PDA

Zobacz pełną wersję : Puginały


Lonewolf
01-08-13, 01:02
Czy obecna forma puginałów już tak zostanie, czy będzie to może zmienione w niedalekiej przyszłości? troche mnie bawi że puginały biją tyle co nic a kosztują 3x więcej. Nie chcę być gołosłowny więc przytocze pare faktów.

Puginały, kosztują 8,5k za 100, postać która brała udział w teście posiada 110 poziom, elitarny zwiadowca nekromanta i elementalista.

Testy odbywały się na smokach, cała amunicja była zaczarowana na żywioł lodu, do sedna;

Koszt eksploatacji puginałów to niewidka za 300 many co kilka minut, bądz ring za 4-5k na 10 minut. Koszt strzału puginałem wynosi 100 many, czyli tyle ile odes kpiro, koszt puginałów już przytoczyłem wyżej. Wszystko ok, gdyby nie fakt, że ich obrażenia są kompletnie nie adekwatne do ceny!

01:29 Smok otrzymuje 535 obrażeń.
01:29 Smok otrzymuje 577 obrażeń.
01:30 Czerwony Smok otrzymuje 537 obrażeń.
01:30 Czerwony Smok otrzymuje 534 obrażeń.
01:30 Czerwony Smok otrzymuje 558 obrażeń.

To kilka strzałow z pugi bedąc w stanie niewidzialności, cały czas po marne 500.

Teraz czas na odes kpiro, koszt to 100 many, tak jak strzał z pugi, lecz nie trzeba mieć niewidzialności ani płacić słono za dodatkową amunicje, bowiem używamy zwykłych bełtów na 75 lvl (4k za 100).

01:31 Smok otrzymuje 215 obrażeń.
01:31 Smok otrzymuje 124 obrażeń.
01:31 Smok otrzymuje 63 obrażeń.
01:31 Smok otrzymuje 347 obrażeń.
01:31 Smok otrzymuje 114 obrażeń.



01:32 Smok otrzymuje 153 obrażeń.
01:32 Smok otrzymuje 40 obrażeń.
01:32 Smok otrzymuje 283 obrażeń.
01:32 Smok otrzymuje 333 obrażeń.
01:32 Smok otrzymuje 258 obrażeń.


01:33 Smok otrzymuje 134 obrażeń.
01:33 Smok otrzymuje 69 obrażeń.
01:33 Smok otrzymuje 215 obrażeń.
01:33 Smok otrzymuje 211 obrażeń.
01:33 Smok otrzymuje 307 obrażeń.

Jak widać, odes kpiro, dużo tańszym kosztem przewyższa dmg puginałów, bije dużo więcej a płacimy dużo mniej no i fatygować się specjalnie nie trzeba, gdzie tu sens i logika? Mam nadzieje że sprawa ulegnie zmianie bo nekro do 150 lvl'a posiada tylko niewidke i fajny out, pozdrawiam:)

Walles
01-08-13, 06:30
Saim unar i yase unar uzależnione są w tym momencie od bełtów które mamy na sobie, co dla mnie osobiście jest absurdem, bo co mają bełty do siły puginałów, druga rzecz to sprawdza z zaczarowanymi pugi, biją stanowczo za mocno, 200 palek 2x 700 z yase unara? ogarnijcie to do poziomów sd tak jak było mówione :)

Niestety musisz przecierpieć do najlepszych bełtów czyli 150 poziom.

CySiO
01-08-13, 07:20
@Lonewolf
Sorry, że to powiem "Ale puginały nie są do expienia"-MG Slythia. Więc radzę zamknąć temat, nie wygrasz tej dyskusji.

jaskolaa
01-08-13, 07:55
Ale 100 2 h ryc bijący obszarówką za plus minus 1 k w moba to ok jest ? Gdzie mobilność zwiada? W kazdym mmo łucznik biega i strzela , tu stoi jak ciele i bierze na ryj bo Odes Kpiro sie wyłączy jak sie ruszysz.Wszystko super ale hp mniej niz 2 h ryc a i obszarówka slaba.Pugi ogolnie sa do niczego nie przydatne bo bijesz slabiej niz z Kpiro wiekszym nakladem srodków.

