Trav
07-12-12, 04:27
Roboty było w ostatnich godzinach naprawdę wiele, zwłaszcza że chciałem nie tylko dotrzymać terminu dziennego, ale jeszcze wprowadzić łatkę z brakiem jakiejkolwiek dłuższej niż zwykle przerwy w działaniu gry. Wygląda na to, że się udało. Łatka już dzisiaj po codziennym zapisie serwerów wchodzi do gry na stałe (serwer NON-PVP o godzinie 5 rano, a PVP o 7 rano).
Pamiętajcie, by koniecznie pobrać nowego klienta gry! (http://altaron.pl/Index-downloadClient/)
* * *
Czy dzielnie wykonujesz zadania dla armii Królestwa i dzierżąc tytuł Rekrutera Korony wędrujesz po świecie w poszukiwaniu każdej pomocy w wojnie z barbarzyńskim najeźdźcą? Czy pamiętasz o pewnym inżynierze, którego przyszło Ci spotkać w niespodziewanym miejscu i okolicznościach? Wygląda na to, że teraz potrzebna mu jest pomoc zaufanego posłańca. Czy podejmiesz się wyzwania dla badawczego umysłu? Kto wie co Cię spotka na drodze ku postępowi?
http://altaron.pl/Cache//images/gallery/b6c112af81.jpg
* * *
Obecna łatka przyniosła ze sobą wiele nowości sporych i malutkich. Spróbuję je tu jakoś streścić.
WALKA
Poprawiony system obrony - obrona zarówno tarczy, jak i broni odgrywa większą rolę w procesie redukcji obrażeń fizycznych przeciwnika, niż wcześniej. Dlatego statystyki broni białej uległy wielu zmianom.
Zmiany w wymaganiach poziomowych broni białej. Te najlepsze wymagają więcej doświadczenia do poprawnego dzierżenia.
Zmiany w obrażeniach, wymaganiach poziomowych i koszcie many różdżek i kosturów.
Różne zmiany w zestawach uzbrojenia (głównie mieszanych, choć nie tylko), a także 4 nowe przeznaczone dla łuczników i wojowników.
Zwiększenie bonusu dzielonego doświadczenia dla drużyn przy jednoczesnym zmniejszeniu otrzymywanego doświadczenia z gildyjnych zadań powtarzalnych o 10%.
ALCHEMIA
Ulepszone działanie ekstraktora, który przerobi jednym kliknięciem nawet całą 100-elementową grupkę składników!
Liczne zmiany w recepturach mikstur - ze składnikami lepiej posegregowanymi i pasującymi do poziomu trudności mieszanki.
Zmienione działanie mikstur antidotum i pogromcy żywiołów - teraz nie tylko usuwają, ale i chronią przez pewien czas przed zatruciem, czy innymi podobnymi stanami.
Nowa mikstura alkoholowa, która upija wrogów na pewnym obszarze. Nie do zakupienia w szkole alchemików!
Moździerz - nowe narzędzie podobne funkcjonalnością do nożyka. Służy do odzyskiwania prochów z ciał pewnych stworów.
Zwiększenie liczby produkowanej w kostce amunicji, a także dodano możliwość tworzenia w niej puginałów.
POTWORY I EKONOMIA
Zmienione odporności i podatności prawie wszystkich potworów na różne rodzaje obrażeń.
Zmienione łupy z wielu potworów i liczba punktów doświadczenia u niektórych.
Kilka nowych miejsc do polowań lub poszerzone istniejące. Będzie więcej!
Nowy handlarz pojawił się w znanym ośrodku i przejął od innych starych z miasta zdolność zakupu co lepszych przedmiotów (a także przyjmie sporo rzeczy dotąd nie dających się sprzedawać). Codziennie inna oferta!
Możliwość sprzedaży kilku rzeczy, niemających dotąd większego zastosowania. Uwaga! Nie w jednym miejscu, nie dla każdego i nie zawsze dostępna od razu!
INNE
Możliwość podróżowania (ale nie eskortowania) karawaną do i z Bekalelu poza planowanym rozkładem jazdy za droższą opłatą.
Kilka nowych mebli i ozdób domu: szare, czarne i fioletowe zasłony, przenośne beczki z płynami, przenośny ekstraktor alchemiczny - wszystko do zakupienia w Neolicie.
