PDA

Zobacz pełną wersję : Obecny Balans Postaci


sebastianix
10-12-12, 23:58
Z powodu, że aktualny balans postaci jest mierny jeżeli chodzi o pvp. Pragnę założyć ten temat, abyście się podzielili spostrzeżeniami. Chciałbym, aby Pani administrator i reszta ekipy wzięła w końcu pvp pod uwagę, a nie tylko expexpexp na nonpvp. Proszę również was abyście nie pisać tu rzeczy typu "kina jest #@%#@", "zwiad duch %$^$", "to zrób se inną postać", tylko konkrety naprawdę przemyślane. Ja się osobiście na wojownikach nie znam. Dlatego zacznę od Paladyna/Mag.

A więc...
Zwiadowca duch vs mag nekro
Zwiadowca Duchowny 100+ leczy się z tapena 700-max800 przy większym exh. Przy czym może bić sporo z odes kpiro lecz tylko podczas stania w miejscu. Goniąc kogoś walnie hmm. 100+- (czasami 50 i czasem 150) no i 100 powiedzmy z runki światła... tak? Razem z 200 hmh? A to przecież profesja dystansowa :( Mag Nekromanta Bije z sd 400+ i z różdżki teraz około 100 w człowieka = 500 :O Czyli dwuch 100+ magów nekro (buła 1000+), składa 100+ paladyna duchownego, który może magów śmiesznie "połaskotać", gdyż taki mag leczy się tyle samo z hape tawis, co palek z tapena (przy wiekszym exh pala). Założeniem było że duchowny będzie się super leczył a mało bił, w sumie nie ma nic z tych rzeczy. Tak?

Zwiadowca Nekro
Inna sytuacja to zwiadowca nekro, jedyne co może to uciekać przed innymi, ale ten to chociaż może urwać konkretnie tez okolo 400+ w kogoś. Leczyć może sie z uha i pota leczącego. Ale to może każdy przy czym podczas biegu się tego nie da robić.

Mag duchowny
Może leczyć. Wow! Z uha bo z czaru raczej na pvp nie uda sie ;p A teraz z iha mag nekro leczy wystarczająco ze się obejdzie bez tych duchownych. Bije również słabo. Leczy się nieźle. Podczas ucieczki mimo ze ma mało hp pewnie więcej ustoi niż ten zwiadowca.

Dalej zwiadowca nekro vs mag nekro.
Mag walnie 500 i sie uleczy 700+, nekro pal walnie 400+ i uleczy sie 300-400. No ewentualnie ucieknie, a i tak te repito jest tak krótkie że zaraz dogoni mag spompuje palka z many i ded =P

Zwiadowca duch vs mag nekro,duch, zwiadowca nekro.
Zwiadowca duch od każdego w dupsko p Bo zwiadowca duch "łaskocze" =P

Kinów nie porównuje bo się nie znam.

Po upie, wasze upragnione bogactwo. Super exp bez wasta ;d Mega hity prosto z otsa. Zróbcie coś z tym bo przykro mi, ale altaron stanie się grą taką jakich jest wiele, a utraci to co ją wyróżniało.

Rozwiązanie? moje propozycje:
-Osłabcie sd, skoro po 100 z różdżki to sd w pvp mysle ze 300 to max. Co i tak daje 400 co jest bardzo dużo.
-Powinny powstać inne runy światła bijące +-60% sd ( nie te same, nowe powinny żreć więcej many bo magowie duch zrobia takie pg na kościanych, że szok)
-Dajcie jakies leczenie dla zwiadowce nekro żeby się leczył po te 500, a palek duch 900, leczenie dla maga nekro 700+-, dla maga duch 1400+- (przy takim samym exh).
...Można przecież porobić różne czary dla każdego inny i powpisywać różne wartości. Bo mag, a zwiadowca jednak w używaniu magii maja strasznie duże różnice, przez to mag nekro leczy się tyle z hape tawisa, co zwiadowca duch z tapen :(
- Oslabić iha
- Zwiadowca nekro, zwiadowca duch powinni dostać czary typu "Mroczny strzał" (250dmg), "Święty Strzał"(200dmg). Którego mogliby używać podczas biegu. Zabierałby by powiedzmy 100 many i były tylko do pvp.

Wszystko co podałem to dla postaci 100+-.

Ps. Przepraszam za dygresje. I mam nadzieje, że ktoś to przeczyta, tym bardziej przemyśli :)


Rycerz
hmh. To dorzucę jeszcze do rycerza 1h,2h. Sorki ale 2h stoi gorzej niż paladyn na expie. A mimo że 2h to jest nadal wojownik tak? Za bardzo chcecie rozgraniczyć te 2 osoby jakby były innymi profesjami. Kina powinien też mieć lepsze leczenie, porównywalne do paladyna. Wojownik ma w cholerę życia i co mu z tego? jak się leczy za 5 % swojego życia? A co 1h vs 2h. Powinno być na takiej zasadzie 2h bije 30% więcej, a 1h powinien 30% mniej obrywać. A nie jakieś bronie 2h - 60 ataku 8 obrony (tu widać tibijskie myślenie).

Wiecie w czym wasz problem? Myślicie nadal tibią, gdzie wojownik to najsłabsza magicznie postać. (cytuje kolegę)


---------------------------------------------------
CZARNOKSIĘŻNIKI ZAPRASZAJĄ!!!! 700k/h bez wasta. Pozdrawiam wszystkich lubiących łatwe i przyjemne otsy!!!!!!!!! Bijmy 5 lvl dziennie!!!!!!!!!!!!!

Mervakis
11-12-12, 00:14
90% na tak
10% nie - osłabienie iha - nie, czemu? Już zrobione i pewnie nie zauważyłeś.

sebastianix
11-12-12, 01:07
90% na tak
10% nie - osłabienie iha - nie, czemu? Już zrobione i pewnie nie zauważyłeś.

Możliwe, ale mnie zdziwiłeś tym 90% na tak. :)

---------------------------------------------------
CZARNOKSIĘŻNIKI ZAPRASZAJĄ!!!! 700k/h bez wasta. Pozdrawiam wszystkich lubiących łatwe i przyjemne otsy!!!!!!!!! Bijmy 5 lvl dziennie!!!!!!!!!!!!!

eremce
11-12-12, 01:49
Byłem przed chwilą 470k/h i waste ;P W godzinę wbiłem "prawię" połowe poziomu

Attax
11-12-12, 01:50
Mam dwa pytania.
Czemu mag trafia za każdym razem, i nie dość że trafia za każdym razem to jego hity nie są praktycznie zróżnicowane?

