Zobacz pełną wersję : Skupienie ducha (daarfa)
Co wy zrobiliście z tym czarem? ^^ z gówna zrobiliście coś pożytecznego dla rycka 1h i 2h, po czym zrobiliście z niego czar użyteczny TYLKO dla 1h do expów drużynowych, bo z tego co mi wiadomo czar daje resisty, ale nakłada exh, czyli do expienia solo beznadzieja, tylko do teamu, jednak kto to widział, żeby woj 2h bloczył, jest to rola rycka 1h.
Znowu zrobiliście z rycka 2h duchownego ściere do wycierania podłóg, jego jedyny przydatny czar to wrek tawis, ale kto to widział, żeby subprofa dawała JEDEN CZAR, nosz ku**a
" ale kto to widział, żeby subprofa dawała JEDEN CZAR, nosz ku**a" Zwiad ele - krzaki, rycerz nekro - nic, Idź wez coś na uspokojenie.
Rycerz nekro ma Graate i efo rago.
https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=6600
Moze cos sie zmienilo.
Jedyny problem daarfy to ilość dusz potrzebna na rzucenie tego czaru. 25 DUSZ? O_O tylko po to żeby mieć 5 sec resa?
Jedyny problem daarfy to ilość dusz potrzebna na rzucenie tego czaru. 25 DUSZ? O_O tylko po to żeby mieć 5 sec resa?
z tego co sprawdzałem to daarfa teraz trwa znacznie dłużej
Efekt trwa równe 5 sekund.
hahaha zabawni jesteście, obecnie Woj Duchowny-Elementalista najlepiej jeszcze 2h to potęga, nie dość że sie leczy w huhu, to ma jeszcze tak samo mocne obszarówki i bije tyle samo co nekro woj, nie wiem o co was dupa boli macie leczenie macie taką samą siłę co nekro i aoe co jeszcze byście chcieli?
nie narzekam, lubie swojego nekro dobrze mi sie nim gra ale jak widze jak duchowni narzekają to aż mi sie wstyd robi to tak jak by osoba która miała by tyle forsy mogła się utrzymać przez setki lat ale dla niego to i tak było by za mało i narzekał by wiecznie że nie stać go na waciki podczas gdy ludzie żyją za 8 dolarów miesięcznie gdzieś w chinach i jakoś nie płaczą.
Apropos wczoraj rozmawiałem z Propagatorem on 90 rycerz nekro ele 2 h -
Swoim magiem z runki wale średnio 550 + różdżka 140 przy czym mam 840 hp
On wali 700 z czaru i 400 z broni przy czym ma 2 x więcej hp (jak nie lepiej) .
Gdzie tu jest sens?
hahaha zabawni jesteście, obecnie Woj Duchowny-Elementalista najlepiej jeszcze 2h to potęga, nie dość że sie leczy w huhu, to ma jeszcze tak samo mocne obszarówki i bije tyle samo co nekro woj, nie wiem o co was dupa boli macie leczenie macie taką samą siłę co nekro i aoe co jeszcze byście chcieli?
nie narzekam, lubie swojego nekro dobrze mi sie nim gra ale jak widze jak duchowni narzekają to aż mi sie wstyd robi to tak jak by osoba która miała by tyle forsy mogła się utrzymać przez setki lat ale dla niego to i tak było by za mało i narzekał by wiecznie że nie stać go na waciki podczas gdy ludzie żyją za 8 dolarów miesięcznie gdzieś w chinach i jakoś nie płaczą.
Nie zrozumiałeś tematu człowieku (a przynajmniej tego o czym pisałem ja). Talarów mam setki, nie narzekam na duchownego, nie mam problemu z expieniem, nie zamieniłbym go na nekromantę, ale ... daarfa zabiera 25 dusz, a to jest zdecydowanie za dużo. Teraz po zmianie tej daarfy 1k dusz można tak naprawdę wyrzucić na lepszego bossa, a zbieranie tego nie należy do szybkich i przyjemnych rzeczy.
Nie zrozumiałeś tematu człowieku (a przynajmniej tego o czym pisałem ja). Talarów mam setki, nie narzekam na duchownego, nie mam problemu z expieniem, nie zamieniłbym go na nekromantę, ale ... daarfa zabiera 25 dusz, a to jest zdecydowanie za dużo. Teraz po zmianie tej daarfy 1k dusz można tak naprawdę wyrzucić na lepszego bossa, a zbieranie tego nie należy do szybkich i przyjemnych rzeczy.
No ależ właśnie zrozumiałem macie i tak już dużo i jeszcze byś chciał daarfe co by pewnie zabierała 5 dusz i co jeszcze może ue na cały ekran? bądźmy rozsądni.
denerwujące w altaronie jest to, że jest strasznie mało czarów użytecznych, z tego co nam oferują używane jest może 10% lub jakieś 25% ale to rzadziej bo używa się ich tylko w niektórych przypadkach, używanie 3 czarów na krzyż jest strasznie monotonne, gdzie w prawie wszystkich innych grach mmorpg używa się dosyć często nawet po 8, czy jeszcze więcej czarów przy czym mamy po nawet 10 profesji do wyboru.
