PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Kusze


neccoz
06-05-13, 17:24
Witam.
Chciałbym zaproponować nowe kusze ;) Jak każdy wie zwiadowca powyżej 45 poziomu ma do wyboru tylko i wyłącznie jedną kusze (chociaż amunicji jest w ****** i jeszcze więcej). Chciałbym zaproponować mozliwość wyrobu osobnych kusz dla każdej subprofesji.

Elementalista - 4 kusze - dla każdego żywiołu inna grafika, nazwa itp.
Duchowny - 1 kusza - jeden żywioł, jedna kusza C:
Nekromanta - 1 kusza - patrz wyżej.

Do wyrobu takiej kuszy potrzebne by były ogromne ilości różnych składników (jak to miało miejsce z plecakami). Każda kusza dawałaby +5% więcej ataku zadawanego danym żywiołem (myślę, że dałoby się to zrobić na nowym silniku) w zależności od subprofesji. Do tego każde ulepszenie takiej kuszy dawałoby dodatkowe 1% ataku (+0 - 5%; +1 - 6% itd.)
Dałoby to zwiadowcom możliwość wyboru broni, urozmaicenie gry (na każde potwory inna kusza) oraz elementalista byłby częściej wybierany.

Piszcie co sądzicie o tej propozycji - razem możemy ją polepszyć! :D

Veliothe
06-05-13, 18:08
Dobrym rozwiązaniem byłoby też wproadzenie łuków i strzał z obrażeniami jak w kuszy. Np Ele uzywałby łuku a duch kuszy. Oczywiście z uwzglednieniem danego żywiołu

Kagrenak
06-05-13, 19:26
Ale te kusze nie byłyby zaklęte mam rozumiem ? Po zostało by tak jest z amunicja ? Imo jakies bonusy moglby być. Bo troszke mało broni w tym altaronie.

Shakan
06-05-13, 19:30
nie wiem od kiedy grasz w altarona lecz już Attax proponował coś podobnego i jak widać coś nie "pykło" xD


http://www.forum.altaron.pl/showthread.php?t=4253

neccoz
06-05-13, 20:08
Attax proponował coś podobnego. Ale nie to.
Kusze byłyby osobne, nie ładowane jak amunicja. Robiłoby się je tak samo jak plecaki, tylko że u elementalistów/duchownych/nekromantów oraz możnaby połączyć to jakoś z Rezydencją.
Byłyby to osobne przedmioty. Amunicja zostałaby tak jak jest, tylko obrażenia byłyby większe jeśli ma się kuszę i amunicję z tego samego żywiołu (część żywiołowa byłaby większa)

tomakeo
06-05-13, 21:13
Takich tematów było już kilka. Moim zdaniem dodanie jednej max dwie bronie dystansowe (łuk i kusza) to jest absolutne maximum.
Zwiadowcy mają pełno amunicji, które dodatkowo mogą sobie dowolnie umagiczniać.
Po za tym dodatkowy dmg dla zwiada ? Yyyy nie za dużo już teraz go ma ?
Jak już to bardziej bonus w postaci celności, ale nie dmg błagam :)

neccoz
07-05-13, 07:38
5% od żywiołów to nie jest tak dużo. Po prostu zamiast tego 200 od ognia walniesz 220. Maksymalnie da się ulepszyć broń do +5 (CUD!), więc 10% to max. Bardziej opłacałoby się używać wtedy odes kpiro.
6 nowych kusz (ele - 4 nowe kusze, duch i nekro po jednej), które zapoczątkowałyby erę broni dla konkretnych subprofesji. Wyobrażasz sobie różdżki duchownych, które dają im większą moc leczenia, albo bronie rycków duchów, które dają % odporności fizycznej?

cewix
07-05-13, 11:16
tomakeo ,czyli sugerujesz ,ze aktualny dmg nekro ma zostać na zawsze i nigdy juz go nie bedzie mógł ulepszyć ,moby wkoncu stworzą dość mocne bo bedą duże lvle ,ale dmg ma zostać taki sam ,bo już jest duży? Przydałoby się wprowadzić jakieś nowe bronie itp. ale po prostu tylko dla wyższych lvl i wtedy nikt nie powinien mieć wontów ,że np taki 200+ zwiad bije troche mocniej niż ten 180...

Tron
07-05-13, 11:51
ale po prostu tylko dla wyższych lvl i wtedy nikt nie powinien mieć wontów ,że np taki 200+ zwiad bije troche mocniej niż ten 180...

Tą sprawę załatwiają nowe bełty na 150 poziom.

Rian
07-05-13, 11:58
Moim zdaniem kusza ma być po to, żeby była a różnorodność powinna dawać amunicja. Bełty z bonusem do tego czy do owego. Tak, by zwiad co np 15 lvli dostawał jakąś amunicję i musiał wybierać: lepszy dmg czy większa celność a może jeszcze coś innego ?

mickaz
07-05-13, 12:48
Zajebisty(to nie jest przeklenstwo) pomysl ! :)
Ofc walilbym na 'celnosc'.

neccoz
07-05-13, 16:23
Wg mnie, celność w kuszy zdaje egzamin tylko na małych poziomach/umiejętnościach. Nowa amunicja oczywiście daje większy dmg ogólny, a takowe kusze zwiększałyby tylko obrażenia żywiołowe tj. część np. lodowa ataku. 10% to nie jest bardzo dużo. Powiedzmy, że takie 200 zwiadowca bije max. po 600 z jednego bełta (przykład). Bodajże połowa z niego jest żywiołowa, więc już tylko 300. Z taką kuszą to 300 zwiększyłoby się do max. 330, ale za to w odes kpiro już taki atak wzrośnie do max. 660.

