PDA

Zobacz pełną wersję : Łatka weszła do gry!


Trav
07-12-12, 04:27
Roboty było w ostatnich godzinach naprawdę wiele, zwłaszcza że chciałem nie tylko dotrzymać terminu dziennego, ale jeszcze wprowadzić łatkę z brakiem jakiejkolwiek dłuższej niż zwykle przerwy w działaniu gry. Wygląda na to, że się udało. Łatka już dzisiaj po codziennym zapisie serwerów wchodzi do gry na stałe (serwer NON-PVP o godzinie 5 rano, a PVP o 7 rano).

Pamiętajcie, by koniecznie pobrać nowego klienta gry! (http://altaron.pl/Index-downloadClient/)

* * *

Czy dzielnie wykonujesz zadania dla armii Królestwa i dzierżąc tytuł Rekrutera Korony wędrujesz po świecie w poszukiwaniu każdej pomocy w wojnie z barbarzyńskim najeźdźcą? Czy pamiętasz o pewnym inżynierze, którego przyszło Ci spotkać w niespodziewanym miejscu i okolicznościach? Wygląda na to, że teraz potrzebna mu jest pomoc zaufanego posłańca. Czy podejmiesz się wyzwania dla badawczego umysłu? Kto wie co Cię spotka na drodze ku postępowi?

http://altaron.pl/Cache//images/gallery/b6c112af81.jpg

* * *

Obecna łatka przyniosła ze sobą wiele nowości sporych i malutkich. Spróbuję je tu jakoś streścić.

WALKA

Poprawiony system obrony - obrona zarówno tarczy, jak i broni odgrywa większą rolę w procesie redukcji obrażeń fizycznych przeciwnika, niż wcześniej. Dlatego statystyki broni białej uległy wielu zmianom.
Zmiany w wymaganiach poziomowych broni białej. Te najlepsze wymagają więcej doświadczenia do poprawnego dzierżenia.
Zmiany w obrażeniach, wymaganiach poziomowych i koszcie many różdżek i kosturów.
Różne zmiany w zestawach uzbrojenia (głównie mieszanych, choć nie tylko), a także 4 nowe przeznaczone dla łuczników i wojowników.
Zwiększenie bonusu dzielonego doświadczenia dla drużyn przy jednoczesnym zmniejszeniu otrzymywanego doświadczenia z gildyjnych zadań powtarzalnych o 10%.

ALCHEMIA

Ulepszone działanie ekstraktora, który przerobi jednym kliknięciem nawet całą 100-elementową grupkę składników!
Liczne zmiany w recepturach mikstur - ze składnikami lepiej posegregowanymi i pasującymi do poziomu trudności mieszanki.
Zmienione działanie mikstur antidotum i pogromcy żywiołów - teraz nie tylko usuwają, ale i chronią przez pewien czas przed zatruciem, czy innymi podobnymi stanami.
Nowa mikstura alkoholowa, która upija wrogów na pewnym obszarze. Nie do zakupienia w szkole alchemików!
Moździerz - nowe narzędzie podobne funkcjonalnością do nożyka. Służy do odzyskiwania prochów z ciał pewnych stworów.
Zwiększenie liczby produkowanej w kostce amunicji, a także dodano możliwość tworzenia w niej puginałów.

POTWORY I EKONOMIA

Zmienione odporności i podatności prawie wszystkich potworów na różne rodzaje obrażeń.
Zmienione łupy z wielu potworów i liczba punktów doświadczenia u niektórych.
Kilka nowych miejsc do polowań lub poszerzone istniejące. Będzie więcej!
Nowy handlarz pojawił się w znanym ośrodku i przejął od innych starych z miasta zdolność zakupu co lepszych przedmiotów (a także przyjmie sporo rzeczy dotąd nie dających się sprzedawać). Codziennie inna oferta!
Możliwość sprzedaży kilku rzeczy, niemających dotąd większego zastosowania. Uwaga! Nie w jednym miejscu, nie dla każdego i nie zawsze dostępna od razu!

INNE

Możliwość podróżowania (ale nie eskortowania) karawaną do i z Bekalelu poza planowanym rozkładem jazdy za droższą opłatą.
Kilka nowych mebli i ozdób domu: szare, czarne i fioletowe zasłony, przenośne beczki z płynami, przenośny ekstraktor alchemiczny - wszystko do zakupienia w Neolicie.
Jeszcze więcej nowych grafik - kolejny krok bliżej ostatecznego celu!

MAGIA
Tu sporo zmian drobnych nastąpiło, ale dzięki Slythii mogę je przedstawić w postaci pełnej listy!
Zmiany w czarach:

