PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] troche na temat maga duchownego


Seku88
16-12-12, 03:26
Witam. Przejdę od razu do rzeczy. Otóż irytuje mnie fakt ze nekromanta może używać pocisków światłości oraz IH (którymi 100 mag leczy ok 1k) a duchownemu odebrano możliwość używania sd. Skoro duchowny nie może używać SD które robi nekro, to czemu nekro może używać pocisków świętości i IH od duchownego ? Zwróciliście uwagę jedynie na UH(100 mag leczy ok 1600) które przydają się chyba tylko jedynie w pvp w leczeniu przyjaciół, lepiej używać ih które są ponad 2x tańsze w produkcji i grać nekromantą który ma więcej czarów ofensywnych. Proponuję aby tylko duchowni mogli używać pocisków świętości oraz IH. Myślę że większośc magów będzie wybierała subprofesje nekromanty która daje większe możliwości(SD które zadaje Duże obrażenia+IH które też całkiem przyzwoicie leczy). Proponuję aby tylko duchowni mogli używać IH oraz pocisków świętości. Obecnie większość magów to nekromanci, myślę że ta zmiana zachęciła by ludzi do grania duchownymi.

makmej
16-12-12, 04:01
IHY może tworzyć KAŻDY, i wcale 1k nie leczą max 800, a to w porównaniu do uha jest niczym

Siemanos
16-12-12, 04:45
Jestem naprawde za........
Skoro Necro moze leczyc sie ih.. strzelac z sd to moim zdaniem duch powinien tez mieć jakiś czar ale dobry ofensywny......
Ładunek pocisku światłości..... zal...... po 200 to jest duzo????
przed update z sd sie walilo po 400+...

makmej
16-12-12, 05:00
Czy wy nie zauważyliście że możecie leczyć inne osoby za pomocą czarów...? Trzeba było robić nekromantów, a nie teraz narzekać na nie zbalansowane profesje, chociaż ja i tak uważam że jest balans i to dobry.

Slythia
16-12-12, 06:08
Ihy może tworzyć każdy, nie tylko duchowni.

Duchowni nie otrzymają kolejnego czaru ofensywnego. To ma być subprofesja skupiająca się na defensywie, nie zaś na zadawaniu dużych obrażeń.

Pocisk światła jest równy sile nowemu, słabszemu sd, który także może być używany przez wszystkich.

wight
16-12-12, 08:19
Najgorsze jest to, że zmieniono nam całkowicie funkcję bez naszego zdania. Pomijając już to, że mój temat został prawdopodobnie pominięty pomyślcie o tym, że ludzie po prostu tracą czas, gdyż ktoś kto chciałby zadawać obrażenia z dnia na dzień dostaje wiadomość typu "Przepraszamy, ale twoja funkcja to leczenie."

Slythia
16-12-12, 08:24
Najgorsze jest to, że zmieniono nam całkowicie funkcję bez naszego zdania. Pomijając już to, że mój temat został prawdopodobnie pominięty pomyślcie o tym, że ludzie po prostu tracą czas, gdyż ktoś kto chciałby zadawać obrażenia z dnia na dzień dostaje wiadomość typu "Przepraszamy, ale twoja funkcja to leczenie."

Nikt funkcji nie zmienił. Od zawsze duchowny miał lepsze leczenie kosztem braku najsilniejszych ofensywnych czarów i run. Teraz po prostu zrobiliśmy krok dalej w kierunku wyznaczonym na początku istnienia gry, nie zawróciliśmy i nie poszliśmy w przeciwną stronę.

9891404
16-12-12, 08:45
a morał tej histori jest taki zrobcie sobie nowe postacie necro ;) a duchownych zrokować ^^

makmej
16-12-12, 09:10
Zresztą to chyba logiczne, że duchowny ma LECZYĆ, buffować, a nie bić z sd po 2k?

wight
16-12-12, 09:18
Wydaję mi się, że takie zmiany są po prostu śmieszne. Równie dobrze można dodać by tylko alchemicy mogli używać najpotężniejszych mikstur. Dlaczego nekromanci w ogóle mogą używać UH'ów? Jedyną rzeczą na którą najwidoczniej mogę czekać jest dodanie nowych czarów, by podkreślić to, że duchowny ma cokolwiek związanego z obroną, bo póki co 2 rodzaje leczenia to stanowczo zbyt mało by określić go specem od defensywy.

makmej
16-12-12, 09:30
Ale przecież nekromanta nie może używać na kimś uhów?