I teraz kolejne pytanie jak profesja która musi dojść do przeciwnika posiadająca mało defa, przeciętne obrażenia oraz słabe leczenie ma się równać z klasą która bije po 500, leczy sie za 3/4 hp i atakuje z dystansu?

O odpowiedź poproszę panią Slythię.

Jeżeli chodzi o rycerzy 2h. Jaki jest profit z gry rycerzem 2h. Bijemy o 25% mocniej niż rycerz 1h otrzymujemy obrażenia jak mag z tym że nie jesteśmy postacią dystansową oraz nasze hity są zróżnicowane. Wygląda to tak w praktyce :

Mag vs Górski Trol.
Podchodzisz do trola, zaznaczasz spamujesz f3, manas , f1 (leczenie bo dostałeś z kamyczka), spamujesz f3 manas , manas zbierasz lota. (obrażenia od 200-300)

Rycerz 2h vs Górski Trol
Podchodzisz dostajesz hita powiedzmy za 300, tawisem sie nie leczysz bo kolejny hit znowu może być np za 200, zaznaczasz , potion , potion raz x hitów zbierasz loota. Obrażenia (od 0 do 450)

skyromk71
11-12-12, 05:27
LOL nadal pallek jest bardzo dobry do pvp mag ma za mało hp wiec musi zakładac mana ringa a nie moja wina ze andereas padł od 2 magow bo puscił klawiature zapewniam cie pallek nie padnie od 2 magow jesli bedzie sie leczyć chyba ze ma ue i nie płacz po forum bo widze ze nie przemylałes tego do końca.

Majkul
11-12-12, 06:07
Mogę się założyć o 100 talarów, że gdybyście teraz wygrywali każdą akcję to by ten temat nie powstał i to jest wszystko co na temat Twoich wypocin można powiedzieć.

Attax - mag ma być papierowy i zadawać duży dmg kosztem małego życia, po co takie pisanie 3/4 hp? Napisz wprost że mag ma 1000 życia co jest strasznie mało, 1 łuk maga nie zabije, ok, ale przybiegnie 5 i śpisz zanim naciśniesz f3, łuki jakoś dłużej stoją.

Co do rycków - podajesz przykład potwora który ma praktycznie jedne z największych fizycznych obrażeń i nie jest dla rycka, ta profesja nie powinna tam expić. I 1 trolla mag ustoi, przy dwóch może być problem, bo combo troll ma 500+ to już ponad połowa życia, no a jeżeli są trzy choćby przy schodkach to można paść sobie na wejście.

rycerz5
11-12-12, 06:25
Mogę się założyć o 100 talarów, że gdybyście teraz wygrywali każdą akcję to by ten temat nie powstał i to jest wszystko co na temat Twoich wypocin można powiedzieć.

BRAWA dla chłopa wyżej, sama prawda <ok>

Nie wiem Sis Roy co ty możesz teraz wiedzieć o WRL skoro nawet tam po upie nie byłeś, kolejna rzecz to twój śmieszny żal na przegrywanie wojny. Gdybyscie to wy expili to nie przeszkadzałby wam 'exp po sidemset ka' na wrl.

Tyle w skrócie można napisac o twoim temacie/poście, elo

Arkadiasz
11-12-12, 06:33
Skoro tyle osób narzeka na atak rycków 2h, to coś musi być nie tak. Według mnie należy zwiększyć wartość ciosu minimalnego ciosu wręcz. To jest na prawdę żenujące, gdy hitniesz za 150, a kolejny hit jest już za 10... no coś tu nie halo. Taka różnica hitów jest już chyba zbyt duża... Ja bym proponował zmienienie wartości minimalnej ciosów do 1/2 lub 1/3 wartości maksymalnej, czyli jak ktoś maksymalnie może uderzyć za 300, to cios minimalny to 150/100.
Co o tym sądzicie? Zbyt dużych zmian to raczej nie wymaga...

Slythia
11-12-12, 08:24
Po kolei więc.

Zwiadowca duch vs mag nekro
Zwiadowca Duchowny 100+ leczy się z tapena 700-max800 przy większym exh. Przy czym może bić sporo z odes kpiro lecz tylko podczas stania w miejscu. Goniąc kogoś walnie hmm. 100+- (czasami 50 i czasem 150) no i 100 powiedzmy z runki światła... tak? Razem z 200 hmh? A to przecież profesja dystansowa :( Mag Nekromanta Bije z sd 400+ i z różdżki teraz około 100 w człowieka = 500 :O Czyli dwuch 100+ magów nekro (buła 1000+), składa 100+ paladyna duchownego, który może magów śmiesznie "połaskotać", gdyż taki mag leczy się tyle samo z hape tawis, co palek z tapena (przy wiekszym exh pala). Założeniem było że duchowny będzie się super leczył a mało bił, w sumie nie ma nic z tych rzeczy. Tak?

Głównym Twoim zarzutem jest fakt, że do używania kpiro niezbędne jest zatrzymanie swojej postaci. Tylko, że ta zmiana została wprowadzona… jakieś dobrych parę miesięcy temu. Dlaczego dopiero teraz się obudziłeś i uważasz to za problem? Wcześniej jakoś Ci nie przeszkadzało. Poza tym, tak, istotne jest tu założenie, że w zamian za nieco słabsze obrażenia w pogoni łucznik duchowny ma o wiele lepsze leczenie. Masz wybór - albo tapen, albo skrytobójca (który właśnie zadaje obrażenia tak, jak chcesz - czyli nie wymagając zatrzymania). Jedynym remedium na przedstawiony przez Ciebie 'problem' jest albo powrót do pierwotnego kpiro, albo dodanie czarów typu skrytobójca także dla ducha. Lecz czy wtedy nie zniszczylibyśmy subprofesji nekromanty?

