PDA

Zobacz pełną wersję : Popsuty czar skrytobójca


krrystian
29-12-12, 23:08
Witam.

Dobrze mi poszło negocjowanie naprawy błędów ostatnio wiec chciałbym napisać o jeszcze jednym może go tez sie uda.

Od blisko 3 tygodni czar skrytobójca podczas niewidzialności zadaje zawsze, jeden określony DMG i jest to atak minimalny. Nie jest to przedział, tylko jeden najmniejszy możliwy atak.

Jest to mocno irytujące bo będąc słabszy o blisko 25 lvli zadawałem często większe obrażenia niż zadaje teraz.

Zgłaszałem to na wiele sposobów, ciągle słyszę ze zajmiemy sie tym i nic sie nie dzieje. Nie wiem, może moje zgłoszenia odebrały osoby które nie zajmują sie ta dziedzina i gdzieś sprawa przepadła.

A jesli jest to naprawdę tak ciężko naprawić, to nie można chociaż ustawić średniego dmg jako jeden hit ? skoro powinien walić od 700-900 to niech wali te 800 a nie zawsze minimum bo to w dłuższej mecie naprawdę powoduje duże straty finansowe i utrudnia exp.

Proszę jesli to możliwe o naprawienie tego problemu zaczął sie on juz dawno przed swietami.

dziękuje

Hpplttlbzr
03-01-13, 14:27
Witam, podepnę się pod ten temat, bo zauważyłem podobny problem.

Otóż po użyciu mikstury natężenia (mlvl +4) siła leczenia jest stała i wynosi u mnie 48 punktów życia. Wydaje mi się, że jest to, podobnie jak u kolegi wyżej, wartość najniższa z możliwych, gdyż mój mlvl z bonusem wynosi 10.

Demon Hunter
03-01-13, 15:22
jakie minimum? Co lvl bijesz średnio o 4 mocniej, co ty byś za 100 many chcial bic po 1500?

Bogo
03-01-13, 15:51
Nie chodzi mu o 1,5k dmg tylko ustawienie min-max. Chwilowo zadaje stałe obrażenia minimalne na dany lvl zamiast różnych od-do w danym zakresie.

krrystian
03-01-13, 16:56
Nie chodzi mu o 1,5k dmg tylko ustawienie min-max. Chwilowo zadaje stałe obrażenia minimalne na dany lvl zamiast różnych od-do w danym zakresie.

Tak dokładnie.

Nie chodzi o to czy zadaje dużo czy mało, po prostu jest popsuty. Kiedyś zadawał przedział a teraz tylko jedne minimalne obrażenie na niewidzialności.

Według moich obliczeń przez ten błąd tracę:

Z obserwacji wynika że puginał atakuje na zasadzie 3/4.
Czyli przedział np 900-1200. Teraz atakuje zawsze minimum czyli 900. Gdyby działał to średnia byłaby 1050.

900x 7 = 6300
1050x 6 = 6300

W praktyce gdyby nie było błędu atakowałbym 6 puginałami taka sama wartość jak teraz 7mioma.


Jest to strata 100 puginałów na godzinę które kosztują 3k. Oraz 100x100many za czar to 10k many czyli 5.5k przy potach.

Łącznie daje to 3+5.5k = 8.5k kasy straty na godzinę !!

To ma znaczący wpływ na końcowy bilans czy jest waste czy nie podczas expa u mnie.

Idąc dalej błąd trwa już blisko miesiąc. Przez ten miesiąc nabiłem 30 poziomów, zakladając ze expilem 2-3 h na lvl to jest 60h expa x 8.5k= 510k
PÓŁ Miliona straty.

Nie wiem jak dla ADM ale według mnie to są ogromne straty.

Gdy dodamy do tego ze muszę nosić więcej puginałów i potów by zadać ten sam atak, to wyjdzie ze tracę około 400 capa.

Gdybym miał te 400 capa mógłbym expić o spory czas dłuższy na 1 refilu.

Dalej, atakowałbym średnio o 1/7 więcej. wiec zabijał bym też o 1/7 szybciej co zwiększyłoby expa o 1/7 czyli zamiast 300k to 350k na h. 50k to duża różnica.

Ja rozumiem ze zwiadów na non pvp którzy expią z puginału jest może z 3 czy 4 i wam się nie chce dla tylu pracować ale to naprawdę nie jest sprawiedliwe.

Gdyby popsuł się tawis to by został naprawiony od razu, a ze skrytobójce używa tylko kilka osób to można olać ;/

Naprawdę proszę o naprawienie w końcu tego błędu

negrula
03-01-13, 20:59
Twój problem został już zgłoszony. Proszę o cierpliwość :)

Trav
03-01-13, 21:58
W istocie myślałem nad nim długo, od jakiegoś czasu. No cóż - jutro wejdzie troszkę zmieniony ten czar pod względem obrażeń żywiołowych spod osłony niewidzialności. Chętnie poznam opinie na jego temat.

Bogo
03-01-13, 22:18
Trav może przybliżysz nam jego mechanizm w teorii, żeby było go jak porównać z rzeczywistością?

Trav
03-01-13, 22:23
W teorii tam, gdzie Krrystian bił Górskiego Trolla z ognistego puginału ciągle po 771 teraz będzie równie dobrze mógł walnąć za mniej lub więcej o pewien przedział, tak jak gracze na niższych poziomach, którzy chyba tego stałego ataku nie mają. Ataku nie-w-niewidzialności nie zmieniłem.

