PDA

Zobacz pełną wersję : Zwiadowca duchowny/nekro.


Śliski
06-01-13, 11:11
Witam.

Jak wiadomo temat bardzo burzliwy od długiego czasu. Powody i fakty zostały dawno wyłuszczone na forum, ale jak zwykle zostały WYPACZONE przez administracje.

Cały czas mówicie o balansie sub-profesji, gdzie nekromanta ma być tym od obrażeń, a duchowny od leczenia. Dodaliście czar sztyletów dla zwiada-nekro, który był dobrym pomysłem, ale po chwili zaczęliście się z niego wycofywać. Jak ma się ten fakt do idei zadawania obrażeń, JEŚLI po paru dniach nagle zmieniacie obrażenia tego czaru nie informując o tym nigdzie, bo i po co? Teraz dla odmiany, żeby jeszcze bardziej dowalić tej profesji chcieliście odebrać możliwość KUPOWANIA sztyletów, która przeobraziła się na cenę 5,5k/100 puginałów, która drastycznie zmniejsza sens brania ich na exp.

Ja wiem, że brak pomysłu jak usprawnić zwiada-duchownego jest powodem do frustracji, ale to nie argument, żeby udupić jeden z niewielu dobrych pomysłów, który powstał dla zwiadowcy-nekro.

Zapominam wszakże, że czar był pewnie testowany wg magicznej tabelki i był cudowny, ale było zbyt miło to trzeba zmienić na gorzej.

Jak chwilowo polepszyć zwiada ducha? Dodać tej sub-profesji osobny czar leczenia dla zwiada/woja, który będzie miał większą siłę/mniejszy exaust niż klasyczne ogólnodostępne metody leczenia.

peace o/

beta2468
06-01-13, 11:14
Sztylety lecą z potworów. Nikt nie karze Ci ich kupować. Poza tym, to było bez sensu, że zwiad necro miał możliwość zadawania obrażen po 1000 prawie za każdym razem kiedy tylko chciał. Zresztą porównaj sobie to z cenami sd'ków i zadawanymi obrażeniami. Teraz widzisz tego sens?

Śliski
06-01-13, 11:22
Sens? Żaden jak w większości tego typu ninja zmian. Nie było obrażeń po 1k, tylko max 800 na 130 poziomie/max skillu/max m lvl? Nie wydaje mi się to astronomiczna liczbą dla profesji, która ma mordować, przecież taki wybrała żywot? Jedyna rzecz, która odróżniała go od ducha.

Do tego poziomu trzeba było też dojść. Frustracja gry wojem robi swoje i każdy kto ma lepiej na chwile obecną musi być wprasowany w tłum, ale taką metodą to nigdy nie będzie tutaj zróżnicowanego balansu.

Jeśli tak dobrze dropia to proponuje idź zdobyć ich 100, zobaczymy jak Ci pójdzie ten karkołomny wyczyn. Osłabienie SD i blokada max m lvl u maga to jeszcze inna bajka, ale na to pewnie też znajdziecie wygodny argument.
Potem się dziwicie, że 100 poziom walczy tak jak 180 bo każdy boi się zmian i próbuje uwalić inna profesje.

beta2468
06-01-13, 11:38
Uwierz mi, że jeszcze gdy nie było możliwości kupna sztyletów chodziłam na abitańskie i zbierałam dla znajomych necro te sztylety.... Jakoś na początku nikt nie narzekał, że trzeba zbierać, przynajmniej nie robił tego publicznie.

Osłabienie SD i blokada max m lvl u maga to jeszcze inna bajka, ale na to pewnie też znajdziecie wygodny argument.
Potem się dziwicie, że 100 poziom walczy tak jak 180 bo każdy boi się zmian i próbuje uwalić inna profesje.
Tu się zgodze, ale to już temat to innej dyskusji.

