PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Balans Sub-profesji


crunchips
30-01-13, 22:29
Balans Sub-profesji

To tak chciał bym zaproponować coś co by wyrównało co nie co sub-profesje w ich sile i umiejętnościach.

1.Zwiadowca.

Duchowny & Nekromanta

Tutaj porównam czary tych profesji.

Duchowny ma "Mistrzowskie Leczenie" które takie mistrzowskie nie jest bo leczy tak samo jak "Zaawansowane Leczenie" co było już udowodnione filmem, więc trochę bezużyteczny czar który
leczy na każdym poziomie tak samo czyli po 700-750 z dużą przerwą miedzy nim

Nekromanta ma "Skrytobójca" bardzo fajnie zrobiony czar z obrażeniami :
60 lvl - 500-600
100 lvl - 700-800
120 lvl - 900-1000
150lvl - 1100+
Obrażenia w potwora wrażliwego na dany żywioł którym go atakujemy.
Skoro to wam się tak fajnie udało to dlaczego nie możecie zrobić tak z Mistrzowskim Leczeniem moim zdaniem powinno być zupełnie tak samo z tym opóźnieniem co jest?

Zwiadowca Nekromanta ma jeszcze "Kaleczące Sztylety" duchowny też coś za to powinien mieć np. Świętą Włócznie która by działała podobnie lub równie z tym czarem

Zwiadowca Elementalista jest tu tylko dodatkiem do duchownego lub nekromanty.

2.Mag

Mag jest całkiem dobrze zrobiony w porównaniu do innych profesji ale tutaj znów jest zły balans Duchowny a Nekromanta

Nekromanta posiada "Zaklinacz Czasu" to dlaczego duchowny nie może mieć tego samego tylko że z odwrotnym działaniem czyli żeby przyspieszał.

Duchowny mag też posiada Mistrzowskie Leczenie ale to już jest żenada gorsze niż u duchownego zwiadowcy ponieważ zanim taki duchowny mag się uleczy drugi raz tym tapen tawisem to padnie zważając na jego hp.
Trzeba by było zrobić nowy czar który by mógł leczyć mniej ale szybciej

Dodając że Mag Nekromanta ma Taiw Fomes (Wyssanie Życia) i SD to i tak duchowny mag był by gorszy

3.Rycerz

Według was rycerz to bloker ale nie może być blokerm bo leczy się po 400 z mikstury wyzdrowienia i jak jest duchowny to ma jeszcze hape tawis co leczy takiego rycerza po 250.
więc skoro taki rycerz ma być blokerem to można dać mu lepsze mikstury do leczenia:
np.
100 lvl miał by miksturę leczącą po 800 a 150 po 1200 wtedy będzie mógł coś zdziałać można dać też czary leczące takiego rycerza
duchownego po 600 na 130 lvl biorąc pod uwagę to że rycerz powinien wolno zdobywać doświadczenie ale za to szybko zdobywać pieniądze
i żeby to blokowanie było opłacalne bo przyjdzie sobie taki Zwiadowca i z hape tawisa będzie się leczył po 600 za 70 many i na razie
jest lepszym blokerem od rycerza (bardziej opłacalnym).

4.Każdą profesje można balansować przez dodawanie nowych czarów a nie zmienianie starych jak już coś dacie to raz.
Czym więcej czarów tym lepsza zabawa

Chciał bym żeby taki balans powstał bo już się z tym męczycie strasznie długo a jak to będziecie mieć z głowy to będzie więcej czasu
na dodawanie nowych przedmiotów, terenów itp.

Może wy też macie pomysł na balans trzeba to mieć za sobą żeby każdy grał kim lubi grać a nie tą profesją którą da się grać tak aby dorównać reszcie.

Proszę o jeden porządny balans po którym już nic nie będzie zmieniane bo to zniechęca do grania

jasiek50
30-01-13, 23:03
co do rycerza się zgadzam, ale nawet jak administracja się zgodzi na takie mikstury to będą tak drogie że głowa boli i będą nieopłacalne :) no cóż zrobić, taki urok tego serwera.

sadysta
30-01-13, 23:19
Zwiadowca duchowny przy necro to gównó :)
Nie wiem, kto wymyślał obecny balans subprofesji....
Zwiadowca nekromanta może być zarówno dobrym tankiem jak i dpsem.
Możemy do tego expić z tarczą bijąc puginałami i dobijać z efo tote ;o
Nawet leczenie na wyższym lvlu ma prawie takie samo jak duchowny ^^
Trochę to smieszne, że ja swoim duchownym zwiadem na 162 poziomie nie byłem w stanie zabić 45 łucznika necro z powodu tak chujowego dmg ;o Rozumiem , że to nie jest dmg dealer, ale bez przesady ;)

Legolas
31-01-13, 10:52
Gówno prawda i gówno ten twój pomysł da. Jedynie wzmocni akurat dzisiaj duchownych i tyle.
Przeczytajcie dobrze moj post w temacie Naprawmy rycerza.
Pierdolenie, z tym balansem juz od 2 lat. Jak będa ciągle robić po swojemu to ciągle nic z tego sprawiedliwego nie będzie. Bo ciągle jakas profesja lepsza i gorsza. A Zwiad zastepuje i maga i zwiada , bo dmg ma w chuj za dobre , wiecej hp i jeszcze nie musi nic trenować . Zastanowcie sie co to za balans . Jak juz mowilem w Altaronie profesje to Tytani i wszyscy sa za silni oprocz rycerzy . Jak mają zbalansowac rycerza? Zwracajac uwage na zwiada ktory wali po 1k tanszym kosztem niz mag. Wiecej hp niz mag, i nie skilluje. Żal .... i szkoda tej gry. (Trudnej) Tylko do 50 poziomu xD

cinkiwonsz
31-01-13, 11:44
Nie dało się napisać tego inaczej? Bez "pierdolenia" i "chujów"? To nie redtube...