Seku88
16-12-12, 09:42
IHY może tworzyć KAŻDY, i wcale 1k nie leczą max 800, a to w porównaniu do uha jest niczym

Uważasz że 800 na IH'a to mało ? Jak na runę która kosztuje 150 many to sporo. Czemu nekro może używać pocisków świętości ? UH tak samo może używać, co z tego ze ja mogę leczyć nimi innych? Fakt na pewno przydatne w pvp kiedy leczymy kolegów ale to raczej sporadycznie się przydaje, a na non pvp ? UH'anie blokerów ? myślę że IHy są już do tego lepsze bo 800 + leczenie rycerza to już na prawdę dużo, mało jest potworów które biją po 1,5k+ (o ile w ogóle takie są ;d) żeby używać do tego UH. Normalne że większości to nie przeszkadza bo nie grają duchownymi. Ok, duchowny jest postacią bardziej defensywną, posiada tyle samo hp co nekro i ma taką samą obronę, skoro ma być nastawiony na defensywę się czemu nie poprawicie mu obrony? jakieś czary np wspomagające drużynę, czy dające odporności na od SD czy innych żywiołów. Nekromanta ma np paraliż który ja uważam za bardziej defensywny czar. logicznie myśląc paraliżujesz potwory czy kogoś aby móc uciec przed tym czymś ;p. A niewidzialność? chyba jest po to żeby się ukryć przed jakimś niebezpieczeństwem? W tym momencie jestem pewny że większość graczy będzie wolała grać nekromantą. Zaraz ktoś napisze "jak ci się nie podoba to graj nekro" ok ale gdy robiłem postać to nie sądziłem że będzie ona tak skrzywdzona.

Uiop
16-12-12, 09:49
To ma być subprofesja skupiająca się na defensywie, nie zaś na zadawaniu dużych obrażeń.

Też mi defensywa. Poza tym, że duchowny ma grupowe leczenie i może używać uhów, leczących po 1600, to nic więcej nie ma. Dobrze się go zabija. Leczenie ihem po 800(magiem nekro) podczas wspólnych wypadów na potwory jest wystarczające, wszędzie. Czar leczenia kolegi u duchownego jest sami wiecie jaki. Skoro ma to być subprofesja skupiona na defensywie(żeby nie było że tylko krytykuję) sugeruję dodać jakieś buffy(zwiększenie życia o 15% na 10 minut dla party/ zwiększenie ataku/umiejętności+10/poziomu magicznego+8/regeneracja/ szybkość+20; wartości są jedynie przykładowe)

Kajtek
16-12-12, 10:04
Buffy pewnie wprowadzą.
Altaron gra mmorpg
Funkcję postaci:
Mag necro - dps
Mag duch - healer
Łucznik - dps
Najt 2h - melee dps
Najt 1h - bocker

Seku88
16-12-12, 10:22
Właśnie czemu nekro ma takie czary jak "repito" ? czy to nie ma służyć do ucieczki? Odbierając nam możliwość używania SD zrobiliście z magów duchownych chłopców do bicia ;p.

makmej
16-12-12, 10:23
Nekromanta musi uciekać, ponieważ się nie wyleczy, z kolei duchowny ma takie czary że może się wyleczyć na potworach

Rhara
16-12-12, 10:26
Właśnie czemu nekro ma takie czary jak "repito" ?

Pytam sie co ty jarałeś chłopie, od kiedy mag necro ma repito? Ogarnij.

Co do całego tematu to wg. mnie co najwyżej dmg z tej runy świętości powinien być zblizony do sdka (mimo to sd powinien dalej bić mocniej, w końcu necro ma być dmg dealerem!). Wasza przydatność bojowa ogranicza się do stania z tyłu, rzucania haper tawis i uhania ludzi. Przykro mi, nie będziesz wszystkim na raz Krystyna, musisz sie pogodzić z ograniczeniem profesji.

A zwiadowca necro ma repito, które zastępuje mu tapen tawis : może uciec od silnego potwora lub z ognia walki, gdyż nie wyleczy sie tak jak zwiad duchowny.

Seku88
16-12-12, 10:37
Pytam sie co ty jarałeś chłopie, od kiedy mag necro ma repito? Ogarnij.

