PDA

Zobacz pełną wersję : Zmiany szybkości potworów


Obles
27-01-13, 14:10
W świecie Altaronu ciągle następują zmiany. Często nawet ich nie zauważacie, gdyż są one tak drobne, że uchodzą uwadze nawet najbystrzejszym. Tym razem jednak zmiana jest dość znacząca i wolimy o niej poinformować.

Otóż doszły nas słuchy, że niektóre z potworów, po jutrzejszym zapisie gry staną się... szybsze (no, niektóre wolniejsze...)! Tak! Nie tylko Wy - gracze stajecie się co raz lepsi! I potwory przystosowują swoją taktykę do panujących realiów!

Może więc warto zawczasu przygotować się do trudniejszej walki ze Smokami (które postanowiły zrobić użytek ze swoich skrzydeł, przez co poruszają się znacznie sprawniej) czy poprosić mężnego wojaka, by znalazł czas do blokowania obrażeń wielu innych, szybszych potworów!

Ponadto przyjrzeliśmy się obrażeniom zadawanym przez Minotaura Kusznika! Teraz już na pewno nie będą aż tak wielką przeszkodą dla mniej doświadczonych poszukiwaczy przygód!

Czy coś jeszcze? Może tyle, że nasza wiki ciągle się rozrasta - własnie dzięki mozolnej pracy Karmelii (https://forum.altaron.pl/member.php?u=26078) został dodany nowy dział Pozyskiwanie składników (http://wiki.altaron.pl/index.php/Kategoria:Pozyskiwanie_sk%C5%82adnik%C3%B3w). Poza tym, usunęliśmy chyba wszystkie informacje, które się zdezaktualizowały po ostatnich zmianach.

Na Archipelagu Licor też pojawiły się pewne długo oczekiwane nowości. Niektórzy kupcy znacznie poszerzyli swe oferty. Ponadto ciągle pracujemy nad wieloma projektami na raz, starając się, by gra była rozwijana i ulepszana :).

Administracja Altaron.pl

Brat
27-01-13, 14:45
Ciesze się, działajcie server musi iść do przodu. Dzięki!

rycerz5
27-01-13, 16:13
Brawo! Ta rozwijając sie Wiki i zmiany w szybkości poruszania sie smoków sciągną tu całe tabuny graczy!

Zero, poprostu zero zmian od roku w mapie, wasze zmiany w pvp rujnują tu grę, questy choc pomysłowe i dopracowane rozwiązuje sie tu w max tydzień po upie.

Ale dobrze, dodawajcie kolejne działy w Wiki, to przecież takie rozwijające rozgrywkę :)

jasiek50
27-01-13, 16:18
Według mnie zmiana szybkości mobów wpłynie trochę na balans postaci, mam nadzieje że nie będzie już magow na 30lvl expiących na smokach :-)

rycerz5
27-01-13, 16:33
To zajebiscie! Zauważ tylko ilu ludzi gra na tym serverzei ilu tych magów jest :)

Slythia
27-01-13, 16:46
Brawo! Ta rozwijając sie Wiki i zmiany w szybkości poruszania sie smoków sciągną tu całe tabuny graczy!

Zero, poprostu zero zmian od roku w mapie, wasze zmiany w pvp rujnują tu grę, questy choc pomysłowe i dopracowane rozwiązuje sie tu w max tydzień po upie.

Ale dobrze, dodawajcie kolejne działy w Wiki, to przecież takie rozwijające rozgrywkę :)

Pudło - w ostatniej aktualizacji pojawiło się parę terenów. Co prawda nie za dużo, lecz się pojawiły. Wiki zaś to nie nasza praca, jak napisał Selbo - owe zmiany powstały tylko i wyłącznie dzięki Karmelii, której jedynie odrobinę pomagałam. Doceniając jej pracę poinformowaliśmy o niej.

Jakie nasze zmiany w pvp rujnują grę? Konkrety proszę.

rycerz5
27-01-13, 17:25
Pudło - w ostatniej aktualizacji pojawiło się parę terenów..

Nowy resp górskich trolli? O zgrozo, nie tak ostro z tymi nowymi respami.

