PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Zwiad ele i Rycerz !


sidexxx
07-02-13, 19:42
Jak wiemy łucznik ele ma chyba najmniej czarów spośród wszystkich profesji (ładunki traktuje jako 1 czar) proponuje aby zwiadowca elementalista posiadał czary podpalająca strzał, Porażająca strzał, Zamrażający strzał, Zatruwający strzał. Taki strzał kosztowałby z 200 many wypowiadamy inkantacje eamo/pela/agro/harga kpiro i wystrzeliwuje pocisk (zabierany z bp oczywiście).


Podpalający strzał, podpala przeciwnika, aby było to przydatne również na większym lvl dmg podpalenia nie jest stałe (19), lecz będzie wzrastało z poziomem umiejętności walki na dystans lub lvl.

Porażający strzał, (trzeba będzie zmienić nazwę strzał zaczarowanych energią na np Energetyczna strzała) jest 50% szans na to że trafienie wywoła hmmm spazm? trafiona postać poruszy się w jedną kratkę w dowolnych kierunku i na sekundkę (albo i mniej żeby nie była zbyt dobra) blokuje użycie jakiegokolwiek czara, potka, runy. (Wiem że to chore )

Zamrażający strzał, najprościej w świecie spowalnia przeciwnika o np 5 lvl ( jeżeli wystrzelisz kpiro nie spowolni kogoś o 15 lvl) z spowolnienia można się wydostać uzywając tawis, jeśli go nie użyjemy każdy cios się kumuluje 1 cios -5 lvl speeda 2 cios -10 lvl 3 -15 lvl itp.

Zatruty strzał, zatruwa przeciwnika, ma mniejsze obrażenia początkowe od ognia, dmg zatrucia też zależy od lvl lub skilla lecz w przeciwności do ognia nie maleje lecz wzrasta (zatrucie można tłumaczyć na 2 sposoby, organizm z każdą chwilą "wyplenia" ją albo z każda chwilą trucizna coraz bardziej się rozprzestrzenia dla mnie bardziej wiarygodne to drugie). Wyleczyć się z tego można late tawisem ( co nie jest łatwe bo jak zauważyłem nie można użyć go w biegu :0, nie wiem czy to bug czy tak ma być)

oczywiście wszystko można zmienić i przedyskutować, pomyślałem zarówno o pvp jak i o expie, Uważam że zwiadowca to i tak najlepsza profesja... no ale elementalista tez musi mieć jakieś czary. W zamian osłabiłbym zwiadowce w taki sposób że im mniejszy dystans tym mniejsze dmg (ale żeby ta różnica była spora, coś jest chyba nie tak jeśli łucznik zamiast uciekać od potwora stoi przy nim bo tak lepiej expi) oddałbym tez z powrotem możliwość strzelania z odes kpiro w biegu.


Mój drugi pomysł to dodanie nowego czaru rycerzowi jestem elementalistą i nie narzekam spoko są te czary eamo rago, argo rago itp ale aby poprawić troszke sytuacje rycerza dałbym rycerzowi duchownemu tapen tawis? ale od np 120 lvl, ( bez hejtów plz ;d ) i potężne potki zycia od lvl tylko dla niego. Myślę że wojownik powinien mieć też jakieś potężniejsze czary ofensywne bez subprofesji, przynajmniej jeden. Zabrałbym rycerzowi ele miecz zegiona - haper rago (i tak prawie nieprzydatne) i pod tą nazwą dałbym podobny czar do gildi wojowników na np 80 lvl ( zużywałby np 300 many miałby większy dmg od odes rago i troszke większy obszar) nie jestem specjalistą od balansu profesji ale myślę że to by pomogło.


