Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Oddajcie DMG duchownemu.
Dotychczas grałem duchownym, ale zabranie mu SD po prostu zniszczyło całkowicie tą postać. Moim zdaniem powinniście dać mu świętą runę o porównywalnym dmg, bo teraz musi polegać na runach 20lvl'u, bądź manożernych i aoe ue. Jeżeli nie jest to możliwe, czy istnieję jakaś szansa, że doproszę się zmiany subprofesji, bądź wylevelowanie mojej drugiej postaci do podobnego lvla? Z góry dziękuje za odpowiedzi, które nie będą brzmiały "duchowny to healer, pogódź się z tym ze nekromanta robi dmg", gdyż nie po to traciłem czas na lvl'owanie by dowiedzieć się, że jedyne co mogę robić to leczyć.
@down Ogólnie rzecz mówiąc chodziło mi o czary AOE.
ue to czar, Ultimate Explosion.
Wystarczy Świety pocisk o sile dziut większej jak Icicle w Tibii albo odebranie nie duchownym UHów. Coś z tego by wyrównało grę.
Ja proponowałbym wprowadzenie dla duchownego runy typu : Święty pocisk który miałby ok 75% dmg runy SD ,bo teraz naprawde osoby które dotąd grały magiem duchownym mogą być załamane i zdenerwowane
Palkowie polegają na czarze od 25 lvla i jakoś nie narzekają :D
Co maja paladyni do magów? Może powiesz, że rycerze powinni dostać buffa polegającego na zwiększonym przyroście mlvl'a by też mogli używać sd? Mag jest magiem, paladyn jest paladynem.
@down Możesz go sobie nazywać predatorem,łowcą,hunterem, bądź nawet włóczykijem, wszystko jedno, bo każdy wie o co chodzi...
Wszelkie inne posty nie mające związku z tym tematem będę pomijał....
buch nanoc
08-12-12, 08:09
tu nie ma palka geniuszu hahaha
Tylko ,że w przypadku łucznika ten czar jest tak samo mocny na 25 lvl jak i na 150 w przypadku maga runy z mniejszego lvla nie będą tak samo mocne w stosunku do lvla..
Nie marudź , Exp w grupie graj w grupie i dobrze lecz.
Walcz w grupie ,czujesz sie gorszy to nie walcz .
Mi uhy też by się przydały ale jednak podoba mi się ten balans.
Celem mojej postaci było pvp, leczenie to był dodatek, który widocznie ma się przemienić w jedyne zadanie. Mimo to chciałbym usłyszeć, że po prostu straciłem kupę czasu od kogoś z administracji.
Jeżeli coś ci się nie podoba płaczku to się skasuj, polecam także kupić kilogram żyletek i je zjeść. Ja jeszcze nie widziałem, żeby profesja, która leczy miała jakiś dmg. No dobra widziałem na paru grach takie coś, ale jakby to nazwać... te gry są spie... yyy... do niczego.
Eh, jedyne zadanie powiadasz. Popatrz na pozostałe pociski, w tej chwili mają 65-70% mocy sd, w czym problem? Nadal masz ue elementalisty..
duchowny leczy
nekro wali
proste jak je.anie
Na co drążyć temat?
Czy zwiadowcy duchowni płaczą że nie mają takiej buły jak zwiad nekro?
Wybrałeś duchownego ! masz za zadanie leczyć, a Ty wolisz popłakać..
Pion
Na to drążyć, że nie jest to postać stworzona wczoraj. Gdybyś przeczytał cały mój post zauważyłbyś, że straciłem na nią trochę czasu. Jak już powiedziałem ue elementalisty jest zaklęciem aoe, które nie sprawdza się w WIELU przypadkach. Dwa miesiące temu, gdybym wiedział, że duchowny straci SD nigdy bym go nie założył.
Ja uważam że gdy ktoś tworzy postać powiedzmy rok temu, i nagle jego postać staje się gównem. To powinna być możliwość zmiany sub profesji raz na jakiś czas np raz do roku można zmienić (duchowny/nekro/alchemik/elementalista). Bo fakt jest taki że aby wbić jakiś lvl tracimy swój czas. I wystarczy 1 łatka, jedna krzywdząca decyzja i już pojawia się frustracja. Wiec powinna być możliwość zmiany swojej sub profesji. Bo czemu wręcz na siłę ktoś ma grać czymś co mu się nie podoba a przecież szkoda zostawić swój "czas - lvl" i zacząć od nowa aby znowu w przyszłym upie jedna profa dostała po dupie a druga dostanie nowy lepszy czar co wpływa diametralnie na jakość gry.
Przemyślenia pozostawiam wam.
A ja uważam, że nie powinno być możliwości zmiany subprofesji. W Altaronie i tak mamy życzliwą, i uczynną administracje, przez co gracze mają za dobrze. Mają o wiele lepiej, niż w większości gier MMO.
Możliwość zmiany podprofesji prowadziłaby do tego, że gracze co łatkę lecieliby czymś innym.