Slythia
06-01-13, 11:43
Obrażenia po 1k były. Widziałam na własne oczy jak zwiadowca uderzył za ponad 1100. Zdobywanie sztyletów z potworów nie jest trudnym zadaniem, 100 uzbierasz w parę chwil na abitańczykach. Zawsze możesz jeszcze kupić od słabszych graczy. Podjęliśmy tą*decyzję, gdyż niesprawiedliwe było, że mag musiał tworzyć*amunicję (sd) zaś łucznik po prostu ją kupował.

Ograniczenie mlvla nie jest naszym kaprysem, to konsekwencja posiadanego silnika. Staramy się, by ten limit usunąć.

Śliski
06-01-13, 11:58
#Slythia

1100 może wyrobił przed OSŁABIENIEM(ew combo bolt+saim = tak jak odes rago i hit fizyczny u woja?) i to w potwora przejawiającego słabość na ataki fizyczne. Teraz mając słabość np. ogień górski troll nie wyłapał nigdy za 1000?

Co do samego drop'a to sztylety nie lecą tak różowo (jeśli dla Ciebie chwila to godzina.Chyba, że każdy z nas ma 100 woja do zbieranie sztyletów na odes rago. Jasne to możliwe,ale absurdalne?).
Odkupywanie? Jakiś nieudany żart widzę. Nikt nie zbiera tego złomu (marnowanie cap/cena u npc żałosna), a mniejsze lvl nie dają rady na abitańcach, żeby opłacało im się ryzykować zgonem.

Jest to jedyna AS w rękawie nekromanty, który jest mu stopniowo odbierany.

Usprawiedliwianie tego argumentem, że magowie muszą robić SD bez kupowania jest dziwny? Kupują przecież mikstury maga i je robią?

Jeśli tak Was to boli, to proponuje zmniejszyć ilość many(500-600 bądź dodać ładunek) potrzebnej na runę SD, które użycie nie dość, że osłabione to ilość podmiotów korzystających drastycznie zmalała.

#Bet
Ja wolę zabrać głos w sprawie, która mnie dotyczy, a pewnie zostałaby przemilczana jak wiele innych.

WsT
06-01-13, 12:02
Cena 5,5k-100 sztyletów to dobra cena, nie każdy gracz będzie mógł sobie pozwolić by ciągle nimi expić, i jest to w miare realistyczna cena biorąc pod uwage koszt produkcji run.

rycerz5
06-01-13, 13:38
Przedstawię to na przykładzie:
Aktualnie musiałem obkupywac sie 100 palkiem necro na kościane za cenę około 70-90k.
*58k-400 manasów
*3,2k-800 bełtów
*12,5k-500 sztyletów

Starczało mi to na plus minus godzinę expienia, czasem proporcje się zmieniały. Z loota całego wyniosłem najwięcej 40 lub 50k na +.

Przy obecnej sytuacji muszę odjąć od tego loota conajmniej 12,5k bo przy obecnych cenach tak to sie liczy. Wynika z tego ze albo zarabia sie mało(20-30?10k?) albo jest się na 0 - przy pechu wyjdzie się na -. Palladyn necro zostaje ograbiany z dmg - najpierw zmniejszenie obrażeń i zabranie prędkości (bo na ropie repito nie da się już biegac) a teraz cena sztyletów idzie w górę.

Zmierza to do tego że wkrótce znowu nie bedzie palkow necro, bo
*brak leczenia
*zabranie zamiennika leczenia - prędkości
*ciągle zmniejszany DMG

Uważam, że powinien zostać zmieniony cooldown do 6 sekund na ropie lub wprowadzona następująca zmiana - po użyciu ropie musimy 10 sekund czekać na ponowne użycie tego czaru, ALE w można użyć chociaż odesa na przyspieszenie postaci. Teraz ropie repito jest całkowicie nieprzydatnym czarem. Ogarnijcie to

Mervakis
06-01-13, 13:52
Ropie Repito - paniczna ucieczka, służy odskoczeniu na krótką chwilę od goniących nas przeciwników, poprzednia wersja zamiast do uciekania służyła do przebiegania mapy w 2 minuty.

rycerz5
06-01-13, 13:59
Wydłuż czas tej ucieczki o 2-3 sekundy lub wprowadz odes bez cooldowna, bo narazie to nawet do ucieczki sie nie nada, gdyż jest to za mały czas na takie działanie tego czaru i późniejszy cooldown. Serio.