Zwiadowca Nekro
Inna sytuacja to zwiadowca nekro, jedyne co może to uciekać przed innymi, ale ten to chociaż może urwać konkretnie tez okolo 400+ w kogoś. Leczyć może sie z uha i pota leczącego. Ale to może każdy przy czym podczas biegu się tego nie da robić.
Oto kolejna rzecz, której nijak nie zmieniliśmy w obecnej aktualizacji. Poza tym, chcesz mieć skrytobójce (kpiro bez zatrzymywania się) i kaleczące sztylety? To masz słabsze leczenie. Coś za coś.

Mag duchowny
Może leczyć. Wow! Z uha bo z czaru raczej na pvp nie uda sie ;p A teraz z iha mag nekro leczy wystarczająco ze się obejdzie bez tych duchownych. Bije również słabo. Leczy się nieźle. Podczas ucieczki mimo ze ma mało hp pewnie więcej ustoi niż ten zwiadowca.
Mag duchowny w założeniach nie miał tylko siebie samego leczyć, lecz głownie drużynę. Zauważ, że otrzymał nowy czar - coś a'la tapen na członku drużyny. Poza tym, osłabiliśmy już działanie iha, obecnie różnica jest spora (ih = 50% uha).

Dalej zwiadowca nekro vs mag nekro.
Mag walnie 500 i sie uleczy 700+, nekro pal walnie 400+ i uleczy sie 300-400. No ewentualnie ucieknie, a i tak te repito jest tak krótkie że zaraz dogoni mag spompuje palka z many i ded =P
Mag dogoni łucznika? Jak? Mają tak samo silny czar - hape odes oraz łucznik ma dodatkowo repito. Wystarczy uzyskać drobną przewagę repito by później korzystając z hape odesa mag nie mógł go dogonić.

Po upie, wasze upragnione bogactwo. Super exp bez wasta ;d Mega hity prosto z otsa. Zróbcie coś z tym bo przykro mi, ale altaron stanie się grą taką jakich jest wiele, a utraci to co ją wyróżniało.
Wybacz, ale ten fragment jest śmieszny. Nijak nie zmieniliśmy obrażeń łucznika, u maga ruszyliśmy jedynie czary typowo do pvp (ue) oraz utrudniliśmy korzystanie z oddechu smoka (i analogicznego czaru od lodu) - bierze 100 many. Co więcej - nijak nie zmieniłam odporności czarnoksiężnika. Także… 'Pg' jest identyczne jak przed aktualizacją, albo nawet lekko trudniejsze… O co więc chodzi?

1) Osłabcie sd, skoro po 100 z różdżki to sd w pvp mysle ze 300 to max. Co i tak daje 400 co jest bardzo dużo.
2) Powinny powstać inne runy światła bijące +-60% sd ( nie te same, nowe powinny żreć więcej many bo magowie duch zrobia takie pg na kościanych, że szok)
3) Dajcie jakies leczenie dla zwiadowce nekro żeby się leczył po te 500, a palek duch 900, leczenie dla maga nekro 700+-, dla maga duch 1400+- (przy takim samym exh).
...Można przecież porobić różne czary dla każdego inny i powpisywać różne wartości. Bo mag, a zwiadowca jednak w używaniu magii maja strasznie duże różnice, przez to mag nekro leczy się tyle z hape tawisa, co zwiadowca duch z tapen :(
4) Oslabić iha
5) Zwiadowca nekro, zwiadowca duch powinni dostać czary typu "Mroczny strzał" (250dmg), "Święty Strzał"(200dmg). Którego mogliby używać podczas biegu. Zabierałby by powiedzmy 100 many i były tylko do pvp.
1) Czyli zwiadowca ma zadawać większe obrażenia od maga? Nie.
2) Obecne runy światła mają siłę jak 75% sdka…
3) Czyli ma i dobrze się leczyć, i zadawać ogromne obrażenia? To żart?
4) Zrobione już dawno, dawno temu.
5) Analogicznie jak punkt 3. Duchowny ma być subprofesją defensywną, nie ma być jedynie nekro z obrażeniami od świętości.

To dorzucę jeszcze do rycerza 1h,2h. Sorki ale 2h stoi gorzej niż paladyn na expie. A mimo że 2h to jest nadal wojownik tak? Za bardzo chcecie rozgraniczyć te 2 osoby jakby były innymi profesjami. Kina powinien też mieć lepsze leczenie, porównywalne do paladyna. Wojownik ma w cholerę życia i co mu z tego? jak się leczy za 5 % swojego życia? A co 1h vs 2h. Powinno być na takiej zasadzie 2h bije 30% więcej, a 1h powinien 30% mniej obrywać. A nie jakieś bronie 2h - 60 ataku 8 obrony (tu widać tibijskie myślenie).
Jakie znowu tibijskie myślenie? Poza tym, tak matematyka nie działa. Twoja propozycja miałaby sens, gdyby zabijanie moba trwało u 1h i 2h tyle samo. Tak nie jest. 2h poprzez mocniejsze zadawane uderzenia otrzyma mniej obrażeń (chodzi o ich liczbę, nie sumę) niż 1h. Także nie może być ot tak różnica 30%. Poza tym, obrona 8 to nic strasznego. Nie znasz dokładnych wzorów, także nie powinieneś tego oceniać. Jednak nie jest tak, że rycerz 1h ma 200 punktów obrony (tarcza + skill), a rycerz 2h - 8. Różnica jest o wiele, wiele mniejsza, wynosi mniej więcej 40% (na korzyść 1h oczywiście). Czyli zaskakująco blisko wartości, którą sam byś widział.

sebastianix
11-12-12, 11:50
Po kolei więc.

Głównym Twoim zarzutem jest fakt, że do używania kpiro niezbędne jest zatrzymanie swojej postaci. Tylko, że ta zmiana została wprowadzona… jakieś dobrych parę miesięcy temu.

Wtedy było sd koleżaneczko


Dlaczego dopiero teraz się obudziłeś i uważasz to za problem? Wcześniej jakoś Ci nie przeszkadzało. Poza tym, tak, istotne jest tu założenie, że w zamian za nieco słabsze obrażenia w pogoni łucznik duchowny ma o wiele lepsze leczenie.

Nieco słabsze? Łucznik bije 20% tego co mag


Masz wybór - albo tapen, albo skrytobójca (który właśnie zadaje obrażenia tak, jak chcesz - czyli nie wymagając zatrzymania). Jedynym remedium na przedstawiony przez Ciebie 'problem' jest albo powrót do pierwotnego kpiro, albo dodanie czarów typu skrytobójca także dla ducha. Lecz czy wtedy nie zniszczylibyśmy subprofesji nekromanty?