Jeszcze więcej nowych grafik - kolejny krok bliżej ostatecznego celu!
MAGIA
Tu sporo zmian drobnych nastąpiło, ale dzięki Slythii mogę je przedstawić w postaci pełnej listy!
Zmiany w czarach:
magiczna lina (zmiana poziomu, z 10 na 12)
antidotum (zmiana poziomu, z 11 na 15)
lewitacja (zmiana poziomu, z 11 na 20)
zaawansowane leczenie (zmiana siły)
mistrzowskie leczenie (zmiana siły, zmniejszenie ex)
uzdrowienie (zmniejszenie ilości many z 140 do 70, zmiana siły, skrócenie wyczerpania po rzuceniu)
mocne uleczenie - nowość (40 poziom, 120 mana, czar leczący wybraną osobę o ile należy do tej samej drużyny)
grupowe uzdrowienie (zmiana poziomu z 40 na 50)
niewidzialność (300 many zamiast 420)
zew odwagi (zmiana poziomu, z 20 na 25, zmiana kształtu obszaru działania czaru)
gruboskórność (zmiana działania)
tworzenie jedzenia - czar usunięto
tarcza żywiołów - nowość (45 poziom, 180 many, bez Statusu Szlacheckiego, pierwsza promocja, elementalista rycerz)
tworzenie włóczni (zmiana poziomu z 20 na 10)
tworzenie strzał (zmiana poziomu, z 16 na 20)
tworzenie bełtów (zmiana poziomu z 25 na 45)
rozładowanie broni - nowość (23 poziom, 110 many, pierwsza promocja, bez Statusu Szlacheckiego)
miecz zegiona - zmiana działania
skrytobójca (zmiana siły)
ostrzał - nowość (45 poziom, ss, 200 many, pierwsza promocja, łucznik, pokrywa większy obszar wystrzeloną amunicją i rani wrogów)
magiczne cięcie (zmiana poziomu z 25 na 30, lepiej działa z zaczarowaną bronią)
uderzenie skał - nowość (55 poziom, 200 many, druga promocja, Status Szlachecki, rycerz elementalista)
uderzenie płomieni - nowość (75 poziom, 200 many, druga promocja, rycerz elementalista)
uderzenie energii - nowość (95 poziom, 200 many, druga promocja, rycerz elementalista)
uderzenie mrozu - nowość (115 poziom, 200 many, druga promocja, rycerz elementalista)
uderzenie mroku - nowość (70 poziom, 200 many, druga promocja, Status Szlachecki, rycerz nekromanta)]
dotyk śmierci / święty dotyk (zmiana zasięgu na dalszy)
smoczy oddech (zmiana poziomu z 17 na 20, zmiana many z 55 na 100, dopiero od pierwszej promocji)
śnieżny podmuch (zmiana poziomu z 17 na 20, zmiana many z 55 na 100, dopiero od pierwszej promocji)
święty blask (zmiana many z 160 na 120)
szybkostrzelność (zmiana poziomu z 24 na 25)
śnieżyca (zmiana pozioma z 38 na 50, zmiana many z 350 na 500, wydłużenie czasu wyczerpania, pierwsza promocja)
oddech śmierci (skrócenie czasu wyczerpania), zmiana siły
zew śmierci - zmiana siły
wyssanie życia - zmiana siły
berserker, skupienie ducha - zmiana działania (zabiera zebrane dusze zamiast czaszek / symboli, więc wymaga jedynie jego posiadania)
przywódca (zmiana siły)
ognista burza - 80 poziom, 700 many
Runy:
ściana mocy (zmiana poziomu z 32 na 40)
całkowite zniszczenie - usunięte
ożywienie zwłok - losowe działanie (szkielet, szkielet wojownik, ghul)
ognisty pocisk - zmiana siły
kula ognia, zmiana z 30 na 32 poziom
lodowy pocisk - zmiana siły
gradobicie - zmiana z 30 na 36 poziom
leczenie runiczne - zmiana siły
kamienny deszcz - zmiana z 28 na 30 poziom
burza z 28 na 34 poziom, zmiana wyglądu
kamienny pocisk - zmiana siły
pocisk energii - zmiana siły
runa pocisku śmierci może być używana tylko przez nekromantów (+ nowa inkantacja: hape efo nor)