Tyrond
06-01-13, 14:07
Może się mylę, ale ten nowy spell nie miał być głównym narzędziem do expienia, a tak się stało. Nic dziwnego iż teraz będzie on ograniczany.

Mervakis
06-01-13, 14:16
@UP dokładnie o to chodzi.

Śliski
06-01-13, 14:35
Tyrond ja widzę, że administracja ma nowego testera stąd te informacje co do teoretycznego zamysłu czaru. Gratuluje awansu.
Nie jest głównym, ale przydatnym.

#Wind of Hope.
Wiesz czemu Merv'a nie obchodzi ta zmiana? Bo Quaino jest alch-duchem, więc tyle w temacie.


Jak mam uciekać w czasie 3 sekund trwania czaru? W życiu nie wyrobie różnicy dystansu, kolejna rzecz, której jako duchowny nie masz i czujesz się jak zwykle pokrzywdzony. Exhuast 10 sekund na następny czar? Na hape odes z ringiem mnie dogonią bo trwa dłużej.

Co tam, byle dobrze się grało garstce wybrańców/doradców, którzy pewnie się obkupili przed zmianą puginałów bo wiedzieli.

Tyrond
06-01-13, 14:37
@Śliski
Po prostu czytałem zapowiedzi i wyciągam wnioski z wypowiedzi przedstawicieli administracji, jak widać słuszne bo trafiłem. Co do testera to na niego się nie nadaje i jeśli nawet by mi to zaproponowali to bym odmówił.

krrystian
06-01-13, 14:55
Jako zwiad wypowiem sie w tym temacie na temat puginału.

Zmiane ceny trzeba rozpatrzyć w 2 kateogriach.

1. Sprawa sprawiedliwosci.

Zgodze sie z tym ze puginał byl za tani w stosunku do jego ataku przy porownaniu do SD maga. Takze jestem wstanie zaakceptowac nowa cene.

2. Sprawę ekonomiki gry zwiadem.

I tu juz sie sprawa rypie. Bo o ile moze jest sprawiedliwa wyższa cena puginału o tyle juz całkowicie psuje to ekonomike gry zwiadem.

O ile mag ma szeroki wachlarz roznych czarów i pocisków o tyle zwiad ma tylko puginał i kpiro. Kpiro na pewnych potworach bez możliwości biegania jest poprostu do dupy i do niczego sie nie nadaje takze puginał jest koniecznoscią.

Dobrym przykładem byly kosciane napisane kilka postów wyzej, ja przedstawie sprawe na hydrach.


Do tej pory na hydrach na 1h expa mialem srednio 2-3 talary straty.
400 potów + 1k bełow + 700 puginałow to koszt okolo 80k.
zysk to kolo 40-50-60k.
Jeden hełm , jakas kolczatka. Czasem bez helmu bylo jeszcze gorzej, bo strata kolo 4-5 talarów sie zdarzała. Zysk bardzo rzadko, bo ciezko dorwać w godzine wiecej niz 1 helm.

Teraz, koszt pojścia na hydry zwieksza sie do 100-105k. Przy zysku 40-50k to jest strata 5 talarów na godzine. Przy expie 2h dziennie jest to strata 10 talarów czasem wiecej.

Jest to niemozliwe do uciagniecia na dłuzsza mete, co sprawia ze hydry na dobra sprawe calkowicie odpadaja jako exp....


Najbardziej w tych wszystkich zmianach martwi mnie to ze są one robione bez długo terminowej strategi, bez zadnego uprzedzenia, pytania o zdanie i testów na rózne aspekty a nie obserwacji ile kto bije. Wszystko odbywa sie tak nagle, trzasniemy zmiane zobaczymy co bedzie.

