PDA

Zobacz pełną wersję : Wiosenna aktualizacja 2013


Obles
25-05-13, 04:29
Przede wszystkim zapraszamy do pobrania nowej wersji klienta gry:
[ LINK DO KLIENTA ] (http://altaron.pl/Index-downloadClient/)

Witajcie! Dziś w życie na obu serwerach po ich zapisie (godzina 5 rano NON-PVP i 7 rano PVP) wchodzi wiosenna aktualizacja. Kilka słów o niej.
Oprócz dodania wielu nowych terenów, potworów oraz bossów, ciężko pracowaliśmy również nad poprawą balansu między profesjami. W tym celu otwarty został serwer testowy, na którym wielu z Was, drodzy gracze, spędzało długie godziny nad testami i dyskusjami dotyczącymi właśnie sprawy balansu. O tych, którzy najbardziej się zasłużyli napiszę na końcu. Tyle słowem wstępu.

Jednak co tak naprawdę zostało wprowadzone i zmienione? Och, wiele:

Powiększenie Bekalelu

Ciągły napływ ochotników z Archipelagu Licor sprawił, że w Neolicie stało się tłoczno. Jak wiadomo pan ziemi, na których znajduje się Bekalelu oraz wszystko co w pobliżu, tajemniczo zaginął. Jednak pod ciągłymi prośbami klucznika Ignacego, Namiestnik postanowił sfinansować rozwój tej wioski, by nowo przybyli młodzieńcy mieli gdzie się podziać. I tak oto powstał depozyt oraz kilka niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania miasteczka sklepów.

http://www.altaron.pl/Cache//images/gallery/f46819feb9.jpg

Całkowicie nowe tereny

Miejsc, które ostatnimi czasy zostały odkryte, nie sposób policzyć. Tak naprawdę w całym Królestwie Altaronu poszukiwacze będą mogli napotkać na swojej drodze nowe tereny. Czasem jednak, by odkryć nieznane, trzeba będzie dobrze się naszukać!

http://www.altaron.pl/Cache//images/gallery/37dea06b2d.jpg

Poprawa wielu istniejących miejsc

Różne nacje i rasy rosną w siłę. By móc się rozwijać potrzebują nowych terenów i miejsc do życia. I tak oto, między innymi Konkwistadorzy, Żywiołaki Wody, Orkowie, Nekromanci, Bandyci i wiele wiele innych przeróżnych grup poszerzyły swoje miejsca bytu.

http://www.altaron.pl/Cache//images/gallery/e75706596d.jpg

Dodanie ponad 40 bossów

Czasem w świecie gry, pojawiać się będą przedstawiciele ras, którzy będą znacznie silniejsi od swych pobratymców. Oprócz większej siły, cechować się będą również znaczną ilością życia oraz ponadprzeciętnymi łupami, które będą pozostawiać. Zwołaj drużynę i wyrusz stawić czoła nieznanemu! Gracz o każdym poziomie, jeśli będzie cierpliwy i uważny, znajdzie coś dla siebie!

http://www.altaron.pl/Cache//images/gallery/fbb8f8ff8c.jpg

Niespotykane dotąd kreatury

Wiele nowych stworów pojawiło się ni stąd, ni zowąd. Gdy jednak poszperamy wśród zakurzonych regałów i trafimy na właściwą księgę, dowiedzieć się możemy wiele o historii danej rasy czy też miejsca, w którym występuje.

http://www.altaron.pl/Cache//images/gallery/55893ce99a.jpg

Nowe bronie i zestawy

Gdy razem z naszą kompanią uda nam się pokonać niespotykane dotąd stwory w ich truchłach znaleźć będziemy mogli dawno zapomniane przez ludzi elementy rynsztunku czy też mistyczne bronie, o których słyszeliśmy jedynie legendy...

http://www.altaron.pl/Cache//images/gallery/5ed5799adb.jpg

Zmiany w profesjach

Na pewno największą modyfikacją jest zmienienie ilości punktów życia oraz many, które będziecie otrzymywać przy zdobyciu poziomu.

MAG/CZARODZIEJ/ELIT. CZARODZIEJ

Życie co poziom: 5/5/10
Mana co poziom: 15/25/25
Udźwig co poziom: 10/15/15

WOJOWNIK/RYCERZ/ELIT. RYCERZ

Życie co poziom: 15/20/20
Mana co poziom: 5/5/10
Udźwig co poziom: 25/30/35

ŁUCZNIK/ZWIADOWCA/ELIT. ZWIADOWCA

Życie co poziom: 10/10/15
Mana co poziom: 10/15/15
Udźwig co poziom: 20/30/35


Spowoduje to, że gra stanie się trudniejsza oraz będzie wymagała częstszych polowań w zespole. Bądźcie więc ostrożni idąc zdobywać doświadczenie, gdyż okazać się może, iż potwór, z którym nie mieliście dotychczas problemu stanie się nie lada wyzwaniem!