W PVP - zacznę od początku. Gdy zaczynałem grę tutaj Dederqiem to był jako taki balans - jedynymi wyzszymi levelami byli Wawro,Yobak, Ozi czy Sadysta ew. Trianos. Mag był wtedy bardzo wykokszony - Wawro potrafił zdjąć dl'a na dwa sdki, bił po 500 w ludzi itd. zostały poczynione zmiany, zaczęła sie wojna. Ozi był to 140-150 palek duchowny, którego praktycznie nie sposób było zabić - zaczęła sie moda na palków duchownych. Trwała ona az do ostatnich update'ów gdzie najpierw osłabiliście ich dmg (zmiana działania kpiro i cooldown na leczenie) - jednoczesnie zwiekszajac siłe maga. I byłoby wszystko zajebiscie gdyby podczas tych wszystkich upów uwzględniony byłby knight. Patrze na takiego Agriego i żal mi chłopa, bo poswiecił naprawde duzo czasu na gre a za przeproszeniem chuja z tego ma. Wracajac do sprawy palków necro - nigdy nikt nimi nie grał aż tu nagle zaczęła sie na to moda bo Pro Archer wbil Alanem 120 lvl i sporo bił oraz szybko uciekał. Zaczęło sie stopniowe osłabianie profesji - nie mówie że jest to złe, ale to jest tak - wasz uptade wywyższa jedna profe nad drugą i gra sie na ten moment tym,czym jest wygodniej. Zastanówcie sie nad tym co robicie i patrzcie na to z innej perspektywy - Alan bije tyle ile bije ale do ciezkiej cholery ma 170 lvl! Ile czasu poswiecil na bicie tego levela , ile nerwów na deskach - na to nie patrzycie wazne jest to ze bije za duzo. Ja na 114 levelu ze sztyletu na niewidce uderzę za 320 + bełt max 100 - taki sam dmg zrobi mag z taiw fomes i knight teoretycznie z gratty chociaz wiadomo jak to z kiną jest.

Podsumowując źle wykonujecie balans profesji w każdym upie oraz nie dodajecie nic zupełnie nic dla graczy z wiekszym poziomem - zero nowych potworów, każdy resp znany na pamiec - bo nie wmówisz mi że kolejny resp górskich czy dragów wniesie cos wiecej do tego monotonnego otsa. Elo

eloelo320
27-01-13, 17:41
Takie zmiany nic nie pomogą marnujecie swój czas.
Polecam bardziej zaangażować się w parcę nad profesjami.

Slythia
27-01-13, 18:21
Nie zapomnieliśmy o rycerzu. Zauważ, że ostatnia aktualizacja była skierowana głownie w jego stronę - poprawiliśmy to, co w jednoręcznym nie do końca było wykonane dobrze, a mianowicie - jego obronę. Teraz każdy rycerz z tarczą, oraz z nowym czarem, jest naprawdę bardzo dobrym blokerem. Wystarczy, by do drużyny wziął zwiadowcę czy też maga by przyjemnie i szybko wbijać poziomy. 2h zaś posiada mimo wszystko spore obrażenia, po dodaniu paru nowych czarów ofensywnych będzie całkiem ciekawą profesją.

Uprzedzając zarzuty - tak, owe drużynowe bieganie ma sens gdzieś*do 100 - 150 poziomu. Dalej każdy radzi sobie świetnie sam i nie potrzebuje pomocy. Wiemy, że brakuje miejsc dla silniejszych graczy, projektowanych pod nich potworków lecz są to rzeczy, które zajmują czas... i które niezależnie są w zasięgu mych możliwości. Dlatego zmieniamy teraz, co możemy, później zaś, gdy panowie MG będą mieli wolną chwilę - zajmiemy się także silniejszymi graczami.

rycerz5
27-01-13, 18:52
A teraz powiem ci cos na temat knighta w wojnie.

Agri mógł z racji prędkości jaką ma i ilości hp trzymać pzta komukolwiek na każdym respie. Teraz od niego biega szybciej każda postać z 80 lvlem, bo człowiek musi sie meczyc na odesie. Wyciagnij z tego wnioski

Slythia
27-01-13, 19:03
Repito zmieniliśmy tylko i wyłącznie przez prośby z serwera pvp. Czyli w końcu co, za szybko biegali czy nie...

rycerz5
27-01-13, 19:04
Palek tak, lecz repito było jedynym plusem rycerza...

Ja sam mogłem obiegać mapę na repito z prędkością 160 lvla na 95, co dopiero taki Alan Endor.

jasiek50
27-01-13, 19:47
Ale zwiadek nekro był ścigającym, a rycek tylko uciekającym. Lepiej ryckowi biec na odes niż na repito, nie duża różnica. Repito stało się lekko nie opłacalnym czarem. Powinno wrócić do starego systemu.

Zenon von Wons
27-01-13, 20:29
hahahahah nie moge :D Zamiast dodać nowe stwory to polepszają coraz bardziej stare żeby gracze na wyższych lvlach się tak bardzo nie nudzili i żeby ich coś zaskoczyło. Dajmy na to zamiast dodać nowy resp jakiś silnych stworków większmy dmg zadawany przez profanów(sytuacja jeszcze z tego tygodnia) niech się pomęczą!


