PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Umiejętność tworzenia run i ich stopnie


MrMavado
16-05-13, 19:56
Robiąc często runy traci się sporo czasu co jest dosyć frustrujące. Proponuję aby postacie robiące więcej run niż inne miały za to nagrodę jaką jest umiejętność wytwarzania run. Umiejętność byłaby rozwijana poprzez spalanie many w czasie tworzenia run.

Runy leczące, ofensywne i zaklinające miałyby 5 poziomów zaawansowania:
0 brak dodatkowych efektów
I +5% do obrażeń/przywracanego zdrowia/ilości ładunków
II +10% do obrażeń/przywracanego zdrowia/ilości ładunków
III +15% do obrażeń/przywracanego zdrowia/ilości ładunków
IV +20% do obrażeń/przywracanego zdrowia/ilości ładunków
V +25% do obrażeń/przywracanego zdrowia/ilości ładunków



Zyski za określony poziom są następujące:
1. -1% spalanej many przy tworzeniu runy co każdy poziom
2. +20% ilości run co 10 poziomów
3. +1 do poziomu zaawansowania run ofensywnych leczących i ładunków co 10 poziomów
4. +10% ładunków dla run zaklinających przedmioty co 10 poziomów
5. Runa ściany mocy na 20 poziomie staje się wzmocnioną runą ściany mocy co wydłuża jej trwałość o 10 sekund


Maksymalnym poziomem tej umiejętności byłby 50. Na tym poziomie gracz wytwarzałby 2x więcej ładunków za połowę many i jeżeli runa jest ofensywna bądź lecząca jej działanie jest 25% lepsze.
Trudność w zdobywaniu poziomu powinna być podobna jak w przypadku poziomu magii.

Rian
16-05-13, 20:05
Uważam że jest to niepotrzebne.

Veliothe
16-05-13, 21:46
A ja uważam, że pomysł ciekawy ;> Trochę urozmaicenia, wraz z czasem robienia run możnaby zarabiać nieco więcej sprzedając runy po wyższej cenie (za te lepsze) robiąc je mniejszym kosztem. Chociaż lepiej, by ten poziom max był BARDZO CIĘŻKI do wbicia..

Aby zredukować robienie czegoś takiego jak walenie SD na mase za manasy zaproponowałbym coś takiego jak NPC Runemaker w gildii magów. Za pomoc jemu w czymś tam on pomagałby nam w robieniu run. Tzn zlecałby nam zadanie zrobienia LOSOWO np 100 run pocisku energii i jakąś misję z tym związaną (powtarzalną). Za pomoc w jej wykonaniu dodawałby tym runom po 10% obrażeń ekstra lub dodatkowym ładunku plus do tego zwiększałby nasz poziom tworzenia run o powiedzmy 5-10% (w pasku skilla)
Proces ten wykonywac można poprzez wkładanie każdej z run do specjalnego magicznego urządzenia.

Ezreal
16-05-13, 22:02
Pomysł ciekawy ja bym dodał jeszcze prób poziomowy

neccoz
17-05-13, 07:32
Bardziej pasowałby pomysł z NPC w Gildii Magów, który zleca misję na np. zrobienie 200 ładunków losowej runy i po oddaniu tych run dostawałoby się 0.5% do skilla zwiększającego atak z run. Raczej byłbym za tym, żeby było max. 10 poziomów skilla i każdy skill dawałby +1% do ataku. A więc, żeby na początek dostać to +1% trzebaby było zrobić 40000 ładunków i potem znowu tyle samo do następnego LUB zwiększałaby się ilośc potrzebna do awansu. To nie powinno być łatwe i nie powinno tak mega zmieniać gry.

MrMavado
14-07-13, 18:24
Wprowadziłem kilka zmian żeby pomysł ulepszyć i przypomnieć o nim. Zmiany zostały zaznaczone kolorem.

Altrel
24-06-14, 00:57
Tego typu bonusy (obrażenia/leczenie) zależne są od pod-profesji, reszta wiąże się z koniecznością dodania kolejnej umiejętności "tworzenie run" czego nie planujemy.