magiczna lina (zmiana poziomu, z 10 na 12)
antidotum (zmiana poziomu, z 11 na 15)
lewitacja (zmiana poziomu, z 11 na 20)
zaawansowane leczenie (zmiana siły)
mistrzowskie leczenie (zmiana siły, zmniejszenie ex)
uzdrowienie (zmniejszenie ilości many z 140 do 70, zmiana siły, skrócenie wyczerpania po rzuceniu)
mocne uleczenie - nowość (40 poziom, 120 mana, czar leczący wybraną osobę o ile należy do tej samej drużyny)
grupowe uzdrowienie (zmiana poziomu z 40 na 50)
niewidzialność (300 many zamiast 420)
zew odwagi (zmiana poziomu, z 20 na 25, zmiana kształtu obszaru działania czaru)
gruboskórność (zmiana działania)
tworzenie jedzenia - czar usunięto
tarcza żywiołów - nowość (45 poziom, 180 many, bez Statusu Szlacheckiego, pierwsza promocja, elementalista rycerz)
tworzenie włóczni (zmiana poziomu z 20 na 10)
tworzenie strzał (zmiana poziomu, z 16 na 20)
tworzenie bełtów (zmiana poziomu z 25 na 45)
rozładowanie broni - nowość (23 poziom, 110 many, pierwsza promocja, bez Statusu Szlacheckiego)
miecz zegiona - zmiana działania
skrytobójca (zmiana siły)
ostrzał - nowość (45 poziom, ss, 200 many, pierwsza promocja, łucznik, pokrywa większy obszar wystrzeloną amunicją i rani wrogów)
magiczne cięcie (zmiana poziomu z 25 na 30, lepiej działa z zaczarowaną bronią)
uderzenie skał - nowość (55 poziom, 200 many, druga promocja, Status Szlachecki, rycerz elementalista)
uderzenie płomieni - nowość (75 poziom, 200 many, druga promocja, rycerz elementalista)
uderzenie energii - nowość (95 poziom, 200 many, druga promocja, rycerz elementalista)
uderzenie mrozu - nowość (115 poziom, 200 many, druga promocja, rycerz elementalista)
uderzenie mroku - nowość (70 poziom, 200 many, druga promocja, Status Szlachecki, rycerz nekromanta)]
dotyk śmierci / święty dotyk (zmiana zasięgu na dalszy)
smoczy oddech (zmiana poziomu z 17 na 20, zmiana many z 55 na 100, dopiero od pierwszej promocji)
śnieżny podmuch (zmiana poziomu z 17 na 20, zmiana many z 55 na 100, dopiero od pierwszej promocji)
święty blask (zmiana many z 160 na 120)
szybkostrzelność (zmiana poziomu z 24 na 25)
śnieżyca (zmiana pozioma z 38 na 50, zmiana many z 350 na 500, wydłużenie czasu wyczerpania, pierwsza promocja)
oddech śmierci (skrócenie czasu wyczerpania), zmiana siły
zew śmierci - zmiana siły
wyssanie życia - zmiana siły
berserker, skupienie ducha - zmiana działania (zabiera zebrane dusze zamiast czaszek / symboli, więc wymaga jedynie jego posiadania)
przywódca (zmiana siły)
ognista burza - 80 poziom, 700 many

Runy:

ściana mocy (zmiana poziomu z 32 na 40)
całkowite zniszczenie - usunięte
ożywienie zwłok - losowe działanie (szkielet, szkielet wojownik, ghul)
ognisty pocisk - zmiana siły
kula ognia, zmiana z 30 na 32 poziom
lodowy pocisk - zmiana siły
gradobicie - zmiana z 30 na 36 poziom
leczenie runiczne - zmiana siły
kamienny deszcz - zmiana z 28 na 30 poziom
burza z 28 na 34 poziom, zmiana wyglądu
kamienny pocisk - zmiana siły
pocisk energii - zmiana siły
runa pocisku śmierci może być używana tylko przez nekromantów (+ nowa inkantacja: hape efo nor)
leczenie innych za pomocą runy większego leczenia tylko dla duchownych, a sam siebie może się nią leczyć każdy

Tworzenie run:
odparcie zła - zmiana z 600 na 500 many
ożywienie zwłok - zmiana z 450 na 350 many
przemiana - zmiana many z 450 na 150
zniszczenie - zmiana many na 150
ściana mocy - zmiana na 40 poziom
ognisty pocisk - zmiana na 300 many
pocisk mroku - nowość
kaata efo nor, 27 poziom, 300 many, pierwsza promocja
pole energii -> zmiana na porażenie, 24 poziom, 250 many, bez Statusu Szlacheckiego, bez promocji
wielkie pola energii -> zmiana na masowe porażenie, 34 poziom, 400 many, 1 promocja, bez Statusu Szlacheckiego
kula ognia -> zmiana na 32 poziom, 450 many, bez Statusu Szlacheckiego, 1 promocja
podpalenie - nowość (22 poziom, 250 many, ilef eamo nor)
pole zatrucia -> zmiana na zatrucie, 20 poziom, 250 many, bez Statusu Szlacheckiego, bez promocji
wielkie pola zatrucia na masowe zatrucie, 30 poziom, 400 many, pierwsza promocja
wielkie ogniste pola na masowe podpalenie, 32 poziom, 400 many
pocisk śmierci - zmiana na 50 poziom, 800 many
lodowy pocisk - 300 many
gradobicie - zmiana na 36 poziom, 450 many
święty pocisk - zmiana many na 300
pocisk energii - zmiana na 300 many
kamienny pocisk - zmiana na 300 many
kamienny deszcz - zmiana na 30 poziom, 450 many
burza - zmiana na 34 poziom, 450 many
runy ładowania + rozładowanie - zmiana na 3 ładunki

To wszystko? Oczywiście nie. Dociekliwi zauważą, że ani słowa nie powiedziałem o nowych strojach, czy też widzianym już plecaku. No i tu też nie powiem! Zachęcam do poszukiwań, bo wskazówek w tym temacie już dość padło.

