PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Rozwiązanie problemu z kickami


Skymaster86
24-03-13, 19:11
Krótko mówiąc- postać dostaje kicka, wtedy potwory zaczynają ignorować ową postać na czas, kiedy nie odzyska połączenia z internetem (lub gdy nie odzyska łącza- do 15minut). Delikwent zostaje ciągle w grze (nie wylogowuje się), przez co zabić go może tylko inny gracz.
Taka opcja jest zastosowana w real tibi, jak i ots'ach (typu Hexana).


Taka opcja wyrównałaby nieco walkę z silniejszymi mobami podczas kicka (wtedy nie mamy szans na sprawiedliwą walkę).
Sądzę, że nie ma z tym dużo roboty, by ten projekt ujrzał światło dzienne, a problem z kickami zostałby raz na zawsze zażegnany ;)

Rian
24-03-13, 19:38
Czyli otaczają mnie silne moby, ja rozłączam się z netem, wyłączam klienta, męczę kumpla na TS/Skype/komórce żeby mi to wyczyścił i w ten sposób żyje dalej mimo, iż normalnie bym padł. Więc JESTEM NA TAK !!!

btw to jest na rl tibii ? czyli raczej ci tego administracja nie wprowadzi :C

cinkiwonsz
24-03-13, 19:39
O kurna, ale się narespiło, szybko, exit. (ew. wyciągam kabelek od netu) Wyczyść mi i powiedz kiedy zalogować.
Czyli chyba nie.

Veliothe
24-03-13, 19:44
watpie, ze kazdy zaczałby tak to wykorzystywac. Wyciągać kabelek, fatygować kumpla bo dużo mobów zamiast spróbować od nich uciec. jestem na TAK

Mervakis
24-03-13, 19:44
O ile dobrze pamiętam system ten ma jeden aneks, a mianowicie: potwory mogą atakować gracza przez 30 sekund (chyba) od zerwania połączenia. Tak więc w podanych powyżej sytuacjach danie exita nic by nie dało, a jedynie obroniło przed śmiercią osobę, która świadoma kicków gra ostrożnie i bierze 1, góra 2 przeciwników "na klatę", system ten nie sprawdza się praktycznie w ogóle jeśli chodzi o przeżywalność na kickach magów, a jedynie ratuje rycerzy, w mniejszym stopniu łuczników.

Skymaster86
24-03-13, 19:53
Hmm można trochę pomysł zmodyfikować skracając czas na jaki potwory będą oczekiwać, aż delikwent odzyska neta do minuty. Wątpie, że jakiś kolega zdąży dobiec w minutę;]

Rian
24-03-13, 19:57
Więc miałem przez prawie 2 lata mobilnego iplusa i powiem ci że czasami łączenie z netem trwało pół minuty. Zostaje pół minuty na zalogowanie się, a z lagami troszku to trwa.
Inna sprawa, że jeśli raz cię zkickowało to może zkickować cię i drugi, a pierwsze ruchy po zalogowaniu w stadzie mobków mogą ściągnąć nam ich jeszcze więcej.

@edit
Napisałeś w 1 poście że 15 minut, czyli akurat ze względu na "niekatywnośc" wyloguje nas z gry :D

Skymaster86
24-03-13, 20:18
Więc miałem przez prawie 2 lata mobilnego iplusa i powiem ci że czasami łączenie z netem trwało pół minuty. Zostaje pół minuty na zalogowanie się, a z lagami troszku to trwa.
Inna sprawa, że jeśli raz cię zkickowało to może zkickować cię i drugi, a pierwsze ruchy po zalogowaniu w stadzie mobków mogą ściągnąć nam ich jeszcze więcej.

@edit
Napisałeś w 1 poście że 15 minut, czyli akurat ze względu na "niekatywnośc" wyloguje nas z gry :D

Ideą tego pomysłu jest to, by dać graczowi choć cień szansy na przetrwanie po disconnect'cie. Nie sądzę, żeby po minucie zrespawnowało się stado spoconych cyklopów gotowych Cię zgładzić 8)
A jeśli chodzi o mass kicki- to powinno być decyzją gracza; czy expić dalej z narażeniem na utratę doświadczenia i łupu, czy też wrócić do miasta i przeczekać kicki

PS. Masz rację trochę przesadziłem z odstępem czasowym, co do ignorowania potworów względem gracza :rolleyes:

Reyane
24-03-13, 20:29
O ile dobrze pamiętam system ten ma jeden aneks, a mianowicie: potwory mogą atakować gracza przez 30 sekund (chyba) od zerwania połączenia. Tak więc w podanych powyżej sytuacjach danie exita nic by nie dało, a jedynie obroniło przed śmiercią osobę, która świadoma kicków gra ostrożnie i bierze 1, góra 2 przeciwników "na klatę", system ten nie sprawdza się praktycznie w ogóle jeśli chodzi o przeżywalność na kickach magów, a jedynie ratuje rycerzy, w mniejszym stopniu łuczników.

Nie, nie po utraceniu połączenia potwory nie atakują cie przez 30 sekund, później jeżeli się nie zalogujesz zaczną atakować, później po określonym czasie (jeżeli nie padniesz) dostajesz kicka.