Taka prawda że mimo iż gram prawie od początków serwera to muszę zmieniać postać jeżeli chce pograć tak jak przedtem? Mówiłem żeby nikt tu sie nawet tak nie wypowiadał bo to nie o to chodzi... Ja chcę tylko pomóc w zbalansowaniu postaci a Ty w ogóle nawet nie pomyślisz pozytywnie. I zaproponowałem inne rozwiązanie niż kpiro, a nie zmiane do powrotu. Skrytobujca i tak bedzie więcej dużo bił. Patrz na dokładne liczby. Zwiad nekro leczeni 500 bicie 450, Duch bicje leczenie 900 bicie 300. Chodzi o to żeby profesje nie były tak drastycznie rozgraniczone jak jest teraz.


Oto kolejna rzecz, której nijak nie zmieniliśmy w obecnej aktualizacji. Poza tym, chcesz mieć skrytobójce (kpiro bez zatrzymywania się) i kaleczące sztylety? To masz słabsze leczenie. Coś za coś.

Czemu Ty mi zarzucasz takie coś? Przecież dokładnie wszystko podałem? palek nekro 250-300, palek duch 150-200 z czaru. To nawet nie kpiro dziewczyno ;(


Mag duchowny w założeniach nie miał tylko siebie samego leczyć, lecz głownie drużynę. Zauważ, że otrzymał nowy czar - coś a'la tapen na członku drużyny. Poza tym, osłabiliśmy już działanie iha, obecnie różnica jest spora (ih = 50% uha).

Skoro tak to mag duch powinien bić przynajmniej 50% tego co mag nekro. Tak mi się podoba jak chociaż podajesz liczby. A pytanie kto ma leczyc maga duchownego? Dlatego sam powinien sie leczyć wiecej.


Mag dogoni łucznika? Jak? Mają tak samo silny czar - hape odes oraz łucznik ma dodatkowo repito. Wystarczy uzyskać drobną przewagę repito by później korzystając z hape odesa mag nie mógł go dogonić.

Zacznij grać na pvp to zobaczysz o co chodzi. Drobne różnice lvl. Bug z klikaniem. Osoba uciekająca zawsze ma gorzej.


Wybacz, ale ten fragment jest śmieszny. Nijak nie zmieniliśmy obrażeń łucznika, u maga ruszyliśmy jedynie czary typowo do pvp (ue) oraz utrudniliśmy korzystanie z oddechu smoka (i analogicznego czaru od lodu) - bierze 100 many. Co więcej - nijak nie zmieniłam odporności czarnoksiężnika. Także… 'Pg' jest identyczne jak przed aktualizacją, albo nawet lekko trudniejsze… O co więc chodzi?

A co ty sie łucznika uczepiłaś? Mówię o magu i o różdżkach. Tak jak napisalem sd + różdżka = 500. To nie było o łucznikach. A loty się zmieniły kochana, i to o to chodzi. A mag nekro na expie bije po 1000 bije sd+rózga, twój nekro paladyn też nieźle urwał. Nawet nie expi już z bełtów, sobie biega i bije. Co daje dla Paladyna nekro tak jakby powrót do kprio wcześniejszego kiedy można było biegać. A paladyn duchowny nadal stoi. I DUZYMI LITERAMI NIE CHCE POWROTU KPIRO TYLKO TYCH 2 CZARÓW KTÓRE ZAPROPONOWALEM. A wiele osób uważa, że gra robi się zbyt prosta. A przypomnij sobie wypowiedzi swoje sprzed paru miesiecy "ta gra ma być trudna", "nikt nie powiedział że ta gra będzie łatwa" - Twoje słowa miśku


1) Czyli zwiadowca ma zadawać większe obrażenia od maga? Nie.
2) Obecne runy światła mają siłę jak 75% sdka…
3) Czyli ma i dobrze się leczyć, i zadawać ogromne obrażenia? To żart?
4) Zrobione już dawno, dawno temu.
5) Analogicznie jak punkt 3. Duchowny ma być subprofesją defensywną, nie ma być jedynie nekro z obrażeniami od świętości

I wszystko wyolbrzymiasz. Weź przeczytaj to jeszcze raz na spokojnie. Podałem dokładne wartości. Porównaj obrażenia do leczenia. Runy światła są źle zbalansowane. Powinny istnieć runy słabsze do expa i lepsze do pvp (ewentualnego expa) które będą żreć więcej many


Jakie znowu tibijskie myślenie? Poza tym, tak matematyka nie działa. Twoja propozycja miałaby sens, gdyby zabijanie moba trwało u 1h i 2h tyle samo. Tak nie jest. 2h poprzez mocniejsze zadawane uderzenia otrzyma mniej obrażeń (chodzi o ich liczbę, nie sumę) niż 1h. Także nie może być ot tak różnica 30%. Poza tym, obrona 8 to nic strasznego. Nie znasz dokładnych wzorów, także nie powinieneś tego oceniać. Jednak nie jest tak, że rycerz 1h ma 200 punktów obrony (tarcza + skill), a rycerz 2h - 8. Różnica jest o wiele, wiele mniejsza, wynosi mniej więcej 40% (na korzyść 1h oczywiście). Czyli zaskakująco blisko wartości, którą sam byś widział.

Moja droga jak wojownik 2h gorzej sie trzyma blokując niż ja paladynem to coś jest chyba nie halo... i nie, nie znam wzorów ale widzę jak to wygląda w grze. I jestem prawie pewien że nie masz racjii z tymi 40%. Dlatego że nie mówię o obrażenia zadane, ale o samo trafianie. Tarcza daje inny def niż def w broanich, a jeszcze inny daje set. Tarcza w ogóle blokuje obrażenia, że = sie 0 (lecą tylko iskierki). A tibijskie myślenie to wojownik a-magiczny.