Mam nadzieję, że szeroko skorzystacie z dobrodziejstw tej łatki i nie omieszkacie zgłaszać nam wszelkich niedociągnięć, jakie na pewno nastąpiły i za które mogę tylko przeprosić :(

Póki co życzy Wam dobrej gry
Ekipa Altaron.pl

9891404
07-12-12, 05:14
nosz kur*** magowi nie daliscie nowych czarów a ryckowi wch*** i na dodatek 100 many za eamo ofla ? wkoncu mag czy rycek jest postacia magiczna ?!

Didrika
07-12-12, 05:41
Może teraz zauważycie runy i inne czary, wcześniej nie miało znaczenia czy biegnie jeden czy milion potworów rzucało się oflę.. teraz trzeba pomyśleć co jest bardziej opłacalne. Tia, rycek dostał 2 nowe czary - tarczę i żywiołowe exori, które różni się tylko żywiołem.

mikus
07-12-12, 06:24
Kurcze, ofla 100 many :(
Poza tym ciekawie :).

skyromk71
07-12-12, 07:34
kto robi wojownika :P

genofag
07-12-12, 08:34
pograłem godzine co mi się nie podoba: obrona woja spadla mocno a nie dosc ze obrona to i hity wojownika 2h gdzie sens? zrozumialbym jak tylko obrona.. te zaczarowane bronie to jakis pic na wode oralem bagienne z zaczarowana to oczywiscie lepiej sie gralo bez :) czyli jak zawsze narazie to tyle wroce pozniej to co innego potestuje. A i tak wiem ze moje zdanie nic nie zmieni no ale warto wyrazac swoje opinie to tyle zegnam do pozniej

Slythia
07-12-12, 08:38
pograłem godzine co mi się nie podoba: obrona woja spadla mocno a nie dosc ze obrona to i hity wojownika 2h gdzie sens? zrozumialbym jak tylko obrona.. te zaczarowane bronie to jakis pic na wode oralem bagienne z zaczarowana to oczywiscie lepiej sie gralo bez :) czyli jak zawsze narazie to tyle wroce pozniej to co innego potestuje. A i tak wiem ze moje zdanie nic nie zmieni no ale warto wyrazac swoje opinie to tyle zegnam do pozniej

Hity się nie zmieniły. Zmodyfikowaliśmy statystyki broni, dlatego jeśli używasz starej możesz widzieć różnicę. Jeśli jednak dobierzesz taką na swój poziom to sumarycznie możesz otrzymać nawet lekko wyższe obrażenia. Nadal jednak rycerz 2h bije o 25% mocniej niż 1h.

Zaczarowane bronie działają, jednak przy okazji zmieniliśmy znacznie odporności.

Tyrond
07-12-12, 09:47
runa pocisku śmierci może być używana tylko przez nekromantów (+ nowa inkantacja: hape efo nor)
leczenie innych za pomocą runy większego leczenia tylko dla duchownych, a sam siebie może się nią leczyć każdy



Co to za faworyzowanie nekromantów?! Jeśli SD tylko dla nekro to UHy w całości tylko dla duchownych!:\

Uiop
07-12-12, 09:54
Co to za faworyzowanie nekromantów?! Jeśli SD tylko dla nekro to UHy w całości tylko dla duchownych!:\

To zróbcie, żeby z sd każdy mógł walić, ale tylko w siebie, natomiast w inne cele-tylko nekromanci. Kolega wyżej będzie zadowolony, że będzie jak z "uhami"

Tyrond
07-12-12, 10:28
@Uiopek
Nie udawaj już głupca. Nekro stracił tylko na grze w teamie, ale ciągle indywidualnie expiąc może sobie uratować dupę UHem. Z kolei duchowny stracił także na grze w teamie ale już kiedy indywidualnie expi nie może się uratować SDkiem.

Uiop
07-12-12, 10:32
Tak samo nekro się uratuje uhem, jak duchowny tapenem.

pluskwa
07-12-12, 10:39
Sporo zmieniła zmiana siły IH, dosyć mocno leczy. 15mlvl - 500+hp. Myślę że zmiany są jak najbardziej pozytywne. Jest to subiektywna opinia, zresztą każda nasza opinia jest subiektywna. Ja gram magiem.

Tyrond
07-12-12, 10:39
Widzę, że z Ciebie taki mag jak z Bibera mężczyzna. Nie raz trzeba szybko coś ujebać by Cie chmara nie otoczyła(co oznacza glebę), a wtedy przydatny jest tylko SDek.

Majkul
07-12-12, 10:39
Ty się ratowałeś sd? A blasku dugiona nie masz?

Attax
07-12-12, 11:00
Dmg broni ok.

Kajtek
07-12-12, 11:11
Niech drodzy rycerze w końcu zrozumieją, że nie mogą walić hitów z kosmosu.
Może ktoś coś więcej napisać o magu po upie?

Tyrond
07-12-12, 11:30
Ty się ratowałeś sd? A blasku dugiona nie masz?

Pomiędzy 45lvl a mniej więcej 60 SD wielokrotnie ratowało mi dupę. Potem już dużo, dużo rzadziej(zazwyczaj właśnie blasku dugiona używałem), ale się zdarzało. Do tego weź pod uwagę, że może zabraknąć many(rzadka sytuacja ale zawsze) a wtedy jest potrzebna runka i to SD. Pomijam już fakt, ze duchy bez SS nie mają obecnie czym się ratować. Nie planujesz mieć non-stop SS, to duch to gówno;)

pluskwa
07-12-12, 11:40
A używał ktoś nowych runek - Pocisk Mroku? Może w jakimś stopniu zastąpią SD?