Od teraz siła czarów zależy w większej mierze od poziomu postaci. Niemalże wszystkie zostały lekko zmodyfikowane i dostosowane do zmian w ilości życia i many.

Ponadto dodaliśmy kilka czarów, by rozgrywka stała się jeszcze bardziej różnorodna i zrównoważona. Dla maga Ziemny Oddech i Porażające Wyładowanie, które mogą przypominać pewne znane już odmiany, a także Święty Zapał (duchowny), Oddech Śmierci (nekromanta - nie mylić ze starym czarem o tej nazwie, który teraz jest Kręgiem Śmierci!) i Dzikie Pnącza (elementalista). Dla wojownika nowa umiejętność Podwójnego Ciosu, oraz zupełna zmiana w działaniu Berserkera nekromanty i Skupienia Ducha duchownego.

Z run pocisków teraz mogą korzystać tylko magowie.

Zmieniliśmy również magię leczącą. I tak oto rycerz duchowny zamiast Hape Tawis wypowiadać będzie teraz Wrek Tawis, zwiadowcy natomiast Owla Tawis.

Dodaliśmy również nowy rodzaj bełtów - rozrywający bełt - dla tych zwiadowców, którzy osiągnęli 150 poziom.

Wspomnieć trzeba również o tym, że od teraz silnych bomb używać mogą jedynie alchemicy z drugą promocją. Otrzymali również nową miksturę pomagającą w walce - miksturę spowalniającej mgły, która na niewielkim obszarze poważnie przeszkodzi w poruszaniu się.

Oczywiście zmian było znacznie więcej, ale o wszystkich informowaliśmy Was na bieżąco w dziale serwera testowego (https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=5710).

Inne
Postanowiliśmy zmienić lekko system, otrzymywania kar za nadmierne zabójstwa. I tak oto ilość zabójstw potrzebna do czerwonej czaszki została zwiększona do: 3/7/12 (dzień/tydzień/miesiąc), a do czternastodniowej blokady konta: 5/10/17.

Jak w każdej aktualizacji i w tej zmieniło się wiele grafik, za które serdecznie dziękujemy naszym utalentowanym grafikom!

Zostało dodanych kilka różnych drobnostek, które mogą Was zaskoczyć, podczas codziennych wędrówek w krainie. Uważajcie więc na śliskie kłody drewna czy spadające na głowę kamienie. Przygoda czeka na każdym kroku!

Na zapomnianej przez wielu wyspie Archipelagu Licor, pewien śmiały przedsiębiorca postanowił założyć... hotel! Czy jego interes się opłaci? Któż to wie?

Podczas wędrówek uważajcie, by nie obudzić przypadkiem śpiących osób. Z niewyspanym trudno się dogadać i okazać się może, że jednym wyjściem z sytuacji okaże się walka!

Stworzyliśmy również system najazdów, o który tak często nas prosiliście. Póki co nic spektakularnego, ale będziemy rozwijać ten pomysł.

Zrobiona została nowa skórka klienta, którą udostępniliśmy również w tej aktualizacji.

I wiele, wiele więcej...

http://www.altaron.pl/Cache//images/gallery/bd174439e2.jpg


W tym momencie chcielibyśmy podziękować wszystkim graczom za pomoc, w szczególności: Aelirenn Spart, Artezon, Catthon, Da Mian, El Kael, Empirator, Fardon Prokid, Kav'Res, Numerobis, Pro Scout, Tisaya, Yacoob, oraz Zurvy. Poza tym, że spędzili oni długie godziny na testowaniu wielu aspektów gry, to z chęcią dzielili się z nami swoimi uwagami oraz propozycjami przyczyniając się w wielkim stopniu do poprawy wprowadzanych zmian. Zostali - lub później dzisiaj zostaną - wynagrodzeni statusem szlacheckim.
Kto wie, może niektórzy z nich doczekają się awansów do grona wybrańców?

Ponadto, w ramach uznania za długie wyczekiwanie na te nowości, postanowiliśmy przyznać każdemu graczowi dodatkowo po tygodniu Statusu Szlacheckiego zaczynającego się od dzisiaj! Oby pomógł Wam w jeszcze przyjemniejszym poznawaniu zmian w grze!

Przypominamy też, że od tej chwili na naszej wiki (http://wiki.altaron.pl/) potrzeba wielu zmian. Ponadto wiele poradników również uległo przedawnieniu i zaistniała potrzeba napisania nowych. Pamiętajcie, że widzimy i wynagradzamy Waszą prace!

Jak to bywa, gdy wprowadza się wiele zmian na raz, pewnie zdarzy się, że powstaną gdzieś błędy i niedopatrzenia. Piszcie więc o wszystkim co Was niepokoi na forum. Postaramy się jak najszybciej zareagować. Pamiętajcie, że jesteśmy tylko ludźmi. Nie muszę chyba przypominać, że za wykorzystywanie błędów gry grozi kara dochodząca nawet do usunięcia konta!


No dobrze, wystarczy już tego newsa. Nie trzymamy Was więcej na forum. Pobierzcie więc nowego klienta gry i ruszajcie odkrywać nieznane!

