PDA

Zobacz pełną wersję : Ankieta II - jaki potwór zasługuje na największe zmiany?


Tron
25-08-13, 20:46
W ostatniej (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=6769) ankiecie, wypowiadaliście się na temat profesji, która zasługuje najbardziej na poprawę. Najwięcej głosów, bo aż 56 otrzymała profesja zwiadowcy, drugie miejsce zajął wojownik z 45 głosami, a na trzeciej pozycji uplasował się mag otrzymując 32 głosy. Zagłosowaliście łącznie 133 razy w ankiecie, z czego 62 osoby uzasadniły swój wybór pisemnie. Padło wiele naprawdę ciekawych propozycji i obszernych opinii, które na pewno będą brane pod uwagę podczas wprowadzania zmian w zbliżających się aktualizacjach. Dziękujemy!

Jak obiecaliśmy, spośród osób wypowiadających się będzie losowany trzydniowy status szlachecki. Szczęśliwą osobą został użytkownik Ezreal (https://forum.altaron.pl/member.php?u=25127), serdeczne gratulacje! Jednocześnie przypominam o specjalnych nagrodach dla osób najbardziej aktywnych! A jeśli w tej ankiecie zostanie przekroczona liczba 50 postów, rozlosujemy dwa statusy szlacheckie!

W dzisiejszej ankiecie, możecie głosować tylko w postach, gdyż możliwych odpowiedzi do wyboru jest zbyt wiele. Pytanie na drugi tydzień brzmi:

Który potwór zasługuje na największe zmiany? Uzasadnij swój wybór i przedstaw zmiany, które byś wprowadził/a.

Proszę o przestrzeganie zasady jeden użytkownik = jeden post. Wszelkie próby obejścia tej zasady będą karane.

Temat zostanie zamknięty 31 sierpnia. Zapraszam więc do wypowiadania się!


status szlachecki był losowany po numerze posta poprzez stronę www.losowe.pl

jasiek50
25-08-13, 21:23
moja propozycja odnosi się wszystkich mobów: wszystkie moby niech otrzymają 20% więcej współczynników hp, dmg itp. a exp za nie niech się zmniejszy.

my life
25-08-13, 21:24
Jest wiele potworków zasługujących na zmiany. Ale chyba pierwszy w kolejności jest kościany smok. Chyba każdy expiąc tam ma waste. Ależ nie! Przecież tam nikt nie expi, bo po co? Skoro exp jest tam tak samo marny jak lot.

Legolas
25-08-13, 21:31
Według mnie robicie bardzo fajne ciekawe respy,jak na razie nie wiem czy ktos z nich korzysta. Jest sporo slabszych mobow a nowi gracze najczesciej bija te pospolite.

Dlatego zachecil bym do jakiegos orc quest i ogolnie najwieksze zmiany orki jakas nowa dla nich forteca i jakies zadanie .
I wiele innych potworow odpornych na taiw fomesa. Odblokowac odpornosc .

jakub00s
25-08-13, 21:38
Czerwie ; wg mnie powinny z nich lecieć , miedziaki by na początku było łatwiej kupić podstawowy set łuskowy .
Kościane smoki ; zwiekszył bym lot "rare itemów' , albo poprostu dodał wiecej śmieci lecących z co 3-4 smoka
Gorskie trole ; Byłem tam 5-7 razy po 400 mf nie spadł mi żaden Odkażacz , wydaje mi się to słabe . (osobiście bardzo lubie ten resp )
Na silniejsze moby nie miałem okazji iść . Ale z tego co widzę na forum , bossy respia się za często . Raz na 1-2 dni widzę , że został zabity kolejny boss . Po pewnym czasie Demoniczny/haosu set nie bedzie takim rar jak powinien .

Pozdrawiam ;
Lectre

Zenon von Wons
25-08-13, 21:44
Orki, konwistadorzy/bagny, żółwie, obserwatorzy na ankardii(nie widzialem tam nikogo nigdy), powiększyć troche katedrę ank - dodanie jakiś podziemi i naprawić respa mysmieni które tam już są - może być to świetny resp. Żywiołaków dalej nikt nie bije a i begienne smoki wymierają. Zwykłe elfy, monki, żywiołaki, diabliki.