Aż strach wchodzic co rano, nigdy niewiadomo jaka profesja została wlasnie udupiona, moze trafi wlasnie na Twoją !

p.s

I prosze nie pisac takich glupot ze mozna sobie zbierac scyzoryki, nikt nie kaze kupować. Jesli ja expiać 2h dziennie, godzinka rano, godzinka wieczorem, zuzywam 1500 puginałów, to życzę powodzenia w ich zbieraniu. 7500 capa, czyli jakies 3-4 repoty, 75 plecaków, bez masowego ataku mobow tylko pojedynczo, przy locie, 1 na 10 sek co jest malo realne to 4h + repoty 5h zbierania. Super.

zbierać to sobie moze 50 lvl ktory nosi 100 puginałow, a nie 100+ ktory z nich expi i go realnie dotyka zmiana ich ceny.

ALe co tam lepiej nie majac zadnego realnego odniesienia trzasnąc komentarz ze zbieraj sobie scyzoryki

Mervakis
06-01-13, 15:06
Puginały nigdy nie miały służyć do masowego expienia, przyglądając się sytuacji, w której 40 poziom zwiadowca nekromanta w kilka godzin z blokerem mógł wbić 55 poziom i wyjść z ogromnym profitem spamując puginały zmusiła nas do takich zmian. Nadal możesz robić pg w takim tempie ale jeżeli chcesz osiągać takie wyniki musisz zainwestować odpowiednią kwotę.

Śliski
06-01-13, 15:06
W takim razie gdzie tu sprawiedliwość?! Po Twoim wywodzie widzimy, że takiej brak.

SD = 800 many = 3 ładunki = 3,5 mikstury maga = 3,5x 145 =500~
Czyli jakieś 170 mdz na jeden strzał, ALE są lżejsze, mogą stać pod dp i afkować (bez biegania i ich teoretycznego dropienia <sick>).

Rozwiązanie jest proste jeśli wszystkich tak bolą te SD (żaden mag nekro tu nie powiedział słowa) to DODAJCIE 1 ładunek więcej bądź zmniejszcie potrzebną ilość many do 600~.

A jeśli tak bardzo Wam zależy na psuedo wyrównaniu to dodajcie opcje tworzenia puginału zwiadowcy, ale dopasowaną ilością many do jego regeneracji (żadnych 200 many...). Czasowy regen many na SD i z tego (70% czasu na 3-4 puginały).

A teraz szukam maga, który masowo expi SD? Pewnie znajdzie się kilku na obu serwerach katujących górskie trolle, a zwiadów to 60% populacji.

#Edit

Ja się w takim razie pytam po jaką cholerę Wam serwer testowy jak NIC tam nie jest testowane w prawidłowy sposób. Za każdym razem jest jakieś(po wprowadzeniu danej rzeczy), ale i debilne argumenty na poparcie swojej nowej wtopy.

krrystian
06-01-13, 15:11
Nalezy tez pamietać ze sd leci za darmo.

strzał z puginału kosztuje 100 many + niewidka 300 many.


Ale nie w tym rzecz.

Takze mowie uwazam ze nie byl sprawiedliwy stosunek pomiedzy puginałem a sd i potrzebne byly zmiany ale takiej ktore nie odbija sie calkiem na ekonomice gry jednej z profesji

Bo teraz po zmianach na wiekszosci potworów jest zasada - idz expij tracac X talarów, albo nie expij w cale.

Co oznacza to w praktyce ? ze cześć mobow zostanie olana bo nie da sie juz tam expic z głową co spowoduje ze kazdy zwiad hlvl expiac solo bedzie kisic sie na jednym okreslonym rodzaju mobow, na jednej miejscówce, na ktorym da sie wyjsc w przyblizeniu na zero.

A to chyba krok w tył w rozwoju alataronu ? miało byc wiecej expowisk i mobow, a nie ograniczenie ilosci istniejących przez ich nie opacalność ?

Śliski
06-01-13, 15:15
Myślisz, że któryś z tych wyżej wpadł na pomysł niewidki? Oni liczą tylko puginał i 100 many. Fakt, że co 90 sec trzeba marnować mane na niewidke nic nie znaczy, przecież mam regen szybszy niż elitarny czarodziej...