Tj. sądzę, że będzie już jakiś drobny przedział ataku. Nie jestem w stanie sam sprawdzić wszystkiego, ale mam nadzieję, że sprawa nie odbije się zbytnio na innych graczach (np. bardzo zmniejszone przez to obrażenia), a jedynie im pomoże i urozmaici rozgrywkę. To drobna zmiana jest. Wkrótce pewnie zresztą więcej takich będzie w różnych elementach gry.

Hpplttlbzr
04-01-13, 00:10
A co z problemem leczenia po miksturze natężenia (2. post tego tematu)? ;)

majster.bro
04-01-13, 14:57
I Tu od razu pewną ważną kwestie poruszę (aproppos tego czaru). Z tego co tu było napisane ten czar zabiera 100 many... 100 many zabiera także czar vita vis na pewnym OTSie - tam ten czar wali po ok. 950 (zależy na jakim lvlu i mlvlu - tylko drut i sorc). Czy nie uważacie że walenie z tego czaru po ok. 750 nie jest przesadzone? Naprawdę - teraz to jest już altaron OTS, a nie sam altaron. Pewnie po następnym up'ie zwiad necro bd. bił x2 po 750 i za 3 razem paraliżował... Tym bardziej iż duch wgl nic ciekawego nie ma. Jeśli necro bije po 750 to ja chce leczyć się z tapena po 1500.. A co.. Jak duchowny, to duchowny..

zal12345
04-01-13, 17:43
Nom łatwe obliczenie 2x palki nekor zabiją 100lvl duchownego a kilka palków duch męczy sie z jednym pallkiem nekro ;f leczenie ducha powinno byc w granicach 1k na takim 200 lvl duchownym

Legolas
05-01-13, 01:07
To tak samo z magami powiedzmy ze sd bije po 800.
Trzeba to tego doliczyc koszt i czas na ich tworzenie.
Lecze sie po 750. Innych po 1k. Nie wiem ale wydaje mi sie ze mam za słaby dmg w porownaniu do palka nekro. Mam na mysli expienie, bo nie expie na nutkach czy z burzy .

krrystian
05-01-13, 02:09
A ja jako pall chciałbym kiedyś zaatakować więcej niż jednego potwora na raz ;P
Jedyna profesja co nie moze atakowac obszarowo

Mag wali z fali, ue, runek, sieje wszystko co sie rusza na drodze.

Rycerz odes rago wiecznie.

A ja nawet wiwerne jak mnie 9 obejdzie na okolo musze bic kazda pojedynczo nie mowiąc juz o czymkolwiek lepszym.

Bo czar ktory doszedł podczas ostatniego upa można sobie wsadzic miedzy bajki, mimo dobrych checi wali nie wiecej niz 100-150 a czasem po 10 a stoi 200 many, wiec jest dobry na czerwie choc waste troche ;)

a wogole to najlepiej żeby zwiad:

- bez puginału
- walil hity jak rycerz albo mniejsze
- stał w miejscu jak rycerz bo wkoncu z kpiro nie mozna biegać jednak
- dostawał hity w ryjek duze bo bez tarczy i obrony oraz
- miał mniej hp niz rycek
- stoi w miejscu przy mobie ale nie blokuje bo nie ma ores wrek
- nie miał czarów obszarowych
- miał capa na 45 min expa bo bierze manasów tyle co inni + bełty ktore lekkie nie sa.

Cześć z tego juz zrealizowano, zrobmy reszte i bedzie git.
Pytanie tylko po co wogole ta profa wtedy :)

Legolas
05-01-13, 02:41
No racja tylko i tak mi czegoś brakuje. Niby z duchownego i nekromante rozdzielili (maga)
A co do expienia to i tak mamy bardzo wiele wspolnego. Bo runki prawie ze te same, no a tamten ma czary leczenia. a roznica 200 mowiac o sd nie jest zadowalajaca.
Koszt ,czas itd. Wolalbym czar jak z tibijskiego sorcerera.

krrystian
05-01-13, 02:51
No racja tylko i tak mi czegoś brakuje. Niby z duchownego i nekromante rozdzielili (maga)
A co do expienia to i tak mamy bardzo wiele wspolnego. Bo runki prawie ze te same, no a tamten ma czary leczenia. a roznica 200 mowiac o sd nie jest zadowalajaca.
Koszt ,czas itd. Wolalbym czar jak z tibijskiego sorcerera.


To prawda, w praktyce atakuje sie tak samo duch/nekro a duch robi za druida dzieki sio wiec sie przydaje bardziej

tak samo zgodze sie ze leczenie zwiada duchownego jest zdecydowanie za slabe w porownaniu do hape tawisa.
Powinno przynajmiej działac jak uh czyli 900-1000 albo miec mniejszy cooldown, taki jak hape tawis.

Po coś sie wybiera te profe, jak ma leczyc to niech robi to dobrze

Legolas
05-01-13, 19:48
No dokladnie. Chociaż nie wiem jak na pvp .
Ogolnie ktoś pisal o tym aby za deda spadalo kilka poziomow itd.
Na pewno zmienilo by to wojne i moze byla by lepsza.
Ale nie dla magow ktorzy padaja najszybciej.
Trzeba by bylo im dac mozliwosc najszybszego expienia . Bo teraz to chyba ty zrobisz podobny exp jak.