@up
górskie trolle są bardzo dobrym expem szczególnie dla maga alchema na 95+ lvlu. Szybko tam expi a i może łątwo zarobić na set 'haosu'

19960314
25-08-13, 21:45
Uważam ze na zmianę zasługuje zmiana rare itemow z bosow. Powinien byc to rar, a na serwerze praktycznie codziennie pojawia się nowa broń czy tez item chaosu, lub demoniczny. Wkrótce nie będzie to rar tylko zwykły item typu bitewny.

draq
25-08-13, 21:49
Jak dla mnie pierwszymi potworkami powininny być :
1. "Abitański Mistrz Wojny" dlaczego ? wszystko w porządku oprócz tego że czasem te hity 150+ wali zbyt szybko magiem około 50 lvl , nie zdąży się czasem wcisnąć hotkeya , nie boli strata levela a bardziej magic levela.
2. "Troll Twardziel" - po prostu powinien widzieć niewidzialnych , a trochę mniej bić. ktoś kto ma kasę to małym levelem ma za szybki exp w porównaniu do osób które nie mają innej wysokopoziomowej postaci z której czerpią pieniądze.
3. "Konkwistador" - powinien zadawać większy DMG i nieco lepszy lot dawać.
4. "Rybimag" i pochodne potwory z tego respa - mają bardzo słaby lot, nie opłacalny EXP jest tam.
5. "Opat" - bardzo mocny potwór, ale bardzo bardzo cienki lot, złota katana leci raz na kilka lub kilkanaście zabić , zero zysku . Proponuję zwiększenie lota, ewentualnie zmniejszenie jego DMG
6. "Fanatyk" - Można podnieść jego HP , ale żeby nie znikał, bo naprawdę na tym expie jest tyle mobów że jak 2 fanatyki znikną i podejdą do 50~ Maga to nie ma szans bez założonego pierścienia magicznej tarczy, a chodzenie z nim jest wielką porażką ponieważ przynosi waste
7. "Oświecony" - słaby lot, i mało ich na respie.
8. "kapłan" ucieka na drugi koniec mapy w porządku ale stwarza tych beznadziejnych "wyznawców" które tylko blokują, krótko mówiąc nie powinien ich stwarzać.
9. "wszystkie odmiany 'tibijskich cyklopów' " - krótko mówiąc słaby lot.
10. "złe oko" - jak dla mnie , nie powinno wysysać many, a poprostu w zamian za to bić ale w Hp a nie w MANE.
11. "Martwica Mózgu" - zbyt duże DMG, nieco niższe było by w sam raz.
12. "Mysmenia" także zbyt duże DMG w porównaniu do lota, i załącza to beznadziejne 'Hape Odes'

To tyle z moich sugestii, pozdrowienia ;)

siwyus
25-08-13, 21:52
Rogacz. Oczywiście, że to ma być Rogacz. Wielki "potwór", który ma całe ... (chwila w napięciu) 20HP! Dla porównania: kleszcz ma ich 25. :D

Zabrałbym Żywiołakom Ziemi "parala". Myślę, że żywiołaki to głównie exp dla magów (z racji tego, że lecą runki) jednak paral to uniemożliwia (jeszcze żeby nie ten bug z jego zdejmowaniem w biegu...).

Przywróciłbym Czerwiom te 60 expa. Kiedyś był wybór 'zarobek na krasnalach czy może większy exp na czerwiach z minimalnym zarobkiem'. Teraz każdy wybierze krasnale, exp ten sam a kasy duuuużo więcej...

Wiwerny. Na nich spędziłem trochę czasu. Jak ma się farta to nawet idzie zarobić, przeważnie jednak na 0 lub waste. Wszystko zależy od tego ile "berdyszy" nam spadnie. Z bransolet góra parę tysięcy miedziaków. Samych miedziaków nie zbieram, magiem to niemożliwe...
Lecą jeszcze szmaragdy i to do nich chce się przyczepić. Max wyciągnąłem ich 10. Zwiększenie trochę ich loota by nie zaszkodziło...

Wiem, że miał być POTWÓR, ale myślę, że bardziej zależy Wam na opiniach niż na głosach.

cewix
25-08-13, 22:21
Dużo osób chce ułatwień u nie właściwych mobów, żeby było im jeszcze łatwiej.
Pare osób napisało tez o tym jak to zestaw demoniczny i chaosu miałbyc nie wiadomo jakim rare, ale po co skoro to itemy na 150/175lvl gdzie na serwie jest już pełno 200+ i pare 250+. A nie wiem, czy ktoś zauważył, że wyloocono 1 sztuke itemu na 200lvl i z tego co mi wiadomo, są jeszcze itemy na lvl 200+ to są dopiero rare...
Co do zmiany siły mobków, proponuje zmienić abitańskie monstra, dają jedyne 900 expa ,leczą sie po 400, a biją po 500 bułe nawet więcej czasem, 3 takich nie wezme na klate, a takiego rekinołaka co daje 1900 expa wezme 4, a uzbrojone? podobnie mało exp dmg to pewnie z 900 na bułe...