Mervakis
06-01-13, 15:18
Zwiadowca z puginałów może expić praktycznie wszędzie nawet na czarnoksiężnikach solo, idź tam proszę solo magiem nekromantą expić z sd. Robienie sd wymaga czasu, nawet na manasach musisz spalić manasy, zrobić runki, znowu iść po manasy, znowu zrobić runki, a potem jeszcze znaleźć alchemika, który Ci je postackuje żeby zajmowały mniej udźwigu. Zwiadowca idzie do gildii nekromantów kupi sztylety i przerobi je na miejscu w 5 minut. I teraz pytanie do Krrystiana - czy wg Ciebie grając 2h dziennie wolisz na szybko kupić puginały i iść expić czy wolałbyś poświęcać 1/3 tego czasu na trzaskanie sd pod depo?

Dodatkowo - Zwiadowca nekro może stać nawet z 2 kościanymi na klacie i bić z puginałów, mag nekro spadłby w sekundę - to samo tyczy się górskich trolli.

krrystian
06-01-13, 15:20
Zwiadowca z puginałów może expić praktycznie wszędzie nawet na czarnoksiężnikach solo, idź tam proszę solo magiem nekromantą expić z sd. Robienie sd wymaga czasu, nawet na manasach musisz spalić manasy, zrobić runki, znowu iść po manasy, znowu zrobić runki, a potem jeszcze znaleźć alchemika, który Ci je postackuje żeby zajmowały mniej udźwigu. Zwiadowca idzie do gildii nekromantów kupi sztylety i przerobi je na miejscu w 5 minut. I teraz pytanie do Krrystiana - czy wg Ciebie grając 2h dziennie wolisz na szybko kupić puginały i iść expić czy wolałbyś poświęcać 1/3 tego czasu na trzaskanie sd pod depo?

Dodatkowo - Zwiadowca nekro może stać nawet z 2 kościanymi na klacie i bić z puginałów, mag nekro spadłby w sekundę - to samo tyczy się górskich trolli.

Moja odpowiedz brzmi - jak dlugo bede wstanie expic 2h dziennie, jesli codziennie z mojego konta bedzie znikac 10 talarów ??

odpowiem za ciebie - 1 tydzien i wysiadam. bez kasy.

A najlezy pamietać ze expienie z kpiro i bełtów wcale nie jest jakies tanie, ze sie przerzuce z puginałow pojde na cokolwiek i juz ulga mega zarobek.

Takżę to wszystko nie jest takie proste jak próbujesz wmowić. NIesie za sobą wiecej konsekwencji w grze zwiadem niż zapewne braliscie pod uwage zmieniajać cene

Tyrond
06-01-13, 15:22
W ogóle widzę, że problem jest inny. Widać u wielu graczy podejście z Tibii gdzie wszystko było ułatwiane i niemal wszystko się "maksowało", super exp z zarobkiem. Wielokrotnie administracja mówiła, że stawia na rozgrywkę drużynową. I bardzo dobrze, że 115 zwiad solo będzie miał ogromne waste na hydrach, w końcu to jeden z silniejszych stworków. I jeśli dalej w tym kierunki będą dokonywane zmiany to wyśmienicie, exp albo drużynowy albo bye bye super moby(chyba, że duże waste). Dokładnie w odwrotnym kierunku szła Tibia(w kierunku w którym chcecie pokierować teraz Altarona) i stała się syfem.

Mervakis
06-01-13, 15:23
Czyli jesteś typowym graczem, dla którego liczy się tylko lvl czego ja jestem przeciwieństwem. Jeżeli chcesz mieć dobry exp masz waste/wychodzisz na zero, w miejscach gdzie masz słabszy exp-zarabiasz. Czy wg Ciebie sytuacja, w której wszedzie jesteś na +, masz kilka milionów w banku i wbijasz lvl jak szalony (600+k exp/h) jest ideałem?

krrystian
06-01-13, 15:29
Żeby jeszcze bylo tak ze slaby exp wiąże sie z zyskiem, bo wcale tak nie jest.

