Zobacz pełną wersję : zwiadowca necro?!
co administracja zamierza zmienic w zwiadowcy necro? Cos z puginałami ? Bo jak w ch** graczy zrobilo se zwiadowcow necro to mg/sg itp zawsze coś wymyslą zeby zniechęcic do gry =)
wiec cos zmieniacie przy najblizszym upie
Kurde, JAK SIE DOMYSLIL?
Loading.....
@Pro Scout
Czemuż to tak nagle poruszył ten temat?;p
Jeszcze nic nie wymyśliłam. Może zwiększymy wagę puginałów o jakieś 10x, albo cenę... O, albo ich użycie będzie kosztować 1000 many. Hm. Muszę się zastanowić ;].
Zostawcie wkncu ten balans i zacznijcie rozwijac mape .
Jak dla mnie to powinno wygladac tak :
Mag nekro powinniem miec dawne Sd
Mad duch zmniejszyc czas oczekiwania na nastepny czar leczacy
Wojownikom zwiekszyc dmg o 30-40%
Palek nekro zostaje jak jest
Palel duch tak samo jak Mag
Wszystko bd mniejwiecej rowne a wy zacznicie powiekszac mape respy . Mag na 80 lvl nie ma wyboru w expie tylko trole i trole gdzie indziej pojdze albo exp slaby albo duze waste .
Prosze o wypowidzenie sie co do mojej skromnej propzycji .
Pozdrawiam . SiusiKu
Ale... zmniejszyliśmy przecież ex na czary leczące.
No właśnie... nie zauważyliście? Według moich obliczeń zmienili to o jakieś 0,00000000000000000000001 sec więc progres jest. Ja proponuję żeby jeszcze odrobinkę skrócić ten czas :D
No właśnie... nie zauważyliście? Według moich obliczeń zmienili to o jakieś 0,00000000000000000000001 sec więc progres jest. Ja proponuję żeby jeszcze odrobinkę skrócić ten czas :D
Nie cwaniakuj, proszę. Tapen tawis ma o wiele krótszego ex, hape tawis zaś o 1.3.
A co do reszty propozycji i rozbudowy mapy ?
A co do reszty propozycji i rozbudowy mapy ?
Pracujemy nad tym.
Zwiadowca nekro i dobrze że ma puginały kosztem leczenia. Nie róbcie wszystkiego pod siebie bo jeszcze gorzej wyjdzie wystarczy zrobić dmg od lvl, skila i mlvl.
nic nie robcie z necro to bedzie git malinka duch juz ma leczenie poprawione alch kosi lapki jeszcze ele poprawcie :p i robcie inne profki