irwin546
03-10-09, 18:38
Dać dowolną liczbę zabić - usunąć kary za nadmierne PKowanie.
Zniszczyć PZeki. Spalić depoty. Oczyścić ekwipunki po śmierci.
Dość litości - po śmierci stracisz wszystko ( chyba, że przezornie poupychasz trochę sprzętu tu i tam w mniej dostępnych regionach świata ).
Brzmi radykalnie, prawda? Pomysł zaczerpnięty z fonline - tam śmierć to coś, co potrafi zdołować. Strata całego ekwipunku, w świecie pustkowi, gdzie zdobycie pierwszego pistoletu to wyczyn dość trudny, potrafi zdołować.
Mój pomysł, ma parę jaśniejszych stron - przede wszystkim, brak kary w postaci zabranego doświadczenia\skilli za śmierć. Owszem, znajdzie się wiele zabójców, zabijających dla zabawy - ale wszystko ma swoje przeciwieństwo, więc logicznym będzie, że pojawią się pomagający innym. Dodanie NPCetów, którzy atakowaliby agresorów ( i tylko nich ) w obszarze swojego wzroku.
No i dreszcz, gdy spotykamy na drodze drugiego gracza ;).
Zniszczyć PZeki. Spalić depoty. Oczyścić ekwipunki po śmierci.
Dość litości - po śmierci stracisz wszystko ( chyba, że przezornie poupychasz trochę sprzętu tu i tam w mniej dostępnych regionach świata ).
Brzmi radykalnie, prawda? Pomysł zaczerpnięty z fonline - tam śmierć to coś, co potrafi zdołować. Strata całego ekwipunku, w świecie pustkowi, gdzie zdobycie pierwszego pistoletu to wyczyn dość trudny, potrafi zdołować.
Mój pomysł, ma parę jaśniejszych stron - przede wszystkim, brak kary w postaci zabranego doświadczenia\skilli za śmierć. Owszem, znajdzie się wiele zabójców, zabijających dla zabawy - ale wszystko ma swoje przeciwieństwo, więc logicznym będzie, że pojawią się pomagający innym. Dodanie NPCetów, którzy atakowaliby agresorów ( i tylko nich ) w obszarze swojego wzroku.
No i dreszcz, gdy spotykamy na drodze drugiego gracza ;).