Nie mam na myśli tylko maga, jest przecież jeszcze zwiadowca i rycerz.

Didrika
16-12-12, 10:46
W tej chwili to mag duchowny przeciw potworom spisuje się znacznie lepiej niż nekromanta, w pvp brak tylko sd. Rly gdzie jest problem!? Mag nekro z ryckiem podczas hunta nie zrobi takich cudów jak mag duch z ryckiem. Pewne usprawnienia owszem są potrzebne, ale w obecnej chwili(przynajmniej przeciw potworom) króluje mag duchowny.

xyro
16-12-12, 10:58
Najlepiej zabrać wszystkim profesją(Oprócz maga duchownego)czary leczące oraz zrobić ihy tylko dla duchownych. W zamian można obniżyć jeszcze trochę dmg duchownym, a zwiększyć obrażenia z sd.

Seku88
16-12-12, 10:59
Czego ten nekro niby nie zrobi? nie wyleczy rycerza ? IH po ok 800 leczą co wystarczy. Siebie nie wyleczy ? ma przecież uh a w razie zagrożenia może zawsze użyć SD, nie wiem co widzisz lepszego na expach duchownym. Nekro może to samo a nawet więcej.

tomakeo
16-12-12, 11:17
Tak jak to ktoś z administracji serwera powiedział : Subprofesje maga (nekro ducha) będą sukcesywnie sprowadzane do tego, aby mag duch był postacią full defensywną, która potrafi wyleczyć drużynę z ran, a mag nekro będzie postacią ofensywną. Przykro mi, ale duchowny sypiący pociskami śmierci ? Coś nie halo.

Didrika
16-12-12, 11:21
Tia, tylko popatrz na efektywność takiego expienia. Ih nie dość, że blokuje runy ofensywne, które to mają największe obrażenia vs 1 cel to leczy tylko 800, a w tym czasie duchowny uleczy ryca za ponad 2k czarami i może walczyć runami. Na wyższych poziomach ta różnica jest znacznie większa. Mówię tu głównie o expieniu z rycerzem.. a zresztą.. pokaż mi maga nekro, który robi 600~k/h bez staminy expiąc samemu albo z rycerzem 500k/h, ofc bez bonusu.

Seku88
16-12-12, 12:02
Nekromanta używający świętych pocisków?, trochę to takie sprzeczne ze sobą. Co ten mag duchowny ma lepszego w obronie ? Chyba czary leczące tylko, nekro może równie efektywnie uhami się leczyć w dodatku ma paraliż który też ułatwia ucieczkę i kilka innych czarów ale o tym już pisałem wcześniej. Elterix nic nie sugerowałem aby duchowny bił jak nekro z SD. Duchowny jeśli chodzi o defensywę niczym się nie różni od nekromanty (poza czarami leczącymi które mozna runami zastąpić) ma tyle samo hp, many, tak samo potrafi się posługiwać tarczą, nie dopatrzyłem się też czarów które by jakoś wspomagały tą defensywę. Więc co takiego duchowny ma lepszego z defensywy od nekro ?

Tyrond
16-12-12, 12:08
Po co ten płacz, wystarczy tylko kilka małych zmian. Osłabić jeszcze trochę IH'a(nie dużo), pociski świętości tylko dla duchownych(nekromanta operujący świętością?), może minimalnie zwiększyć siłę pocisk świętości i najważniejsze zwiększyć siłę czarów uzdrowienia bo póki co bardziej się opłaca leczyć UH'em niż tymi czarami przez co stają się bezużyteczne.

Catthon
16-12-12, 12:18
To, że duchowny nie jest siejącą powszechną zgrozę postacią ofensywną to normalka. Tak właśnie powinno być. Z drugiej strony jednak fajnie byłoby znać zamierzenia szefów Altaronu względem profesji przed ich wyborem.

Dzisiaj nowi gracze (tacy jak ja) kierują się analizą czarów i możliwości każdej subprofesji w danym momencie, nie wiedząc, że już wkrótce duchowny rzeczywiście będzie tylko duchownym, jeśli wiecie o co mi chodzi. Coś takiego powinno być napisane już na wstępie.

Pozdrawiam!

skyromk71
16-12-12, 13:15
Przestań płakać

Slythia
16-12-12, 13:21
pociski świętości tylko dla duchownych(nekromanta operujący świętością?)