Swoje napisalem w tym temacie nie chce mi sie wdawać w polemiki.

Kto gra zwiadem odczuje konsewkencje tej decyzji, kto nie gra ma to gdzies i sie cieszy bo taka mentalność, co widać po temacie o bezużyteczności rycerza.

Tera wypatrywać tylko kolejnych zmian w pełni przemyslanych i przetestowanych

Śliski
06-01-13, 15:30
Merv cały czas mówisz o zarabianiu. Daj mi dobre 2-3 przykłady gdzie 130 zwiad ZAROBI na exp'a. Pewnie powiesz przeszłość i katowanie przez 3h elfy dla 100k.
Jeszcze jakieś ciekawe propozycje?

Ja dla odmiany bym uwalił zwada duchownego. Dobijmy mu jeszcze większy exhaust na tapena, będzie wtedy porównywalna bieda.

Co do solo wrl, sami mówicie, że pewne spoty są dla wybranych profesji? Tyle w temacie expienia magiem na wrl, przecież to nie Tibia (stare nawyki?)

#Tyrond

Tibia stała się syfem z innego powodu. Wszyscy wrzucają na zmiany w grze, gówno prawda. Zmieniło się pokolenie. Gra byłą szturmowana przez debili, dzieci z podstawówki. To był jej największy wróg, gracze. Wszystko przez powstanie Neostrady i szerokiego dostępu do neta w tym kraju.

#Krystiann
Zmian? Dobre sobie. Jeśli daną postacią nie gra ktoś z administracji to taki pomysl jest ostatni w kolejności do testowania/robienia. Przykład masz tutaj + temat o wojach.

W 2 dni tematu utonie jak każdy jego pokroju i wszyscy będą mieli to w dupie poza zwiadami nekro. Czyli norma.

Mervakis
06-01-13, 15:33
Na kościanych ludzie zarabiają i na górskich, nie stać Cię na puginały? Bij z kpiro wtedy zarobisz. Puginały miały dawać nekromantom znaczną przewagę w dmgu i miały być wykorzystywane w starcu z mocnymi przeciwnikami/pvp, a nie na wszystkim.

Śliski
06-01-13, 15:36
Godna odpowiedź jak zwykle.

Proponuje przenieść się do tematu o Twoich przekrętach, a tu proszę o wypowiedź kogoś mającego zamiar coś zmienić, a nie negować wszystko i gadać utarte schematy, że z kpiro zarobie milion na exp'a. Niektórzy chcieliby pograć, a nie robić daily questy i uważać to za gre.

Mervakis
06-01-13, 15:48
@UP dla Ciebie grą jest expienie 10h dziennie, a dla mnie poświęcenie 30 minut na questy i walka. Dlatego nie lubię exploverów, którzy po 1 dedzie przestają grać. Pozdrawiam, bez odbioru.

Śliski
06-01-13, 16:04
Czyli mamy piękny dowód robienia gry pod siebie. Dodatkowy komentarz jest już zbędny. Trzymajcie tak dalej!

Zapomniałbym róbcie większe ninja zmiany w projekcie. Jutro chce się obudzić bez PN i kuszy (za mocno bije), więc poproszę korbę do naciągania łożyska i 5 sekund na 1 strzał w bezruchu z 4 sqm.

Catthon
06-01-13, 16:05
No dobra, nie ogarnąłem wszystkiego co się dzieje w tym temacie, ale jako zwiadowca duchowny, który w ciągu 2 miesięcy bez doświadczenia wbił 115 poziomów mam parę spostrzeżeń.

Polując solo z kpiro i przy użyciu hape tawis zarabiam prawie wszędzie, oczywiście w granicach rozsądku.