Agri
31-01-13, 11:47
A co z Ciebie taki delikates? Może gdy się użyje mocniejszych słów to w końcu ktoś to zbalansuje, bo już mi się rzygać chce

Uiop
31-01-13, 12:22
Prędzej ktoś zbalansuje, jak zrobisz "wjazd na chatę", taki jak obiecywałeś Mervakisowi kiedyś(włącznie z wpi******m). Nie licz, że po takim czasie administracja nagle zainteresuje się swoim projektem.

Obles
31-01-13, 15:53
Prędzej ktoś przeczyta i zastanowi się nad pomysłem, jeśli będzie on opisany starannie i bez zbędnych oskarżeń i żalów.

A tak poza tym kolejny raz powtórzę - o problemie wiemy i próbujemy go rozwiązać.
Wszelkie sugestie jak ta - mile widziane. Jak zwykle jednak musicie uzbroić się w cierpliwość, Altaron specyficznie szybko się rozwija, ale to chyba wiemy? ;)

Kulturalnie rozmawiając i dyskutując uzyskamy na pewno lepsze efekty, niż gdybyśmy my jako administracja mieli czytać jedynie marudzenie!

crunchips
31-01-13, 16:06
Ja po prostu chce wiedzieć na czym stoję gdy robię postać.
Jak robiłem zwiadowce duchownego to myślałem że będę mógł uciekać
przed potworem i go walić a nie stać koło niego jak rycerz.
Robię sobie postać a tu update i ta postać jest kompletnie inna.
Więc poczekam, ale proszę żeby balans postaci był zrobiony ostatni raz.
Przecież to nie musi tyle trwać. Przez dzień sobie myślicie nad pomysłem w wolnej chwili spotykacie się o wyznaczonej godzinie, testujecie swoje pomysły sprawdzając jak one będą działać na 50 lvl na 100 lvl, na 150 lvl, 200 lvl i na 250 lvl.
Zajmie to mniej czasu

sebastianix
31-01-13, 18:11
To już 100 taki temat i nie mów prakt bo duzo ludzi pisało to w szczegółach, chodzby ja takie przemyślenia i nawet nikomu z administracjii sie nie chciało czytac. Zao bez sensu sie napracowałeś.

Catthon
31-01-13, 18:39
Mój temat z propozycjami, które nawet się podobały i były 'realne', nie doczekał się nawet odpowiedzi ;). To między innymi takie podejście do sprawy jest powodem niechęci graczy.

grek
31-01-13, 19:19
Gówno prawda i gówno ten twój pomysł da. Jedynie wzmocni akurat dzisiaj duchownych i tyle.
Przeczytajcie dobrze moj post w temacie Naprawmy rycerza.
Pierdolenie, z tym balansem juz od 2 lat. Jak będa ciągle robić po swojemu to ciągle nic z tego sprawiedliwego nie będzie. Bo ciągle jakas profesja lepsza i gorsza. A Zwiad zastepuje i maga i zwiada , bo dmg ma w chuj za dobre , wiecej hp i jeszcze nie musi nic trenować . Zastanowcie sie co to za balans . Jak juz mowilem w Altaronie profesje to Tytani i wszyscy sa za silni oprocz rycerzy . Jak mają zbalansowac rycerza? Zwracajac uwage na zwiada ktory wali po 1k tanszym kosztem niz mag. Wiecej hp niz mag, i nie skilluje. Żal .... i szkoda tej gry. (Trudnej) Tylko do 50 poziomu xD

zrób screna jak ktos jebnie 1k z puginala nie licz belta :)

Preludium
31-01-13, 19:20
juju rose twoj post jest głupi wypowiadaja sie tutaj ludzie z serwera pvp gdzie widać takie a nie inne braki w balansie ktore na serwie npvp sa nie widoczne


Pozdrawiam:rolleyes:

Slythia
31-01-13, 19:54
Spokojnie mili państwo, nie ignoruję waszych postów. Wszystkie one są przeze mnie czytane, zaś najlepsze z nich istotnie pomagają nam w balansacji. To, że nie odpowiadam, naprawdę*nic nie oznacza :). Póki temat jest w propozycjach, póty jest dla nas istotny. No chyba,*że wyląduje w archiwum, lecz wówczas wszystko jest jasne.

Rian
01-02-13, 12:30
Co do mikstur dla rycerza, to zasugerowałbym aby mikstury leczyły więcej zależnie od lvla. Czyli podstawowa mikstura lecząca używana przez 30 lvla leczyłaby więcej niż używana przez 10 lvla, przy czym mikstura leczenia skończyłaby "się rozwijać" na np 40 lvlu i już lvl nie zwiększałby się jej siła. Wtedy zacząłby rosnąć bonus do następnej mikstury. Najpotężniejsza mikstura stale zwiększałaby siłę leczenia. Aby pomóc rycerzam ich lvl na rzecz mikstury mógłby być mnożony 1.5 raza. Ale pewnie administracja i tak powie że silnik nie da rady :(