Zastanawiam się tylko jak to będzie wygladać za dajmy ma to rok. Potem zwiekszycie dmg innych stworów, ich szybkość i do 40stego lvla będzie trzeba siedzieć na czerwiach.

rycerz5
27-01-13, 20:29
Ale zwiadek nekro był ścigającym, a rycek tylko uciekającym. Lepiej ryckowi biec na odes niż na repito, nie duża różnica. Repito stało się lekko nie opłacalnym czarem. Powinno wrócić do starego systemu.

chyba nigdy nie walczyłeś w wojnie skoro twierdzisz ze na repito biega sie wolniej niz na odesie

Didrika
27-01-13, 20:36
hahahahah nie moge :D Zamiast dodać nowe stwory to polepszają coraz bardziej stare żeby gracze na wyższych lvlach się tak bardzo nie nudzili i żeby ich coś zaskoczyło.

Bez przesady, ma to na celu raczej utrudnienie expienia na silniejszych potworach bez blokera.

Wicked
27-01-13, 21:59
Gracze się nudzą? Odchodzą? Brakuje im wyzwań? W Altaronie nie ma co robić? Zmieńmy prędkość potworów! <altaron logic mode>

irus0000
27-01-13, 23:20
No no takie zmiany ze powinniscie dodatkowy czlon do nazwy klienta dodac :) Ale cos chwytliwego zeby nowych graczy zdobyc powiedzmy Altaron: The rise of the dragons czy cos podobnego :D

cinkiwonsz
27-01-13, 23:39
Powiedzieć Wam - źle. Nie powiedzieć - zaraz byłoby "co ten smok tak zapierdala, padłem moim magiem".
Swoją drogą zdaje się, że chcieliście (większość), żeby takie pierdoły wprowadzać na bieżąco bez czekania aż się ich nazbiera, o co więc chodzi? O to, że chciało się komuś napisać newsa na główną zamiast tylko krótkiej notki?

Catthon
27-01-13, 23:47
:kemoc
Dużo racji, ale nie o wszystkim nam mówią.

Wicher
28-01-13, 00:34
Nie przesadzajcie, nie ma az takiej tragedii. Wystarczy lekko poprawic leczenie rycka i zwiada duchownego, jesli chodzi o nadwyzke lvlowa (150 lvl powinien sie leczyc o jakies 200-300 wiecej od 100lvla. Tyle by wystarczylo jesli chodzi o PvP. Powinni tez dodac pare nowych miejscowek do expienia, w pierwszej kolejnosci dla 100+ ryckow, azeby mogli sie tam wyszalec :P Zreszta to nie temat do kłótni. Poinformowali nas o zmianach, wg mnie wcale niekoniecznych no ale coz...wazne ze jest jakikolwiek progres.

Jednak naprawde administracja powinna zastanowic sie nad zatrudnieniem dodatkowej osoby, ktora pracowalaby nad rozszerzaniem sie altaronu. Dodatkowe miejsca do expienia sa naprawde potrzebne. Moze jakas dodatkowa wyspa? Cokolwiek. Nabraliscie masowo tych doradcow, fundujecie im free pacce, watpie czy chociaz polowa z nich robi cokolwiek pozytecznego. Za te pieniadze moznaby zatrudnic normalnego pracownika który naprawde by sie do tego przylozyl.

Edit:
Odnosnie repito rycka, zmienilbym cd tego czaru z 5 sekund do powiedzmy 3. Mysle ze to juz by poprawilo. A palkowi necro wogole bym usunal to repito. Nie dosc ze wali w PvP mocniej niz mag, ma wiecej HP to jeszcze repito O,o

jasiek50
28-01-13, 00:35
chyba nigdy nie walczyłeś w wojnie skoro twierdzisz ze na repito biega sie wolniej niz na odesie


chodzi mi że teraz ta przerwa 5 sekund między użyciem następnego repito sprawia że lepiej biec na ciągłym odesie.

Catthon
28-01-13, 00:47
Nie przesadzajcie, nie ma az takiej tragedii. Wystarczy lekko poprawic leczenie rycka i zwiada duchownego, jesli chodzi o nadwyzke lvlowa (150 lvl powinien sie leczyc o jakies 200-300 wiecej od 100lvla. Tyle by wystarczylo jesli chodzi o PvP. Powinni tez dodac pare nowych miejscowek do expienia, w pierwszej kolejnosci dla 100+ ryckow, azeby mogli sie tam wyszalec :P Zreszta to nie temat do kłótni. Poinformowali nas o zmianach, wg mnie wcale niekoniecznych no ale coz...wazne ze jest jakikolwiek progres.

Jednak naprawde administracja powinna zastanowic sie nad zatrudnieniem dodatkowej osoby, ktora pracowalaby nad rozszerzaniem sie altaronu. Dodatkowe miejsca do expienia sa naprawde potrzebne. Moze jakas dodatkowa wyspa? Cokolwiek. Nabraliscie masowo tych doradcow, fundujecie im free pacce, watpie czy chociaz polowa z nich robi cokolwiek pozytecznego. Za te pieniadze moznaby zatrudnic normalnego pracownika który naprawde by sie do tego przylozyl.