Nie jest to dużo, ale tak samo jest z plecakami. Niby dają mało, ale ludzie z nimi chodzą, bo jednak dużo czasu zajmuje zrobienie takiego plecaka.

@Rian
Tak, jak mówiłem amunicja z celnością zdawałaby egzamin tylko na poziomach poniżej 55, bo potem już i tak większość wydaje PN'y i chybia raz na jakiś czas. A innych bonusów w amunicjach sobie nie wyobrażam (zakładałbyś inne strzały, żeby szybciej chodzić, albo lepiej się bronić przed ogniem?)

Rian
07-05-13, 18:16
Nie. Jeden rodzaj amunicji strzelałby szybciej. Inny zadawał większy dmg ale strzelałby wolniej. Albo bełty walące 100% dmg od żywiołu zawsze. Albo bełty od po 1k/ea pozwalające strzelać w biegu :) (pewnie i tak tego sie technicznie nie da zrobić :()

neccoz
07-05-13, 20:08
Erm można strzelać w biegu teraz...
A co do szybszych strzał/wolniejszych to nie przejdzie. Po prostu nie ma różnicy czy bijesz szybciej i słabiej, a wolniej i mocniej -.- Logika.
Lepsze są tak jak teraz połowiczne dmg od zywiołu, niż osobna amunicja z 100% żywiołu, ponieważ podczas odes kpiro i tak bije 100% z żywiołu.

Rian
08-05-13, 13:09
Źle napisałem, chodziło mi o kpiro w biegu. 100% od żywiołu zawsze mogłoby zwiększyć średni dmg w mobka wrażliwego, cena nie byłaby specjalnie wyższa od zwykłej amunicji.

neccoz
08-05-13, 13:58
No, ale po co robić dodatkową amunicję na jeden żywioł jeśli elementalista może zwykłą zaczarować. Niepotrzebny mętlik. A kpiro w biegu po prostu nie będzie, bo to było zbyt OP i to znieśli.

Rian
08-05-13, 16:04
Rzeczywiście płacąc pare tysięcy za jedno kpiro byłby ono zaje***cie opłacalne i pewnością każdy by z tego korzystał.

neccoz
08-05-13, 17:09
!OMG! Co to za problem przystanąć, żeby walnąć? Jak chcesz walnąć mocno w biegu to masz puginały. Po kiego masz wydawać tryliardy talarów na takie samo coś tylko, że w biegu?

Rian
08-05-13, 19:50
Zwiad duchowny...

CySiO
08-05-13, 21:29
Proponuję, aby wprowadzić lepszą kuszę na 100 lub 100+ lvl. tak że będzie dawała lepszą celność, niż zwykła. Mogłaby również zmniejszyć rozrzut dmg.

Nie czytałem postów w tym temacie, więc nie wiem czy taki pomysł padł.

Wicked
08-05-13, 23:53
Proponuję, aby wprowadzić lepszą kuszę na 100 lub 100+ lvl. tak że będzie dawała lepszą celność, niż zwykła. Mogłaby również zmniejszyć rozrzut dmg.

Nie czytałem postów w tym temacie, więc nie wiem czy taki pomysł padł.

No zajebioza. To przeczytaj next tajm, gejniuszu. Nie czytałem Twojego postu, ale go zhejcę, ok?

Co do celności, już teraz masz bardzo, bardzo wysoką celność z kuszy. Polecam pobawić się rycerzem i zobaczyć ile hitow wchodzi na skillu pokroju 12-13. ;)
Z kolei obstawiam, że zmniejszanie rozrzutu nie wchodzi w grę przy samej broni, bo to kwestia mechaniki. To nie diablo i broń 112 - 182 obrażeń.

neccoz
09-05-13, 08:50
@Rian
Ja osobiście jako zwiad nekro i tak używam tylk oodes kpiro chociażby expiąć na kościanych. Mogę wystać 3 kościane nie uciekając, tylko bijąc z odes kpiro i się uhając. A co dopiero taki zwiad duchowny ze swoim tapen tawisem.
@CySiO
No bez jaj. Przecież masz zwiększenie celności aż do 10% (realnie to 8% :D). Co to za zabawa dodać następną kuszę, która już to ma bez ulepszeń?

CySiO
09-05-13, 13:01
No zajebioza. To przeczytaj next tajm, gejniuszu. Nie czytałem Twojego postu, ale go zhejcę, ok?

Zajebista riposta "gejniuszu" :P, zjedz snikersa, bo gwiazdorzysz.

cewix
09-05-13, 13:23
fajnie jak by wprowadzili taki typowy quest drużynowy pokroju inq ,najpierw robisz misje dla jakiejś frakcji (przykładowo) ,a potem masz jakies hard zadanie musisz zebrac do niego dosc sporą ekipe i nagrodami byłyby wasze wymażone kusze/jakaś zbroja ,czy broń dla woja i coś ciekawego dla maga ,ale żeby to było coś specjalnego co się przyda na dłuższą mete ;)

Rian
09-05-13, 20:15
@up
Mamy elficki miecz dla woja. Obecnie zmiana nagród z qesta sprawi że starsi gracze będą poszkodowani (brak wyboru nagrody), a dodanie nowego da 2 specjalne bronie dla woja.

neccoz
10-05-13, 13:54
Co to za różnica dla woda Rian? :D Mieli, mają i będą mieć tych broni w pi**u.