Generalnie Ci powiem Slythia, zacznij słuchać graczy, bo to dla nich chyba tworzysz grę nie dla siebie. Hmh? Wszystkie pomysły, dyskusje negujesz. Nie wiem jak Ciebie, ale mnie na architekturze uczą jak pomysł przekształcić, żeby było coś fajnego. Jak doskonalić projekty itd. A nie od razu do kosza. Z tematu lada moment będzie kłótnia, a chciałem żeby ludzi się wypowiedzieli inteligentnie, widzę że część nie umie. Tylko swoje 3 grosze dorzuca. Pozdro dla tych myślący przed pisaniem.

W każdym bądź razie balans postaci jest niedopracowany. Może moje propozycje nie są genialne, ale w takim razie wymyślcie inne. To jest najtrudniejsza rzecz do opracowania w grze zaraz po wyrównaniu ekonomii i expienia. Według mnie podczas testów, większą uwagę trzeba zwrócić na pvp. I piszcie co chcecie, ale większość graczy się podpisze ze nadal jest nie tak jak powinno.

Arkadiasz
11-12-12, 11:58
Co z tego że ryc 2h ma większe hity o 25% skoro ich nie widać? Według mnie problem z obrażeniami u rycerzy polega na zbyt dużej rozbieżności między hitem maksymalnym i minimalnym. Zmniejszenie tej różnicy powinno pomóc. Nie chcę tu powtarzać to co napisałem post wyżej.

Slythia
11-12-12, 12:08
Co z tego że ryc 2h ma większe hity o 25% skoro ich nie widać? Według mnie problem z obrażeniami u rycerzy polega na zbyt dużej rozbieżności między hitem maksymalnym i minimalnym. Zmniejszenie tej różnicy powinno pomóc. Nie chcę tu powtarzać to co napisałem post wyżej.

Tą różnicę widać. Sprawdzaliśmy to wielokrotnie na teście. Jest zarówno w obrażeniach maksymalnych, jak i minimalnych.

@sebastianix
Nie zrozumiałeś nic z tego, co napisałam.

Attax
11-12-12, 12:10
Głównym Twoim zarzutem jest fakt, że do używania kpiro niezbędne jest zatrzymanie swojej postaci. Tylko, że ta zmiana została wprowadzona… jakieś dobrych parę miesięcy temu. Dlaczego dopiero teraz się obudziłeś i uważasz to za problem? Wcześniej jakoś Ci nie przeszkadzało. Poza tym, tak, istotne jest tu założenie, że w zamian za nieco słabsze obrażenia w pogoni łucznik duchowny ma o wiele lepsze leczenie. Masz wybór - albo tapen, albo skrytobójca (który właśnie zadaje obrażenia tak, jak chcesz - czyli nie wymagając zatrzymania). Jedynym remedium na przedstawiony przez Ciebie 'problem' jest albo powrót do pierwotnego kpiro, albo dodanie czarów typu skrytobójca także dla ducha. Lecz czy wtedy nie zniszczylibyśmy subprofesji nekromanty?


Szkoda tylko że mieliśmy taki wybór że jak zaczynaliśmy grę z Sisem to nekromanta był gównem a duchowny kozakiem to każdy brał duchownego, teraz 2 miesiące temu dodaliście jakieś czary na nekromantę którym teraz jest inna gra.

Slythia
11-12-12, 12:13
Szkoda tylko że mieliśmy taki wybór że jak zaczynaliśmy grę z Sisem to nekromanta był gównem a duchowny kozakiem to każdy brał duchownego, teraz 2 miesiące temu dodaliście jakieś czary na nekromantę którym teraz jest inna gra.

Od samego początku istnienia gry mówimy, że dążymy do tego, by duchowny był profesją defensywną, skupioną na ulepszonym leczeniu oraz wspieraniu drużyny, zaś nekromanta do zadawania wysokich obrażeń.

Ellegon
11-12-12, 12:14
Attax to się skasuj i zrób nową postać, też mi wielki problem. A co do reszty kretynów... sporo DOBRYCH gier opiera się na NPVP, a PVP jest TYLKO DODATKIEM. Sporo osób i tak tego nie zrozumie, bo są za tępi na to.

tomakeo
11-12-12, 12:16
Napiszę tylko jedno - HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

Zwiad lepiej blokuje moby od 2h ? Nie wiem jak, nie wiem skąd to wziąłeś, ale gratuluję.

Nie widać różnicy pomiędzy DMG rycka 1h a rycka 2h ? Może grasz 1h i się dziwisz ... Ja moim 55 ryckiem 2h uderzam mocniej niż moim 137 ryckiem 1h. Dalej nie widać różnicy ?

Z resztą po co ja się wypowiadam, tak czy siak wiadome było, że będzie płacz i lament. Jest to rzecz normalna dla każdej zmiany i nie tylko w Altaronie.

sebastianix
11-12-12, 12:45
Slythia, nie wiesz co powiedzieć lub już masz wywalone to napisałaś, że nic nie zrozumiałem. Pal duch gdzie to postać defensywna jak leczy się po 700. Gdy mag nekro się tyle leczy z hape tawisa maja mniejszy exhoust. Co mnie obchodzi ze ma mniej hp. Ma za to ogromną miłość many i bije niemiłosiernie.

Mag nekro biegnie sobie bije po 500, paladyn sie leczy po 700 i czeka az mu sie mana skonczy na leczenie. A mag nekro się śmieje bo leczy z hape tawisa ze dostaje hity po 100.

Napiszę tylko jedno - HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

Zwiad lepiej blokuje moby od 2h ? Nie wiem jak, nie wiem skąd to wziąłeś, ale gratuluję.

Nie widać różnicy pomiędzy DMG rycka 1h a rycka 2h ? Może grasz 1h i się dziwisz ... Ja moim 55 ryckiem 2h uderzam mocniej niż moim 137 ryckiem 1h. Dalej nie widać różnicy ?

Z resztą po co ja się wypowiadam, tak czy siak wiadome było, że będzie płacz i lament. Jest to rzecz normalna dla każdej zmiany i nie tylko w Altaronie.

Spoko jak expisz na czerwiach, na lepszych potworach dużo lepiej stoi palek duchowny niż 2h. A ja o równicach w biciu nie mowię to ktoś inny zaczą,ale wedlug mnie różnice są zbyt duże miedzy defem a atakiem tych 2 profesjii

teodor
11-12-12, 13:16
Balans postaci to mit, nie da sie tego zrobić tak żeby każdemu pasowało, to oczywiste xd Takie jest moje skromne zdanie.

