PDA

Zobacz pełną wersję : [wprowadzone] Woj necro - sprawa doraźna


Total
16-02-13, 16:42
Witam.

Chciałem zasugerować administracji wprowadzenie licznika do czarnych czaszek ile już dusz ma zebranych.
Są one potrzebne do czaru Berserkera, na chwile obecną nie wiadomo ile jest zebranych a co za tym idzie nie wiadomo ile można korzystać z czaru.

Druga sprawa to siła tego czaru a dokładniej rozrzut obrażeń w granicach 50-750 przy 90 lvlu. Skoro już wydaję 500 many i czas poświęcony na zebranie dusz to chciałbym aby ten hit trafił za 300 przynajmniej.

Wprowadzenie takiego licznika nie jest trudne, więc przydałby się jak najszybciej.

Pozdrawiam

Slythia
16-02-13, 17:35
Użyj czaszki na sobie :).

Arkadiasz
16-02-13, 18:21
Z tą czaszką jest pewnie jak z wisiorkiem u duchownych, czyli po użyciu go na sobie pokazuje ile dusz jeszcze masz.
Co do 2 kwestii to też prawda. Rycerze mają straszny ten rozrzut obrażeń. raz walniesz za 300, a zaraz wejdzie hit za 3. : dd No chyba coś nie tak jest. : dd

Catthon
16-02-13, 18:27
Tak samo było z Exori w tibii. Przynajmniej kiedy ja grałem.

jasiek50
16-02-13, 18:40
no ale to jest momentami śmieszne, zwłaszcza jak z prawie setnymi skilami robaka się zabija na 2 uderzenia.
lub dwa z rzędu combo broń + hoxe alp które nie przekroczą 100 obrażeń :) (śmieszniej jest jak combo wyniesie 50)
to jest bardzo częste i irytujące, ataki z puginałów nie mają aż takie rozbierzności. dlaczego?

Total
16-02-13, 21:16
Co do broni lub czaru "Odes rago" potrafię zrozumieć rozbieżność hitów.
Natomiast w przypadku berserkera już nie bardzo, czar zabiera 500 many i czas na zebranie dusz, jest to dosyć spory koszt a efekty tego potrafią zirytować najbardziej wyrozumiałych graczy, tak jak dziś testowałem i uderzyłem za 50 to już lekka przesada :\

Total
17-02-13, 00:15
Może inaczej, czy ktoś dobrze poinformowany w tej dziedzinie mógłby mi powiedzieć od czego zależą hity z czaru Berserkera. Mianowicie czy liczy się broń, skill a może ich połączenie a jeśli tak to w jakich proporcjach.

Rian
17-02-13, 08:48
@total
Istnieje opcja edytuj.

A co do tematu, to rzeczywiście możnaby podnieść dolną granicę obrażeń i ustawić ją w okolicach 200-300

sidexxx
17-02-13, 09:51
no przydało by się zwiększyć minimalny hit rycerza, koledzy się ze mnie śmieją jak nie zabijam lisa na jednego hita :(

Catthon
17-02-13, 09:53
Carolus, rzadko bo rzadko, ale zwiadowcom też się zdarza.
Niedawno kurę na 2 hity wziąłem.

Obles
17-02-13, 09:55
Przyjrzymy się temu czarowi na serwerze testowym.
O zmianach poinformujemy.

Tyrond
17-02-13, 13:06
Powiększając minimalny hit należy zmniejszyć maksymalny hit. Pamiętajcie o tym;)

jasiek50
17-02-13, 13:29
Przyjrzymy się temu czarowi na serwerze testowym.
O zmianach poinformujemy.

nie zapomnijcie o daarfa.

pragnę zaznaczyć że duchowni nie wygrywali wojen stojąc i lecząc się nawzajem lub zwiększając sobie umiejętności. musieli zadawać jakiś konkretny dmg, może magowie leczyli ale wojownicy duchowni powinni mieć przysłowiowe pierdolnięcie

Total
18-02-13, 00:47
Powiększając minimalny hit należy zmniejszyć maksymalny hit. Pamiętajcie o tym;)

W przypadku gdy rozbieżność w hitach wynosi 700, zmniejszanie maksymalnego nie jest konieczne.


Chciałem tylko zwrócić uwagę na koszt tego czaru, pragnę zasugerować osobą odpowiedzialnym za testowanie aby wzięły to pod uwagę.

