PDA

Zobacz pełną wersję : Tibia 6.0


Psimgoth
25-03-13, 16:50
Graliście w tą tibie ;) ?

http://imageshack.us/f/51/tibia64bet.jpg/

Rian
25-03-13, 17:09
Nie. Znasz jakieś OTSy pod tą Tibię ?

Psimgoth
25-03-13, 17:30
Wiele osób mnie o to się pyta. Mogę wam pomóc się zalogować. Jeśli chcecie możemy zrobić otsa, lecz pytania, które zadałem Tronowi zostały prawdopodobnie zignorowane.

Rian
28-03-13, 16:32
Wiele osób mnie o to się pyta. Mogę wam pomóc się zalogować. Jeśli chcecie możemy zrobić otsa, lecz pytania, które zadałem Tronowi zostały prawdopodobnie zignorowane.

Zrobić OTSa ? Nie znam się na tym :(. Ale zagrałbym. Jak kiedyś zrobicie, to dajcie znać (i dajcie fri itanz xD)

Total
28-03-13, 20:15
Wielka Tibia 6.0 pojęcia nie macie jak się tam grało!!
Up/down and parcel system cala gra na tym polegała a wy ślepo wierzycie że to było coś wyjątkowego.
Altaron jest obecnie najlepszą z odsłon serii gier Tibiopodobnych.
Chcecie czy nie tu się łączy wszystko co było najlepsze ze starej Tibi + to co było w niej konieczne, kwestia tylko co Administracja zrobi dalej...

Psimgoth
28-03-13, 23:22
Dlaczego na durnowatym otsie gra 1000 osób a tu marne 100 w godzianch szczytu ? Nie rozumiem...

Wicked
29-03-13, 00:00
Tam mozesz bocic do woli.

Total
29-03-13, 03:16
Tam mozesz bocic do woli.

Bo takich typów jak "El Kael" wujeba***my z pvp, ale typek lubi pogadać więc zrobili non-pvp. teraz kwestia że gra 100 osób, ZRÓB REKLAMĘ a będzie grało 500.

Rian
29-03-13, 07:48
To administracji powinno zależeń na reklamie, a nie graczom. Ma się chłop wysilać i robić reklamę po to, żeby administracja mogła potem liczyć kaskę z SSa ?

Slythia
29-03-13, 09:15
Reklama nic nie da, jeśli na PVP jest zakaz zabijania, to w życiu nie będzie 1000 osób...


Na OTSIE wolno przede wszystkim zabijać do woli:)

Czyli ty chcesz zabijać wszystkich wokół, zaś ciebie nikt nie ma prawa tknąć bo 'serwer upadnie'? Żartujesz sobie?

Wicked
29-03-13, 10:24