Śliski
11-12-12, 13:34
Attax to się skasuj i zrób nową postać, też mi wielki problem. A co do reszty kretynów... sporo DOBRYCH gier opiera się na NPVP, a PVP jest TYLKO DODATKIEM. Sporo osób i tak tego nie zrozumie, bo są za tępi na to.

Kolejny geniusz...
Graj przez prawie 2 lata,inwestuj czas w rozwój postaci, a potem jednym śmiesznym update strać cały dorobek, bo postać staje się śmieszna względem innych. Tak było z update z 2h wojami, GDZIE w miesiąc wbite zostały 100 lvl, prawdziwie wyważony balans.

Sporo dobrych gier opiera się na npvp? Za dużo w simsy grałeś...
Każda gra dąży do rozwoju postaci w celu konfrontacji z innymi graczami, zdobyciu satysfakcji posiadania lepszych umiejętności.

#Slythia
Twoje hasło, że mogliśmy 2 lata temu przewidzieć, że zrobicie śmiech z sub-klas bo nazywały się nekro/duch to żenada. Wypada zatrudnić etatową wróżkę do Waszych pomysłów, bo robienie postaci pod każdy update to świetna zabawa. Wy dążycie do chaosu, który Wam się udaje. Nikt tu nie zwraca uwagi na przełożenie się up'ów na pvp.


Najbardziej mnie bawi sytuacja woja 1h, klasa przez prawie 2 lata nie doczekała się zmian, była niczym, jedynie kilka k hp i tyle. Możliwe, że pomysł z tarczami przełoży się na jego przydatność, ale trochę późno na tak drastyczne zmiany względem startu serwera.

sebastianix
11-12-12, 13:51
"Sporo dobrych gier opiera się na npvp? Za dużo w simsy grałeś...
Każda gra dąży do rozwoju postaci w celu konfrontacji z innymi graczami, zdobyciu satysfakcji posiadania lepszych umiejętności."

Świetnie powiedziane :D No można na non pvp sobie pobawić się, wbij 300 lvl a ja zrobię noba i 50 lvl i będę ci respa wybijał pozdro :)

Legolas
11-12-12, 14:20
Grej ma racje.
Własnie zakładacie z góry na pvp . Tak nie mozna balansować profesji bo to nie war.
Chclibyście aby każda profa była równa sobie w wojnie ? No tak też nie idzie.
Przecież najważniejsze jest expienie i to jest chyba główna rozrywka z gry.
I w tym celu każda profesja idealnie się sprawdza (nie wiem tylko jak woj
2h)
Sis coś chcesz zmieniać ,kombinować itd.
Zbalansować postacie tak jak chcesz według mnie to nie był by dobry balans.
Mówisz o ihach itd . Gdybyś expił to powiem że duch naprawde robi wielką róznicę i ułatwia grę jezeli jest w druzynie.
A tu szczerze mówiąc narzekacie tylko z powodu wojny pvp. Wojna jest jaka jest jak ktoś pada ,inny mniej bije itd . Coś nie pasuje to nie walcz.
Bo expić expi się naprawdę przyjemnie :)

eloelo320
11-12-12, 15:23
Co z typ. Może od razu maga osłabić o 90% a palowi przywrócić dawne kpiro z 10x większą siłą? Patrząc na 100 + palków hity wchodzą lekko po 500.

Śliski
11-12-12, 16:19
W Ciebie po 500 wejdą, ale nie w innego gracza z 100 lvl~.
Nie chodzi o osłabienie stricte magów, a wyrównanie leczenia w profesjach.

#Legolas
Bzdura jakich mało. Nie można robić zmian pod pvp bo to nie WAR ots? Zacznijmy od tego, że to nie jest wyłącznie gra npvp dla sadystów lubiących mordować hordy mobów dla paru cyferek więcej. Jeśli wprowadza się zmiany trzeba uwzględnić ich wpływ na oba rodzaje rozgrywki. Trzeba Wam to tak dobitnie tłumaczyć? Jakby nie patrzeć serwer pvp powstał jako pierwszy, więc domyślnie był ustawiony na walkę, która co jakiś czas jest dodatkowo utrudniana nieprzemyślanymi pomysłami.

Teksty typu po co się bić zachowaj dla siebie i reszty bohaterskiego npvp.

Uiop
11-12-12, 18:00
No, od powstania świata non pvp, administracja zapomniała o świecie pvp. Nie dało się nie zauważyć. Z obecnym systemem pvp NIE MOŻNA traktować walk między graczami, jako "dodatku do gry".

Majkul
11-12-12, 18:03
Zapomniała? A zdążyłeś już Eastside upić i złapać w trapa?

sebastianix
11-12-12, 18:31
Do wszystkich was!
Moi drodzy tu nie chodzi mi że kogoś faworyzuje zaproponowałem konkretne liczby które niech każdy przemyśli na spokojnie. Są na prawdę przemyślane. A wypowiedzi typu "to niech już od razu dadzą kpiro 10x" są nie na miejscu. Ja tu poważnie mówię. Rozumiem, że Slythia sie wkufia ze ktoś ma pretensje. Ale to wina testerów. A prośbę kieruję do niej o zmianę, bo ona najwięcej ma do powiedzenia. Jeżeli tak zależy wam na świecie npvp, to przecież nie muszą one być takie same a dostosowane do potrzeb danego serwera. Moje propozycje są dobre, żadna z postaci nie byłaby poszkodowana (mówię o magach i zwiadowcach, na wojownikach tak naprawdę się nie znam i sami rozwiązujcie ten spór. Proszę już o konkretne propozycje jak wyrównać profesje, każdy wie że niektóre są bardziej poszkodowane 2 mniej, zależy kim gracie pod takim kontem patrzycie, ale spójrzcie na innych zanim coś napiszecie.
-Dziękuje i już proszę o nie pisanie zbędnych komentarzy -sis

Śliski
11-12-12, 18:40
Jeśli testy wyglądają mniej więcej tak:
A: Mieliśmy coś testować tydzień temu.
B: Nie chce mi się, chodź pograć w LoL'a,WoT etc
A: Ok.

To potem widzimy efekty półrocznej pracy i szybkie poprawki w następne dni : )

beta2468
11-12-12, 20:23
Jeśli testy wyglądają mniej więcej tak:
A: Mieliśmy coś testować tydzień temu.
B: Nie chce mi się, chodź pograć w LoL'a,WoT etc
A: Ok.