Edit:
Odnosnie repito rycka, zmienilbym cd tego czaru z 5 sekund do powiedzmy 3. Mysle ze to juz by poprawilo. A palkowi necro wogole bym usunal to repito. Nie dosc ze wali w PvP mocniej niz mag, ma wiecej HP to jeszcze repito O,o

Konstruktywny głos zamiast samego narzekania!
Przyznam, że posiedziałem dzisiaj na dragach i nic nie zauważyłem :p

Attax
28-01-13, 01:31
Ja wam powiem tak.
Ta gra skupia się tylko na biciu lvli i na niczym innym. Dlatego dłuższa gra jest bezsensowna. Wbijasz lvl co dostajesz? + 10 hp 15 many. Fajnie szkoda że potwory bija po 400. Różnice pomiedzy 120 lvlem a 150 ? Raczej tutaj ich nie zobaczysz. Powinniście ogarnąc jakies sety że np na 130 lvlu dostajesz taki bonus że różnica pomiędzy 130 a 100 jest ogromna jak przepaść czyli np 100 rycerz trafi co 2 hit w takiego 130 rycerza a 130 rycerz bedzie bil o 20% mocniej w 100 niz 120. Tylko problem polega na tym że u was expi się szybciej niż na Tibii przez co zaraz będą 300lvle i niech sobie są tylko troche się mineliście z nazwą bo zamiast Altaron to Wyścig Szczurów. Non stop jest kombinowanie ze spellami , profesjami itp itd. Przez 3 miechy expi szybko zwiad a przez następny kwartał mag nekro. Ogólnie rozgrywka jest niestabilna, mam zwiada którym nie gram gdyż go tak zmieniliście że w ogolę nie podoba mi się nim gra. Nie poddałem się zrobiłem ryca 2h który był fajny przez jakiś czas do póki ktoś się nim nie zajął. I tak wygląda rzeczywistość Altaronu.

Nie wiem jak wy ale dla mnie gra w ,której atrakcją jest to że smoki używają skrzydeł i szybciej chodzą to jednak za mało. Mimo to dziękuję za możliwość gry u was na serwie i poznaniu wielu zajebistych osób.

Rian
28-01-13, 19:21
Cieszcie się, COKOLWIEK zrobili z tą grą... Ja tylko czekam aż udupią mojego maga duchownego i szykuje new chary :D

Uwolniona Mysl
28-01-13, 19:35
poznaniu wielu zajebistych osób.

Nie ma problemu :)

:D

CySiO
28-01-13, 19:52
Ja mam pytanie, dlaczego została zmieniona cena łap górskiego trolla??? Mag na trollach twardzielach i siłaczach zarabia więcej niż rycerz/zwiadowca alchemicy na górskich trollach. Rozumiem można cenę było zmienić o 100-200mdz, a nie zmniejszyć o 57% ceny. Teraz nie da się wyjść za bardzo na plus...

Yossarian
28-01-13, 19:55
Cóż za zmiany !!! UHH AHH Normalnie szczena opada, za takie pieniadze powinniscie troche bardziej sie postarac...

jasiek50
28-01-13, 20:19
pierwsze co zauważyłem: węże wodne są szybsze, rekinołaki, manatoidy, mackoludy i rybimagi znacznie wolniej biegają.

nagle, jeb! rekinołak zadaje 468 obrażeń (wtf?!), większość uderzeń to 250+
kolejna mała aktualizacja która wpędzi do grobu wojownika, dlaczego?
wojownik tak czy siak musi podejść więc odczuje zmianę Dmg, a zwiadowca czy mag? nie bo rekinołak jest po prostu za wolny więc ich to nie ruszy. rozumiem podniesienie DMG rekinołaka itp ale wróćcie mu dawną prędkość, a nie znowu podkładajcie belki Rycerzowi, równocześnie ułatwiając grę klasą dystansowym.

Slythia
28-01-13, 20:34
Felczyk... ale ja siły rekinołaka nie ruszałam. Naprawdę, on bije tyle samo, co wcześniej.

jasiek50
28-01-13, 20:40
dlaczego nigdy mu nie wchodziły obrażenia powyżej 400 a teraz co kilka uderzeń się takie zdarzają. mogłem wystać 3 rekinołaki a teraz jak mnie 2 biją to muszę miksturą się poratować?
nie zmieniłem setu, broni, skili... lol to straszny w tej grze jest współczynnik losowy.