Mervakis
01-08-13, 08:14
No bo puginaly nie sa do expienia tylko przy zmianie dmg poszczegolnych czarow, ktora nastapila przy rebalansie hp zmniejszono dmg pugi, a nie ruszono dmg odes kpiro. Nie oszukujmy sie, ze obecnie jedynym slusznym wyborem dla zwiadowcy jest duchowny, ktory i tak bije wiecej od nekromanty i leczy sie duzo lepiej. Wina tu lezy bardziej po stronie zbyt silnego odes kpiro niz puginalow. Jedyne sluszne zastosowanie puginalu to combo na serwerze pvp w rycerza/zwiadowce, gdzie potrzebny jest instant dmg bo gdybysmy chcieli z puginalow spompowac maga z many to zajelo by to Nam kilkakrotnie wiecej czasu... Wroooc... Puginalami nie dalibysmy rady maga spompowac. Jedynym sensownym wg mnie rozwiazaniem w chwili obecnej jest oslabienie odes kpiro (sily beltow zarowno wzmocnionych jak i rozrywajacych). Chociaz nie... Zmiana dmg puginalow oslabi znow saim unara... Ciezko to bedzie zbalansowac dopoki dmg pugi zalezny jest od sily beltow.

Sorry za brak pl znakow, nie mam dostepu do kompa :/

Wicked
01-08-13, 08:34
Nie oszukujmy sie, ze obecnie jedynym slusznym wyborem dla zwiadowcy jest duchowny, ktory i tak bije wiecej od nekromanty i leczy sie duzo lepiej.

A za pół roku nekromanta będzie mega wykurwisty w kosmos, bo tak ktoś na górze uzna (ale jebie LoLem, albo coś OP, albo shitlike)... i co?
"Trzeba było brać nekromantę, chociaż nie dało się nim grać!" albo nawet dało, ale sens tego jak dyskusji ze Slythią. :/
SG nam mówił, żeby robić duchownych, bo tym się gra sensowniej. Jaki sens czegoś takiego, gdy nie ma resetów profesji? Oczywiście resetu nie będzie, bo : "tu wstaw dowolny, absurdalny, wyciągnięty z rękawa argument".

tenio
01-08-13, 08:35
Merv, takie wasze ustawianie czarów maga, woja, a tym bardziej zwiada pod wasze PeVałPe!
Jeżeli zamierzacie się dalej tak nakur*** to dajcie zwiadomo na npvp możliwość używania odes kpiro w biegu. Ja nie widzę przeszkód, wy oczywiście tak bo jak tak można.

Jak dla mnie, totalna głupota ustawianie balansów pod PVP. Bo to jest jedyne wytłumaczenie jakie widzę, gdyż to nie pierwszy Twój jak i innych ludzi z pvp post na temat "Jedyne sluszne zastosowanie puginalu to combo na serwerze pvp w rycerza/zwiadowce, gdzie potrzebny jest instant dmg bo gdybysmy chcieli z puginalow spompowac maga z many to zajelo by to Nam kilkakrotnie wiecej czasu..."
Bla, bla, bla.. pvp i pvp. OBIEKTYWNOŚĆ administracjo!

Mervakis
01-08-13, 08:48
Naucz sie czytac prosze. Jezeli przeanalizujesz to co napisalem zauwazysz, ze odnosilem sie do obu serwerow. Nie da sie czarow zrobic na zasadzie, ze na jednym serwerze dzialaja tak, a na innym inaczej. Zdanie o combo pokazywalo jedyna uzytecznosc puginalow i mialo na celu ukazanie, ze zarowno na pvp jak i na non pvp puginaly sa niczym w porownanii do odes kpiro przez brak zmiany dmg w tym drugim... Czytaj calosc wypowiedzi, a nie komentujesz pojedyncze zdanie wyrwane z kontekstu. Zreszta mowa tu o za slabych i nieoplacalnych puginalach, a Ty wyskakujesz z ulepszeniem odes kpiro, ktore i tak juz jest duzo lepsze od nich... Gdybysmy powrocili do odes kpiro w biegu znow nie byloby ani 1 zwiadowcy nekromanty na zadnym z serwerow.

Attax
01-08-13, 08:52
Jak byście zmniejszyli siłę bełtów rozrywających / wzmocnionych. To zwiad byłby do delete. Zawsze można dodać nekromancie zwiadowcy czar tak jak zrobiliście to dla Rycerzy co dodawało im 50 do skilla, wydaje mi się, że właśnie dałem wam rozwiązanie.