7. Rekinołaki - Przesadzone dmg / ilość hp...


Jebłem brechtem, powiem jedno, dawno nie widziałem tak opłacalnego moba jak rekinołak, naprawde połowa propozycji zmian to śmiech na sali....
Musiałem zedytować, żeby to napisać, następnym razem troche poczekam, tak aby ująć wszystkie posty i dodać własną opinie bez edytowania ^^, a jest co ujmować.

konato
25-08-13, 22:27
Orki przede wszystkim, dodatkowa forteca + jakiś nowy potężny rodzaj orka, na 50 poziomie wojownikiem po 10 Dowódców na klatę i 0 oporu.
Bagienne smoki, po dodaniu nowego respa Smoków w Neolicie nikt już nie chodzi na bagienne, lepszy loot + nowy resp proponuję.
Powrót do 60 expa za Czerwia. [uzasadnia Siwyus].

zipek
25-08-13, 22:35
Za szybko te itemy ogólnie lecą z tych mobów,gdzie tu przyjemność z gry?
Zmiana lootu i DMG (tylko bez przesady).
Więcej expowisk dla gry drużynowej.

Attax
25-08-13, 22:41
http://wiki.altaron.pl/images/Goblin.gif

Według mnie do poprawy nadają się Gobliny.
Gobliny w Altaronie są strasznie słabe jak w Tibii. Są to jedne z najsłabszych potworów w grze. Fajnie było by zwiększyć ich siłę, dodać do nich lepszy drop. Gobliny są to sprytne stworzenia, które złatwością powinny zabić niedoświadczonego gracza. Fajnie by zrobić z nich respawny na taki lvl 40-80 w zależności od siły i gatunku danego potwora. Obecnie są to zapomniane potwory, na które wybierają się niskopoziomowi gracze w celu zarobku na kamieniach.
Wyobraźcie sobie wioskę Goblinów w jakiejś jaskini, pełno tam jakiś ślepych uliczek, wąskich mostów linowych i porozstawianych kładek, na ścianach pochodnie. Fajnie by się tam bawiło, jeszcze teraz kiedy nie ma LH.

http://wiki.altaron.pl/images/Ork.gif

Orkowie też strasznie Tibijskie. Zmienić ich siłę, dać im jakieś obozy. Sprawić by gracze zdobywali tam doświadczenie grupowo, byłoby to dość opłacalne i przygodowe takie mini wojny. Zagłebiasz się do obozu w 3-4 przyjaciół a tam setka orków czekających na to by wbić zardzewiały sztylet w Twoje plecy.


Ogólnie rzecz biorąc skupiłbym się na Elfach, Minotaurach, Krasnoludach, Orkach i Goblinach. Te rasy są obecnie niczym w porównaniu z ludźmi a raczej powinny być zbalansowane siłowo co do ludzi. Nie zabierając oczywiście obecnych respawnów i miejsc dla tych najnowszych graczy, ale też dodanie coś dla tych bardziej doświadczonych (70lvl)

Pozdrawiam
Attax
NeveR EndinG

Walles
25-08-13, 22:43
Czarnoksiężnik - 150 zwiadowca z najlepszą amunicją śmiga na nich bez żadnych problemów wyciągając kolosalny exp a to wszystko SOLO, chyba nie o to chodziło więc według mnie zwiększyć HP i siłę ataku czarnoksiężnikowi.

Wicked
25-08-13, 22:52
Imho: quary, martwice, beholdery. Wszystko, co jest tak bardzo Tibijskie, że aż boli. Odchodzimy od Tibii, ale... własnych stworów niewiele. Nowe co wchodzi, to jest własne, ale nikt nie pomyśli o tym, aby coś zastąpić. Niemal wszystkie potwory są tibijskie i nieprzerobione jeszcze. Czemu by nie zrobić czegoś nowego zamiast quar?
Ja bym chciał, aby takie najbardziej tibijskie rzeczy zostały zmienione na coś własnego. Mało to mamy rodzimych, polskich potworów? :)

skyromk71
25-08-13, 22:55
Wiecej potworow wrazliwych na śmierć ! bo tych to jest najmniej :(

Uiop
25-08-13, 23:06
Po 1: Orki, odkąd dostały nowe grafiki, wyglądają groźnie, a są cienkie jak szmaty/masło. Aż szkoda takich grafik na takie słabe potwory. Lepiej zmienić orki na gobliny, a obecne orki wzmocnić 10 razy i przenieś na inne respy.