Powiecie "jak zmieszasz na altaronie subprofesje z profesjami to wyjdzie jeszcze więcej" ta super szkoda, że taki rycek nekro od rycka ducha różni się jednym lub dwoma czarami...
Bo w altaronie brakuje typowych buffów znanych z innych gier mmo.
Przykład dla rycka:
Buff dający 5% hp całej drużynie na czas 7 minut
Buff dający 5% celności (rycki i zwiadowcy) na okres 5 minut
Buff podwyższający o 5% szybkość ataku drużyny.
Poza tym można wprowadzić grafiki aur, bo póki co to ten żółty plusik pod ekwipunkiem, niewiele nam mówi o buffach jakie mamy na sobie.
No jeśli o tym mowa dobrze było by zrobić eventy przy których dostaje się bonusy (ktoś już o tym pisał) A jeśli chodzi o czary to są bezużyteczne, mogły by być jakieś na regeneracje czy na zwracanie części hp czy też odbijanie obrażeń, stunowanie słabszych przeciwników.
Wymiatacz788
06-08-13, 23:26
A czar cain nie daje przypadkiem dodatkowej siły zespołowi?
z tego co mi wiadomo to daje prawie tyle co nic, pozatym to tylko 1 czar i nakłada cooldowny, czyli taki 1 czar w porownaniu do ilości czarów innych gier to jest nic
nie narzekam na duchownego // ale ... daarfa zabiera 25 dusz, a to jest zdecydowanie za dużo. Teraz po zmianie tej daarfy 1k dusz można tak naprawdę wyrzucić na lepszego bossa, a zbieranie tego nie należy do szybkich i przyjemnych rzeczy.
No właśnie ziomek, narzekasz xD
Jestem nekromanta i alchemikiem.
Leczę się jak gówno (jeżeli chce lurować moby i bić kilka naraz muszę marnować setki uhów), oprócz odes rago i rago tote (czyli czary, które nawet nie wymagają sub profesji xd) nie używam żadnych czarów na expie. Graata przydaję się jedynie by kogoś dobić i też muszę zbierać na nią dusze, dodatkowo jako nekro muszę otworzyć moba by zebrać duszę więc zajmuję mi to więcej. Efo rago zastosowania kompletnie nie ma, bierze dwa razy więcej many niż odes rago a wcale tak mocno nie biję. A zapomniałbym, mam niewidzialność, która przydaję się tylko na low lvlu, poza tym są ringi.
Więc skończcie płakać bo tymi swoimi duchami macie zajebiście.
@ezreal
Daj numer do dilera bo dobra bomba widzę. Na 140lvlu 2h ryckiem nigdy w nikogo za 700 z graaty nie uderzyłem. Do tego jeszcze po 400 z broni cały czas w ludzi? Dobre :D
Pozdrawiam
Caveki
obstawiam, że z efo rago bijesz tyle co elementalista ze swoich rago, choć moge sie mylić, zresztą według mnie i tak każda subprofesja ma zbyt mało czarów, powinny być typowe buffy i jeszcze jakieś inne przydatne czary
Ta, to efo rago bije tyle samo, tzn żywiołowym rago, możesz bezpośrednio sobie podpasować pod potwora na 115lvl.
Ta, to efo rago bije tyle samo, tzn żywiołowym rago, możesz bezpośrednio sobie podpasować pod potwora na 115lvl.
no i co z tego że bije tyle samo co żywiołowe rago? co to ma do rzeczy? porównaj sobie rycerza nekro-elementaliste/alchemika do duchownego/elementalisty i masz odpowiedź.
Duchowny Elementalista specyfikacja:
Wrek tawis : 400leczenia
Rago żywiołowe : 700
Nekromanta Elementalista
Tawis : 120
Rago żywiołowe: 700
fuck logic.
@ezreal
Daj numer do dilera bo dobra bomba widzę. Na 140lvlu 2h ryckiem nigdy w nikogo za 700 z graaty nie uderzyłem. Do tego jeszcze po 400 z broni cały czas w ludzi? Dobre
Nie pisałem o ludziach tylko o potworach. Zresztą ja nie gram rycerzem kolega gra i on mi to powiedział- zakładam ,że mówił prawdę.
Według mnie rycerz elementalista jest bardziej magiczny niż mag. To jest jakieś nieporozumienie z tymi obrażeniami. Rycerz elementalista powinien mieć jakiś buff (z tego wiem to ma) i czar który ma wpływ na WALKE W ZWARCIU np. + 5% obrażeń od ognia. Czary obszarowe dla rycerza? Nie wiem kto to wymyślił...
Propagator, dolicz, że masz graate z której masz ogromną bułę.
Propagator, dolicz, że masz graate z której masz ogromną bułę.
Taaaak, ogromna buła, 500 na 140lvlu i to jeszcze z cooldownem potem na każdy atakujący czar. Zmień dilera.