leczenie innych za pomocą runy większego leczenia tylko dla duchownych, a sam siebie może się nią leczyć każdy
Tworzenie run:
odparcie zła - zmiana z 600 na 500 many
ożywienie zwłok - zmiana z 450 na 350 many
przemiana - zmiana many z 450 na 150
zniszczenie - zmiana many na 150
ściana mocy - zmiana na 40 poziom
ognisty pocisk - zmiana na 300 many
pocisk mroku - nowość
kaata efo nor, 27 poziom, 300 many, pierwsza promocja
pole energii -> zmiana na porażenie, 24 poziom, 250 many, bez Statusu Szlacheckiego, bez promocji
wielkie pola energii -> zmiana na masowe porażenie, 34 poziom, 400 many, 1 promocja, bez Statusu Szlacheckiego
kula ognia -> zmiana na 32 poziom, 450 many, bez Statusu Szlacheckiego, 1 promocja
podpalenie - nowość (22 poziom, 250 many, ilef eamo nor)
pole zatrucia -> zmiana na zatrucie, 20 poziom, 250 many, bez Statusu Szlacheckiego, bez promocji
wielkie pola zatrucia na masowe zatrucie, 30 poziom, 400 many, pierwsza promocja
wielkie ogniste pola na masowe podpalenie, 32 poziom, 400 many
pocisk śmierci - zmiana na 50 poziom, 800 many
lodowy pocisk - 300 many
gradobicie - zmiana na 36 poziom, 450 many
święty pocisk - zmiana many na 300
pocisk energii - zmiana na 300 many
kamienny pocisk - zmiana na 300 many
kamienny deszcz - zmiana na 30 poziom, 450 many
burza - zmiana na 34 poziom, 450 many
runy ładowania + rozładowanie - zmiana na 3 ładunki
To wszystko? Oczywiście nie. Dociekliwi zauważą, że ani słowa nie powiedziałem o nowych strojach, czy też widzianym już plecaku. No i tu też nie powiem! Zachęcam do poszukiwań, bo wskazówek w tym temacie już dość padło.
Mam nadzieję, że szeroko skorzystacie z dobrodziejstw tej łatki i nie omieszkacie zgłaszać nam wszelkich niedociągnięć, jakie na pewno nastąpiły i za które mogę tylko przeprosić :(
Póki co życzy Wam dobrej gry
Ekipa Altaron.pl
Pamiętajcie, by koniecznie pobrać nowego klienta gry! (http://altaron.pl/Index-downloadClient/)
* * *
Czy dzielnie wykonujesz zadania dla armii Królestwa i dzierżąc tytuł Rekrutera Korony wędrujesz po świecie w poszukiwaniu każdej pomocy w wojnie z barbarzyńskim najeźdźcą? Czy pamiętasz o pewnym inżynierze, którego przyszło Ci spotkać w niespodziewanym miejscu i okolicznościach? Wygląda na to, że teraz potrzebna mu jest pomoc zaufanego posłańca. Czy podejmiesz się wyzwania dla badawczego umysłu? Kto wie co Cię spotka na drodze ku postępowi?
http://altaron.pl/Cache//images/gallery/b6c112af81.jpg
* * *
Obecna łatka przyniosła ze sobą wiele nowości sporych i malutkich. Spróbuję je tu jakoś streścić.
WALKA
Poprawiony system obrony - obrona zarówno tarczy, jak i broni odgrywa większą rolę w procesie redukcji obrażeń fizycznych przeciwnika, niż wcześniej. Dlatego statystyki broni białej uległy wielu zmianom.
Zmiany w wymaganiach poziomowych broni białej. Te najlepsze wymagają więcej doświadczenia do poprawnego dzierżenia.
Zmiany w obrażeniach, wymaganiach poziomowych i koszcie many różdżek i kosturów.
Różne zmiany w zestawach uzbrojenia (głównie mieszanych, choć nie tylko), a także 4 nowe przeznaczone dla łuczników i wojowników.
Zwiększenie bonusu dzielonego doświadczenia dla drużyn przy jednoczesnym zmniejszeniu otrzymywanego doświadczenia z gildyjnych zadań powtarzalnych o 10%.
ALCHEMIA
Ulepszone działanie ekstraktora, który przerobi jednym kliknięciem nawet całą 100-elementową grupkę składników!