Po 2: Jak można bossa diablików nazwać lilith? Szkoda takiego imienia na coś takiego/wg mnie nie pasuje/za ładne imię/diablik a demon to trochę nie to samo. Weźcie zmieńcie to... Jest wiele imion diabłów/demonów które możecie wykorzystać.

3: Elfy prastare są z dupy.

4: Dlaczego małe smoki biją duże smoki, przez co nie otrzymujemy komunikatu o dropie ze smoka?

5: Wszystkie potwory zasługują na zmiany. Istnieje pewien ots, na którym zaprogramowano SI potworów. Mają one swoje własne lvle, widzą lvl gracza, patrząc na ten lvl, wiedzą jakich czarów używać w danej sytuacji, wiedzą kiedy uciekać, potrafią wołać pobliskie potwory do pomocy(na dzień dzisiejszy w Altaronie potwory chodzą jak chcą, na boki, spamują czarami bez sensu, leczą się na full hp, żal i ból jak w tibii). Pasowałoby coś takiego zrobić, w końcu Altaron to jeden z najlepszych otsów RPG. Obecnie najlepszy na którym da się dziś grać(bo ten drugi jest w trakcie kolejnej wielkiej modernizacji).

Wyrosuaw
25-08-13, 23:30
Czerw
http://wiki.altaron.pl/images/Czerw.gif

Powinien dawać więcej expa lub miedziaki/więcej itemów które da się sprzedać. Czerwie służą teraz tylko do skillowania.

Młody smok
http://wiki.altaron.pl/images/M%C5%82ody_Smok.gif
Nie powinien bić Smoków. Dodatkowo mógłby powstać resp na którym znajdowałyby się same Młode Smoki, urozmaicenie dla nowych graczy.

Wiwerna
http://wiki.altaron.pl/images/Wiwerna.gif
Chyba mało kto na nie chodzi, marny exp, marny loot, zazwyczaj waste. Powinno się również powiększyć obecny resp na południe od neo, lub stworzyć jakiś nowy.

Bagienny smok
http://wiki.altaron.pl/images/Bagienny_Smok.gif
Waste, waste, waste.. wszyscy siedzą teraz na zwykłych smokach, co powoduje momentami kolejki do expa.

Abitańczycy
http://wiki.altaron.pl/images/Abita%C5%84ski_Mistrz_Wojny.gif
Może trzeba pomyśleć nad obozem bez szamanek? W którym znajdowałyby się tylko toporniki i mieczniki. Dałoby to nowy resp dla low lvl'i.

9106796
26-08-13, 00:05
Tak jak ktoś napisał. 20% więcej siły hp jednocześnie -20% mniej expa. Tak żeby expilo się o wiele wolniej. Teraz na 250 lvl w niektórych miejscach na premium staminie w 2h i jest level...

CySiO
26-08-13, 06:36
Zmniejszenie expa moim zdaniem nie powinno być wprowadzone, ponieważ mamy już graczy powyżej 200 lvl i to sporo tych graczy. Jeżeli byśmy zmniejszyli exp to nowi gracze nie mieli szans dogonić starych graczy. Więc jest to za duże utrudnienie dla nowych graczy. Jakby zmniejszać expa to musiałby być reset charów.

eloelo320
26-08-13, 08:31
Zmiana expa co za idiota to wymyślił.
Lepiej dajcie jakieś expy drużynowe na 100-170 lvle a nie daliście 3 respy na 250+ i myślicie że wszystko jest ok.

lord paputione
26-08-13, 08:58
Dodajcie jeden albo dwa poziomy piromantów i kapłanek

corkarypto
26-08-13, 09:40
Calkiem podoba mi sie pomysl Attax'a

Ja bym zmienil piaskowe hydry resp jest bardzo ciekawy lecz lot juz niebardzo.

jankolo21
26-08-13, 09:45
Zwiększenie repsu kamiennych golemów i gargulców bo takim małym repsem nikt się nie nacieszy i zwiększenie expa za gargulca

Ellegon
26-08-13, 10:15
Jak dla mnie zmniejszenie expa i jednocześnie zwiększenie życia będzie idealnie gdzieś od wiecznego pokutnika (wg. listy na wiki) - exp -20 lub -25%, a życie zwiększone o 30% i macie idealne utrudnienie dla wyższych lvl'i. Niektóre zmiany dropów by się przydały lecz wiele jakby nie patrzeć jest do niczego (bo chcecie to pod siebie). Jedną z najlepszych propozycji wg. mnie podał Attax.

ps. No i nie wszędzie macie wychodzić na plus; muszą być gdzieś expowiska, gdzie stracicie tą kasę.