Kościane - przyzwoity exp, koło 280-300k/h przy niewielkim +. Expię tam rzadko, bo zajęte.
Górskie trolle - bardzo dobry exp, bardzo dobra kasa. Przy odpowiednim expieniu (może niektórzy nie wiedzą, ale zwiadowca ma kuszę by uciekać od potworów, a nie brać te najsilniejsze na klatę), zwraca mi się z samych hełmów i zbroi. Zarobek w postaci: królewskich hełmów, odkażaczy, egzekutorów, łap (alchemik na trollach to przepis na milionera).
Smoki - na tych koło teleskopów spokojnie ponad 220k/h i ładny zarobek.
Pokutniki - 200k+ ze zwrotem, niewielki + niewielki -.
Jest jeszcze kilka miejsc, gdzie można łatwo zarobić SOLO zwiadowcą.

Hydry? Szybko się leczą i wyskakuje ich po kilka. To oczywista sprawa, że powinny być wtopą dla polującego solo zwiadowcy. Ja bym się tam sam z kpiro nawet nie wybierał. Co innego z kumplem.
2 zwiadowców duchownych na hydrach wyciąga spokojnie 360k/h i ma jeszcze z tego zysk (przeważnie).

Podstawą jest zrozumienie, że przewaga nad duchownym w postaci tych puginałów to ciekawa alternatywa raz na jakiś czas, czasem na silniejsze potwory. Nie może jednak gwarantować wielkiego zarobku i expa w tym samym czasie, przecież żadna z profesji na serwerze tak nie ma.

Przykład tego, że nekro wyciągali 50k zysku z jednego polowania na kościanych, czy wychodzili na zero polując solo na hydry to najlepszy powód po temu, by jakoś tę metodę obciążyć.

Nadal możecie wyciągnąć 600k/h na czarnoksiężnikach. Wystarczy, że parę godzin poświęcicie wolniejszemu polowaniu dla zarobku. Tak jak duchowny robi w kółko.

Zastanówcie się też jaką wielką przewagą nad duchownym są puginały, wszystko jedno jak drogie. Jaką przewagę nad wami ma duchowny?

Śliski
06-01-13, 16:29
Będę wyrozumiały.

Jaką przewagę ma duchowny nad nekro? Dostaje tapena, teoretyczne leczenie, którym ma się zajmować jak DUCHOWNY. Nie można kur** wrzucać cały czas zwiada nekro do tego samego worka co duch i kazać mu zadawać te same obrażenia. Po jaką cholerę w takim razie jest ta subprofesja?

Jeśli duchowny nie będzie miał osobnego leczenia, a nekro ataku to nigdy nie będzie tu różnic w klasach. Po 2 latach dopiero zarysował się puginał i była to dobra zmiana, ale powinna wejść równolegle z lepszym czarem leczącym dla ducha.

Teraz Ci drudzy plują się, że są nic nie warci. To prawda, ale to powód, żeby udupić inną klasę? Dla mnie to powód do pracy nad zrobieniem duchownego.

Jeśli Ty bijesz górskie trolle uciekając i bijąc z kuszy to nagraj frapsa. Jestem ciekaw gdzie tam biegasz na tyle długo, żeby górskiego ubić nie biorąc go na klatę i spamując kpiro. Dodaj do tego jak wypadną 3 sztuki.

"Nie może jednak gwarantować wielkiego zarobku i expa w tym samym czasie"

Po to został nekromantą, żeby zadawać obrażenia. Taki wymysł administracji, którzy używają tego argumentu kiedy im wygodnie.

"Zastanówcie się też jaką wielką przewagą nad duchownym są puginały, wszystko jedno jak drogie. Jaką przewagę nad wami ma duchowny? "

MA MIEĆ LECZENIE bo jest duchownym. Efekt setek godzin testów administracji widzisz na co dzień w postaci wielkiego nic dla tego połączenia. Szczerze podziękowania dla góry!

A teraz podsumowanie.

Udupianie nekro to nie balans klas duch/nekro tylko żenująca próba ratunku w świetle braku pomysłów.

krrystian
06-01-13, 16:34
Polując solo z kpiro i przy użyciu hape tawis zarabiam prawie wszędzie, oczywiście w granicach rozsądku.