Niech ktoś edytuje wiki w miarę szybko bo nie można się połapać w zmianach lvl dla broni i ich statach.

alkamenes
07-12-12, 13:11
Ja tu czegoś nie rozumiem. Rycerz 2h jest teraz , z resztą jak wcześniej znacznie słabszy od 1h , gdyż nie ma tarczy , a skille wbija się 3 razy wolniej niż u 1h i co z tego ,że bije 25% więcej jak ma 50% słabszą obronę. Kompletny brak balansu .

ziaik123@interia.pl
07-12-12, 13:42
Gratulacje świetnej aktualizacji czar Skupienie ducha dla rycerza 2h jest bardziej bezużyteczny niż byl przed update zabiera 420 many i zmniejsza o połowe skile wojownika 2h Gratulacje naprawde ^^

maja1414
07-12-12, 13:44
Ja mam pytanie. Tak ogółem to co wy takiego zrobiliście dla "lucznika"?
Chodzi mi o konkrety. Nie biorąc pod uwagę subprofesji?

Majkul
07-12-12, 14:14
Bardzo opłacalne expy dla łuka (kościste pro), czar obszarowy, ładunki mają 3 użycia, lepsze hape tawis, to tak pierwsze co mi przychodzi na myśl

maja1414
07-12-12, 14:28
Ten czar obszarowy nie działa hahaha :D Tyle miesięcy testów i tyle z tego wyszło...

Natherlin
07-12-12, 14:29
Ulepszenie Rycka 2h godne podziwu !!! ... zaraz? jakie ulepszenie? ulepszenia nie było !. Było jego pogorszenie ! Dobra robota ... ! -.-

Andusek123
07-12-12, 14:32
irvizz ale tak jzu bylo z tym czarem ;d

Wszystko ok, ale ceny przesadzone ;d

Eresol
07-12-12, 14:41
Pytanko ognista burza - 80 poziom a jak mam 64 i juz ją kupioną musze kupić jeszcze raz na 80?

Slythia
07-12-12, 14:44
Ulepszenie Rycka 2h godne podziwu !!! ... zaraz? jakie ulepszenie? ulepszenia nie było !. Było jego pogorszenie ! Dobra robota ... ! -.-

Nikt nie pogorszył rycerza 2h. Tak jak przed aktualizacją - jego bronie mają o 25% więcej ataku niż na analogiczny poziom dla rycerza jednoręcznego, co daje o 25% większe obrażenia. Dostaliście także naprawione bonusy właśnie z naciskiem na bonusy od skilla 2h oraz nowe czary. Zabraliśmy jedynie parę punktów obrony, które nawet na 20 poziomie nie powinny robić większej różnicy.

Trav
07-12-12, 14:48
Ten czar obszarowy nie działa hahaha :D Tyle miesięcy testów i tyle z tego wyszło...

Czar działa już, trzeba go kupić od nowa. Teraz nazywa się Ostrzał. Jeśli kupiłeś go i nie działa, to czemu mi tego nie powiesz jaką to postacią, a ja oddam ci pieniądze (to zresztą dotyczy wszystkich, którym rix kpiro nie działa - dajcie znać)? Odpowiedzi na drwiny sobie daruję.

maja1414
07-12-12, 14:53
Oj Trav nie denerwuj się, ale podsumowując to jedyne godne pochwalenia to to że jest handlarz, który powinien być już dawno temu. Pomiędzy palkiem 200 a 150 nadal praktycznie nie ma żadnej różnicy.
Leczę się z tapen tawisa po 780, a gościo o 50 lvl mniej po 750. Co ciekawe gracz z poziomem 108 leczy się po 700...
Cieszę się że chociaż o trochę zwiększyliście odes kpiro (z 24 na 25lvl).
Teraz na pewno nie mogę narzekać, że biję z czaru dla low lvl'i (ironia)

mikus
07-12-12, 14:58
@Irvizz
To na pewno jakis blad, bo Trav pisal, ze musi wiele czarow poprawic :)

adiu4
07-12-12, 15:30
Witajcie,

Z tego co czytam to macie więcej problemów niż zadowolenia z tej łatki, pomyślcie że to osoby które to zrobiły poświeciły trochę na to czasu i jak bym był na ich miejscu i ujrzał takiego posta:

Ulepszenie Rycka 2h godne podziwu !!! ... zaraz? jakie ulepszenie? ulepszenia nie było !. Było jego pogorszenie ! Dobra robota ... ! -.-

lub takiego:

Ten czar obszarowy nie działa hahaha :D Tyle miesięcy testów i tyle z tego wyszło...

To by mnie krew zalała, nie potraficie zwrócić uwagi jakoś grzeczniej bo moim zdaniem powinniście dziękować tym ludziom za to co robią żeby utrzymać serwer na jakimś poziomie. Grałem trochę w nie które gry i naprawdę WIELI SZACUNEK dla Adminów za prace oraz cierpliwość do nie których osób :)

A taka mała uwaga z mojej strony to może admini moglibyście dać jakieś info. jeżeli jakiś czar się zmienia że będzie trzeba go ponownie wykupić.