Przepraszam, ale trzeba to napisać: sporo osób narzeka, że ciągle zarabia; nie mają na co wydać kasy, a jak przychodzi co do czego to tylko chcecie by więcej i więcej dropiło. Jak dla mnie drop powinien być jeszcze gorszy, a potem mógłby powstać taki temat. Ja dzisiaj na 700-800 bełtów wyciągnąłem z fanatyków 25k bez użycia ani jednej potki - niby nic, ale dlaczego aż tak dużo? Dla porównania na tyle samo bełtów z olbrzymów 8-10k miałem.

Amara12
26-08-13, 10:37
Zmniejszenie expa moim zdaniem nie powinno być wprowadzone, ponieważ mamy już graczy powyżej 200 lvl i to sporo tych graczy. Jeżeli byśmy zmniejszyli exp to nowi gracze nie mieli szans dogonić starych graczy. Więc jest to za duże utrudnienie dla nowych graczy. Jakby zmniejszać expa to musiałby być reset charów.

zgadzam się w 100%.

tomakeo
26-08-13, 10:42
http://www.wiki.altaron.pl/images/Skorpion.gif
Skorpion w takiej postaci jakiej teraz jest, strasznie przypomina tego z tibiozy.
Moja propozycja, to dodać kilka większych sztuk i zrobić jakieś nowe pustynne expowisko na taki 100 poziom.
http://www.wiki.altaron.pl/images/Czerw.gif
Na licorze są zdecydowanie nieopłacalne.
1. Brak loota (oprócz tego, że raz na jakiś czas spadnie gruczoł),
2. Exp tylko 45 (o wiele lepiej już expi się na szkieletach)
3. Spora odporność na ataki fizyczne (podczas gdy szkieleta można sobie ściągnąć na 2 uderzenia z szabli dao, tak czerwia rzadko kiedy się trafi)

Kleikk
26-08-13, 10:46
Zmienić te wszystkie potwory na których zazwyczaj teraz pusto jest... Olbrzymów z tego co sie orientuje są conajmniej 4 respowiska, przy czym siedzi max 1-2 osoby na tych północnych w stronę bekalelu i 1 osoba na ankardii.. można by zmienić resztę tych expowisk na jakieś niewiem.. polskie potwory ? Moze słonie/tygrysy, które mogłyby być odpowiednim expowiskiem na 50-80 lvl ?
Trolle twardziele powinny widzieć niewidzialnych.

davido1616
26-08-13, 11:15
Tak jak ktoś napisał. 20% więcej siły hp jednocześnie -20% mniej expa. Tak żeby expilo się o wiele wolniej. Teraz na 250 lvl w niektórych miejscach na premium staminie w 2h i jest level...

No, a wtedy proponuję zmniejszyć o 20% expa wszystkim postaciom zarejestrowanym na serwerze - żeby przy okazji było równo.

@up

Zostawcie te trolle w spokoju, po to się wydaje kase na pierścienie, żeby tam siedzieć. Jako nowy gracz musiałem na nie najpierw zarobić.

Madius
26-08-13, 11:47
Moim zdaniem należy skierować się na odróżnianie mobków od siebie, gdyż zwykłe smoki oraz starsze są bardzo do siebie podobne, a nawet identyczne i podobnie jest z elfami. Wygląd dużo zmieni i pozwoli szybciej pojmować kogo ma się za przeciwnika.
Jednocześnie popieram pomysł Eletrixa, by przyjrzeć się starym grafikom i pozmieniać je na własne, gdyż pewne pozostały takie same jak w Tibii lub są lekko zmodyfikowane.

Gekko
26-08-13, 12:09
http://wiki.altaron.pl/images/Duch.gif

Moim skromnym zdaniem na zmiany zasługuje nasz kochany duszek.... czemu?

Grafika duszka powoduje u mnie nostalgie do tibii w końcu grafika duszka jest baaardzo stara i jest swoistą ikoną tibijskiego GhostLandu a w końcu wszyscy chcemy altaronu wolnego od tej betonowej gry pełnej botów, a poza tym wszystko gra loot jest ok, można by dodać iluzje duszka tzn jak u szlamów że ma on swoich kilka kopii chociaż chyba to lepsze by było dla jakiegoś bossa latających prześcieradeł?