A ja uważam, że nie powinno być możliwości zmiany subprofesji. W Altaronie i tak mamy życzliwą, i uczynną administracje, przez co gracze mają za dobrze. Mają o wiele lepiej, niż w większości gier MMO.
Lepiej tzn co masz na myśli ?
Możliwość zmiany podprofesji prowadziłaby do tego, że gracze co łatkę lecieliby czymś innym.
Nie przeszkadzałoby mi to, niech każdy gra czym mu się podoba, ale niech nie traci swojego czasu na robienie co łatkę nowego chara. To nie są zmiany kosmetyczne ale poważny zabieg "chirurgiczny" który ma ogromny wpływ na dalszą grę.
Zacznijmy od możliwości odwołań, możliwości grania/rozmawiania w grze z członkami administracji, przejdźmy do anulowania niektórych banów(słusznych, czy też nie, to nie mnie oceniać). Możemy też po części pomagać w tworzeniu Altaronu(propozycje/grafiki/testy-co niektórzy). Kilka przykładów pewnie bym jeszcze znalazł, ale resztę sobie dopowiedz. ~ ~
lol nie każdy mag nekro latał z sd na expy itp weź sobie na duchownego pociski światła i tak samo dasz rade nawet lepiej bo taniej cie wyjdzie zrobienie...
@Ellegon ,Szacunek do ludzi .
@Autor Wiesz naprawde narzekasz, ja chociaż Nekromanta ,a myślisz że często korzystam z SD ?
Na wielu potworach się nie opłaca itd , po prostu rezygnuje z nich wolę inne runy ,
Na lepsze potwory czasami ,chociaż zauwazyłem że nawet na demony SD nie jest najlepsze.
Walczysz? Wiesz ja tam grałem i z powodu walk zrezygnowałem. Chcesz to walcz nie to nie. A to nie war Altaron ,aby postacie balansować pod wojne nikt nie musi walczyć.
A na expie duchowni bardzo potrzebni.
Po porzedniej łatce to własnie Nekromanci byli zgorszeni bo czary jakie mieliśmy nie opłacało się nam używać. Teraz ogolnie maga poprawili bo runy lepsze ,a bez SD ci się swiat nie zawali. Moi znajomi jedynie mogą zginąc bo nie poratuje uhem , ale korzystam z słabszej wersji tego czaru tak jak Ty możesz z słabeszej wersji SD.
Na to drążyć, że nie jest to postać stworzona wczoraj. Gdybyś przeczytał cały mój post zauważyłbyś, że straciłem na nią trochę czasu. Jak już powiedziałem ue elementalisty jest zaklęciem aoe, które nie sprawdza się w WIELU przypadkach. Dwa miesiące temu, gdybym wiedział, że duchowny straci SD nigdy bym go nie założył.
Ja uważam że gdy ktoś tworzy postać powiedzmy rok temu, i nagle jego postać staje się gównem. To powinna być możliwość zmiany sub profesji raz na jakiś czas np raz do roku można zmienić (duchowny/nekro/alchemik/elementalista). Bo fakt jest taki że aby wbić jakiś lvl tracimy swój czas. I wystarczy 1 łatka, jedna krzywdząca decyzja i już pojawia się frustracja. Wiec powinna być możliwość zmiany swojej sub profesji. Bo czemu wręcz na siłę ktoś ma grać czymś co mu się nie podoba a przecież szkoda zostawić swój "czas - lvl" i zacząć od nowa aby znowu w przyszłym upie jedna profa dostała po dupie a druga dostanie nowy lepszy czar co wpływa diametralnie na jakość gry.
Przemyślenia pozostawiam wam.
Agreed, zmiany takiej wagi (mianowicie zmuszające do całkowitej zmiany strategii grającego ową postacią) bioiąc pod uwagę iż nie gramy (no, nie gracie) na wersji beta są conajmniej n-i-e-o-d-p-o-w-i-e-d-z-i-a-l-n-e.
Osobiscie przed taką zmianą powinniście zrobić porządne referendum a nie nagle że bum yeb z zaskoczki jedna z czterech postaci traci swoją główną moc uderzeniową. I nic tutaj nie dadzą komentarze w stylu 'to duchowny', '(wpisz co tutaj chcesz)' etc etc, gdyż owa profesja NIE DOSTAŁA ŻADNEGO SENSOWNEGO ZAMIENNIKA. A możliwości zmiany defacto nie ma.
W przeciągu tego czasu od kiedy tutaj gram każda profesja została tak zmieniona że te osoby co wybierały je kiedyś powinny dostać możliwość wybrania jeszcze raz swoich profesji.
To tak samo jakby ktoś zmieniał umowę w trakcie jej trwania bez jakiejkolwiek konsultacji oraz zgody z drugą stroną.
"Panie Kowalski od dziś przestajemy panu płacić za prace w formie pieniężnej i przechodzimy na formę w kilogramach ziemniaków"
No ludzie bądźmy wobec siebie fer.
Tyle.