PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Tarcze dla magów.


Gawenhar Nightmare
10-12-12, 15:39
Witam.

Wpadłem na pomysł który nie przysporzyłby dużo problemów w wprowadzeniu.Mianowicie tarcze dla magów,które część otrzymanych obrażeń zamieniałby w wyssanie many.(Tak jak to widać na filmach przykładowo,często widać maga który ma tarcze i pole które w pewnej części go osłania lecz jest on nadal narazony na obrażenia)

Przykład:
Porównam to do tarczy bardzo często używanej przez magów "Trollowa Tarcza" posiada 40 def.

Tarcza która zamieniałaby część obrażeń w wyssanie many.

np. Tarcza Mędrca posiadałaby 40 def. oraz 10% otrzymanych obrażeń zamieniałby w wyssanie many,gdy przy normalnej tarczy otrzymalibyśmy 100 obrażeń fizycznych "Tarcza Mędrca" zredukowałaby to do 90 obrażeń fizycznych oraz wyssanie 10 pkt many.

Uważam iż jest to sensowny pomysł patrząc na małą ilość punktów życia magów.Polepszyłoby to grywalność maga oraz dodała do gry nowy aspekt,oraz możliwości w stylu gry magiem.Otrzymywałby on ciągle taką samą ilość obrażeń lecz w pewnym stopniu osłabiały jego moce magiczne(pkt many).
Także z uwagi na to iż nie każdego stać na tajemnicze pierścienie wspomogłoby to mniej zamożnych graczy.

Proszę o komentowanie.

Pozdrawiam.

Thudaron
10-12-12, 15:41
Bardzo ciekawy pomysł i mi się podoba;) Zobaczymy jeszcze co inni o tym myślą i czy z realizacją nie będzie problemów.

Majkul
10-12-12, 15:45
Świetny pomysł, jeżeli jest to możliwe do zrealizowania to jak najbardziej, nie wzmocnio to specjalnie maga ale ułatwi mu życie.

Didrika
10-12-12, 15:57
Ciekawy pomysł, jeśli tylko niektóre tarcze maga będą tak działały to nie mam nic przeciwko.

Athenaie
10-12-12, 16:41
A ja jestem przeciwko.
Nie życzę sobie aby każde obrażenie pochłaniało moją mane.
Jeżeli tego chcę to właczam utamke. To będzie mi jedynie przeszkadzać.

Gawenhar Nightmare
10-12-12, 16:57
Nie musiałbyś używać tych tarcz,mógłbyś używać tych których używasz dotychczas.
To byłaby jedynie alternatywa/nowa możliwość tarcz dla maga.

mefistomen
10-12-12, 18:21
Jestem za.. w końcu byłaby to jedna z niewielu rzeczy która odróżniałaby Tibię od altaronu ! ;>

Uiop
10-12-12, 19:05
Jak Didrika. Tylko niektóre tarcze. Pomysł dobry.

Arkadiasz
10-12-12, 19:14
Mi się pomysł podoba,więc jestem na tak.

piter909
11-12-12, 13:44
Bardzo dobry pomysł! Ciekawie by było gdyby wprowadzono coś takiego :)

kapik12342
11-12-12, 16:20
Fajny pomysł, ale tylko na niektóre tarcze :P

Tyrond
11-12-12, 17:59
To już może lepiej dać magowi odpowiedni czar który zaklina tarczę i może spokojnie wtedy operować.

Obles
11-12-12, 18:15
Pomysł ciekawy.
Otagowałem oraz dodałem do listy.
Zachęcam do dalszej dyskusji :).

Attax
12-12-12, 00:12
Tak ale czar duchownego maga który może dawać tarcze swoim sojusznikom z drużyny.
Czemu dla duchownego ?
Jak to napisała Slythia "Duchowny - defensywny , Nekromanta Ofensywny" Tarcza to czar defensywny więc dla duchownego maga.

Tyrond
12-12-12, 08:24
@Up
Ten czar dla drużyny nie bardzo pasuje. Po co rycerzowi przerzucać część obrażeń na manę skoro w drużynie ma lekarza. Mana jest mu potrzebna na odes rago, hoxe alp czy też orek wrek. Lecz by był to czar tylko dla duchownych popieram.

Gawenhar Nightmare
12-12-12, 15:45
Chciałbym aby wprowadzone zostały TARCZE a nie czar DLA DUCHOWNEGO aby MOGLI KORZYSTAĆ Z NIEJ MAGOWIE, a nie tylko DUCHOWNY.