A tak w ogóle może nie gram tu taj długo ale jest naprawdę miła atmosfera i widzę że co raz lepiej to wygląda, oby nie długo na serwerze było pełno ludzi żebyście musieli otwierać drugi serwer :P :)

pozdrawiam

Picher
07-12-12, 16:05
proszę o wyjaśnienie tych nowych wymagań broni dlaczego są takie duże :o
proszę też o usprawnienie balansu pomiędzy 1h i 2h i o uaktualnienie wiki



ps gdzie jest ten nowy handlarz???

tomakeo
07-12-12, 16:37
proszę o wyjaśnienie tych nowych wymagań broni dlaczego są takie duże :o
proszę też o usprawnienie balansu pomiędzy 1h i 2h i o uaktualnienie wiki



ps gdzie jest ten nowy handlarz???


1. Ponieważ rycki miały co 5 poziomów nową broń. Teraz trochę się pobiega z jedną bronią, a nie co chwila zamiana.
2. Usprawnienie balansu ? Co masz na myśli ? Wiki tworzą gracze, więc to czy wiki zostanie uzupełniona, zależy tylko i wyłącznie od dobrej woli gracza.
3. Handlarz (nie będę spoilował) znajduje się w pewnym miejscu, do którego dostęp mamy wykonując pewne zadania. Nie ukrywam, że zadania głównie polegają na pomocy armi. Myślę, że tyle wystarczy.

eloelo320
07-12-12, 17:48
Dobrze jest musi być panowie balans aby grało się coraz lepiej.

skyromk71
07-12-12, 18:14
Jest git :D

Seku88
07-12-12, 18:33
Z tego co tu wyczytałem to nie trzeba być nostradamusem żeby przewidzieć że teraz będzie jak na początku serwera. Czyli 90 % magów to nekro i 10 % duchowni.

Legolas
07-12-12, 18:52
Przperaszam ja bić to jedynie biję się z potworami , i mogę powiedzieć Super naprawdę wszystko mi się podoba.
Na expach nie ma problemu bo sio to sio a nekro to nekro . W zawsze nekro mial wiecej ofensywnych od duchownego (druida) więc nie wiem co wy chcecie ? Sio + bić tak jak my ? Pełno run moze uzywac razem.
Za łatke Dziekuję i gratuluję , jak narazie jestem z wszystkiego zadowolony . Tak dalej !! :)

Rian
07-12-12, 19:55
No upek nawet fajny, nowe grafiki w porządku ale były nie wszystko mi sie podoba, obniżenie expa czerwi, na których do tej pory low lvle mogły szybko odbrobić straty(znajomy kiedyś spadł z 20lvl na 18 i gdzie odrabiał? na czerwiach). Reszta dobra i postawiliście przede mną dylemat: woj duchowny czy elementalista ?

Seku88
07-12-12, 20:16
Dla mnie bez sensu.Wiec w takim razie proponuję święty pocisk tylko dla duchownych, uh tak samo na wyłączność, i runy które wytwarza elementalista tylko dla elementalisty ;p

tomakeo
07-12-12, 21:28
Przperaszam ja bić to jedynie biję się z potworami , i mogę powiedzieć Super naprawdę wszystko mi się podoba.
Na expach nie ma problemu bo sio to sio a nekro to nekro . W zawsze nekro mial wiecej ofensywnych od duchownego (druida) więc nie wiem co wy chcecie ? Sio + bić tak jak my ? Pełno run moze uzywac razem.
Za łatke Dziekuję i gratuluję , jak narazie jestem z wszystkiego zadowolony . Tak dalej !! :)

Kolejny zadowolony mag. Tak to już jest, człowiek psioczy na coś, czego na oczy nie widział, a później komplementuje. Nie jest to skierowane do Ciebie Juju, ale do tych magów co się wypowiadali przed łatką.

Dla mnie bez sensu.Wiec w takim razie proponuję święty pocisk tylko dla duchownych, uh tak samo na wyłączność, i runy które wytwarza elementalista tylko dla elementalisty ;p

Również jestem za tym aby święty pocisk był dla duchów, ale nie zgadzam się z uhem na wyłączność i runami elementalisty.

laskowcowy
08-12-12, 07:09
Przperaszam ja bić to jedynie biję się z potworami , i mogę powiedzieć Super naprawdę wszystko mi się podoba.
Na expach nie ma problemu bo sio to sio a nekro to nekro . W zawsze nekro mial wiecej ofensywnych od duchownego (druida) więc nie wiem co wy chcecie ? Sio + bić tak jak my ? Pełno run moze uzywac razem.
Za łatke Dziekuję i gratuluję , jak narazie jestem z wszystkiego zadowolony . Tak dalej !! :)

teraz duchowny to mag duchowny na pvp to g***o. Uh może każdy używać, świętych pocisków (które nadają się tylko na expa i to teżw szczególnych wyjątkach)tak samo. Gratuluję pomysłu. Legolas czytając twoje posty to tylko Liżesz d**e administracji po za tym nic sensownego nie piszesz, nie wiem co próbujesz w ten sposób osiągnąć.

Kosiara
08-12-12, 09:16
Zabierając SD duchom daliście kolejny pstryczek w nos graczom :P Reszta ok.