Liczne zmiany w recepturach mikstur - ze składnikami lepiej posegregowanymi i pasującymi do poziomu trudności mieszanki.
Zmienione działanie mikstur antidotum i pogromcy żywiołów - teraz nie tylko usuwają, ale i chronią przez pewien czas przed zatruciem, czy innymi podobnymi stanami.
Nowa mikstura alkoholowa, która upija wrogów na pewnym obszarze. Nie do zakupienia w szkole alchemików!
Moździerz - nowe narzędzie podobne funkcjonalnością do nożyka. Służy do odzyskiwania prochów z ciał pewnych stworów.
Zwiększenie liczby produkowanej w kostce amunicji, a także dodano możliwość tworzenia w niej puginałów.
POTWORY I EKONOMIA
Zmienione odporności i podatności prawie wszystkich potworów na różne rodzaje obrażeń.
Zmienione łupy z wielu potworów i liczba punktów doświadczenia u niektórych.
Kilka nowych miejsc do polowań lub poszerzone istniejące. Będzie więcej!
Nowy handlarz pojawił się w znanym ośrodku i przejął od innych starych z miasta zdolność zakupu co lepszych przedmiotów (a także przyjmie sporo rzeczy dotąd nie dających się sprzedawać). Codziennie inna oferta!
Możliwość sprzedaży kilku rzeczy, niemających dotąd większego zastosowania. Uwaga! Nie w jednym miejscu, nie dla każdego i nie zawsze dostępna od razu!
INNE
Możliwość podróżowania (ale nie eskortowania) karawaną do i z Bekalelu poza planowanym rozkładem jazdy za droższą opłatą.
Kilka nowych mebli i ozdób domu: szare, czarne i fioletowe zasłony, przenośne beczki z płynami, przenośny ekstraktor alchemiczny - wszystko do zakupienia w Neolicie.
Jeszcze więcej nowych grafik - kolejny krok bliżej ostatecznego celu!
MAGIA
Tu sporo zmian drobnych nastąpiło, ale dzięki Slythii mogę je przedstawić w postaci pełnej listy!
Zmiany w czarach:
magiczna lina (zmiana poziomu, z 10 na 12)
antidotum (zmiana poziomu, z 11 na 15)
lewitacja (zmiana poziomu, z 11 na 20)
zaawansowane leczenie (zmiana siły)
mistrzowskie leczenie (zmiana siły, zmniejszenie ex)
uzdrowienie (zmniejszenie ilości many z 140 do 70, zmiana siły, skrócenie wyczerpania po rzuceniu)
mocne uleczenie - nowość (40 poziom, 120 mana, czar leczący wybraną osobę o ile należy do tej samej drużyny)
grupowe uzdrowienie (zmiana poziomu z 40 na 50)
niewidzialność (300 many zamiast 420)
zew odwagi (zmiana poziomu, z 20 na 25, zmiana kształtu obszaru działania czaru)
gruboskórność (zmiana działania)
tworzenie jedzenia - czar usunięto
tarcza żywiołów - nowość (45 poziom, 180 many, bez Statusu Szlacheckiego, pierwsza promocja, elementalista rycerz)
tworzenie włóczni (zmiana poziomu z 20 na 10)
tworzenie strzał (zmiana poziomu, z 16 na 20)
tworzenie bełtów (zmiana poziomu z 25 na 45)
rozładowanie broni - nowość (23 poziom, 110 many, pierwsza promocja, bez Statusu Szlacheckiego)
miecz zegiona - zmiana działania
skrytobójca (zmiana siły)
ostrzał - nowość (45 poziom, ss, 200 many, pierwsza promocja, łucznik, pokrywa większy obszar wystrzeloną amunicją i rani wrogów)
magiczne cięcie (zmiana poziomu z 25 na 30, lepiej działa z zaczarowaną bronią)
uderzenie skał - nowość (55 poziom, 200 many, druga promocja, Status Szlachecki, rycerz elementalista)
uderzenie płomieni - nowość (75 poziom, 200 many, druga promocja, rycerz elementalista)
uderzenie energii - nowość (95 poziom, 200 many, druga promocja, rycerz elementalista)