Administracja Altaron.pl

adrianos20
25-05-13, 04:33
No to jazda Panie i Panowie :)

r2han
25-05-13, 05:50
Dzięki za pacca ;] ogólnie z tego co widziałem na teście to mi się podoba.

Walles
25-05-13, 06:48
Fajne nazwy nowych mobów ;D

Krejzol
25-05-13, 07:06
"śliskie kłody drewna i spadające kamienie" ? Ciekawe :D

rycerz5
25-05-13, 07:49
Najlepszy update w historii, dziekujemy dla wszystkich :P teraz tylko reklama i jazda

Wicked
25-05-13, 08:03
Szkoda, że tylko część pomagających została wybrana do wyróżnienia, ale dobre i to. ;)

Kavres
25-05-13, 08:17
Git to jedziemy z expem :)

adamo199412
25-05-13, 08:43
Upek super ale z tą nową skórką to mnie rozwaliliście totalnie. Już myślałem że mi karta graficzna zaczęła siadać 8)

Walles
25-05-13, 08:48
Ja gram na OPEN GL full FPS i wszystko jest przejrzyste i ładne.

Kagrenak
25-05-13, 09:05
Świetna robota :] Reklamować aby wiare sprowadzić !!! BTW zwiekszyliscie dmg dla 2h ?

Rian
25-05-13, 09:21
I stał się update...
Lecę grać :)

Catthon
25-05-13, 10:02
Piękne dzięki, dobrze bawiłem się podczas testowania, poza tym jeśli się chce, by coś zostało zrobione dobrze, to trzeba w tym pomóc ;)

Jedna sprawa: albo mój laptop jest upośledzony, albo nowa skórka wygląda strasznie.
Przez te cienie i kolorki zrobiła się mniej czytelna. Wolałem wersję 'smooth'. Jest szansa, by ustawić możliwość wyłączenia nowej skórki menu po prawej stronie?

http://i38.photobucket.com/albums/e129/Mathoffmanns/nowaskoacuterka_zps03dffe27.jpg (http://s38.photobucket.com/user/Mathoffmanns/media/nowaskoacuterka_zps03dffe27.jpg.html)

grek
25-05-13, 10:02
Dobra robota . Najlepszy upek od czasu mojej przygody z altaronem .
Dziękuje za wyróżnienie i nagrode :>


Pozdrawiam .

devon99
25-05-13, 10:08
Mam pytanie. Czy samouczek na początku wyspy został wyłaczony celowo? Jeżeli tak to skad w takim razie wziąć podstawowe EQ? Trochę trudno zacząć grę bez niczego.. Naprawcie to jak najszybciej bo nie da się rozpocząć gry. Pozdrawiam.

Agri
25-05-13, 10:09
Niestety skórka tak własnie teraz wygląda. Jest masakryczna, słabo przejrzysta, nic na niej nie widać i wygląda jakby była zrobiona z pikseli wielkości 1x1mm :c

Majkul
25-05-13, 10:11
Catthon i Agri, weźcie starego klienta i zmieńcie plik altaron.pic będzie stara skórka

Up6nP
25-05-13, 10:19
Aktualizacja bardzo przypadła mi do gustu.

PS Mi tez się nie podoba wygląd nowego klienta, mógłby ktoś mi wysłać altaron.pic starego klienta?

sidexxx
25-05-13, 10:36
Catthon i Agri, weźcie starego klienta i zmieńcie plik altaron.pic będzie stara skórka

nic innego się nie zmieni? żebym potem zamiast smoków nie miał świnek :D

mi też się nowa skórka nie podoba, myślełem że będzie hmm troszkę bardziej rpegowa cos w takim (http://img516.imageshack.us/img516/4347/uo0001wv1.jpg) stylu albo takim (http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&docid=Lx987AAoaiE4-M&tbnid=ImgIb7YiJWe4QM:&ved=0CAIQjBw&url=http%3A%2F%2Fi30.tinypic.com%2Ferbbeh.jpg&ei=14SgUde9OYaWO5DggIAK&psig=AFQjCNFZPRRzmJXx2T4rY_yDb35u0c7rvg&ust=1369560653492688)

grek
25-05-13, 10:38
Catthon i Agri, weźcie starego klienta i zmieńcie plik altaron.pic będzie stara skórka

Zrobiles to ? Czy nie masz już starego klijenta ??

Majkul
25-05-13, 10:52
Altaron.pic to właśnie grafiki skórki klienta, altaron.spr to grafiki potworów obiektów itd. Jeżeli nie macie starego pliku to może ściągnijcie klienta z test serwera o ile jeszcze jest, tam były stare.

leon
25-05-13, 16:53
w końcu up :)

mickaz
25-05-13, 19:36
Super... UPek, mysle, ze wroce do gry! :) chociaz 'odszedlem' tydzien temu :D

Zenon von Wons
28-05-13, 13:12
Po paru dniach gry po upie stwierdzam, że to najlepszy up dotychczas i wreszcie jest co robić ^^