Odłamki (http://youtu.be/ZL-g9PYgBc8)

Oraz dwa zaległe zaklęcia:
Kula Ognia i Fala Ziemi (youtu.be/U02e6RPgWpo)

Byko
02-09-13, 08:07
Bardzo Ciekawie :) Nie podoba mi się jednak, że kiedy dalej stoimy obrażenia są mniejsze. Na grupowych huntach ustawiasz się tak, by ostatnia kratka atakować np. praojca.

Drakonno
02-09-13, 08:13
Raczej dodaję to, aby pokazać, że można ustawić obrażenia praktycznie od każdej kratki osobno, gdyby była taka potrzeba.

jakub00s
02-09-13, 08:59
Bardzo fajne pomysły . Pomyśl nad jakimiś czarami dla zwaidowcy elementalisty

Wicked
02-09-13, 11:04
Nowa kula ognia fajniejsza o wiele, po prostu miodaśna. Ziemiasta fala taka se. Z tym trudno zrobić coś dobrego, bo żywioł, ale... no. Jak uczciwie i szczerze, to nie podobje sie; x

Attax
02-09-13, 13:15
Mi się bardzo podoba to co tworzysz. Chętnie zobacze to w grze o by tak dalej !

Drakonno
09-09-13, 02:30
Oto i piąty film z zaklęciami:

Wir Ostrzy, Odes Kpiro (http://www.youtube.com/watch?v=xDcO7l7F1lk&feature=youtu.be)

siwyus
09-09-13, 06:16
Odes rago dalej wygląda jak marna podróba "exori"... ;/

mikus
09-09-13, 07:56
5 seria niesamowita. Jak zrobiłeś to, że zamieniasz się z przeciwnikiem miejscami?

Drakonno
09-09-13, 11:21
Siwy, niestety to już kwestia grafiki.

Mikus, weź pozycję przed graczem i ja zapisz, weź pozycję gracza i ja zapisz, weź potwora i gracza z tych pozycji, przenieś gracza na potwora, potwora na gracza, zapętl na czas trwania zaklęcia.

Inhilist
09-09-13, 11:57
Świetne efekty czarów, o niebo lepsze od obecnych.

Nie podoba mi się jedynie odes rago, ja bym widział to mniej więcej takhttp://s6.ifotos.pl/img/arrrrPNG_nwsshwh.PNG takie mieczyki lub toporki rozchodzące się w różne strony ;p

beta2468
09-09-13, 12:32
Lodowe odłami są świetne, ale też bym wolała bez różnic w obrażeniach. A można by zrobic tak, że jesli w nic nie trafia to zwraca/nie zabiera many?

Drakonno
11-09-13, 04:22
Zapraszam na szósty już film z prac nad nowymi zaklęciami:

Grafiki oraz grupy "cooldown" (http://youtu.be/rJKW6T3EFFw)

siwyus
11-09-13, 06:19
Świetne! ;p

CySiO
11-09-13, 06:33
Co do tych cyferek przy cooldownie. Myślę, że to jest zły pomysł, ponieważ przy expie i na wojnie nikt nie będzie na to patrzył, a będzie przeszkadzać, więc proponuje tego nie wprowadzać.

Mervakis
11-09-13, 06:46
A ja się zastanawiałem kto o 3:40 resetnął testa ;d

Smile1
11-09-13, 08:24
Niesamowite. Świetnie. Zdecydowanie najlepszy film. Mam nadzieję, że wyjdą wszystkie, które zaprezentowałes. To wszystko wchodzi dopiero razem z silnikiem?

Mervakis
11-09-13, 08:28
To co prezentuje Drakonno jest możliwe na obecnym silniku gry.

Drakonno
11-09-13, 10:40
Cyferki przeszkadzają? Spokojnie, dodam komendę, że można ich nie wyświetlać. Obrazki zabierają miejsce, też się doda, że można otwierać i zamykać menu (chyba oczywiste).

Walles
11-09-13, 11:23
Masz łeb :B

Rian
11-09-13, 13:54
Świetne pomysły, mam nadzieję że czym prędzej trafią na główne servery.

Drakonno
11-09-13, 15:59
http://i.imgur.com/N9lbeD8.jpg http://i.imgur.com/FjrFnt8.jpg

Oto i menu nowych ikon. Po lewej, kiedy gracz nie rzuci żadnego zaklęcia. Po prawej, kiedy zaklęcie wciąż nakłada "wyczerpanie" na gracza. Poza tym, dodane będą małe cyfry w prawym dolnym rogu (jak przy wielu ilościach przedmiotów, na przykład), które będą oznaczać ile sekund zostało.

