PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Brak depotu;dowolny PK;strata wszystkiego po śmierci


irwin546
03-10-09, 18:38
Dać dowolną liczbę zabić - usunąć kary za nadmierne PKowanie.
Zniszczyć PZeki. Spalić depoty. Oczyścić ekwipunki po śmierci.

Dość litości - po śmierci stracisz wszystko ( chyba, że przezornie poupychasz trochę sprzętu tu i tam w mniej dostępnych regionach świata ).

Brzmi radykalnie, prawda? Pomysł zaczerpnięty z fonline - tam śmierć to coś, co potrafi zdołować. Strata całego ekwipunku, w świecie pustkowi, gdzie zdobycie pierwszego pistoletu to wyczyn dość trudny, potrafi zdołować.
Mój pomysł, ma parę jaśniejszych stron - przede wszystkim, brak kary w postaci zabranego doświadczenia\skilli za śmierć. Owszem, znajdzie się wiele zabójców, zabijających dla zabawy - ale wszystko ma swoje przeciwieństwo, więc logicznym będzie, że pojawią się pomagający innym. Dodanie NPCetów, którzy atakowaliby agresorów ( i tylko nich ) w obszarze swojego wzroku.
No i dreszcz, gdy spotykamy na drodze drugiego gracza ;).

Obles
03-10-09, 19:13
Zły pomysł... W tibi muszą być PZ, oraz systemy kar - lub ich podobieństwa... To konieczne elementy gry... W innych grach może twój pomysł by się przyjął i sprawdził, ale tutaj spowodował by tylko zamieszanie, i zniechęconych graczy po śmierci.

Matiseq
03-10-09, 19:45
Zgadzam się z Oblesem - co to za gra bez stref ochronnych czy kar? Przecież to od razu by zniechęciło graczy i Altaron od razu spadł by na o wiele niższy poziom.

rafibb2
03-10-09, 22:43
High lvle pkowali by wszystkich i wszędzie bo nie było by za to kary.Zniechęciło by to do gry wielu graczy.

Depo jest jednym z tych miejsc gdzie czuję ducha tibi :rolleyes: .Bez niego gra by wiele straciła :s

Tracenie wszystkiego tez nie jest dobrym pomysłem.jak byś się czuł gdybyś przez laga stracił g seta itd. :B

irwin546
04-10-09, 14:08
Nie zauważyliście jednej rzeczy - to nie jest tibia.
Depot, wciąż mógłby istnieć - ale nie jako schowek, a jako miejsce handlu. Skrytki, jako-takie, mogłyby być możliwe do wykupienia - za drobną sumę, dostawalibyśmy jakiś ustronny kącik.

@Up
Życie jest brutalne - czasem trzeba zaryzykować parę pikseli :).

Ryzy
04-10-09, 14:19
a jak jakiś 12 letni h lvl padnie wkurzy się i zabije w złości 50 graczy.. którzy się wkurzą i zabiją 50*50 graczy bo uznają że i tak nie ma sensu grać na takim otsie...

Z takim systemem na tym otsie będzie grała tylko mała grupka zaprzyjaźnionych graczy, a samotny wojownik który przypadkiem trafił na otsa nie będzie miał racji bytu.. ;p



Kary muszą być.

Brak pz'ta i inne utrudnienia zachęciły by do gry paru doświadczonych graczy którzy poradzili by sobie z niewygodami kosztem 20 tysięcy innych mniej zaradnych graczy którzy zniechęcili by się po paru dniach, a przecież altaron team nie pracował nad tym otsem 3 lata by grało na nim 20 osób

Można by wprowadzić tak jak na rl tibii servery enfo normal itp. wtedy każdy gracz mógłby sobie z góry ustalić poziom trudności