Didrika
28-01-13, 20:51
Eh, rekinołaki zawsze tyle biły. 150 magiem nie mogłem się wyleczyć od 2 rekinołaków i kraboszczaka.

Slythia
28-01-13, 20:54
dlaczego nigdy mu nie wchodziły obrażenia powyżej 400 a teraz co kilka uderzeń się takie zdarzają. mogłem wystać 3 rekinołaki a teraz jak mnie 2 biją to muszę miksturą się poratować?
nie zmieniłem setu, broni, skili... lol to straszny w tej grze jest współczynnik losowy.

Pecha najwyraźniej miałeś. Jest to bardziej prawdopodobne niż samoczynna zmiana współczynników w kodzie :).

Mervakis
28-01-13, 21:13
Tak zwany fast-attack zauważalny również przy oficerach, gdy zamiast 1 ciosu zadają one 2 ciosy jednocześnie w chwili gdy do nas "podbijają". Innego wytłumaczenia nie ma.

CySiO
29-01-13, 06:57
Odpowie ktoś na moje pytanie wcześniej, dlaczego została zmieniona cena łap górskich tolli?

Majkul
29-01-13, 09:01
Bo zwiadowcy i rycerze alchemicy mają 90% szansę na ich wycięcie i w związku z tym za dużo zarabiali.

CySiO
29-01-13, 09:55
To zacznijcie wprowadzać zmiany, które dotyczą ulepszania gry, a nie cały czas zmiany siły ataku lub zmiany cen. to do niczego nie prowadzi, możecie tak cały czas się bawić. A z tego co napisałeś, Majkul, to wychodzi na to, że teraz najbardziej opłaca się grać magiem, bo on zarabia więcej na trollach twardzielach i siłaczach.... Więc są to bezsensowne zmiany, w końcu alchemik miał gdzieś przewagę nad innymi i mógł dobrze zarobić.

Majkul
29-01-13, 10:03
Jeżeli uważasz że loot ze zwykłych trolli jest przesadzony to zmierz go, oceń co powinno się wywalić i wyślij pm do mg Slythii, a zmiana się pojawi, już od jakiegoś czasu są zbierane sugestie graczy odnośnie loota i wprowadzane do gry.

CySiO
29-01-13, 10:33
Zrozumiałem to tak, że wasze zmiany będą opierały się na zmniejszaniu loota cały czas. Jak myślisz to do czegoś prowadzi??

Slythia
29-01-13, 11:52
Zrozumiałem to tak, że wasze zmiany będą opierały się na zmniejszaniu loota cały czas. Jak myślisz to do czegoś prowadzi??

Oczywiście,, że nie. Nie mam zamiaru wiecznie zmniejszać dropa aż w ogóle on zniknie. Jeśli w aktualizacji z czymś przesadziłam to teraz to poprawiam, w obie strony - zarówno drop zmniejszając, jak i zwiększając.

CySiO
29-01-13, 12:31
Rozumiem, ale zmniejszenie ceny łap o 57% to nie przesada?? Można było zmienić cenę o 100-200mdz, moim zdaniem 500mdz za łapę górskiego trolla to,by była dobra cena.

Zenon von Wons
29-01-13, 13:03
Teraz trolle już wgl się nie będą zwracać dla ludzi bez alchemika :(

Śliski
29-01-13, 15:10
To był jeden z niewielu plusów alchemika po update, ale nic co dobre nie trwa wiecznie. Czekam na kolejne news'y typu prędkość, a informacje o ZMIANIE DMG saim unar (dawno temu), ważnych cen (łapy) jak zwykle przemilczane.

Tak trzymać o/

Brat
29-01-13, 16:10
Ja nawet nie wiedzialem ze mozna obcinac łapy :**

Wicked
29-01-13, 21:42
Widzę, że tu zmiany są bardzo RIOT (firma od League of Legends) style. Albo coś jest tak kurewsko mocne, że szkoda gadać i wszyscy wykorzystują to albo z kolei idzie się całkiem w drugą stronę i szmaci tak, że nikt nie używa, nikt nie korzysta. Po co konsultować coś z ludźmi. Lepiej zrobić na oko, a potem się dziwić. :)

CySiO
30-01-13, 06:53
Mogę liczyć na podniesienie cen łap przynajmniej do 500??? Proszę o odpowiedź.

Walles
30-01-13, 08:58
Mogę liczyć na podniesienie cen łap przynajmniej do 500??? Proszę o odpowiedź.

Podpinam się do prośby, zmniejszenie ceny tak bardzo jest drastyczne dla alchemików ;/ 500 miedzi byłoby spoko.

Mervakis
30-01-13, 12:53
Albo dobry exp, albo dobra kasa. Mając wszystko naraz gra traci sens. Po co komu 1000kk w banku?