Pocisk świętości jest równy sile słabszemu pociskowi śmierci oraz żywiołowym, a z jakiegoś dziwnego względu ich nie chcecie ograniczać.

sebastianix
16-12-12, 18:49
Mag nekro może
-leczyć po 800-900
-bije z różdżki po 100 w ludzi po 200 potwory
- bije ze wszystkich run (pvp z sd okolo 400)
-leczy się 500-800 z hape tawis przy małym exh (hape ma większy rozrzut)
- ma czar wysysanie życie (duży dmg), od razu zgłoszę błąd bo ten czar działa na odległość z 8 sqm czyli aż za ekran postaci (to chyba bład?)

Mag duch może
-leczyć po 1600 (z czerów też niby może ale w pvp to niemożliwe, przecież nie ma 10 hotow na caly team)
-bije z różdżki po 100 w ludzi po 200 potwory
-bije ze wszystkich run oprócz sd ( w pvp za 150 z tych mini runek)
-leczy się 1200-1300 z tapena przy dużym exh

Ogólnie porównanie tapena z hape tawisem jest strasznie znikome. Różnica wynika z dużego exhaustu tapena. Porównam u paladyna: z hape tais lecze sie +-450, z tapena 750. Przy takim exhauscie jaki jest to nie daje nawet 250 różnicy, a jakies 100.
Tak sam problem to ihy i uhy.


----------------------------
Chciałbym jeszcze nadmienić, że dzisiaj 160 paladyna prawie spompowało 2 magów (100 lvl nekro) i 1 paladyn nekromanta. Lecząc się po 750(tapen) + pot (do 400) na 160 lvl to jest porażka, a bić może taki palek duchowny po 100(bełt)+100(runka). 3 takich palków nie zabije nawet maga nekromany. Dlaczego ten duchowny jest teraz taki słaby? Skoro nie ma tego dmg niech chociaż się leczy porządnie....

darkdiesel
16-12-12, 19:20
sis roy, tego Twojego Mlody Gniewny nie spamowało 2 magów i pall necro, tylko 4 magów i palek necro, a jeżeli wyspaleś od 2 magów i palka to wspólczuje, bo procentowego biliśmy w 5 magów i dopiero wyspał. 4 magów nie mogło go skończyć.

sebastianix
16-12-12, 19:52
Lały mnie 3 osoby i spompowały mnie do polowy hp wtedy wbiegłem na mostek z nadzieją że będzie tam mój team i mnie wyuha. Do tego zdążyłem 2 razy przełożyć stone skina jak mnie gonił mistrz galholt i mortifer. Ale mniejsza...

Tu daje dowód na gówniane leczenie paladyna duchownego. Liczy nie kłamią. Leczenie hape/tapen ma strasznie małą różnicę. A niech ktoś mi powie, że źle to policzone to łeb urwe :P jest dokładnie 30 sekund nie mniej nie więcej bo jest to wyliczone na osi czasu programu w którym składałem.

http://www.youtube.com/watch?v=Py5xiWCNDzQ&feature=youtu.be

Uiop
16-12-12, 20:26
Omg xD faktycznie masakra to leczenie duchownego. Głosząc dalej teorie spiskowe, można powiedzieć, że nikt nie wziął leczenia zwiadowcy duchownego pod uwagę, przy poprawianiu leczenia "hape tawisem", ponieważ MG nie grają zwiadowcami duchownymi. Zdecydowanie wypadałoby coś z tym zrobić

maja1414
16-12-12, 20:30
Ciekawe kto taki genialny był i wymyślił ten balans. Pewnie spędzono nad tym dużo czasu, ale czy na pewno motywem przewodnim był balans. Wydaje mi się, że usiedli sobie wszyscy "zaufani" i inni wyżej rangą i dokańczali zdanie w kółeczku: A co by było gdyby tak... Wyszło co wyszło

Mi się wydaje, że nie ma co się martwić. W lecie jak znowu uda im się z jakąś łatką to może zobaczymy palka nekro który będzie bił 3x szybciej (bo w końcu to morderca), a duchownemu znowu zwiększy się exhaused na na tapen tawis o kolejne "pińcet sekund' bo jeszcze go palek nekro solo nie zabija ;D

a 5-ąteczka :D Tylko Zao nie przeszkadza że teraz taka lipa i expi jak "dzika świnia" :D

sebastianix
16-12-12, 20:33
Ciekawe kto taki genialny był i wymyślił ten balans. Pewnie spędzono nad tym dużo czasu, ale czy na pewno motywem przewodnim był balans. Wydaje mi się, że usiedli sobie wszyscy "zaufani" i inni wyżej rangą i dokańczali zdanie w kółeczku: A co by było gdyby tak... Wyszło co wyszło