To potem widzimy efekty półrocznej pracy i szybkie poprawki w następne dni : )

Testują zwykli ludzie, śmiertelnicy, którzy mają swoje życie, studia, prace itd. Altaron to gra, przyjemność, a nie chory obowiązek i nikt nie daje za to wynagrodzenia. Nie wymagajmy niemożliwego.


Rozumiem frustracje ze strony administracji, bo testy trwały długi czas aż wkońcu zdecydowano wprowadzić to w życie. Tak na przyszłość: jeśli mieliście jakieś propozycje, trzeba było to zgłaszać przed upem, a nie po....

Attax to się skasuj i zrób nową postać, też mi wielki problem. A co do reszty kretynów... sporo DOBRYCH gier opiera się na NPVP, a PVP jest TYLKO DODATKIEM. Sporo osób i tak tego nie zrozumie, bo są za tępi na to.

Zauważ tylko tyle, że tutaj najpierw był serwer pvp, potem npvp.... Więc dlatego dużo graczy się oburza.

Śliski
11-12-12, 20:57
Bet nie chodzi mi o niemożliwe, ale jeśli osoba staje się doradcą bądź wybrańcem to powinien poświęcić część czasu dla projektu. którego stał się elementem. Wiesz jak to wygląda i nie chodzi tu o brak czasu w większości przypadków.

Co do propozycji przed upem. Kto wpadł na pomysł zmian STATYSTYK obecnych broni? Smoczy tasak miał 42 atk, a teraz 45 (bazuje teraz na wiki po up). Jeśli ktoś miał taką broń +8 = 50 atk, nagle stał się posiadaczem broni o 53 atk? Tyle miała najlepsza broń serwera (Master Boltera) przed upem.

Lvl elfickiego przed update był 70, a teraz 110? Może być, ale zostawić mu 46 atk to śmiech na sali...
Rózgi i ich przedział levelowy to też strzał w dziesiątkę. Aż tak trudno dodać nowe przedmioty?

Pewnie takich perełek znajdziemy więcej.

Slythia
11-12-12, 21:19
Bet nie chodzi mi o niemożliwe, ale jeśli osoba staje się doradcą bądź wybrańcem to powinien poświęcić część czasu dla projektu. którego stał się elementem. Wiesz jak to wygląda i nie chodzi tu o brak czasu w większości przypadków.

Co do propozycji przed upem. Kto wpadł na pomysł zmian STATYSTYK obecnych broni? Smoczy tasak miał 42 atk, a teraz 45 (bazuje teraz na wiki po up). Jeśli ktoś miał taką broń +8 = 50 atk, nagle stał się posiadaczem broni o 53 atk? Tyle miała najlepsza broń serwera (Master Boltera) przed upem.

Lvl elfickiego przed update był 70, a teraz 110? Może być, ale zostawić mu 46 atk to śmiech na sali...
Rózgi i ich przedział levelowy to też strzał w dziesiątkę. Aż tak trudno dodać nowe przedmioty?

Pewnie takich perełek znajdziemy więcej.

Zanim zaczniesz krytykować proszę zrozum sens samej zmiany. Pozwól, że wyjaśnię akurat te kwestie.

Nie wiem, kto wpadł na pomysł zmiany statystyk broni. Nie pamiętam już. Jednak problem istniał - mieliśmy bardzo dużo broni ściśniętych pomiędzy poziomami 20-50, zaś później ich niemalże brakowało. Przez to połowa broni, jak nie więcej, była niemal nieużywana. Postanowiłam to więc porządnie ułożyć, ustawić tak, by miało ręce i nogi.

Obecnie atak broni zależy od poziomu, na którego jest przeznaczona, rodzaju (czy to topór czy miecz). Co sprytniejsze osoby może nawet znajdą wzory, dzięki którym powstały owe statystyki.

Oczywiście, bronie dodać można (co de facto uczyniliśmy - jest w grze parę nowych broni dla 1 i 2h), lecz nie ma sensu na siłę dokładać*nowych, jeśli istniejące już nie są odpowiednio wykorzystywane. Skoro system został uporządkowany to można wziąć się za dodawaniem do niego kolejnych elementów.

Analogicznie w przypadku różdżek i kosturów.

Śliski
11-12-12, 21:38
Zamysł może i rozumiem, ale środki użyte do jego realizacji już nie. Zmiany w statystykach obecnie istniejących broni wprowadziły takie cuda jak smoczy tasak 53 atk czy inne dziwy?

Widać drobną różnicę między toporami (więcej atk), a mieczami (def) tylko nie mogę rozgryźć kwestii 46 atk w elfickim mieczu (110 lvl) do smoczego tasaka 45 atk (80 lvl)? 30 lvl różnicy na 1 pkt ataku?

W kosturach nie ma problemu bo nie istnieje opcja ich ulepszania kostką/zwojami.

Attax
12-12-12, 00:14
no z smoczym tasakiem żeście manianę zrobili mega bo na serwie są smocze tasaki + 9 nawet.

crunchips
12-12-12, 06:23
Według mnie wszystko jest ok oprócz tego że Zwiadowca duch 55lvl leczy się z tapena po 700+ a ja leczę się po 750+ na 175 poziomie
A jeśli zwiad duch ma być od leczenia a Nekro od dmg
To niech to będzie troszkę podobne.
DMG zwiadowcy nekro 500-600 na 50 lvl 700-800 na 100 lvl 200 hp różnicy.
Leczenie zwiadowcy duch tak jak pisałem na górze to jest 50 hp różnicy.
A prawidłowo by było żeby 55 lvl zwiad duchowny leczył się po 500, 100 lvl po
700, a ja po 900, a taki 200 lvl po 950 to jest nie wiele ale sprawiedliwiej.

Skoro duchowny jest od leczenia to chciałbym poczuć coś w swoim lvl zwiadowcą skoro mlvl jest maksymalny

Slythia
12-12-12, 07:56
Zamysł może i rozumiem, ale środki użyte do jego realizacji już nie. Zmiany w statystykach obecnie istniejących broni wprowadziły takie cuda jak smoczy tasak 53 atk czy inne dziwy?