Ten temat to odpowiedz na temat Pro Scouta o zwiadowcy ele i moje przemyślenia dotyczące rycerza (poprostu wkleiłem tu i troszke zmodefikowałem jeden z moich postów ;p) wszystko to napisałem w oddzielnym temacie bo jest to długie i chciałem żeby zostało zauważone:p

naus
07-02-13, 19:54
nie ruszać dmg zwiada już bo i tak zostało osłabione,(zwiad ma że tak powiem "Nakurwiać" w 1 target mocniej niż mag w wiele na raz.) kpiro w biegu jestem jak najbardziej za! żywioły i różne statusy od nich całkiem dobry pomysł ale tylko do pvp na potworki już niestety nie;/ (wiadomo każdy mobek inna odporność)

sidexxx
07-02-13, 20:00
żywioły i różne statusy od nich całkiem dobry pomysł ale tylko do pvp na potworki już niestety nie;/ (wiadomo każdy mobek inna odporność)

Nie rozumiem, przecież to nie jest 1 czar, w smoka nie walniesz Podpalającym strzałem ale Trującym np. Zamrożenie i Porażenie to chyba głównie myślałem o pvp ale od biedy przyda się także na expie. Zakładałem tez w tym pomyśle że zwiadowca ma biegać a nie stac przy potworku.

EDIT: Zamieniłem osłabienie dmg i zwiększone obrażenia na coś innego ;)

naus
07-02-13, 20:14
co do dmg bliżej dalej nie wiem jak to na silniku altaronu ale w aktualnym silniku tibii jest coś takiego im mniejszy dystans tym większy hit rate (częsciej trafiasz ale słabszy dmg,) im dalej słabszy hit rate ale większy dmg oni to tłumaczą że im dalej cel tym "Amunicja nabierze większego impetu ale za to ciężej będzie trafić w cel", ale jeśli chcesz wprowadzić żeby zwiad uciekał przed mobkiem, to trzeba będzie dostosować prędkośći mobków bo zauważyłem że jak górski troll rzuci haste to ciężko mi uciec przed nim na odesie^.-(więc poco próbować uciekać jak można stać i strzelać tak samo bo trol i tak siedzi nam na tyłku) a ze skrajności w skrajność nie możemy wpadać. i musisz zwrócić uwagę że ciężko utrzymać np "równy" dystans od potworka, żeby zadawać konkretny dmg, jeśli takie coś przejdzie to ja chcę żeby mag musiał celować runkami ręcznie (brak hotów dla magów:P)a wojownik z exori nie wiem obkręcił myszka dokoła postaci żeby szło walnąć exori xD jak coś zmieniać to po bandzie xD
Dobra nie hejtować ostatnich pomysłów to powiedziałem 4 fun ;)

maja1414
07-02-13, 20:23
<lubie to> Fajny pomysł :D Zawsze to coś nowego

sidexxx
07-02-13, 20:28
co do dmg bliżej dalej nie wiem jak to na silniku altaronu ale w aktualnym silniku tibii jest coś takiego im mniejszy dystans tym większy hit rate (częsciej trafiasz ale słabszy dmg,) im dalej słabszy hit rate ale większy dmg oni to tłumaczą że im dalej cel tym "Amunicja nabierze większego impetu ale za to ciężej będzie trafić w cel", ale jeśli chcesz wprowadzić żeby zwiad uciekał przed mobkiem, to trzeba będzie dostosować prędkośći mobków bo zauważyłem że jak górski troll rzuci haste to ciężko mi uciec przed nim na odesie^.-(więc poco próbować uciekać jak można stać i strzelać tak samo bo trol i tak siedzi nam na tyłku) a ze skrajności w skrajność nie możemy wpadać. i musisz zwrócić uwagę że ciężko utrzymać np "równy" dystans od potworka, żeby zadawać konkretny dmg, jeśli takie coś przejdzie to ja chcę żeby mag musiał celować runkami ręcznie (brak hotów dla magów:P)a wojownik z exori nie wiem obkręcił myszka dokoła postaci żeby szło walnąć exori xD jak coś zmieniać to po bandzie xD
Dobra nie hejtować ostatnich pomysłów to powiedziałem 4 fun ;)