Legolas
08-12-12, 10:16
Lizac dupe to jedynie kobiecie.
Mag duchowny to gówno ? A kto robi uhy ? Jest bardzo potrzebny .
I duchowny to postać wspomagająca druzyne . Nie moze byc tak że kazda profesja to
naczelny kozak pvp . To że jest gorszy w walce nadrabia innym sposobem.
Rycerz to tez nie biegajaca bomba do pvp .
No takie zycie kazda profesja jest teraz dobra i kazda potrzebna.
A to ze wy tylko walczycie i jakies profesje padaja czesiej od innych to wiadome , taka wojna wlasnie jest i jak chcecie to walczcie dalej. Nikt nie bedzie balansowal postaci tak aby kazda w walce byla rowna . Kazda ma wady i zalety .

Uiop
08-12-12, 10:25
Juju, balans postaci poza zwiadowcą nekromantą, którym gra Pani Slythia. Wcześniej z nożyka bił trochę jak z kpiro, tyle że mógł przy tym biegać, co powodowało, że rzucanie puginałem było lepsze od kpiro(dmg był porównywalny). Teraz dmg jest zdecydowanie przesadzony. Testowałem. Pani MG przed update narzekała na czary zwiadowcy, bo używała ich bez niewidzialności, która znacznie zwiększa zadawane obrażenia. Oby więcej zmian w postaciach robionych pod siebie, bez brania pod uwagę np. serwera pvp.

Attax
08-12-12, 10:32
Że co to teraz zwiad nekro bije jeszcze mocniej ?

Uiop
08-12-12, 10:34
Owszem. Bije mocniej. Bez niewidki tak jak wcześniej z.

rycerz5
08-12-12, 11:29
dobrze jest nie narzekajcie :D

Dwim
08-12-12, 12:51
Chciałbym zwrócić uwagę na low lvl. Poprawka z defem doprowadziła do tego że na łuskowym secie i skilach 44/45 nie mogę skilować na 2 rotach bo w ciągu 2 minut zbijają mi połowę hp. Możliwe że na wyższych lvl działa to lepiej, niestety moim skromnym zdaniem na niższych jest znacznie pogorszone.
Tak samo mag na 24lvl myślałem że miałem mały dmg i każde expienie inne niż przy użyciu samej różdżki dawało mi waste. Teraz nie mam w ogóle dmg z auto attacku i nie mam nawet skąd kasy wziąć żeby kupić runy/manasy lub cokolwiek innego żeby nie musiał jeszcze tego jednego lvl bić na czerwiach.

Moim zdaniem za mocno skupiliście się na hlvl i przez to tracą mali. Co do reszty zmian uważam że są dobre, tylko dodałbym jeszcze żeby magowie duchowni leczyli 1,5x mocniej z uhow/ihow od necro.

Slythia
08-12-12, 12:57
Przecież specjalnie ze względu na niskopoziomowych graczy wyzerowaliśmy liczbę pobieranej many przez pierwszą różdżkę i kostur. Dmg czarów się nie zmienił, prócz powiększonego z agro ofla.

Dwim
08-12-12, 13:32
Nie zabiera many ale i dmg ma lekko pół śmieszny i to aż do 30lvl. Pela aluk na moim lvl bije 20-30, rod 12-20. Kostura nawet nie wypróbowałem ponieważ wystarczy chwila nieuwagi i padam na momencie. 1 smoczy ogień = 1 manas, czyli żeby mi się zwróciło muszę mieć i skilla i szczęście w dropie. Mag jest więcej niż papierowy a teraz dodatkowo praktycznie 0 dmg żeby mu się opłaciło expić. Nie możesz zakładać że każdy jest doświadczonym graczem i zna mapę altaronu jak własną kieszeń.
Nie grałem w tibie ponad 4 lata, na altaronie zacząłem grać z ciekawości. Moje umiejętności sterowania postacią spadły prawie do zera, wasza chęć rpg sprowadziła się do tego że nie ma nawet mapy respawnu a samemu i to jeszcze magiem na 20lvl strach wychodzić po za mury miasta a co dopiero mówić o przeszukiwaniu okolicy. Oczywiście można się dowiedzieć od innych co gdzie się znajduje i na co mogę iść, ale nie każdy jest chętny udzielić taką informację, a jak już udzieli to nie powie że idąc na cyklopy spotkam np smoka (przykład wymyślony tylko żeby zilustrować sytuację).

Slythia
08-12-12, 13:39
Spróbuj jednak wypróbować kostur. Zwiększyliśmy znacznie ich zasięg oraz obrażenia, oraz podobnie jak różdżka - pierwszy nie pobiera many. Powinien być dla Ciebie dobrym wyborem. Jeśli boisz się paść to poszukaj jakiegoś rycerza na podobnym Tobie poziomie - razem, z nowym bonusem, powinniście bardzo szybko zdobywać doświadczenie.