Tyrond
12-12-12, 18:19
Pomysł samoistnie ewoluował. Taka opcja poprawi znacznie żywotność magów co za tym idzie jest to typowo defensywna zmiana idealnie pasująca do duchownego a nie do nekromanty.

clic
13-12-12, 18:47
jak dla mnie dobry pomysl :) tylko wolal bym zeby wyssane punkty many dodawaly mi punkty many na czary :P

Myśliwy
13-12-12, 19:52
Pomysł popieram. Mogą to być tarcze, może to być czar. Zgadzam się też z tym, że jeżeli miałby to być czar to pasowałby do duchownego. Ale tylko gdyby był to czar runiczny.

Problem ilości hp jest problemem każdego maga, a nie tylko duchownego i danie go tylko tej postaci uważam za bardzo zły pomysł.

Legolas
13-12-12, 20:54
Ja też ,popieram tylko dla duchownych. To jest włąsnie profesja magiczna
wsomagjąca i defensywna . Dlatego w tym kierunku bym go rozwijał.
A nie na drodze z nekromanta. Wlasnie to dobry pomysl wiecej czator dla duchownego leczace juz sa wiec nastepnie jakies defensywne.
Czy nawet czary typu 10% chorni druzyne od ognia. Nie wiem czy to nie przesada
,ale bardzo mi sie taki pomysl by podobal. wiecej graczy by robilo duchownych magow.
I w druzynach juz sa bardzo mile widziani a mogli by byc jeszcze lepiej.

Wicher
13-12-12, 22:33
Gdyby takowa tarcze dac tylko dla duchownych sprawiloby to iz byliby subprofesja zbyt silna. Tapen tawis daja i tak duza przewage jesli chodzi o wytrzymalosc, duchowny jest w stanie wytrzymac lepsze combo. Takze jesli to wprowadzac to dla wszystkich magow. Napewno bylaby to ciekawa zmiana :)

Tyrond
14-12-12, 01:32
@Up
Obecnie duchowny jak i nekromanta wytrzymają takie samo combo. Jak dostają bułę to przy ich ilości hp od razu padają i tutaj przewaga duchownego w postaci tapena nic nie daje. Z kolei gdyby ten czar/runa byłaby tylko dla duchownego to by się zarysowała pomiędzy nimi różnica. Nekromanta większe hity i paraliż, duchowny lepsze leczenie innych i dłużej wystoi.

Ja też ,popieram tylko dla duchownych. To jest włąsnie profesja magiczna
wsomagjąca i defensywna . Dlatego w tym kierunku bym go rozwijał.
A nie na drodze z nekromanta. Wlasnie to dobry pomysl wiecej czator dla duchownego leczace juz sa wiec nastepnie jakies defensywne.
Czy nawet czary typu 10% chorni druzyne od ognia. Nie wiem czy to nie przesada
,ale bardzo mi sie taki pomysl by podobal. wiecej graczy by robilo duchownych magow.
I w druzynach juz sa bardzo mile widziani a mogli by byc jeszcze lepiej.

Buffy dające odporność na żywioły lepiej dać może elementalistą, duchownym z kolei bufki przyspieszające regeneracje many i hp oraz wzrost skille, z kolei nekromantą buffy zwiększające dmg i szybkość

Kajtek
14-12-12, 11:14
Lepiej wprowadźcie mana shield jako czar.

Wicher
14-12-12, 11:24
@Tyrond

Niestety musze cie zmartwic ale nie masz racji. 100 mag necro majacy 1000 hp leczy sie 450-650 co sprawia ze nie jest w stanie wyleczyc sie od 4 kpirujacych go zwiadowcow. W tym samym czasie mag duchowny leczy sie za full hp, co sprawia ze jest w stanie wyleczyc sie nawet od 5 kpirujacych zwiadowcow. Nie mowilem o odliczonym combie full teamu gdy mag nie ma wlaczonej utamki, bo wtedy tak czy siak splynie nawet majac 200lvl :P Takze nekromanta wieksze hity tak, zas paraliz mozna sobie o dupe wytrzec bo i tak polowa collegium biega na anty paralach. Tak jak wspomnialem wyzej duchowny i tak ma wieksza wytrzymalosc wiec zdania nie zmieniam, jesli to wprowadzac to dla obu subprofesji.