Lester86
11-09-13, 17:35
Yyy, jak się można zapytać. Po co do cholery te ikony?

Rian
11-09-13, 17:42
Chyba jak rzucisz czar i trwa cooldown to ci się wyświetla taka ikonka. Chyba.

Drakonno
11-09-13, 17:48
@Up
Prawda. Po prostu dla oznaczenia ile czasu zostało do rzucenia kolejnego zaklęcia.
Wyprzedzając i powtarzając: tak, da się to zamknąć i otworzyć, poza tym pewnie będzie się dało też włączyć i wyłączyć cyferki, albo mieć oba, albo jedno z nich.

Gekko
11-09-13, 18:14
Drakonno proszę cię zrób tak żeby można było używać skillów nie tylko za pomocą klawiszy [F] ale też innymi klawiszami np numerycznymi albo zrobić pasek skilli jak w grach mmo np jak w Cabalu albo Runes of magic

Drakonno
11-09-13, 18:21
Niestety, tutaj już nic nie zdziałam. Póki nie będzie wewnętrznego "bindera" do klawiszy, trzeba to będzie robić zewnętrznymi...

siwyus
11-09-13, 18:29
Tworzycie nowego clienta, więc warto by dodać taką opcje. Ikonki super, na pewno się przydadzą.

anat123
11-09-13, 18:30
te ikonki z cdkami to rzecz ktora najbardziej odpycha mnie od tibi (pomijajac boty)

jasiek50
11-09-13, 19:39
świetnie że będą te ikonki.

tomakeo
11-09-13, 19:46
Też mi się to podoba :) O wiele lepiej będzie można manewrować buffami, bo teraz tak naprawdę nie wiemy jakie mamy na sobie efekty, czy to potion, czy to daarfa czy też kostelner, zawsze ten sam jeden żółty plusik.

Lester86
11-09-13, 22:47
Jedyne dlaczego tu gram to fakt, że Altaron to jakby tibia 7.6+~. Wprowadzanie ikonek to rozwiązanie za przeproszeniem dla idiotów. Chyba każdy oganięty gracz wie ile trwa exhaust na dany czar? Tak bardzo chcieliście odejść od Tibii a robicie Altaron grą dla 13 latków tak jak to zrobił Cipsfot...

Smile1
11-09-13, 22:49
Ikonki można wyłączyć.

Ellegon
11-09-13, 22:58
Tak jak napisał Smile ikonki będzie można wyłączyć, a do tego skoro ikonki są dla "13 latków" to dlaczego gry mmorpg (nawet dla starszych graczy) je posiadają? Jak dla mnie po prostu niektórzy potrafią tylko płakać.

Wicked
11-09-13, 23:01
Ja jestem za ikonkami, byle dało się je gdzieś przesunąć, otworzyć inaczej, ustawić pod hoty niekoniecznie na F(x). Nie jestem takim pro elo hajtem, aby pamiętać wszystkie cooldowny każdej mojej profki, dlatego fajnie byłoby to mieć.

Lester86
11-09-13, 23:47
Tak jak napisał Smile ikonki będzie można wyłączyć, a do tego skoro ikonki są dla "13 latków" to dlaczego gry mmorpg (nawet dla starszych graczy) je posiadają? Jak dla mnie po prostu niektórzy potrafią tylko płakać.

Jeżeli nie potrafisz zrozumieć kontekstu wypowiedzi zamlicz. Chodziło o całokształt ułatwiania rozgrywki.

Ellegon
12-09-13, 00:01
Jeżeli wg. ciebie to ułatwi na tyle rozgrywkę to po wprowadzeniu tego zaprezentuj mi jak solo rozwalasz Amoka ;).

Lester86
12-09-13, 00:03
Jeżeli wg. ciebie to ułatwi na tyle rozgrywkę to po wprowadzeniu tego zaprezentuj mi jak solo rozwalasz Amoka ;).

Człowieku ty w ogóle rozumiesz to co piszesz? To są zmiany detaliczne, które są niepotrzebne i idiotyczne. Jak masz pisać takie bzdury to nie pisz bo krew zalewa jak się to czyta.

Ellegon
12-09-13, 00:08
Nie rozumiem tego co piszę (mam dopiero 1 miesiąc), a jedyną niepotrzebną rzeczą jest twój płacz jak i moje posty.

