PDA

Zobacz pełną wersję : [non-pvp] Woj, kilka pytań odnośnie wszystkiego


GlorVit
09-07-13, 10:40
Cześć.
Jestem zielonym lajkonikiem więc mam kilka pytań.
Mam wojownika, 19 lvl, 1h, skile broń/tarcza 68/74.
1. Gdzie ekspić? Jak na razie skiluje - z racji słabego łącza nic innego nie wychodzi. Gdy już mam dostęp do prawdziewgo neta i trochę czasu to chodzę tylko na krasnoludki. Ale są diabelnie daleko. Może powinienem zmienić ekspowisko?
2. Czy warto iść na ankardię?
3. Mam problemy z jedzeniem. Na skilowanie zabieram żarła ile capa mam, nawet nie na trenowanie mlvl ale 2 razy już padłem od czerwia gdy byłem afk, więc staram się być cały czas najedzony. Sumiennie odkładam grzyby, z racji najlepszego stosunku czasu działania do wagi. Pytanie: czy później chodzi się z jedzeniem czy już tylko miksturki się stosuje. Pytam, bo nie wiem czy oszczędzać zapasy grzybów. Zamierzałem mieć je na ekspowanie ale może warto zużyć je podczas skilowania?
4. Gdy już dobije do 20 lvl to jaką subprofesje wybrać? Czytałem wszystkie poradniki, ale może coś się zmieniło? Nadal duchowny jest najlepszy dla rycerza?
5. Czy warto mieć domek? Jak na razie widzę 2 bonusy: zwiększenie ekspa no i dodatkowe miejsce jeśli w depo się nie mieści. A co, jesli pójdę na arkadię? Po co w takim razie domek?

Dzięki z góry za pomoc.

sidexxx
09-07-13, 11:13
1. Krasnoludy chyba najlepsze wyjście narazie, nie zapomnij zrobić taska jeśli masz dostep do stacji. Możesz wybrać się na elfy albo bandytów na ankardi jak wbijesz ten 20 lvl z płytowym setem i nową bronią, raindar chyba też będzie spoko, noi cyklopy z kolegą zwiadem/magiem.
2. Tak warto, wiele ciekawych miejsc i questów i co najważniejsze blisko dp :)
3.Skiluj z tym, na expie raczej nie będzie ci potrzebne bo food dropi z większości potworków a jajeczka/podgrzbki są i tak tanie. I tak masz łądnie skille
4.Taa chyba duch nadal anjlepszy na 1 sub, na drugą polecam elementaliste, chyba że zarobek więcej dla ciebie znaczy niż szybszy exp, to alchemika.