Widać drobną różnicę między toporami (więcej atk), a mieczami (def) tylko nie mogę rozgryźć kwestii 46 atk w elfickim mieczu (110 lvl) do smoczego tasaka 45 atk (80 lvl)? 30 lvl różnicy na 1 pkt ataku?

W kosturach nie ma problemu bo nie istnieje opcja ich ulepszania kostką/zwojami.

Te wszystkie zmiany mają jednak sens. Zauważ, że nowy system został tak skonstruowany, by topory posiadały większy atak od mieczy, lecz jednocześnie niższą obronę (która od czasu aktualizacji jest także istotna). Nie mogłam także tworzyć większych różnicy pomiędzy najlepszymi broniami, trzeba było pójść na jakieś*kompromisy gdyż w przeciwnym wypadku doszlibyśmy do sytuacji, gdzie najlepszy miecz ma 100 punktów ataku.

Jeśli zaś chodzi o ulepszanie - prędzej czy później każda broń otrzyma +8. Przecież*na serwerze non - pvp już dziś istnieje mroczna halabarda dość znacznie ulepszona, a pierwszy raz zdobyta została parę dni temu.

Attax
12-12-12, 10:17
Wydaje mi się jednak że hity na rycerzu 2h znacznie spadły wcześniej z kolczatki +8 (64) ataku na ringu ze skillem 85 hity po 400-440 wchodziły bardzo czesto a teraz po 340 może częściej po 270 i to na skillu 95 z ringiem. Biłem gsy

Slythia
12-12-12, 10:52
Hitów nijak nie zmienialiśmy. Nie ma więc możliwości, by spadły. Wiem, że pojawił się dziwny błąd, którego jednak można było banalnie łatwo naprawić - zdejmując i zakładając broń. Jedyna różnica może być w ataku broni, lecz tego zbytnio nie obniżałam (patrząc na broń na dany poziom).

Attax
12-12-12, 10:55
Hitów nijak nie zmienialiśmy. Nie ma więc możliwości, by spadły. Wiem, że pojawił się dziwny błąd, którego jednak można było banalnie łatwo naprawić - zdejmując i zakładając broń. Jedyna różnica może być w ataku broni, lecz tego zbytnio nie obniżałam (patrząc na broń na dany poziom).

Tylko że ja zdjąłem i założyłem broń.
To jak wytłumaczysz to że nie bije już na większym skillu niż miałem po 400 +

Slythia
12-12-12, 12:06
Zmień broń na odpowiednią dla Twojego poziomu :).

Demon Hunter
12-12-12, 21:30
No to ja powiem tyle.
Sis Roy ciekawe czy założyłbyś ten temat ~2 miesiące temu jak mieliście można powiedzieć (swój okres wygrywania).
Teraz ogólnie, dlaczego porównujesz hity ku**a 170 maga, który walnie z tego sd 400 do hitow jakiegos 100 palka.Ile osób na serwie walnie za tyle? Eastside i Edtz i nikt więcej bo reszta to 100-120lvle. Wypracowali sobie takie lvle to biją.

sebastianix
13-12-12, 00:26
No to ja powiem tyle.
Sis Roy ciekawe czy założyłbyś ten temat ~2 miesiące temu jak mieliście można powiedzieć (swój okres wygrywania).
Teraz ogólnie, dlaczego porównujesz hity ku**a 170 maga, który walnie z tego sd 400 do hitow jakiegos 100 palka.Ile osób na serwie walnie za tyle? Eastside i Edtz i nikt więcej bo reszta to 100-120lvle. Wypracowali sobie takie lvle to biją.

Co się spinasz? A czy ja mowie o znaczej redukcjii ich dmg? bylby taki jak przed upem kiedy rózgi tak nie biły. A tak dali dla nich wiekszy dmg a mi leczenie oslabili. I tyle... dlatego zrobiłem ten temat.

W ogóle na upartego niech bedzie dmg jak jest. Ale leczeni to o matko. Po raz kolejny pytam, -Dlaczego mag nekro leczy sie tyle co pal duch? Dlaczego pal duch lepiej wystoi potwory niż rycerz 2h duchowny? Moja propozycja to indywidualne czary leczące dla wszystkich podprof.
-Co z tego z wojownik ma 5000 hp jak leczy sie po 500 z uha?
-Kto 1 padnie? Mag nekro bijący po 500 (runa+ rozdzka) leczący się po 700 z hape tawis majacy 1200hp i XXXXmany, czy paladyn duchowny bijacy po 200 (bełt + runa) leczący sie po 700 z tapen tawis mający 2500 hp? Tapen w ogóle powinien mieć mniejszy exh. A duch leczyć się tak zajebiście jak nekro teraz może bić.

Kwestia czy grzebać w hitach,dmg czy w leczeniu? Prosiłem Slythie o zrobienie nowych czarów leczących dla każdej podprofesjii i przetestowaniu ich na teście. Ponawiam prośbę i może Trav by się włączył do dyskusji bo jest dość ważna?

sebastianix
16-12-12, 20:39
Odświeżam i dodaje nowe dowody zbrodni
http://youtu.be/Py5xiWCNDzQ
Bo wrzuciłem trochę w złym temacie

Demon Hunter
16-12-12, 21:07
pech <znaki>
i dlaczego dmg palka liczysz bełt+runa skoro masz kpiro?

sebastianix
16-12-12, 21:43
Bo kpiro stoisz w miejscu kiedy bijesz? Jak ucieka ktoś to przecież nie walne

Kosiara
17-12-12, 01:33
Na temat leczenia już się gdzieś wypowiadałem. Przypomnę tylko, iż przeszłe zmiany poszły dokładnie tak jak prekursor gry (czyli fail).

Glumph
17-12-12, 13:14
Mi wszyscy mówili że zwiadowca nekro słabo się leczy, a na 80lvlu wyleczyłem się uhem za 900 ponad.

sebastianix
17-12-12, 14:24
Weź ucichnij i nie siej propagandy. My też nie jesteśmy zadowoleni z obniżenia hitow dla pala nekro...

Ja nie wiem czy to na złość nam wszystkim? Prosimy o leczenie dla duchownego, a obniżacie hity dla paladyna nekro, kiedy nikt nie miał o to pretensji :/

skyromk71
17-12-12, 14:55
A ten nadal płacze wez ogarnij wreszcie jest jakis mini balans