Drakonno
12-09-13, 00:08
Proszę, Panowie, już starczy, bo zaraz się tutaj rozkręci jakaś bez sensu dyskusja.
Ikonki jak ikonki, przy takiej zmianie, jaką chcę wprowadzić, chyba warto widzieć co i jak jest ustawione i które zaklęcia można jeszcze rzucić, a których nie?

Lester86
12-09-13, 00:11
Nie rozumiem tego co piszę (mam dopiero 1 miesiąc), a jedyną niepotrzebną rzeczą jest twój płacz jak i moje posty.

Boli mnie to, że jesteś tak ograniczony umysłowo, że nie potrafisz zrozumieć kontekstu wypowiedzi. Ja jedynie wyrażałem swoją opinie, ty próbujesz udowodnić niewiadomo co, a póki co jedynie się ośmieszasz. Idź spać bo dalsza rozmowa z tobą niema najmniejszego sensu.

tomakeo
12-09-13, 00:26
Taaaaaaaaak bo ikonki są mega tibijskie!!!!!! Jeśli coś się Xanvinowi nie podoba, to niestety nie możecie tego wprowadzić. Drako świetna robota, ale no widzisz ... niestety. No i jakie to ułatwienie, ło przecież to prawie bot jest.

I ciągle piszesz o tym, że Altaron to taka tibia 7.6. Musisz jednak wiedzieć, że Altaron dąży do tego, żeby z tibiozą nie mieć nic wspólnego, a takie ikonki są w większości dobrych gier mmorpg.

I jeszcze jedno. Skąd masz pewność, że w przyszłości nie pojawią się zupełnie nowe czary z coolem np jeden 2 minuty inny 5? Powiem więcej, na 100% będą pojawiały się nowe czary/buffy.
Jeśli Ci się takie rozwiązanie nie podoba, to Drako zaznaczył, że można sobie to okienko wyłączyć. Problem?

Wicked
12-09-13, 00:42
No i nie rzeby coź, ale jednak przy większej ilości czarów i grupach czarów - przyda się bardzo. W końcu może wyjdę rycerzem poza schemat - hape odes i odes rago. xD

Gekko
14-09-13, 11:16
myślę że lepiej żebyście popracowali nad zangielszczeniem tej gierki a nie takimi głupotami zbędnymi bo ludzi zaczyna brakować ;/

Wicked
14-09-13, 13:23
myślę że lepiej żebyście popracowali nad zangielszczeniem tej gierki a nie takimi głupotami zbędnymi bo ludzi zaczyna brakować ;/

Zrobić go naczelnym adminem, już! Jego genialny pomysł uratuje tę grę! Przetłumaczmy niegotowy produkt na angielski, a będzie nagle 100.000.000.000 graczy na jednym serverze! Juhuuuu!
Gościu, już udowodniłeś, że nie wiesz jak to działa. Czemu wymagasz od SKRYPTERA (gościa, który pisze SKRYPTY typu: użyj PPM na komodzie a wyskoczy Slythia), aby zarządzał grą i to na dodatek jeszcze zajmował się czymś z czym jego stanowisko nie ma nic wspólnego (vide tłumaczenie gry). Lulz. Gooby pls.

Smile1
14-09-13, 13:25
(gościa, który pisze SKRYPTY typu: użyj PPM na komodzie a wyskoczy Slythia)

Ahahha, dobre :D

tenio
18-10-13, 15:49
Drakonno, nie chcę tutaj nikogo oskarżać ale albo widzę "plagiat" albo rzeczywiście się nie posiłkowałeś na czyjejś grafice pewnego czaru. Mam tutaj na myśli akurat "Łańcuch Błyskawic". Z tego co widzę tutaj, to czar wygląda identycznie jak czar, który stworzył Shikate.. Po sprawdzeniu dat wychodzi na to, że Shikate o wiele wcześniej opublikował swoje dzieło.
Pozdrawiam Yacoob

Slythia
18-10-13, 16:11
Przecież czar 'łańcuch błyskawic' jest w co drugiej grze, także Shikate pierwszy nie był.

Swistakowy
18-10-13, 16:24
Czekam na jakieś nowe efekty ;)

Drakonno
12-12-13, 11:27
To... Nie tylko filmy.

http://i.imgur.com/30kWRBM.png

Dobrze, że jestem magiem i poznałem się na tej tarczy! :oczko:

Swistakowy
12-12-13, 12:30
Wow, fajny patent :uśmiech:

Drakonno
12-12-13, 12:47
No, 3h roboty dzisiaj... Przerwa w pracy nad inną rzeczą tym zaoowocowała. Jeszcze tylko błędy wywalić i gitara.

