Zobacz pełną wersję : [odrzucone] PN, a broń dwuręczna.
Czemu rozwijanie umiejętności walki broniami dwuręcznymi kosztuje tylko 2?
Kierując się w rozwijanie jednoręcznej musimy płacić aż 3, dodając do tego kolejne 3 na tarczę. Nie powinno to zostać jakoś zmienione?
Arasimski01
30-04-11, 17:17
Wg. mnie powinna być równowaga, czyli np. 4 pkt do dwuręcznej a do jednoręcznej i tarczy po 2 pkt
Wg. mnie powinna być równowaga, czyli np. 4 pkt do dwuręcznej a do jednoręcznej i tarczy po 2 pkt
Tak by było idealnie.
Widać, że bardzo chcieli zachęcić graczy do dwuręcznych przez co zapomnieli o jakimkolwiek balansie.
Jeszcze bardziej zwiększyliście koszt jednoręcznej i tarczy? No co jest z wami ludzie..
dobrze jest że do dwuręcznej mniej ponieważ bez tarczy będzie wiecej dostawał to też musi więcej bić
O ludzie, teraz się przeraziłem.
4 pn - 1 skill 1h
3 pn - 1 skill tarczy
2pn - 1 skill 2h
mam 14 pn, moge albo wbic 2 skille 1h i do tego 2 skille tarczy lub 7 skilli 2h...
Koszt PN potrzebnych na dany poziom skilli zwiększa się wraz z ich wzrostem. Czyli jeśli masz 20 broni jednoręcznej następny poziom kosztuje 2PN a jeśli masz 40 będzie to już 4 PN etc. Była mowa o tym ze 100 razy.
Nawet nie wiedziałem, że mi wzrosło, gdyż dopiero co widziałem 3, ale jeżeli zadbać jeszcze o tarczę to trochę to kosztuje tych pn.
Wg. mnie powinna być równowaga, czyli np. 4 pkt do dwuręcznej a do jednoręcznej i tarczy po 2 pkt
To wtedy ten z tarczą będzie miał 2pkt dodane a ten z 2-ręką 4 to też nie uczciwe.
@Temat
dla mnie dobrze bo przecież z tego co wiem to broń dwuręczną skilluje się szybciej niż jednoręczną.
Czyli tak jakby umiejętność magi kosztowała tyle co broń jedno ręczna u knighta
Ludzie koszt za PN WZRASTA WRAZ Z ZE SKILLEM/LEVELEM!! Wam sie wydaje że to administracja zmienia!
Mam pytanie dlaczego koszt 1 skillu broni jednoręcznej jest 6 PN (było 3 PN ale ostatnio podnieśli) jeżeli dwuręcznej jest tylko 2 PN. Moim zdaniem powinno się wrócić do 3 PN i obrona tarcza 2 Pn jak było wcześniej. Załóżmy, że wojownik, który trenuje broń dwuręczną i ma 30lvl rozda 55 skilli, a wojownik, który trenuje broń jednoręczną tylko 18 skilli i to tylko do broni jednoręcznej a gdzie punkty do obrony tarczą??
Nie wzrasta z lvl'em i skill'em, ponieważ gdy wszedłem jednego dnia do gry punkt 1 umiejętności dodanej do broni jednoręnczej kosztował 3 PN, a nazajutrz już 6 PN.
Nie wzrasta z lvl'em i skill'em, ponieważ gdy wszedłem jednego dnia do gry punkt 1 umiejętności dodanej do broni jednoręnczej kosztował 3 PN, a nazajutrz już 6 PN. A i moim zdaniem powinno się wrócić do 3 PN.
ponieważ bron 2 ręczną wiele dłużnej się skilluje porównując bron 1h skill 60 recznie wbijesz bez najmniejszych problemów a 2h musiał byś skillowac 3x dłużnej dla tego pn są tak zmienione
Nie wiem czy testował ktoś z was jak idzie skillowanie broni 2h.
na 49 skillu żeby dobić 50, 1% trenuje się około 20-30 minut. That's why!:B
Trening i pn są idealnie zbalansowane. Wszystko jest jak powinno być.
2 ręczna broń jest po to aby wyprowadzać z niej ogromne ciosy ale przy tym samemu porządnie obrywać. Jak ktoś mówił, że 4 PN na 1 poziom umiejętności 2h i 2 PN na 1h broń. Co by to było Na wyższych poziomach ktoś kto chodzi z tarczą miał by wiele lepsze hity ode mnie pomimo, że ma tarcze? Bez sensu, nikt nie każe Ci dawać po równo w obronę możesz mieć np, 85 jedno ręczna i 65 obrona albo 65 atak i 85 obrona.
Do tego od wyższego poziomu umiejętności (chyba coś kolo 60) nie da się podwyższyć skilla manualnie, czyli trenując i zdobywając pkt doświadczenia. Sprawia to, że używanie PNów jest jedyną możliwością podwyższania skilla. Na wyższym poziomie kiedy na lvl trzeba zabić ogromną liczbę potworów jest to znacząca różnica. :(
+ dodać fakt, że jednoręczny może sobie dobić skilla, durzucić następny za PN i ma 10% do następnego.
I polecam panom chociaż trochę poskillować dwuręczną bronią :> niecałe 30 skilla jednoręczną wbiłem w kilka sekund na tej kobrze (pogromca wojowników czy jakoś tak) gdy przechodziło się do Neolith... Dwuręczną do tego poziomu skilluje się kilka dłuuugich godzin (np z 30 do 35 ciągłego skillowania zajęło mi od godziny 15 do 1 w nocy... a z 43 do 44 podobnie niedużo krócej) Gdy padłem mają prawie 61 skilla spadło mi do 20% do 60... Wbiłem cały lvl a nie ruszył się nawet % :P Dodam, że teraz liczba PN na jeden skill jest większa... Teraz możecie zobaczyć czy na pewno mamy tak fajnie :P
Działa, tylko przy 2h 10%=5 godzin, a 1h-10%=30minut ^^