mikus
08-12-12, 19:08
Nie zabiera many ale i dmg ma lekko pół śmieszny i to aż do 30lvl. Pela aluk na moim lvl bije 20-30, rod 12-20. Kostura nawet nie wypróbowałem ponieważ wystarczy chwila nieuwagi i padam na momencie. 1 smoczy ogień = 1 manas, czyli żeby mi się zwróciło muszę mieć i skilla i szczęście w dropie. Mag jest więcej niż papierowy a teraz dodatkowo praktycznie 0 dmg żeby mu się opłaciło expić. Nie możesz zakładać że każdy jest doświadczonym graczem i zna mapę altaronu jak własną kieszeń.
Nie grałem w tibie ponad 4 lata, na altaronie zacząłem grać z ciekawości. Moje umiejętności sterowania postacią spadły prawie do zera, wasza chęć rpg sprowadziła się do tego że nie ma nawet mapy respawnu a samemu i to jeszcze magiem na 20lvl strach wychodzić po za mury miasta a co dopiero mówić o przeszukiwaniu okolicy. Oczywiście można się dowiedzieć od innych co gdzie się znajduje i na co mogę iść, ale nie każdy jest chętny udzielić taką informację, a jak już udzieli to nie powie że idąc na cyklopy spotkam np smoka (przykład wymyślony tylko żeby zilustrować sytuację).

Rod bije 10-30 (pierwszy) a kostur ?-50-40

Bagin1993
08-12-12, 20:00
witam łatka spoko, ale dlaczego magowi zmieniliscie ze smoczego oddechu o polowe dmg a mane 2razy wiecej.. prosze o szybka odp.

Didrika
08-12-12, 20:22
Dmg jest taki sam, odporności potworów się zmieniły..

mikus
09-12-12, 08:56
Dobrze, że śnieżny podmuch bije tyle co smoczy :). Bo wcześniej to tylko ogniste stwory :P.

Wobodo
10-12-12, 15:56
jak zwykle przez tą łatkę musieliscie spier**** grę...
juz myslalem ze bedzie lepiej niz na Tibi ale robicie te same błędy. Kazdy płacze ze wojownik 2h wiecej bije... No i dobrze ze wiecej bije !! Wkońcu to jest wojownik od nakurwiania. Zamiast obniżac obrażenia wojownikowi 2h to juz lepiej jakbyscie zwiekszyli obrone 1h chociaz i tak ma dobrą. Jak mówicie ze 2h za duzo bije to kto wam zabrania grac takim wojownikiem ? Nie podoba Ci sie wojownik to nie graj, napewno sie znajdzie ktos kto bedzie nim grał i nie bedzie płakał. A jak zwykle trzeba zjebać i zrównać wojowników 1h i 2h... Co to niby jest 25% ? to chyba jakis żart...
Wszedłem tylko zobaczyc czy naprawde jest tak do dupy jak mówili i jednak mieli racje. Pozdrawiam i Żegnam, fajnie było chociaz chwile pograc i normalną gre :)

tomakeo
10-12-12, 16:00
jak zwykle przez tą łatkę musieliscie spier**** grę...
juz myslalem ze bedzie lepiej niz na Tibi ale robicie te same błędy. Kazdy płacze ze wojownik 2h wiecej bije... No i dobrze ze wiecej bije !! Wkońcu to jest wojownik od nakurwiania. Zamiast obniżac obrażenia wojownikowi 2h to juz lepiej jakbyscie zwiekszyli obrone 1h chociaz i tak ma dobrą. Jak mówicie ze 2h za duzo bije to kto wam zabrania grac takim wojownikiem ? Nie podoba Ci sie wojownik to nie graj, napewno sie znajdzie ktos kto bedzie nim grał i nie bedzie płakał. A jak zwykle trzeba zjebać i zrównać wojowników 1h i 2h... Co to niby jest 25% ? to chyba jakis żart...
Wszedłem tylko zobaczyc czy naprawde jest tak do dupy jak mówili i jednak mieli racje. Pozdrawiam i Żegnam, fajnie było chociaz chwile pograc i normalną gre :)

Po pierwsze obrażenia zarówno 1h jak i 2h nie uległy zmianie.
Po drugie obrona rycka 1h poszłą w górę
Po trzecie rycek 2h nadal jest dmg dealerem

Slythia
10-12-12, 16:04
jak zwykle przez tą łatkę musieliscie spier**** grę...
juz myslalem ze bedzie lepiej niz na Tibi ale robicie te same błędy. Kazdy płacze ze wojownik 2h wiecej bije... No i dobrze ze wiecej bije !! Wkońcu to jest wojownik od nakurwiania. Zamiast obniżac obrażenia wojownikowi 2h to juz lepiej jakbyscie zwiekszyli obrone 1h chociaz i tak ma dobrą. Jak mówicie ze 2h za duzo bije to kto wam zabrania grac takim wojownikiem ? Nie podoba Ci sie wojownik to nie graj, napewno sie znajdzie ktos kto bedzie nim grał i nie bedzie płakał. A jak zwykle trzeba zjebać i zrównać wojowników 1h i 2h... Co to niby jest 25% ? to chyba jakis żart...
Wszedłem tylko zobaczyc czy naprawde jest tak do dupy jak mówili i jednak mieli racje. Pozdrawiam i Żegnam, fajnie było chociaz chwile pograc i normalną gre :)

Chyba źle zrozumiałeś...:

nie zmniejszyliśmy obrażeń 2h, mając odpowiednią broń na swój poziom bije tyle, co przed aktualizacją;
25% różnicy pomiędzy 1h a 2h (uwierz, to dużo) było już wcześniej, po prostu teraz akcentuję, że nic w tej kwestii się nie zmieniło]
zwiększyliśmy obronę rycerzy 1h (spójrz chociażby na tarcze) oraz dodaliśmy nowy czar wspomagajacy ochronę przed czarami;
każdy rycerz (i 1h, i 2h) ma dość sporą, naturalną ochronę przed obrażeniami fizycznymi;


Czyli de facto zrobiliśmy wszystko, czego od nas oczekujesz. Nie rozumiem więc skąd takie negatywne nastawienie.