Arkon
12-12-13, 13:04
czyli niedługo testy? ;p napisz mi potem na pw ponieważ GG już nie mam ;x

prze91
12-12-13, 14:02
Zamiast zmieniać istniejące żeczy tak jak to cały czas ma miejsce zajoł byś sie nowymi potworkami + strojami + miejscami na to gracze czekają i to ich przyciagnie a nie zmiana właściwości nób tarczy.Pozdrawiam:uśmiech2:

tomakeo
12-12-13, 14:07
Taaa, pragnę zobaczyć pięć milionów nowych itemów, 10 tysięcy nowych potworów i 15 nowych miejsc, których nikt nie będzie odwiedzał!
Gracze chcą:
-systemu craftingu
-systemu jobów
-tasków
-reklamy serwera
-wyboru języka

Tego chcą...

@pochwal się swoim full przeklętym zestawem i zestawem chaosu, skoro Ci brakuje itemów, to pewnie to posiadasz.

Swistakowy
12-12-13, 14:14
Zamiast zmieniać istniejące żeczy tak jak to cały czas ma miejsce zajoł byś sie nowymi potworkami + strojami + miejscami na to gracze czekają i to ich przyciagnie a nie zmiana właściwości nób tarczy.Pozdrawiam:uśmiech2:

http://image.ceneo.pl/data/products/7392146/i-slownik-ortograficzny-dla-dzieci-e-book.jpg

6543134
12-12-13, 14:15
Super, macie w planach wprowadzenie klas przedmiotów? Coś na wzór Diablo.

Rian
12-12-13, 14:19
oO czyżby wreszcie dodatkowe atrybuty przedmiotów ?

Drakonno
12-12-13, 14:28
Atrybuty jak atrybuty. Z tego co teraz napisałem, to mają 5 "stopni" ulepszenia, im wyższy stopień, tym większa szansa na więcej efektów, zwykle też z lepszymi statystykami.
O ile na przykład nożyk ma stopień 1, o tyle taki "miecz królów" może mieć 5 i wtedy przynajmniej nie wejdzie ujemny atrybut. :)

Wicked
12-12-13, 15:46
Fajnie, tylko wtedy trzeba zmniejszyć jeszcze szybkość expienia/dmg, przy takich przekoks zabawkach.

Drakonno
16-12-13, 01:33
http://i.imgur.com/JPnsxlg.png

Koza to takie przydatne zwierzę... Ciekawe co wyjdzie z tych eksperymentów.

http://i.imgur.com/sC48ekl.png

Szczur daje radę...

siwyus
16-12-13, 06:33
Przeszedł pod kozą czy jak? Nie rozumiem ;(

Drakonno
16-12-13, 06:38
Szczurek znalazł drogę w labiryncie kóz, poza tym jak dodawaliśmy przeszkody, to wyszukiwał nową ścieżkę, odejmując kozy sprawdzał czy istnieje krótsza i jak coś, to zawracał i zmieniał drogę. :>

siwyus
16-12-13, 06:44
I na koniec taki inteligentny szczur został zabity. Pewnie przez Marka ... ;<

Już tak całkiem serio. Super sprawa. Mam nadzieję, że na tym inteligencja mobów się nie skończy ;)

Wicked
16-12-13, 07:08
Tjaaa... trzech facetów, stado kóz, mnóstwo krwi i jeden szczur. Pewnie jeszcze gdzieś leży ukryta taśma klejąca. Nie dajmy się nabrać! Fuj!

prze91
16-12-13, 11:00
Wspaniałe efekty pracy ps żenada

Wicked
16-12-13, 12:17
Nie wiem. A to nie jest tak, że potwory nawet teraz podążają najkrótszą ścieżką + są w stanie przejść labirynt? Bo założęniem potwora i tak jest dojść do gracza, więc...

Btw. takich labiryntów i tak w grze nie ma, takżeż..

tomakeo
16-12-13, 12:19
@2up
Nie znasz się, nie krytykuj.






Rzeczywiście.. kozy, pełno krwi i Marek. To jakoś musi się łączyć ze sobą :P

@up
Jest jeden labirynt! Tam o na Trawiacie!