Twoje zdanie udowadnia ze to duchowny jest zle zrobiony i w tym kierunku powinny pojsc zmiany jego ulepszenia a nie pogorszenia nekromanty.

Jestes duchownym a leczysz sie podstawowym czarem dostepnym dla kazdego.

Tu jest glowny problem a nie ze nekro bije wiecej bo od tego ma byc - takie jest zalozenie ADM.
Duchowny powinien leczyc wiecej a tego nie robi, bo tapen ma zle ustawienia leczenia/cooldowna

Catthon
06-01-13, 16:42
Śliski, jeśli chodzi o plucie się, to ty tu jesteś niezłym przykładem. Ja bezstresowo przedstawiam argumenty.
Ja nie marudzę na zwiada duchownego, choć leczenie uhami wychodzi taniej. U mnie wszystko gra.

To ty masz problem w tym, że expiąc 50% szybciej niż ja nie zarabiasz kokosów.
Biegaj na odes na trollach to zobaczysz jak to działa. Odbiegasz na kilka kroków i rzucasz kpiro. To możliwe, expię tak od ~75 poziomu.

Ja mam możliwość przyzwoitego leczenia się bez run, ty masz możliwość szybszego expienia i zadawania większych obrażeń. Moim zdaniem to jest fair i tak właśnie wygląda.

Pytanie jeszcze czy różnica w wybranej podprofesji ma zmienić o 90% kierunek, w jakim one dążą.

EDIT
:krrystian
Czepiasz się słówek. Oczywiście, że leczę się średnim leczeniem. To dlatego, że słabe jest za słabe, a mocne jest za mocne.
Moim podstawowym leczeniem jest hape tawis, ale tapen jest zaraz po nim, na silniejszych potworach.

Magnaturon
06-01-13, 17:08
Jestem magiem nekro. Otóż co mi z tych sdków? Przydają mi się tylko do pvp. Expienie z nich niema sensu. Niektóre potwory są odporne na śmierć, np kościane więc już ich nie pobije.

Praktycznie mam max mlvl, mam 78 a max to 82 (dodając mikstury na mlvl mam 81 czy tam 82 więc tak jakbym miał max) wiesz jak wygląda exp z sd?

Jak to obliczyłeś wychodzi mi 170 miedziaków za jedno użycie sd, nie będę już nawet liczyć czy dobrze, załóżmy, że tak.

Weźmy takie górskie trolle
Z sd bije około 600-700 + rózga, górski pada na jakieś 4-5 sd~. Do tego dochodzi, że muszę się leczyć, praktycznie co uderzenie (nawet z daleka) muszę użyć hape tawis bo inaczej padnę. Więc na zabicie jednego trolla idzie mi około 1k. Więc za 100k expa płacę 40k.
Do tego jeżeli wyskoczą mi 2 trolle muszę już założyć ring, bo w maga górski spokojnie uderzy 600-700 jeżeli go dogoni.
By wbić lvl na górskich muszę wbić 450k expa bo chyba teraz tyle mam na lvl to muszę wydać 170-180k.
Expiłem na górskich raz z sd, po 50% lvla zrezygnowałem.

Magiem nie expi się z sd mało się to opłaca, z czarów robię trochę mniej expa na godzinę, ale za to mam profit jak mi się oczywiście poszczęści.

Do tego w pvp mag tak samo nie ucieknie. Nie założę ringa na szybkość bo będę musiał zdjąć ringa na utame i padnę w sekundę.
Do tego jeżeli w 1 vs 1 biłbym się z ogarniętym pallem nekro to przegram. Mam niby obszarowe czary, ale działają jak działają i na otwartej przestrzeni ciężko nimi kogoś zabić solo.

Więc przestańcie narzekać, bo dobrze, że niema tego ropie takie jakie było. Może w końcu dojdzie balans do tego, że będą ludzie walczyć wszystkimi profami, a nie jak ostatnio się zaczęło dziać, że wszyscy zaczęli robić pallków nekro.