Mi się wydaje, że nie ma co się martwić. W lecie jak znowu uda im się z jakąś łatką to może zobaczymy palka nekro który będzie bił 3x szybciej (bo w końcu to morderca), a duchownemu znowu zwiększy się exhaused na na tapen tawis o kolejne "pińcet sekund' bo jeszcze go palek nekro solo nie zabija ;D

5-ąteczka ;)

Seku88
17-12-12, 16:56
Pocisk świętości jest równy sile słabszemu pociskowi śmierci oraz żywiołowym, a z jakiegoś dziwnego względu ich nie chcecie ograniczać.

Te słabsze SD zostało by dla nekro. Sugerujesz że runy które wytwarzają elementaliści mogły by być używane tylko przez nich ? Myślę że większości by to nie przeszkadzało bo używają ich głównie magowie którzy przeważnie to ele, najgorzej by mieli ci którzy co wybrali subprofesje alchemika. Ale skoro już drążymy ten temat to czemu alchemicy nie powinni mieć na wyłączność bobmb czy niektórych mikstur? Nie dziwie się że nikt nie chce ograniczać pocisków żywiołu, popsuło by to w pewnym stopniu grę, no ale jak już dążycie do takich stereotypów to elementalista jako władca żywiołów też powinien mieć jakieś pośiski których może używać tylko on, dla mnie nie ma w tym nic dziwnego.

Na serwerze non pvp nie będzie to ludziom przeszkadzać, SD i UH używa się tam na pewno rzadziej niż na pvp, tu nie ograniczają się one do strzelania w potwory czy leczenia przyjaciół na expach.

Slythia
17-12-12, 17:16
Te słabsze SD zostało by dla nekro. Sugerujesz że runy które wytwarzają elementaliści mogły by być używane tylko przez nich ? Myślę że większości by to nie przeszkadzało bo używają ich głównie magowie którzy przeważnie to ele, najgorzej by mieli ci którzy co wybrali subprofesje alchemika. Ale skoro już drążymy ten temat to czemu alchemicy nie powinni mieć na wyłączność bobmb czy niektórych mikstur? Nie dziwie się że nikt nie chce ograniczać pocisków żywiołu, popsuło by to w pewnym stopniu grę, no ale jak już dążycie do takich stereotypów to elementalista jako władca żywiołów też powinien mieć jakieś pośiski których może używać tylko on, dla mnie nie ma w tym nic dziwnego.

Na serwerze non pvp nie będzie to ludziom przeszkadzać, SD i UH używa się tam na pewno rzadziej niż na pvp, tu nie ograniczają się one do strzelania w potwory czy leczenia przyjaciół na expach.
Wyjaśnię.

Obecnie posiadamy dwie klasy pocisków. Do pierwszej należą wszystkie żywiołowe (lód, ziemia, ogień i energia), świętość oraz słabsza śmierć. Te pociski biją za tyle samo dlatego nie zdecydowaliśmy się w jakikolwiek sposób je ograniczać.

Pocisk śmierci (a'la tibijskie sd) jest o wiele silniejszy, z tego powodu został ograniczony wraz z leczeniem innych najsilniejszą runą leczącą. Jeśli wprowadzimy analogiczne pociski*żywiołowe, święte czy silniejszą wersję bomby to wówczas dostaną one ograniczenia ze względu na profesję. Obecnie wprowadzanie dodatkowych wymagań stworzyłoby dziwną asymetrię.

Seku88
18-12-12, 18:19
Więc sama sobie odpowiedziałaś czemu z jakiś dziwnych względów nikt nie chce tych ograniczeń. Mag duchowny jako defensywna postać nie ma nic co by sprawiało że ma lepszą defensywę od nekro. (jak już wcześniej wspominałem po za leczeniem które nekro ma zastąpione runami) Leczenie innych ihem po 800 też jest przesadzone.Mag duchowny z defensywnych czasów ma chyba tylko lepsze leczenie, nic po za tym.

makmej
18-12-12, 19:28
Ale jeśli taki mag nekro zapomni ihów, lub mu się skończą to koniec, a z kolei duchowny może leczyć dopóki ma manasy. Dodatkowo duchowny ma leczenie grupowe? Ihem podczas biegu nie trafisz nikogo, z kolei z tego zawsze. Dobrze użyty ten czar jest bardzo przydatny.