Obles
16-12-13, 12:57
Wspaniałe efekty pracy ps żenada

Jeśli Twoje umiejętności informatyczne kończą się na poziomie zrobienia formatu dysku C, to skończ waść, wstydu oszczędź.

Sam skrypt daje wiele możliwości i zastosowań, więc teraz ogranicza Nas tylko wyobraźnia :oczko:. Brawo!

prze91
16-12-13, 13:06
Wyrażam swoją opinie a tu odrazu lawina że źle mówie,chodzi mi o to że czas poświecony na to żeby zrobić tego skrypta że potworek jest bardziej inteligętny można by było poświęcic na coś czego efekty nas zaskocza bo narazie widziałem nób tarcze z zmienionymi właściwościami + skrypta na chodzenie potworka. Szału nie ma jeżeli tak ma sie posówać praca to up będzie za hm rok?
:uśmiech8:

Obles
16-12-13, 13:53
Wyrażam swoją opinie a tu odrazu lawina że źle mówie,chodzi mi o to że czas poświecony na to żeby zrobić tego skrypta że potworek jest bardziej inteligętny można by było poświęcic na coś czego efekty nas zaskocza bo narazie widziałem nób tarcze z zmienionymi właściwościami + skrypta na chodzenie potworka. Szału nie ma jeżeli tak ma sie posówać praca to up będzie za hm rok?
:uśmiech8:

Człowieku - jeśli to Cie nie zaskakuje to nie wiem, co może. Rzeczy tu prezentowane są innowacyjnymi skryptami, które (założę się o pół litra) nie znajdziesz nigdzie na serwerach OTS.
Ośmieszasz się, pisząc i krytykując coś o czym nie masz bladego pojęcia - staram Ci to uświadomić, byś nie popełniał dalej takich gaf.
Może zastanów się co tu robisz? Bo czego Ty wymagasz? Standardowych mobów z 1000000 HP i... no właśnie? Czego właściwie? Fuck logic.

Coś mi się zdaje, że pieprzysz, żeby pieprzyć - o taka natura.

prze91
16-12-13, 13:59
Chodzi mi o tworzenie rozbudowanych misji jak i zadań bo teraz jest nudno,
żebyś nie mówił że tylko narzekam zadanie mechanika było bardzo fajnie zrobione lecz sie przejadło po jakimś czasie chodzi teraz o to żeby powstawały nowe bardziej wymagające misje ;):uśmiech:

Mervakis
16-12-13, 14:03
Tak, przyznaję... To ja uśmierciłem szczura, nie mogłem pozwolić by tak inteligentny przedstawiciel tego gatunku pozostał przy życiu, co by było gdyby stanął na czele buntu szczurów i zniszczył filary neolickich budowli? Jak widzicie ten oto szczur posiadł umiejętność logicznego myślenia, nie czekał aż w pobliżu pojawi się wróg by go zaatakować, ba, ten szczur ignorował okolicznych wrogów, podążał trasą prosto do celu nie zważając na zagrożenia! Wybrałem mniejsze zło, chociaż wytresowany byłby zapewne świetnym posłańcem.

Drakonno
16-12-13, 14:37
@Kael
Jest, ale nie odpalisz tego skryptem. Teraz mogę kazać oddziałom różnym atakować różne miejsca.

@prze91
"Nób tarcza" jest jedynie przykładowym przedmiotem z bonusami, które aplikują się do wszystkich. :>

Drakonno
16-12-13, 16:09
http://i.imgur.com/Q8nxZ0I.png

Zwiadowcy donieśli o ruchu abitańskiego oddziału szarżującego na barykady!

http://i.imgur.com/vcT3Nig.png

Żołnierze Oksany musieli się wycofać za bramę!

http://i.imgur.com/Bep4SMG.png

Jednak udało się przedrzeć pod bramy, czas na oblężenie!

Swistakowy
16-12-13, 17:42
Najazdyy!
Różne wyglądy tych samych mobów? :zaskoczony:

Azaell
16-12-13, 17:55
Tego właśnie mi brakowało ;)

Arkon
18-12-13, 05:14
w końcu będę mógł być waleczniejszy na nonpvp!!!!! :owca2:
jak się ciesze!

:krewetka:

wejnos
18-12-13, 07:57
wojenna pożoga dosięgnęła altaron!!!!!!

Veliothe
30-12-13, 17:48
Szczena mi opadła... Jestem pod wielkim wrażeniem! Szczególnie tych losowych bonusów :) Czekam z niecierpliwością na dalsze nowiny z update !