Ezreal
26-08-13, 12:20
Według mnie na zmiany graficzne zasługują smoki z przeszłości i elfy.

Do tego propsuje pomysł Eletrixa!

A i dziękuje za status!!

mortans
26-08-13, 12:53
Ciężko tu pisać o 1 potworze jak wiele wymaga zmian....

Myślę, że zmiana wyglądu przydała by się Liczowi. Sądzę, że wygląda paskudnie i nie pasuje do klimatu Altaronu.

No i mam jeszcze taka sugestie... czemu wszystkie ludzkie postaci mają ten sam wygląd ? tzn. wszyscy Dezerterzy mają ten sam kolor, tak samo jak Bandyci czy nawet Abitańczycy itd... Można by było zrobić 3-4 wersje tego samego potwora i żeby było ciekawiej do każdego wyglądu dodać nieco inny loot. Myślę, że to urozmaiciło by grę. Bicie potworków nie było by już tak nużące jakbyśmy nie bili ciągle te same klony.

neccoz
26-08-13, 15:08
http://www.wiki.altaron.pl/images/Skorpion.gif
Skorpion w takiej postaci jakiej teraz jest, strasznie przypomina tego z tibiozy.
Moja propozycja, to dodać kilka większych sztuk i zrobić jakieś nowe pustynne expowisko na taki 100 poziom.
+1


@topic
Powinno się zwiększyć exp potrzebny na dany lvl, a nie zmniejszać exp z potworów itp.

Potwór który powinien przejść zmianę wg. mnie to Bagien. Jest on bardzo słabym potworem, lecz wysysa manę oraz się leczy i przez to jest nieopłacalny na małych lvlach, a potem daje zbyt mało expa na wyższym poziomie. + Powinny się pojawić dalsze części przygód konkwistadorów z coraz to silniejszymi kastami bagnów :]

fiodor89
26-08-13, 15:25
Grafiki są mało ważne, natomiast przydatność niektórych mobów, to co innego!
Skopaliście na maksa sprawę ze Szlamami, teraz nie da się na nich trenować, dlatego proponuję zmiany zachowania Szlamów na ten stary, mianowicie matka + klony. Amen

adamo199412
26-08-13, 16:02
Oficerowie Przecież oni biją dwa razy mocniej od generałów. Chyba powinno być odwrotnie. Ba oni są mocniejsi nawet od smoków. Exp marny. Jedyny ich plusik że wychodzi się na swoje praktycznie zawsze. Nie to co na smoczkach.

leon
26-08-13, 16:10
zmieńcie loota w Czerwiach bo jest on marny dodajecie jakieś rzeczy które można sprzedać w sklepie tak żeby nowi gracze mogli sobie zarobić na Promocje na 20 lvl :)

Arkadiasz
26-08-13, 18:40
@Leon
Czerwie powinny być od lvlowania. Krasnale są od zarabiania.

Zmiana expa co za idiota to wymyślił.
Lepiej dajcie jakieś expy drużynowe na 100-170 lvle a nie daliście 3 respy na 250+ i myślicie że wszystko jest ok.

Ale teraz pomyśl logicznie. Wprowadzą takie respy drużynowe na 100-170 lvl ale taki 200-300 solo/we 2-3os. mógłby dać tam radę, co by tylko przyśpieszyło lvlowanie, a zamysł jest taki, by było coraz ciężej wbijać poziomy.

Jak dla mnie zmniejszenie expa i jednocześnie zwiększenie życia będzie idealnie gdzieś od wiecznego pokutnika (wg. listy na wiki) - exp -20 lub -25%, a życie zwiększone o 30% i macie idealne utrudnienie dla wyższych lvl'i. Niektóre zmiany dropów by się przydały lecz wiele jakby nie patrzeć jest do niczego (bo chcecie to pod siebie). Jedną z najlepszych propozycji wg. mnie podał Attax.

ps. No i nie wszędzie macie wychodzić na plus; muszą być gdzieś expowiska, gdzie stracicie tą kasę.

Ja byłbym tylko za zwiększeniem życia potworów lub tylko zmniejszeniem expa o te 20%, przy czym należy pamiętać o nowych graczach, którzy najbardziej w tedy ucierpią.

Zmienić te wszystkie potwory na których zazwyczaj teraz pusto jest... Olbrzymów z tego co sie orientuje są conajmniej 4 respowiska, przy czym siedzi max 1-2 osoby na tych północnych w stronę bekalelu i 1 osoba na ankardii.. można by zmienić resztę tych expowisk na jakieś niewiem.. polskie potwory ? Moze słonie/tygrysy, które mogłyby być odpowiednim expowiskiem na 50-80 lvl ?
Trolle twardziele powinny widzieć niewidzialnych.