uderzenie mrozu - nowość (115 poziom, 200 many, druga promocja, rycerz elementalista)
uderzenie mroku - nowość (70 poziom, 200 many, druga promocja, Status Szlachecki, rycerz nekromanta)]
dotyk śmierci / święty dotyk (zmiana zasięgu na dalszy)
smoczy oddech (zmiana poziomu z 17 na 20, zmiana many z 55 na 100, dopiero od pierwszej promocji)
śnieżny podmuch (zmiana poziomu z 17 na 20, zmiana many z 55 na 100, dopiero od pierwszej promocji)
święty blask (zmiana many z 160 na 120)
szybkostrzelność (zmiana poziomu z 24 na 25)
śnieżyca (zmiana pozioma z 38 na 50, zmiana many z 350 na 500, wydłużenie czasu wyczerpania, pierwsza promocja)
oddech śmierci (skrócenie czasu wyczerpania), zmiana siły
zew śmierci - zmiana siły
wyssanie życia - zmiana siły
berserker, skupienie ducha - zmiana działania (zabiera zebrane dusze zamiast czaszek / symboli, więc wymaga jedynie jego posiadania)
przywódca (zmiana siły)
ognista burza - 80 poziom, 700 many
Runy:
ściana mocy (zmiana poziomu z 32 na 40)
całkowite zniszczenie - usunięte
ożywienie zwłok - losowe działanie (szkielet, szkielet wojownik, ghul)
ognisty pocisk - zmiana siły
kula ognia, zmiana z 30 na 32 poziom
lodowy pocisk - zmiana siły
gradobicie - zmiana z 30 na 36 poziom
leczenie runiczne - zmiana siły
kamienny deszcz - zmiana z 28 na 30 poziom
burza z 28 na 34 poziom, zmiana wyglądu
kamienny pocisk - zmiana siły
pocisk energii - zmiana siły
runa pocisku śmierci może być używana tylko przez nekromantów (+ nowa inkantacja: hape efo nor)
leczenie innych za pomocą runy większego leczenia tylko dla duchownych, a sam siebie może się nią leczyć każdy
Tworzenie run:
odparcie zła - zmiana z 600 na 500 many
ożywienie zwłok - zmiana z 450 na 350 many
przemiana - zmiana many z 450 na 150
zniszczenie - zmiana many na 150
ściana mocy - zmiana na 40 poziom
ognisty pocisk - zmiana na 300 many
pocisk mroku - nowość
kaata efo nor, 27 poziom, 300 many, pierwsza promocja
pole energii -> zmiana na porażenie, 24 poziom, 250 many, bez Statusu Szlacheckiego, bez promocji
wielkie pola energii -> zmiana na masowe porażenie, 34 poziom, 400 many, 1 promocja, bez Statusu Szlacheckiego
kula ognia -> zmiana na 32 poziom, 450 many, bez Statusu Szlacheckiego, 1 promocja
podpalenie - nowość (22 poziom, 250 many, ilef eamo nor)
pole zatrucia -> zmiana na zatrucie, 20 poziom, 250 many, bez Statusu Szlacheckiego, bez promocji
wielkie pola zatrucia na masowe zatrucie, 30 poziom, 400 many, pierwsza promocja
wielkie ogniste pola na masowe podpalenie, 32 poziom, 400 many
pocisk śmierci - zmiana na 50 poziom, 800 many
lodowy pocisk - 300 many
gradobicie - zmiana na 36 poziom, 450 many
święty pocisk - zmiana many na 300
pocisk energii - zmiana na 300 many
kamienny pocisk - zmiana na 300 many
kamienny deszcz - zmiana na 30 poziom, 450 many
burza - zmiana na 34 poziom, 450 many
runy ładowania + rozładowanie - zmiana na 3 ładunki
To wszystko? Oczywiście nie. Dociekliwi zauważą, że ani słowa nie powiedziałem o nowych strojach, czy też widzianym już plecaku. No i tu też nie powiem! Zachęcam do poszukiwań, bo wskazówek w tym temacie już dość padło.
Mam nadzieję, że szeroko skorzystacie z dobrodziejstw tej łatki i nie omieszkacie zgłaszać nam wszelkich niedociągnięć, jakie na pewno nastąpiły i za które mogę tylko przeprosić :(
Póki co życzy Wam dobrej gry
Ekipa Altaron.pl