Uiop
18-12-12, 23:09
Poza dodaniem buffów, proponuję również usunięcie ihów(jak ktoś bardzo chce leczyć niech używa na kimś butelki) lub znaczne osłabienie ich siły(conajmniej 40%). Przydałby się również czar, zarezerwowany dla maga duchownego, działający jak masowe leczenie, leczący jednak tylko i wyłącznie członków drużyny(musiałby jednak wymagać wysokiego poziomu, 80+, żeby uniknąć noobcharów leczących swoich kolegów w trakcie bitwy). Zmieniłoby to rolę maga duchownego w potyczkach pvp.

Kajtek
19-12-12, 00:33
Poza dodaniem buffów, proponuję również usunięcie ihów(jak ktoś bardzo chce leczyć niech używa na kimś butelki) lub znaczne osłabienie ich siły(conajmniej 40%). Przydałby się również czar, zarezerwowany dla maga duchownego, działający jak masowe leczenie, leczący jednak tylko i wyłącznie członków drużyny(musiałby jednak wymagać wysokiego poziomu, 80+, żeby uniknąć noobcharów leczących swoich kolegów w trakcie bitwy). Zmieniłoby to rolę maga duchownego w potyczkach pvp.

Gram magiem necro i stwierdzam, że to jest dobre :)

Rhara
19-12-12, 07:12
Całkowicie nie zgadzam się na zabranie ihów, ponieważ wtedy mogliby leczyć tylko duchowni. Tak bardzo przeszkadza wam to, że ulecze za te 600 z iha? Co to za zabawa na wojnie patrzec jak spadaja ludzie policzeni na jedno combo i nie mieć nawet możliwości ich leczenia? Jeśli ogarniacie, to dacie rade zabić na combo palka czy maga RÓWNIEŻ Z IHAMI.

Po 2 nie wiem Krystyna jaki mag necro nosi na expa np. ihy. podczas akcji też zauważyłem że nikt SAM SIEBIE nimi nie leczy. Powód? Lepiej uciekać i spamowac trochę słabszego hape tawisa niż stawać i leczyć sie o 150 więcej runką. Jedną z wad Altaronu jest strasznie duży exhaused na wszystko - mw lecą wolniej, wolniej sie pushuje - nie działa nawet (w biegu) podstawowy czar late tawis!. Tym bardziej skłaniam sie ku zdaniu, że żaden mag necro nie expi z ihami i bardzo rzadko leczy sie nimi podczas walki.

Po 3 - czary leczące. Jak słusznie zauważył Makmej, uhacie po blisko 2k i macie już czar leczący obszarowo. Czego jeszcze chcecie? Kolejnych tych samych czarów które będą leczyć po 2000 wszystkich na ekranie? Uważam że max co tu można zrobić to zwiększyc tego haper tawisa do 900, chociaż i tak uważam to za przesadę, bo jednym hotkeyem leczysz praktycznie co sekunde wszystkich kolegów, co jest dużym +

@topic
Takie dalszy płacz nie przyniesie nic więcej, bo to jest tylko kłapanie gębami jeden na drugiego. Jesli naprawde wam to nie odpowiada i chcecie coś z tym zrobić to piszcie do administracji, nie tutaj. Dalsze nabijanie postów nic nie zmieni. Pozdrawiam

cewix
22-12-12, 19:06
Coś ciekawego ,co mogłoby ulepszyć deffensywe duchownego to buffy które można by było rzucać na siebie jak i na znajomych ,przykladowo zwiększały by zadawany dmg ,lub zmniejszały obrażenia ,czy inne ciekawsze dodatki...

eremce
22-12-12, 20:33
Całkowicie nie zgadzam się na zabranie ihów, ponieważ wtedy mogliby leczyć tylko duchowni. Tak bardzo przeszkadza wam to, że ulecze za te 600 z iha? Co to za zabawa na wojnie patrzec jak spadaja ludzie policzeni na jedno combo i nie mieć nawet możliwości ich leczenia? Jeśli ogarniacie, to dacie rade zabić na combo palka czy maga RÓWNIEŻ Z IHAMI.