Kiedyś już pisałem o olbrzymach z krańca zachodniej strony mapy...
Jaki low lvl bd chodził połowę mapy gdy ciągle się słyszy o tym że wojna, że abitańczycy koło miasta, że ciężko odrobić tutaj cokolwiek...

Byłbym za tym aby przywrócić 60 expa za czerwia. Kiedyś był to idealny potworek do expienia na low lvlu.

http://www.wiki.altaron.pl/images/Skorpion.gif
Skorpion w takiej postaci jakiej teraz jest, strasznie przypomina tego z tibiozy.
Moja propozycja, to dodać kilka większych sztuk i zrobić jakieś nowe pustynne expowisko na taki 100 poziom.+1
+2 razem z nowymi terenami pustynnymi :D

magiczny
26-08-13, 19:28
Ja uważam że na zmiane zasługuje potwór : Oficer
Moim zdaniem jest on zbyt mocny, jak na jego stan zdrowia, oraz doświadczenie które się zdobywa za zabicie jego. Także loot nie jest jakiś znakomity(od kiedy weszły diamenty jest owiele lepiej, ale jest różnica 20diamentów na 1h expienia w porównaniu z szeregowymi).

yahiko96
26-08-13, 21:30
Oficery(krasnale) - mają duży dmg, widzą niewidzialnych(co powinno być zmienione, a powinny widzieć Ci magowie i te lepsze), loot mało ciekawy(plusem jest to, że leci po 4 diamenty czasami, a tak to na 300 ofcierów z 500 do zadania nic nie spadło), exp jest średni.

Artur II.
26-08-13, 22:59
wedlug mnie to czerwie bardzo malo expa 0 dropa

apophenion
27-08-13, 02:55
1. Abitańskie Monstrum - A teraz pomyślmy dlaczego... Ahh no tak... Patrząc na to że jest to potwór questowy którego najczęściej się spotyka przy wykonywaniu misji, jest stanowczo za mocny, zbyt mocne dmg moim zdaniem.

2. Mysmenia - Przesadzone dmg, marny loot... po wybiciu ok 50. nie spadło kompletnie nic :)

3. Szeregowy - To już jest poprostu śmieszne... Taki nowy gracz wybiera się na krasnoludy... niby fajnie ładnie wszystko mu sprawnie idzie a tu nagle wyskakuje Szeregowy... Pierwsze skojarzenie z Dwarf Soldier który wcale nie był taki mocny więc nacieramy na niego... a tutaj nagle dostajemy placka za 90 i co się dzieje, nie obkupiony nowy gracz nie ma zbytnio szans w starciu z nim.

4. Widmo - No wydaje mi się że mana drain to on ma zbyt zajebisty... Drain po 4~~ many w moim przypadku to chyba za wiele?

5. Troll Twardziel - Powiedzcie mi... dlaczego on klepie wszystkie moby dookoła pożerając przy tym exp hm..?

6. Drzewce - Nigdy nie spotkałem tam nikogo... ciekawe dlaczego? Odpowiedź jest prosta, tak kolosalne waste że szok.. jeżeli na wejściu łapiemy już mana drain, parala odebranie draina byłoby dobrym wyjściem...

7. Rekinołaki - Przesadzone dmg / ilość hp...

8. Żywioły Energi/Wody - No moim zdaniem tak samo jak w większości przesadzone dmg

9. Wiwerna - Dlaczego na yellow hp zaczynają już uciekać ?

10. Zabójczynie - Zbyt szybki atak, w przeciągu chwili może zadać ciężkie obrażenia, patrząc na jej hity zauważone przeze mnie 50-100 nie są spore ale jak atakuje 3-5x pod rząd to coś tu nie halo ta?

11. Kościej - Niby nieumarły a zapierdala jak Usain Bolt

Wymieniać można by było w nieskończoność... No ale zabrakło by czasu :D

naus
27-08-13, 18:30
Mysmenia - po zabijaniu sporej ilości tych potworków stwierdzam jednoznacznie exp jest praktycznie znikomy (tyle samo a nawet trochę więcej jestem w stanie zrobić na krasnalach) jak i lota praktycznie w ogóle nie ma, na spędzone tam 3 godziny wydropiłem Zaibatsu sztuk dwie oraz Kościste Nogawice sztuk jedna no i troszkę praktycznie nic nie wartych śmieci.