Takie małe porównanie:
Mag - 2000 obrażeń z jednego czaru bez najmniejszych problemów - koszt 700 many
Zwiadowca - do 1000 obrażeń w przypadku necro bez problemów - koszt 100 many
Woj 2h - od 50 do 800 z najlepszego czaru dla necro (przy dłuższym testowaniu średnia obrażeń nie przekracza 500) - koszt 500 many + 25 dusz
Do tego dodam że z Magicznego Cięcia (czyt. Odes Rago) bije w granicach 100-500 przy koszcie 115 many.

Podaje dane dla wysokopoziomowych postaci.

Moje wnioski:
Mag - okey w końcu to mag.
Zwiadowca - obrażenia okey, zwiększyć koszt czaru.
Woj - podnieść stanowczo minimalna granice obrażeń tak aby można było z niego korzystać w odpowiednich sytuacjach zagrożenia ale dopasować to tak aby nie był to czar do normalnego expienia.

Dodatkowa propozycja:

Czar Berserker zmodyfikować tak aby zadawał znaczne obrażenia kosztem obrony czyli w tym przypadku exhaustem na leczenie, powiedzmy że na 2 tury.

Pozdrawiam.:B

Tyrond
18-02-13, 01:08
Wybacz, ale jeśli chcesz zwiększać hit minimalny to maksymalny idzie w dół. Średnią trzeba zachować.

Total
18-02-13, 03:05
Po prostu nie rozumiesz że ten czar jest nie dopracowany!! Należy go poprawić !
Bo wybacz nawet jeśli średnia hitów wyjdzie 500 to przy jego kosztach dalej nie ma to sensu gdyż lepiej użyć po prostu "odes rago" 2 razy.

Na chwilę obecną:
Graata - 500 many + 25 dusz = 50 do 800 przy czym ja max miałem 757.
Odes Rago - 115 many = 100 do 500 w przypadku 4 użyć tego czaru (4x115=460many) obrażenia mogą wahać się w granicach 400 do 2000 przy czym to bardzo optymistyczna wersja, średnia wychodzi w granicach 1000.

A Ty chciałbyś bić z czaru bądź runy raz za 500 a następnie za 200?

Arkadiasz
18-02-13, 05:30
A Ty chciałbyś bić z czaru bądź runy raz za 500 a następnie za 200?

Jakie 200 ?!? Trafiłby za 2 lub 20, czasem co drugi hit. Ciekawe czy by go nie wkurzyło. Zużył runkę, kasę, manę, czas i takie hity. :d

Total
18-02-13, 06:01
@up
Ja nie mowie o hitach z broni bo to rzecz normalna że czasem nie wejdzie, w końcu to nic nie kosztuje. Z czego mi się może zdarza takie coś raz na 100 uderzeń.
Cały czas mi chodzi o czary a tu zawsze jest jakiś hit, no więc zgłosiłem po prostu błąd że czar za 500 many bije za 50.

Black Jack
18-02-13, 09:24
#Total

Popieram zwiększenie min. hit'ów. Temat niby testowany do następnego updat'e mającego na celu ratowanie wymierającego gatunku wojowników.

Co do Tyronda nie przejmuj się. Specjalista, który siedzi 10h/dziennie na swoim magu a o reszcie klas tylko teoretyzuje. Jedynym jego celem jest, żeby nic nie pogorszyło jego maga względem innych klas.

Tyrond
18-02-13, 10:51
@Black Jack
Dobry kozak;)

A co do hitów maga to nie ma nic przeciwko by była taka sama rozbieżność hitów jak u rycka. Tylko pytanie czy wy tego chcecie? Średnia musiałaby być zachowana, tak więc o ile by zmniejszony hit minimalny to o tyle samo trzeba będzie zwiększyć hit maksymalny. I tutaj ukazuje się wasza nie wiedza bo nie pojmujecie jak potężne hity maksymalne miałby w takiej sytuacji mag;)

Total
18-02-13, 14:33
@Tyrond
Dalej nie rozumiesz tego co piszę.
Dajmy na to przykład:
Ognista burza u maga zabiera 700 many i teraz pomyśl co by było gdybyś raz bił normalnie powiedzmy za 1800 a następnym razem z powodu nie dopracowania czaru tylko za 200?

Ja mam taki sam problem z wojem necro w tym momencie. Chce tylko by czar który jest kosztowny spełniał swoje zadanie.

Ewentualnie niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego rozbieżność hitów jest taka duża?

Tyrond
18-02-13, 14:50
W przypadku blasku dugiona dmg także nie przekracza ilości zabieranej many;)