MrMavado
16-05-13, 19:56
Robiąc często runy traci się sporo czasu co jest dosyć frustrujące. Proponuję aby postacie robiące więcej run niż inne miały za to nagrodę jaką jest umiejętność wytwarzania run. Umiejętność byłaby rozwijana poprzez spalanie many w czasie tworzenia run.
Runy leczące, ofensywne i zaklinające miałyby 5 poziomów zaawansowania:
0 brak dodatkowych efektów
I +5% do obrażeń/przywracanego zdrowia/ilości ładunków
II +10% do obrażeń/przywracanego zdrowia/ilości ładunków
III +15% do obrażeń/przywracanego zdrowia/ilości ładunków
IV +20% do obrażeń/przywracanego zdrowia/ilości ładunków
V +25% do obrażeń/przywracanego zdrowia/ilości ładunków
Zyski za określony poziom są następujące:
1. -1% spalanej many przy tworzeniu runy co każdy poziom
2. +20% ilości run co 10 poziomów
3. +1 do poziomu zaawansowania run ofensywnych leczących i ładunków co 10 poziomów
4. +10% ładunków dla run zaklinających przedmioty co 10 poziomów
5. Runa ściany mocy na 20 poziomie staje się wzmocnioną runą ściany mocy co wydłuża jej trwałość o 10 sekund
Maksymalnym poziomem tej umiejętności byłby 50. Na tym poziomie gracz wytwarzałby 2x więcej ładunków za połowę many i jeżeli runa jest ofensywna bądź lecząca jej działanie jest 25% lepsze.
Trudność w zdobywaniu poziomu powinna być podobna jak w przypadku poziomu magii.
Runy leczące, ofensywne i zaklinające miałyby 5 poziomów zaawansowania:
0 brak dodatkowych efektów
I +5% do obrażeń/przywracanego zdrowia/ilości ładunków
II +10% do obrażeń/przywracanego zdrowia/ilości ładunków
III +15% do obrażeń/przywracanego zdrowia/ilości ładunków
IV +20% do obrażeń/przywracanego zdrowia/ilości ładunków
V +25% do obrażeń/przywracanego zdrowia/ilości ładunków
Zyski za określony poziom są następujące:
1. -1% spalanej many przy tworzeniu runy co każdy poziom
2. +20% ilości run co 10 poziomów
3. +1 do poziomu zaawansowania run ofensywnych leczących i ładunków co 10 poziomów
4. +10% ładunków dla run zaklinających przedmioty co 10 poziomów
5. Runa ściany mocy na 20 poziomie staje się wzmocnioną runą ściany mocy co wydłuża jej trwałość o 10 sekund
Maksymalnym poziomem tej umiejętności byłby 50. Na tym poziomie gracz wytwarzałby 2x więcej ładunków za połowę many i jeżeli runa jest ofensywna bądź lecząca jej działanie jest 25% lepsze.
Trudność w zdobywaniu poziomu powinna być podobna jak w przypadku poziomu magii.