No ale tak też z drugiej strony bić po 500+ non stop na 110 lvlu - kozacko. Dark Shooter bije po 1k+ pewnie. Czyli na hita ma wszystkie moby do najemnika.

Mervakis
01-08-13, 09:03
Nie zmieniloby to praktycznie niczego w dmg puginalow, ktore sa najbardziej zalezne od dmg amunicji oraz poziomu gracza. Jak juz napisalem dmg czarow mial byc ogolnie zmniejszony, a poszedl w gore... Wielokrotnie pisalismy, ze chcielismy, aby expili sie wolniej, a nie robilo 1kk/h tak jak kiedys zwiad nekro, a teraz wojownik duchowny.

Lonewolf
01-08-13, 09:05
Moim zdaniem wystarczy dodać bełty na lvl 100-120, według mnie bełty na 75 a potem na 150 to zbyt duży rozrzut, chyba że ta gra jest robiona pod h-lvli.

Attax
01-08-13, 09:23
Nie zmieniloby to praktycznie niczego w dmg puginalow, ktore sa najbardziej zalezne od dmg amunicji oraz poziomu gracza. Jak juz napisalem dmg czarow mial byc ogolnie zmniejszony, a poszedl w gore... Wielokrotnie pisalismy, ze chcielismy, aby expili sie wolniej, a nie robilo 1kk/h tak jak kiedys zwiad nekro, a teraz wojownik duchowny.

Woj duch/ele robi ten exp dlatego bo ktoś inteligenty wymyślił taki a nie inny czar dla Elementalisty. Kto daje kosztem 200 many obrażenia rzędu 700 rycerzowi na 16 sqm? A sam Duchowny Woj leczy sie po 700 kosztem 70 many, jest twardy i ma najwięcej hp.

Moim zdaniem wystarczy dodać bełty na lvl 100-120, według mnie bełty na 75 a potem na 150 to zbyt duży rozrzut, chyba że ta gra jest robiona pod h-lvli.

Ogolnie dodać bronie/amo dla zwiada. Jak problem jest z % dmg. Co na moje i tak Drakonno by ogarnał to dodać coś w stylu +5 do dysta itp takie bonus. Rycerz ma broń co 5-10lvli do 140 poziomu.


Tak czy siak nie ma co narzekać tylko trzeba proponować, jak to zmienić.

W takim razie skoro i tak Nekro czerpie siłę z ataku bełtów. Wprowadzić jakiś przedmiot co daje atak i Nekro ma go w slocie tam gdzie bełty. (najlepiej klika takich przedmiotów / ograniczonych poziomowo)

jakub00s
01-08-13, 09:38
A nie prościej było by , zmienic ilość obrażeń z pugi co lvl . Teraz wynosi on 3 (albo kiedyś tak było )

Ezreal
01-08-13, 11:35
Najprościej byłoby obniżyć dmg czarów rycerza!! Jak to jest ze on ma tak silne czary?

6543134
01-08-13, 17:58
Woj duch/ele robi ten exp dlatego bo ktoś inteligenty wymyślił taki a nie inny czar dla Elementalisty. Kto daje kosztem 200 many obrażenia rzędu 700 rycerzowi na 16 sqm? A sam Duchowny Woj leczy sie po 700 kosztem 70 many, jest twardy i ma najwięcej hp.
Ja na 130 lvlu bije z żywiołowego rago po 700-800 z halką +6(65atk) i ten czar kosztuje 230 many. Z odes rago bije około 600, a zabiera 120 many, więc dmg aż tak bardzo się nie różni, a pobór many jest wyraźnie większy.

Druga sprawa to jego zasięg który wynosi o 4 kratki więcej od odes rago czyli 13, co jest zupełnie nie potrzebne bo i tak bijemy w zwarciu.

Kumpel na 160 lvlu bił tyle samo co ja na 110, więc sila rago praktycznie nie rośnie z lvlem jak w przypadku innych czarów, tylko bardziej zależy od broni.

Co do leczenia to wrek tawis leczę się max 500, za 700 leczy się 200+ rycek tak samo jak zwiadek.

Mastach
01-08-13, 19:59
Ogolnie dodać bronie/amo dla zwiada. Jak problem jest z % dmg. Co na moje i tak Drakonno by ogarnał to dodać coś w stylu +5 do dysta itp takie bonus. Rycerz ma broń co 5-10lvli do 140 poziomu.


Tak czy siak nie ma co narzekać tylko trzeba proponować, jak to zmienić.