CySiO
30-01-13, 14:24
Hmmmmm.... To powrócę znowu do maga na trollach siłaczach i twardzielach, koledzy wyciągają tam po 300k/h i wychodzą z profitem. I co powiesz na to?? Zaczniecie tam też osłabiać loota?? A poza tym to był jedyny exp gdzie alchemik miał dobry zarobek. Więc prosiłbym przynajmniej o cenę, którą wyżej wymieniłem.

Wicked
30-01-13, 14:48
A trolle to dobry exp? Od kiedy, kurna? Ja tam max wyciągałem 150k/h. Rycerzem. 2h. 130 lvl.

jasiek50
30-01-13, 15:03
ja też tam wyciągałem coś w okolicach 150k expa ;)
tylko przy większym waste.

ktoś zaraz powie że górskie to nie miejsce dla wojownika, no niestety ale expowiska dzielą się na:
-miejsca dla wszystkich
-miejsca dla magów i zwiadowców (czyli tam gdzie wojownik nie powinien się pojawiać)

tomakeo
30-01-13, 15:21
http://s6.ifotos.pl/img/ggfgpng_xspwnsa.png

Jak widać można poexpić.

Majkul
30-01-13, 15:23
Więc jak powinno wyglądać miejsce tylko dla rycerza Twoim zdaniem?

Wicher
30-01-13, 17:16
@Keal
To nie wiem jak tam beigales :P ja tam robie 270k z bonusem, 300k to przesada MOZE daloby sie tyle zrobic ale trzebaby biegac na hape odesie :P

Slythia
30-01-13, 17:44
Lekko podniosłam cenę łapek, wejdzie jutro.

Wicked
31-01-13, 01:54
Galholt, mówisz o magu czy rycerzu?

Walles
31-01-13, 08:34
Lekko podniosłam cenę łapek, wejdzie jutro.

Cena podniesiona do 400 miedziaków, więcej chyba nie wyprosimy.

CySiO
31-01-13, 14:35
Ja dalej będę się upierał, że cena 500 miedziaków za sztukę byłaby najlepszą z możliwych, wtedy byłby kompromis. :)

mateurzx
31-01-13, 14:35
Moim zdaniem cena powinna być zwiekoszna do 500, bo zwiekszenie o 100 miedziaków praktycznie nic nie daje:(

Catthon
31-01-13, 15:36
:mateurzx
Między 400 a 500 też jest 100 miedziaków ;)

mateurzx
31-01-13, 20:29
Tylko, że jak cena zostanie zwiększona o 100, to bedzie różnica 200, więc to już jest coś:)

Attax
31-01-13, 22:11
Zróbcie sobie 1k przecież zawsze musi się hunt zwracać. Ogolnie jak wam o to chodzi to proponuje grać w gry gdzie po prostu nie ma czegos takiego jak "nieopłacalne expowiska" np. w WoWa czy też w Diablo.

Catthon
31-01-13, 22:18
Zgodzę się z Attaxem.

Najlepszy exp w grze ma przynosić takie korzyści?
Może administracji chodzi o to, byście ruszyli się czasem na wspólnego hunta. Na demonach czy hydrach można zarobić, a na górskich trochę wtopić.

Choć nie nazwałbym tego wtapianiem, jeśli z samych armów i hełmów się zwraca.

CySiO
01-02-13, 07:00
Mi tu nie chodzi o to, że górskie są dobrym expem, bo są. Ale o to, że alchemik znowu nie ma gdzie zarabiać.... To było jedno expowisko gdzie miał przewagę w zarabianiu kasy nad innymi subprofesjami.

Catthon
01-02-13, 07:46
Znajomy alchemik za niecałe 25k zrobił mi 250 uhów.
Po jednym wyjściu na hydry zrobił mi 4k bełtów.
To nie jest zarobek?

CySiO
01-02-13, 08:02
Po pierwsze, na robienie bełtów wzmocnionych trzeba mieć dużo alchemii,a po drugie nie rozumiem o co Ci chodzi z tymi uhami??? Alchemik i uhy?

Majkul
01-02-13, 08:58
Może chodzi mu o to że alchemik ma masakrycznie tanie poty, więc może za taką samą kasę zrobić dużo więcej uhów na jakimś magu (a wielu ma i uhmakera i jakiegoś alchemika) policz ogólnie o ile tańsze są mikstury maga, zarobek jest niesamowity.

mikus
01-02-13, 09:58
Tańsze?? O ile?? Może ktoś rozwinąć, bo nie rozumiem. :o

wiernyPolsce
01-02-13, 10:04
Tańsze?? O ile?? Może ktoś rozwinąć, bo nie rozumiem. :o