Propagator, dolicz, że masz graate z której masz ogromną bułę.
Noooo z nią to jestem przekozak i rozp... wszystko z borutą włącznie, człowieku zanim coś napiszesz lepiej zapoznaj się z faktami.
Tak btw to róbcie co chcecie możecie duchownym ryckom dodać nawet czary obszarowe mocniejsze od magowych niech najlepiej robi runki sd i leczy się po 10k bez cooldown zwisa mi to, im mniej osób planuje swoją tułaczkę nekro ryckiem tym dla mnie ta klasa jest po prostu lepsza bardziej wyrazista,a w połączeniu z elementalistą bądź alchemikiem robimy z niej iście egzotyczną mieszankę i gra się nią tylko z tego powodu a nie by być przekoksem, naprawdę wszystko mi jedno ale apeluje jednak o zdrowy rozsądek.
Propagator i Xanvin to powiedzcie mi po co "rycerzowi 2h" buff na odporność fizyczną, trwa on 5 sekund po czym jest exhaust chyba następne 5 sek na leczenie (to chyba 1h rycerz ma być blokerem). Po co mi ten czar?
Propagator i Xanvin to powiedzcie mi po co "rycerzowi 2h" buff na odporność fizyczną, trwa on 5 sekund po czym jest exhaust chyba następne 5 sek na leczenie (to chyba 1h rycerz ma być blokerem). Po co mi ten czar?
masz na myśli kostelnaar? nie ma żadnych cooldownów, odporności nie mam pojęcia jak się teraz trzymają, kiedyś było to jakoś 80% na każdy żywioł
omg... myślałem, że zaczaisz, że chodzi o daarfe, jeżeli pisze w tym temacie. Przestudiuj jak teraz działa daarfa potem się udzielaj. Kostelnaar działa dalej tak samo i jest ogólnie dla rycerzy. A mi chodziło o rycerza duchownego 2h.
@cysio ,sorry ale już troche śpiący jestem, ciężko mi kontaktować ;d
Efo rago zastosowania kompletnie nie ma, bierze dwa razy więcej many niż odes rago a wcale tak mocno nie biję.
Caveki
właśnie zasugerowałeś, że żywiołowe rago elementalisty nie mają sensu ;)
Nie pisałem o ludziach tylko o potworach. Zresztą ja nie gram rycerzem kolega gra i on mi to powiedział- zakładam ,że mówił prawdę.
Według mnie rycerz elementalista jest bardziej magiczny niż mag. To jest jakieś nieporozumienie z tymi obrażeniami. Rycerz elementalista powinien mieć jakiś buff (z tego wiem to ma) i czar który ma wpływ na WALKE W ZWARCIU np. + 5% obrażeń od ognia. Czary obszarowe dla rycerza? Nie wiem kto to wymyślił...
Aken ale tu nie chodzi o maga teraz, doskonale cie rozumiem że to co się stało z magiem to też nieporozumienie ale spójrz na nekro rycka a rycka duchownego przecież tutaj w ogóle nie ma ŻADNEGO balansu żadnego i koniec, co do daarfy to ona tak powinna działać i ona jest tylko dla blookerów na wypady na bossy kiedy ktoś cie leczy to możesz tego użyć jako zamiennika ssa to że masz cooldown nie znaczy że padniesz bo ktoś cie przecież leczy no chyba że jest ktoś takim idiotą że idzie solo i expi z daarfą ^^
także jeżeli chodzi o balans w grze to przed nami dłuuuuuuga droga ale jak już mówiłem wcześniej możecie nekro rycka tak zostawić mnie to nie będzie nigdy przeszkadzać, doskonale mi się nim teraz gra bije potężne obrażenia i jak ktoś ma wątpliwości co do nich to zapraszam do gry mogę pokazać jak kładę smoki na combo, i jak ktoś mówi że rago żywiołowe jest bez sensu to niech skoczy z balkonu na łeb albo niech spakuje się na taczkę i zjedzie z górki bo naprawdę nie wie co mówi.
Duchowny Rycerz = Bloker!
Nekromanta Rycerz = DMG dealer
tak to powinno wyglądać LOGICZNE rozwiązanie tej kwestii.
@cysio ,sorry ale już troche śpiący jestem, ciężko mi kontaktować ;d
właśnie zasugerowałeś, że żywiołowe rago elementalisty nie mają sensu ;)
Żywiołowe owszem ma. Moje ze śmierci zbytnio zastosowania nie ma. Nie mogę lurać dużej ilości mobów (na uhy jest spory exhaust a na tawisie nie ustoję), więc po co w 2-3 moby mam to bić?
Dalej nie rozumiecie. Płaczecie, że Wasi duchowni mają źle zbalansowana daarfe. Nie uważacie, że w pierwszej kolejności pasowałoby zbalansować sub profesję, które aktualnie są gównem niż jeszcze bardziej wykoksić duchownego? I na daarfe przyjdzie pewnie kiedyś czas i ją polepszą...