hmm to może na górskie trolle zacząć zabierac ze sobą blokera? ;)nie trzeba zachowywać równego dystansu, można np dać coś takiego że jesli zwiad jest 1 kratkę od moba to bije go normalnie ale jeśli stoi przy samym potworze to dmg drastycznie spada. pisząc to nie wiedziałem że w tibi tez jest coś takiego, ale bardzo dobrze to tłumaczą i uważam że w altaronie też coś takiego sie przyda ! grasz w tibie jakoś obecnie? duża jest różnica ? :0

naus
07-02-13, 20:37
grałem do nie dawna(no może nie "nie dawna" bo trochę już mineło) pod takim samym nickiem jak tutaj, co nieco wiem o silniku real tibi (ale z tym dmg aż takiej wielkiej różnic niema (testowałem to sam chyba na 20 bp power bolców na hydrach więc uważam że w miarę rzetelnie a różnica w dmg była mniejsza niż 10%[test wyglądał tak że stałem przy hydrach, uciekałem trzymając 3-4 kratki odstępu]) a blokera na górskie ciężko to widzę bo z takim blokerem to już nie exp, nie lot (a i teraz niema miodu tutaj wcale mowiąc o locie), więc znowu będę wolał na smoki pójść i znowu trole stały by puste :P
a bloker znowu będzie marudzić (znam to z real tibi) że z zwiadem nigdzie nie idzie bo bez sio to mu się nie opłaca, a na pewno w 3 osoby (sio,zwiad,tank) się nie będzie opłacało tam latać xD

sidexxx
07-02-13, 20:40
a blokera na górskie ciężko to widzę bo z takim blokerem to już nie exp, nie lot (a i teraz niema miodu tutaj wcale mowiąc o locie), więc znowu będę wolał na smoki pójść i znowu trole stały by puste :P

więc przydało by się zwiększyć lot i exp w drużynie jeszcze bardziej albo zmienić nastawienie "więcej cyferek !!!!!@!@!@!@!!!@!"
no z leczeniem ja nigdy nie narzekałem bo pewnie lvl mam za mały ;p ale znów wracamy do tematu leczenia rycerza. Wiadomo ten kto najwięcej wydaje powinnien dostać najwięcej loota więc nie wiem dlaczego twoim kolega z rl tibi się nie opylało, a zresztą w tibi miałem ledwo 60 lvl więc nie bd się wypowiadał może.

tomakeo
07-02-13, 21:39
Jeśli chodzi o czary dla rycerza, to wolałbym jakiś ofensywny spell zamiast tapen tawisa.
Wywalić tę darfę i zastąpić to jakimś użytecznym spellem.

Resztę pozostawiam do oceny innym.

grek
07-02-13, 22:25
Ad 1 za :D
Ad 2 nie wiem bo sie nieznam na wojownikach

jasiek50
08-02-13, 00:12
Jeśli chodzi o czary dla rycerza, to wolałbym jakiś ofensywny spell zamiast tapen tawisa.
Wywalić tę darfę i zastąpić to jakimś użytecznym spellem.

Resztę pozostawiam do oceny innym.


oj racja racja, darfa to niezłe gówno. cain też nie robi szału, niestety balans nie pozwala na to żeby postać była czystym blokerem, bo lepiej iść gdziekolwiek 2 zwiadami, woj po prostu nie wnosi za dużo dmg a bloker nie jest konieczny na wyższych poziomach.

Uiop
08-02-13, 00:39
(...)bloker nie jest konieczny na wyższych poziomach.

Bo zwiadowca ma za dużo życia

grek
08-02-13, 10:38
@up mniej od woja i dostaje większe baty

Afganiec
08-02-13, 11:48
@up w chuj lepiej sie leczy ,w rezultacie rycerz i tak ssie

jasiek50
08-02-13, 11:48
@up mniej od woja i dostaje większe baty


ilość hp ma coraz mniej znaczenia wraz z lvl, nie widzę różnicy między tym jak miałem 3k a 4k hp. po za tym tarcza nie jest czymś niezwykłym, nie blokuje bóg wie ile, aczkolwiek większość silniejszych mobów bije z żywiołów które omijają defa tarczy.