Po 2 nie wiem Krystyna jaki mag necro nosi na expa np. ihy. podczas akcji też zauważyłem że nikt SAM SIEBIE nimi nie leczy. Powód? Lepiej uciekać i spamowac trochę słabszego hape tawisa niż stawać i leczyć sie o 150 więcej runką. Jedną z wad Altaronu jest strasznie duży exhaused na wszystko - mw lecą wolniej, wolniej sie pushuje - nie działa nawet (w biegu) podstawowy czar late tawis!. Tym bardziej skłaniam sie ku zdaniu, że żaden mag necro nie expi z ihami i bardzo rzadko leczy sie nimi podczas walki.

Po 3 - czary leczące. Jak słusznie zauważył Makmej, uhacie po blisko 2k i macie już czar leczący obszarowo. Czego jeszcze chcecie? Kolejnych tych samych czarów które będą leczyć po 2000 wszystkich na ekranie? Uważam że max co tu można zrobić to zwiększyc tego haper tawisa do 900, chociaż i tak uważam to za przesadę, bo jednym hotkeyem leczysz praktycznie co sekunde wszystkich kolegów, co jest dużym +

@topic
Takie dalszy płacz nie przyniesie nic więcej, bo to jest tylko kłapanie gębami jeden na drugiego. Jesli naprawde wam to nie odpowiada i chcecie coś z tym zrobić to piszcie do administracji, nie tutaj. Dalsze nabijanie postów nic nie zmieni. Pozdrawiam

Nie można się uhać w biegu? Biegam po expach na full manie(potując się) a to przecież to samo co uh.

@Topic jestem za zwiększeniem leczenia duchownego tapen tawisem ;)

Tyrond
22-12-12, 23:39
@Topic jestem za zwiększeniem leczenia duchownego tapen tawisem ;)

Po cholerę? Toć tapenem mag leczy się więcej niż ma życia.

eremce
22-12-12, 23:57
Po cholerę? Toć tapenem mag leczy się więcej niż ma życia.

Chodzi o zwiada.

Tyrond
22-12-12, 23:59
To już lepiej by było stworzyć dla każdej profesji osobne czary leczące i odpowiednio dopasować ich siłę.

Seku88
26-12-12, 09:13
Więc doczekamy się jakiś zmian tym balansie ? Ciekawi mnie kto testował to wszystko przed wprowadzeniem tych "innowacji". Chyba ktoś się nie przyłożył albo w ogóle tego nie testował a może na non pvp to było testowane ?. Do czego się ten mag duchowny przyda w pvp? z dmg po 200 z run raczej wiele nie zdziała, już zwiadowca mocniej z czarów chyba bije. Te UH'anie to tylko chyba się przyda jak ktoś w trapie będzie z resztą 2 nekro z ihami by zrobiło to samo co duch. Uciec ciężko nawet bo zwiadowcy i rycerze nekro bez problemu dogonią nas na repito. Jaki jest sens tej profesji ?

Seku88
27-12-12, 15:07
Widzę że nikt z administracji nie raczy się zainteresować tym problemem, szkoda że gra tu tak mało magów duchownych, może wtedy nie byli byście obojętni na problemy które dotykają mniejszość.

tomakeo
27-12-12, 15:38
Zapewniam Cię, że trwają pracę nad balansem leczenia.

Seku88
27-12-12, 15:51
Nie chodzi o samo leczenie, chodzi o ogólne różnice między możliwościami magów duchownych a nekromantów, z resztą nie tylko magów. Grając duchownym czuję się jak bym prowadził niedorozwiniętą i cofającą się w rozwoju (po ostatnich innowacjach) wersje nekromanty.

tomakeo
27-12-12, 16:00
Nie chodzi o samo leczenie, chodzi o ogólne różnice między możliwościami magów duchownych a nekromantów, z resztą nie tylko magów. Grając duchownym czuję się jak bym prowadził niedorozwiniętą i cofającą się w rozwoju (po ostatnich innowacjach) wersje nekromanty.

Jeśli chodzi o profesję Maga Duchownego, to jest to profesja defensywna zajmująca się głównie leczeniem swoich kompanów. Nie oczekuj, że będzie to zarówno dmg dealer jak i super healer.

Slythia
27-12-12, 16:54
Nie chodzi o samo leczenie, chodzi o ogólne różnice między możliwościami magów duchownych a nekromantów, z resztą nie tylko magów. Grając duchownym czuję się jak bym prowadził niedorozwiniętą i cofającą się w rozwoju (po ostatnich innowacjach) wersje nekromanty.

