PDA

Zobacz pełną wersję : [wprowadzone] Trwałość EQ


Walles
24-04-13, 00:05
Grając w wiele różnorodnych gier mmorpg 3D. można zauważyć że naszemu ekwipunkowi kończy się trwałość "psuje się" i w tym momencie trzeba iść do kowala/zbrojarza czy innego tego typu npc. który za drobną opłatą naprawi nam te EQ. Tutaj pytanie do administracji czy coś takiego da rade wprowadzić, i czy jest ktokolwiek tym zainteresowany, myślę że bardzo by to urozmaiciło grę, a chyba o to nam wszystkim chodzi ;).

Informacje.
- Zepsuta np. Zbroja, znikała by z naszego EQ i leżała by w plecaku tak by nie dało się jej używać i trzeba by było koniecznie naprawić lub założyć inną.
- Trwałość początkowa to np. 500k i spadałoby zgodnie z obrażeniami otrzymanymi przed potwory.

-- peace --

Smile1
24-04-13, 08:04
Jestem na nie. Jakoś mi nie podeszło.

jasiek50
24-04-13, 08:39
Grając w wiele różnorodnych gier mmorpg 3D. można zauważyć że naszemu ekwipunkowi kończy się trwałość "psuje się" i w tym momencie trzeba iść do kowala/zbrojarza czy innego tego typu npc. który za drobną opłatą naprawi nam te EQ. Tutaj pytanie do administracji czy coś takiego da rade wprowadzić, i czy jest ktokolwiek tym zainteresowany, myślę że bardzo by to urozmaiciło grę, a chyba o to nam wszystkim chodzi ;).

Informacje.
- Zepsuta np. Zbroja, znikała by z naszego EQ i leżała by w plecaku tak by nie dało się jej używać i trzeba by było koniecznie naprawić lub założyć inną.
- Trwałość początkowa to np. 500k i spadałoby zgodnie z obrażeniami otrzymanymi przed potwory.

-- peace --

słabe, na wężach wodnych trwałość zeszła by mi w nie całe 2 godziny (500k obrażeń), więc musiał bym wracać mimo że miał bym jeszcze trochę supli, kolejny przykład: walka pvp: przeciwnik cie ostro bije, po dłuższej chwili padasz (przewaga przeciwnika etc), okazuje się że nie masz kilku przedmiotów (skończyła im się trwałość i znalazły się w plecaku a ten spadł po śmierci).

Walles
24-04-13, 09:09
Felczyk jest ryzyko jest zabawa, klikając na informacje itemu masz podane ile zostało trwałości i te 500k to tylko przykład. Twój interes by biegać w naprawionym EQ.

jakub00s
24-04-13, 09:33
Bardziej bym widzial to w postaci drobnych bonusow np 3% hp i 2% many czy cos w tym stylu .

Rian
24-04-13, 16:39
Teoretycznie fajne, ale jakoś mi nie pasuje do altaronu.

Uiop
24-04-13, 18:06
Też jestem na nie. Takie rozwiązania są bardziej wkurzające, niż fajne. Poza tym, po zepsuciu zbroja miałaby leżeć w plecaku? I co, popsuła się zbroja, wsadziła do plecaka, a potem ktoś nas zabił i po zbroi?

Walles
24-04-13, 18:09
Po to są blessy, po to idziesz ją naprawić zanim się zepsuje całkowicie i spadnie z EQ.

bubuch
24-04-13, 20:02
to już lepszy był pomysł z rycerzem 3h....

Zenon von Wons
24-04-13, 20:28
to już lepszy był pomysł z rycerzem 3h....

albo z robieniem kanapek zależnie od zręczności \/

Walles
24-04-13, 22:03
hejty przejęły temat, dzięki za uwagę.

do zamknięcia.

Wicked
24-04-13, 22:40
Pomysł serio ma niewielki sens. I tak trzeba wracać po poty, trzeba wracać po runy, ładunki, zostawić loota. Dorzucanie psucia się ekwipunku to kolejna upierdliwość. Nie daj boże zapomnisz naprawić sobie coś jak pójdziesz na exp. BACH, na środku respa jesteś bez broni.
Ups?

leon
25-04-13, 08:59
ja też jestem na Nie dlaczego zobacz posta wyżej

Rian
16-05-13, 13:15
Można by ulepszać zbroję dodając do niej np. różne kombinacje składników alchemicznych w kostce transmutacji. Gracze musieliby na własną rękę odkryć co daje poszczególna kombinacja np. +x do pancerza, +x do odporności przed żywiołem ale chyba aktualnie nie jest to możliwe.

MrMavado
19-05-13, 19:30
Pomysł jest niezły ale naprawianie ekwipunku za każdym powrotem do miasta mija się z celem. Lepiej aby można było naprawiać przedmioty w każdym miejscu samemu przy pomocy łatwo dostępnych surowców.

masaty
21-05-13, 13:27
Felczyk jest ryzyko jest zabawa

Najlepiej aby wszyscy byli na trybie Hardcore, czyli kasuje się postać po śmierci...
Było by to denerwujące (delikatnie ujmując).
Pomysł moim zdaniem do "bani".

Altrel
09-06-14, 03:14
System psucia się ekwipunku został wprowadzony.