PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Wojownik


siwyus
01-05-11, 11:58
Widzę, że mój pomysł się nie spodobał. Można usunąć temat.

Wicked
01-05-11, 12:10
Jedna kwestia -chcesz robić dmg, zrób z bronią dwuręczną postać i masz problem rozwiązany. Tyle. Wojownik nie ma być jako leczący się czołgo zabijacz. Ty chyba chcesz wszystko w jednym. Czar, który uleczy Ci całe hp, czar za 10 many, który zada 1000 dmg i jeszcze żeby tankował. ;/

Tao Fao
01-05-11, 12:12
Jakie masz skile, bo nie doczytalem sie

siwyus
01-05-11, 12:23
@Rekhyd

Nie chodzi mi o to co napisałeś. Ale czar "hape tawis" jest wgl nie potrzebny a skoro duchowni się w tym specjalizują to piwinien być jakiś lepszy. I nie chodzi mi zaraz o dmg 10k... Ale to jest jedyny czar ofensywny, który posiada wojownik( nie liczać "hoxe alp")...A jakbym miał się leczyć całe hp to bym musiał z 500+ a tyle to nawet dobry mag nie potrafi....

Tao Fao
01-05-11, 12:26
Ponawiam pytanie jakie skile masz?

Wiesz ze knight - wojownik bez skili jest niczym?

Pewnie masz skile max 20 i sie dziwisz czemu tak slabo bijesz.

siwyus
01-05-11, 12:27
@up

54/50... I wiem że wojownik bez skilli to nic ale jakbyś nie zauważył panuje tu całkiem inny system skillowania...

Wicked
01-05-11, 12:28
Nie wiem czy widziałeś co Thudaron potrafi. 2h i jego hity leciutko przekraczają granice osiągalności nawet łucznika z kuszy. ;)
I te z odes rago i te z ręki.
Jeśli chcesz biegać z tarczą, to pogódź się, że niestety, ale nie dorównasz klasom ofensywnym.

Jedyne co się zgodzę to leczenie dla woja, że tutaj w wypadku duchownego powinny być ciut większe przeliczniki. Ale tylko dla duchownego.

Seeyo
01-05-11, 12:54
Prosze Cie... Ty to napisales na powaznie, czy sobie zartujesz??
Wojownik nigdy nie dorówna magowi w zadawanych obrażeniach i w leczeniu. Mag zadaje b. duży dmg lecz kosztem tego ma bardzo mało hp, jeden błąd i pada, za to wojownik ma dużo hp, lecz bedzie zadawał DUŻO mniejszy dmg od maga i to jest normalne.

Prosze adminów tylko o to, zeby nie zrobili kiedys takiego bledu i nie próbowali zbalansowac profesji pod kątem pvp. Kazda profesja jest inna i ma plusy i minusy, nigdy nie bedzie tak że wszystkie profesje beda równe wobec siebie, ze kazdy pokona każdego.

Każdy by chciał, zeby profesja którą gra była nie do zniszczenia, lecz tak nigdy nie bedzie, Altaron powstał po to, aby łączyc graczy i nauczyc się grac w zespole. Masz wojownika, słabego w magi, wiec szukasz do drużyny maga lub łucznika i juz mozecie sie pięknie zgrać i uczynic polowanie ciekawszym i wydajniejszym, tak samo z pvp. Więc nie oczekujcie za duzo od klas którymi gracie, nie można miec wszystkiego, jeśli nie pasuje Ci wojownik, zawsze możesz zagrac magiem i bedziesz wtedy sie duzo leczył i robił duzy dmg, nie oczekuj, ze administracja doda to do wojownika, bo wtedy by był nie do zniszczenia.
Tak dla jasności: Tak, ja też gram wojownikiem i nie narzekam

Pozdrawiam.

siwyus
01-05-11, 13:21
Ja nie chce walić jak mag. Wiem, że mag ma większe dmg kosztem hp. Chodzi mi tu o zmniejszenie może trochę kosztu many. A czar leczący bedac duchownym powinien woj miec. Bo wkoncu po to chyba jest ten duchowny.