Alchemik ma możliwość robienia mikstur z różnych składników, owe składniki możesz zdobyć praktycznie bez jakiegokolwiek wkładu pieniężnego, a fiolki kosztują dosłownie grosze tak więc będąc alchemikiem możesz mieć plecaki manasów za free i co za tym idzie robienie run jest co najmniej o 70% tańsze niż byś miał chodzic do sklepu i kupywać manaski po 50md sztuka

mikus
01-02-13, 11:55
Dzięki, nie wiedziałem. :)

jasiek50
01-02-13, 11:57
jesteście alchemikami? NIE! więc śmieszne są wasze spostrzeżenia.
to idź zbierać te składniki żeby zrobić manasy, mi się opłacało robić mikstury maga i poświęcać na to czas dopóki mi leciała alchemia za ekstrakty, ale niestety na 65 lvl alchemii jest blokada.
fakt jest taniej, no ale bez przesady.
2000 mikstur maga robię w około 1-2h (spoko)
ale: expiąc na wężach wodnych muszę spuścić trochę z tonu żeby zbierać rybie ości, piórka muszę skupować od graczy, stokrotki i Prawdziwki u NPC (jeżeli miał bym kupić u graczy to by mnie szlag trafił w skupowaniu kilku tysięcy składników), butle też kosztują. za to 2k butli zapłace 24k. sumarycznie wychodzę kilka talarów taniej (jeszcze szansa że co kilka prób się nie uda więc składniki się spalą), sumarycznie więc wychodzę kilka talarów do przodu i robie to tylko dlatego żeby gra nie polegała na ciągłym expieniu.

Można powiedzieć że na niższym lvl się bardziej opłaca. właśnie nie! bo jest więcej biegania, trzeba chodzić specjalnie po rybie ości (ja mam przy okazji, a ciężko je kupić bo inne highlvle ich nie zbierają) po za tym w to trzeba zainwestować (kupienie wielkiej ilości zlewek żeby nie biegać za dużo) itp itd.

catthon weź pod uwagę że kazuma też poświęca na to czas więc suma sumarum koszt jest większy.

Catthon
01-02-13, 18:20
Felczyk, afera o to, że ceny spadły o 200 czy 300 md. Kupę kasy zarobiłem na górskich nie będąc alchemikiem, a nie sprzedałem ani jednej łapy. Może zarobek był tam zbyt duży. Ile łap wyciąga się z 1 refila na górskich, będąc alchemikiem?

Walles
01-02-13, 18:57
Catthon, Ja osobiście na 67 poziomie na jeden refil tj. 250 potów (~40minut) wyciągam od 20 do 40 łapek, zależnie czy sporo dropi, a wycinam praktycznie z każdego trola ponieważ mam już 50 zręczności.

Zenon von Wons
01-02-13, 19:19
Moim zdaniem dobrze, że już tak nie dropią, i całkiem zmieniłbym tam loota, dlaczego? Na jednym respach sie zarabia na innych expi tutaj nie dość że taki alchemek robi na bonusie 650k\h to jeszcze ma kasy więcej niż gdziekolwiek inna osoba w innym miejscu. Znieść całkiem te łapy i wrzucić je w innego potwora w zmienionej wersji który będzie dawał mniej expa, ale za to bedzie sie na nim fajnie zarabiać.

Catthon
01-02-13, 19:59
Prosty rachunek.

400k/h:2.5k (exp) x 0.75 - powiedzmy, że lecą z 3/4 trolli x 700 md - 84k w kasie na godzinę. Z samych łap. Teraz wychodzi 48k. To i tak jest kupa kasy.

CySiO
01-02-13, 20:00
Wujek powiedz mi jak wyrobić tam 650k/h skoro schodzi trochę czasu na wycinanie tych łap.. Więc wątpię, żebym zwiadowcą nekro tam tyle wyciągnął. Myślę, że wyciągnę max 500-600k/h przy dobrych wiatrach. I to nie ma sensu, bo każda subprofesja inna od alchemika będzie mówiła, że dobrze zrobili zmieniając cenę łap, więc to zakończmy, bo alchemików jest mniej niż innych subprofesji. Tyle w tym temacie.

Catthon
01-02-13, 20:21
Cysio, zysk obliczyłem zakładając 400k/h bez bonusu.

EDYT: Denerwuje trochę, że takie zmiany są robione bez zapowiedzi. Cieszę się, że moje 200 łap sprzedałem tuż przed tą łatką, ale z paroma innymi rzeczami się nie udało.

Zenon von Wons
01-02-13, 20:47
Cysio, idzie wyexpic do 650, a dokladnie rekord chyba 642 kolega mówił, wycinanie łap to nie problem pod hotem masz i co kolejne kółko wycinasz szybko, poza tym powiedz mi że jak robisz 400k\h(obliczenia Catthona) zarabiasz już 50k kasy na godzine, a co dopiero jak masz te 500-600 czyli 0 50% więcej czyli już 75k na godzine z samych łap. poweiedzmy ze dobra masz 50k z łap + pełno innego lootu to powiedz mi teraz gdzie jakakolwiek inna klasa zrobi ci 600k\h przy tym zarabiając 200%-300% tego co włożył.