sidexxx
27-08-13, 20:55
Niech trolle twardziele widzą niewidzialnych i zmniejszyć z nich loot (ze wszystkich trolli) bo na niskich lvl jest tam naprawde za szybki exp i do tego wychodzi się na zero albo lekki minus, już ktoś pisał że najpiwr muszą zarobić na pierścienie (jeśli nie są nekromantami) ale zrobienie paru lootbagów na 20-30 lvl nie jest adekwatne do wyciągania 100-200k/h. Zwiększyć lekko siłe, exp i loot dla elfów i orków(tylko Berkserkerów nie zmieniajce) dodajcie jakieś itemki typu katana, płytowy pancerz, siekiera (rzadko) myślę że to zachęci graczy w przedziałach lvl 10-15 do grupowych polowań tam bo teraz te miejsca naprawdę świecą pustkami i są tylko dlatego "jak to gra rpg beż elfów i orków?!" hmm i w sumie to wszystko miałem okazje sprawdzić wszystkie potwory (poza tymi nowym najsilniejszymi typu gargantuany, szkwały, praojce itp) na różnych przedziałach lvl i dla mnie jest w miare okej (pozatym że dla mnie wszystko powinno być trudniejsze :D)

smuci mnie troszkę że większośc ludzi z non-pvp pisze że albo coś jest za silne albo że ma słabego lota, ta gra i tak jest już łatwa... mam nadzieje że administracja nie bedzie szła w tą strone :)

@down no może przesadziłem z 20 lvl ale taki 30-40 już tyle wyciągnie a i tak bedzie to o wiele za dużo.

Zly On
29-08-13, 19:59
Orkowie - Moim zdaniem są całkiem bezużyteczni. Nie słyszałem ani nie widziałem aby ktokolwiek tam expił. Dodac im więcej hp, lepszy loot oraz exp - coś w podobie trolli byłoby ok.

Konkwistadorzy, ?Bagieny? - to samo co wyżej. Żywej duszy tam nigdy nie widziałem.

Strzyga - prawie z każdej leci biały materiał(chyba że mam takie szczęscie lecz wątpie bo dzieje się to na każdym refilu). Więc pomniejszyc drop rate na szmatkę.

Kennis
29-08-13, 21:01
żywiolaki wody maja za duze dmg wzgledem expa jaki sie za niego dostanie i w porownaniu z innymi zywiolakami
czerwie jakis loot ciekawszy jakies miedziaki czy jakies bronie co da sie sprzedac
a propo respu z trollami twardzielami dodac jakies mobki co widza niewidzialnych i troche respa powiekszyc przez co bedzie w miare exp i nie beda tam latac 30 lvl z ringami na nie widke

kedzi0591
30-08-13, 07:52
Jestem nowy więc ciężko mi się o wszystkich potworach więc proszę o wyrozumiałość jeśli napiszę coś nie tak.

Smoki. Smoki nie powinny uciekać, dlaczego tak potężne istoty, które występują we wszystkim co ma związek ze światem fantazy, które są potężne i stąpają po ziemi od wieków uciekają gdy mają mało życia? Według mnie powinny walczyć do końca bo wyróżnia je odwaga i wielka siła. Wszystkie rodzaje smoków oprócz tych młodych powinny walczyć do końca.

Wampira. Zmieniłbym nazwę na Wampirzyca, wampira brzmi jakby ktoś pytał "Nie ma kogo/czego?" Nie ma wampira :P

Dreat
30-08-13, 12:30
Powinniśmy się bardziej skupić na rodzimych stworzeniach i to z nich czerpać inspirację. Mamy swoje własne legendy i stworzenia, co za dziada pradziada żyły w kniejach, warto by z nich skorzystać. Byłoby ciekawiej.

Draugh
30-08-13, 16:06
Moim zdaniem powinny zostać zmienione czerwie( wiekszy exp) w tym momencie sa one nie oplacalne w porownaniu do krasnali.

Minotaury- niby jakis tam exp ale w zasadzie nikt tam nie chodzi, czemu ? waste dla low lvli. Proponowalbym dodanie jakiegos itemku do lootu.

Byko
31-08-13, 00:17
Minotaury- niby jakis tam exp ale w zasadzie nikt tam nie chodzi, czemu ? waste dla low lvli. Proponowalbym dodanie jakiegos itemku do lootu.

Na 45 robiłem tam 50-70k/h, a tyle da sie zrobić i na 35, tyle że waste.

Zmienić koscieja. Jest dużo za szybki, oraz jego obrażenia są zbyt kolosalne. Błagam, tylko mi nie wylosujcie pacca na to acc >.<.