Chwilka, a to jak my ostatnio ulepszyliśmy nekromantę? Dostał jedynie wyłączność na sdki oraz nową, słabszą ich wersję. Nic poza tym. Duchowny otrzymał o wiele lepsze leczenie innych (bala hape tawis) oraz ulepszoną starszą wersję leczenia. Co więcej - po dziś dzień to właśnie duchowny posiada ofensywny czar wprzód, idealny na przykład na nieumarłych czy czarnoksiężników (Didrika potwierdzi). Dzięki leczeniu innych to właśnie drużyny z duchownym są najlepiej przygotowane do zespołowej walki z silnymi potworami.

tomakeo
27-12-12, 17:46
Chwilka, a to jak my ostatnio ulepszyliśmy nekromantę? Dostał jedynie wyłączność na sdki oraz nową, słabszą ich wersję. Nic poza tym. Duchowny otrzymał o wiele lepsze leczenie innych (bala hape tawis) oraz ulepszoną starszą wersję leczenia. Co więcej - po dziś dzień to właśnie duchowny posiada ofensywny czar wprzód, idealny na przykład na nieumarłych czy czarnoksiężników (Didrika potwierdzi). Dzięki leczeniu innych to właśnie drużyny z duchownym są najlepiej przygotowane do zespołowej walki z silnymi potworami.

Ależ Ty niemądra ... :) Jemu chodzi o to, że Mag Duchowny ma słabe dmg i "nie jest przydatny do pvp".

eloelo320
27-12-12, 19:34
Ja jestem za odebraniem IH-ów aby mógł je robić tylko duchowny. Duchowny nie może używać SD nawet, a co do jego leczenie to nie ma co przesadzać bo i tak jego moc jest bardzo duża.

Slythia
27-12-12, 19:41
Ja jestem za odebraniem IH-ów aby mógł je robić tylko duchowny. Duchowny nie może używać SD nawet, a co do jego leczenie to nie ma co przesadzać bo i tak jego moc jest bardzo duża.

Ale duchowny może używać słabszych sd, podobnie jak nekro - słabszych uhów. Nie zamierzam odbierać ostatniej możliwości podleczenia padającego kolegi przez nie-duchownych.

Tyrond
28-12-12, 00:11
Ależ Ty niemądra ... :) Jemu chodzi o to, że Mag Duchowny ma słabe dmg i "nie jest przydatny do pvp".

Nie ma to jak dyskutować z kimś o IQ niższym niż 0(słownie ZERO, literując Z, E, R, O). Chodzi o to tępaku iż mag duchowny rzadko kiedy w ogóle jest przydatny. Lepiej zabrać ze sobą nekro(w 95% przypadkach, a te 5% przypadków to starcie z umarlakami).

tomakeo
28-12-12, 00:41
Nie ma to jak dyskutować z kimś o IQ niższym niż 0(słownie ZERO, literując Z, E, R, O). Chodzi o to tępaku iż mag duchowny rzadko kiedy w ogóle jest przydatny. Lepiej zabrać ze sobą nekro(w 95% przypadkach, a te 5% przypadków to starcie z umarlakami).

W takim razie zamiast ubliżać i płakać na forum jak dziecko, zrób sobie nową postać PRZYDATNĄ do gry.

Głównie chodzi tutaj o to, że SD zostało zebrane duchom, więc nie (za przeproszeniem) pier**l głupot.

Rycek 2h - płacz, Mag Duch - płacz, Zwiad Duch - płacz Rycek 1h alchemik - płacz
Zastanówcie się...

wight
28-12-12, 12:42
Skoro powstaje x wątków o tym, że mag duchowny jest słaby to chyba coś znaczy. Każdy dobrze wie, że obecnie nekromanta jest po prostu lepszy. Wiem, że takie balansowanie klas jest ciężkie, ale najgorsze jest to, że administracja kompletnie ignoruje magów duchownych, albo trzyma wszystko w tajemnicy. Możecie z duchownego zrobić całkowitą postać defensywną, ale zastanówcie się czy warto? Czy ta gra pozwala na granie czymś takim? Skoro ludziom (wszyscy nekromanci są w tej kwestii pomijani) się nie podobają takie zmiany, więc po co je wprowadzać?