CySiO
02-02-13, 09:11
Nie ma szans, żebym zarobił 2-3x więcej niż włożyłem z ostatnich doświadczeń jak biegałem po górskich to jestem albo na - albo się tylko zwracam, teraz nie da rady tam tyle zarobić.

Majkul
02-02-13, 11:01
jesteście alchemikami? NIE! więc śmieszne są wasze spostrzeżenia.

Ja jestem alchemikiem i kupując stokrotki, prawdziwki i butle płacę za 1 miksturę maga 65 miedziaków, rybie ości to zbieram szybciej niż zużywam, aż w końcu musiałem przestać bo ile tego można mieć w domku albo depo. Zostają piórka które też się zbiera w miarę szybko choćby w trakcie surfowania po necie, nauki, pracy itd. A zysk? 2k potów w sklepie to 29 talarów, zrobionych samemu to 13 talarów + nawet 1 talara ze względu na popsute mikstury. Rzeczywiście bardzo mały zarobek.
A na górskich na jednym refillu (400 potów) na 95 zbierałem 100 górskich łap, więc problemu z zarobkiem nie ma. Jeżeli macie tam problem z zarobkiem to najwyraźniej macie za niski lvl, szczególnie łukiem który póki ma mało capa to często gorzej zarabia.

ReeZo
03-02-13, 11:13
A trolle to dobry exp? Od kiedy, kurna? Ja tam max wyciągałem 150k/h. Rycerzem. 2h. 130 lvl.

Ja tam magiem od 60lvl wyciągam narazie na maksie 310k/h :)

Zenon von Wons
03-02-13, 13:32
Wujek powiedz mi jak wyrobić tam 650k/h skoro schodzi trochę czasu na wycinanie tych łap.. Więc wątpię, żebym zwiadowcą nekro tam tyle wyciągnął. Myślę, że wyciągnę max 500-600k/h przy dobrych wiatrach. I to nie ma sensu, bo każda subprofesja inna od alchemika będzie mówiła, że dobrze zrobili zmieniając cenę łap, więc to zakończmy, bo alchemików jest mniej niż innych subprofesji. Tyle w tym temacie.


Wracając do twojego posta:

Dopytałem kumpli zwiadowców rekord jaki udało mi się ogarnąć to 135 zwiad zrobił 673k'h. 100 zwiad robi tam okolo 610k'h. Ja moim 80 robie jedyne 400, ale malo tam siedze.

CySiO
03-02-13, 17:19
Ja jestem alchemikiem i kupując stokrotki, prawdziwki i butle płacę za 1 miksturę maga 65 miedziaków, rybie ości to zbieram szybciej niż zużywam, aż w końcu musiałem przestać bo ile tego można mieć w domku albo depo. Zostają piórka które też się zbiera w miarę szybko choćby w trakcie surfowania po necie, nauki, pracy itd. A zysk? 2k potów w sklepie to 29 talarów, zrobionych samemu to 13 talarów + nawet 1 talara ze względu na popsute mikstury. Rzeczywiście bardzo mały zarobek.
A na górskich na jednym refillu (400 potów) na 95 zbierałem 100 górskich łap, więc problemu z zarobkiem nie ma. Jeżeli macie tam problem z zarobkiem to najwyraźniej macie za niski lvl, szczególnie łukiem który póki ma mało capa to często gorzej zarabia.

Powiedz mi ile Ci schodzi czasu na to?? Myślę, że więcej niż 2h to na pewno....
Nie każdy ma czas biegać od dp do alchemików po to by robić mikstury.

Catthon
03-02-13, 17:41
Możesz zawsze robić mikstury w dp, wystarczy kupić odpowiedni przedmiot. Alchemik to klasa, której musisz poświęcić czas na uwarzenie mikstur. Spodziewałeś się czegoś innego?
Czy kucharz kupuje ciastka w sklepie?

CySiO
04-02-13, 06:44
Dobra to nie ma sensu, bo i tak na każdą moją wypowiedź inni (nie alchemicy) będą się wypowiadać, że alchemik ma i tak dobrze. Pograjcie alchemikiem i zobaczymy czy tak wspaniale będzie się grało. Tyle w temacie.

Zenon von Wons
04-02-13, 12:44
Skad wiesz, że nie jesteśmy alchemikami? Może mamy inne chary? Jak wolisz inną klase to zobie zrób, ja zwiadem mam ele i strasznie żałuję że nie mam alchema bo trace na tym krocie kasy a moje konto bankowe jest puste.