W takim razie skoro i tak Nekro czerpie siłę z ataku bełtów. Wprowadzić jakiś przedmiot co daje atak i Nekro ma go w slocie tam gdzie bełty. (najlepiej klika takich przedmiotów / ograniczonych poziomowo)


Nie żeby coś.. ale pallek i tak jest przykokszony z rozpruwającymi bełtami... a co by było gdyby jeszcze jakies nowe, lepsze doszły.

Wymiatacz788
01-08-13, 20:11
Nie uważam aby rycerz ele miał jakiś super wielki dmg, tak samo duch wykokszone leczenie.

Kleikk
01-08-13, 20:21
Nie żeby coś.. ale pallek i tak jest przykokszony z rozpruwającymi bełtami... a co by było gdyby jeszcze jakies nowe, lepsze doszły.

Moze nie o mocniejsze, ale o mniejszy rozrzut. Teraz mamy bełty na 45-75-150 poziom. A miło by było gdyby były np. na 45-60-75-100-125-150 poziom.

CySiO
02-08-13, 07:59
@Kleiq
Moim zdaniem by wystarczyło dodać bełty na 100-110lvl. To już by jakoś zbalansowało zwiadków pomiędzy 75, a 150 lvl, bo w chwili obecnej jest to wielka różnica.

Total
02-08-13, 09:56
Znowu temat o puginałach...
Nie podoba się ich cena? porównaj to do sd dla magów...
Nikt nigdy nie powiedział ze puginały mają być opłacalne.
A co do nowych bełtów to fakt, takie na 110-120 lvl można dodać.

Lonewolf
02-08-13, 10:15
A kto powiedział że mają być bezużyteczne? czytałes chociaż temat?

9106796
02-08-13, 10:58
Może żeby pugi biły inaczej dac nowe belty aby dla nekro z mniejszym dmg od tych obecnych przez co zależność pugow od beltow już się zmieni. Co na to admini?

cewix
02-08-13, 12:14
Może żeby pugi biły inaczej dac nowe belty aby dla nekro z mniejszym dmg od tych obecnych przez co zależność pugow od beltow już się zmieni. Co na to admini?

przeczytałem ten post z 10 razy i dalej nie jestem pewien o co chodzi, użyłbyś czasem przecinka i ułożył to zdanie jakoś porządnie, zrozumiale ^^

Total
02-08-13, 14:30
A kto powiedział że mają być bezużyteczne? czytałes chociaż temat?

Jak bezużyteczne, znam osoby które z nich korzystają regularnie i to nie tylko do pvp.

Kleikk
02-08-13, 15:45
Jak bezużyteczne, znam osoby które z nich korzystają regularnie i to nie tylko do pvp.

Na sile to i repito mozna na expie używać.

my life
02-08-13, 17:23
Chyba warto przecierpieć do tego 150 lvla i bić po 1k+ ? xd
Duchowny ma tylko leczenie, którego używa do ratowania się i to pewnie tylko na low lvlu ;] Nekromanta natomiast ma coś na h lvl.

CySiO
02-08-13, 18:10
@Sknera
Ty chyba nie wiesz po ile się bije z rozrywających bełtów.

Zenon von Wons
05-08-13, 22:56
Znowu temat o puginałach...
Nie podoba się ich cena? porównaj to do sd dla magów...



???

Cena pugi i sd jest prawie identyczna tylko, że...
Puginał:

Każdy użycie 100 many(nosisz więcej potków)
Każde użycie wymaga niewidki( nosisz więcej potków)
Każde 100 waży 200 capa (nosisz mniej bełtów)

więcej potków - mniej bełtów - czyli zamiast 1,2h expimy zwiadem z pugi po 40 minut. Ale pugi nie są do expa. Jedyne co to chyba na pvp bo do bossów to sie nadają jak świni siodło, chyba, że bijesz z nich Rodana solo bo w sumiewszystko lepsze cie ubije solo, a z wojem przecież stoisz to moższ kpiro...

Sd?
Uzycie nic nie kosztuje a 100 waży 1,2capa. Słabe porównanie...

Lonewolf
05-08-13, 23:28
Powiem wprost, jeśli dla was balans znaczy tyle że duchem expi się fajnie do 150, a nekro od 150 to chyba wam się coś tam pomyliło, może zróbcie od razu profki takie które bedą się opłacać od 300 lvl'a. Niedługo takie lvl'e już będą biegać przecież.