Kuzyn
10-12-12, 19:12
Slythia co ty się meczysz odpisując tym ludziom jak oni i tak tego nie zrozumieją.

Picher
10-12-12, 20:19
wszystko ok tylko wymagania broni trochę mnie męczą wszyscy piszą że rycek 2h ma za mało defa jak wam brakuje defa to zagrajcie ryckiem 1h
wiem że mg się napracowali

Wicked
10-12-12, 20:34
Szczerze mówiąc update według mnie powinien rzucić jakieś światło na rolę rycerza 2h w expieniu grupowym. A tymczasem jest on najbardziej bezużytecznym i zbędnym członkiem party.

1. Robi zdecydowanie mniej dmgu niż łucznik/mag. To absolutnie nie podlega dyskusji, pociski maga po 600+ czy odes kpiro to coś, do czego rycerz nawet 2h nie ma ambicji, aby sięgać.
2. Nie jest tankiem. Niemal totalny brak (w porównaniu do 1h) obrony sprawia, że 2h niezwykle ciężko znosi przyjmowanie strzałów na pysk.
3. Jest najbardziej narażony na niebezpieczeństwo jako DPS, ponieważ stoi obok stwora i w przypadku przerzucenia się stwora dostaje obrażenia niemal od razu.
4. W przypadku expienia na niewidzialnych i/lub uciekających stworach jest w najgorszej sytuacji, bo często goniąc za potworami chcąc je dobić - luruje na siebie i kolegów kolejne.

Czy więc ktoś z administracji może mi wyjaśnić, jaki jest sens istnienia rycerza 2h i jakie jest jego przeznaczenie w grze, która rzekomo ma nakłaniać do expienia w party?

tomakeo
10-12-12, 21:10
No ale wybierając rycka 2h nastawiamy się na expienie solo czy nie ? Bo jeśli nie to nie wiem po co jest w ogóle podział na rycerzy 1h i 2h, jeżeli wszyscy chcą grać w drużynie.

Co do czwartego punktu to i rycerz 1h i rycerz 2h mają ten problem.


Teraz się zastanówmy nad tym, czego oczekujemy od Altaronu. Najpierw jest płacz, że rycerz 2h to piz*a, później ulepszają rycerza 2h i jest płacz, że za dużo bije. Teraz poprawiając obronę 1h jest płacz, że potwory przebijają się za mocno w rycków 2h. Z magiem i zwiadem jest podobnie.

Wobodo
10-12-12, 21:19
Nie wiem czy cos zmienialiscie czy nie ale od momentu kiedy weszła ta łatka spadły hity.

Slythia
10-12-12, 22:12
Nie wiem czy cos zmienialiscie czy nie ale od momentu kiedy weszła ta łatka spadły hity.

Spróbuj zdjąć i założyć broń (pomaga) albo wymienić ją na odpowiednią dla Twojego poziomu. Hity nie powinny spaść, nic w tym celu nie było zmieniane.

Attax
10-12-12, 22:44
Szczerze mówiąc update według mnie powinien rzucić jakieś światło na rolę rycerza 2h w expieniu grupowym. A tymczasem jest on najbardziej bezużytecznym i zbędnym członkiem party.

1. Robi zdecydowanie mniej dmgu niż łucznik/mag. To absolutnie nie podlega dyskusji, pociski maga po 600+ czy odes kpiro to coś, do czego rycerz nawet 2h nie ma ambicji, aby sięgać.
2. Nie jest tankiem. Niemal totalny brak (w porównaniu do 1h) obrony sprawia, że 2h niezwykle ciężko znosi przyjmowanie strzałów na pysk.
3. Jest najbardziej narażony na niebezpieczeństwo jako DPS, ponieważ stoi obok stwora i w przypadku przerzucenia się stwora dostaje obrażenia niemal od razu.
4. W przypadku expienia na niewidzialnych i/lub uciekających stworach jest w najgorszej sytuacji, bo często goniąc za potworami chcąc je dobić - luruje na siebie i kolegów kolejne.

Czy więc ktoś z administracji może mi wyjaśnić, jaki jest sens istnienia rycerza 2h i jakie jest jego przeznaczenie w grze, która rzekomo ma nakłaniać do expienia w party?

Może to jest dziwne ale zgadzam się z Tobą w 100% Rycerz 2h nic nie wnosi do teamu bo po co komuś taka osoba która robi mniejszy dmg stoi przy mobie jak można wziąć maga który ZAWSZE trafia w cel.

Didrika
11-12-12, 06:18
Ja nadal wolę wziąć woja 2h do blokowania, niż 1h. 1h dla mnie jest giermkiem, co z niego za pożytek, jeśli wszędzie można biegać we dwóch. W takiej sytuacji jasne jest, że chętniej pójdę z 2h, którego combo dochodzi do 1k, niż 1h, co za więcej niż 700 nie uderzy.

2. Nie jest tankiem. Niemal totalny brak (w porównaniu do 1h) obrony sprawia, że 2h niezwykle ciężko znosi przyjmowanie strzałów na pysk.
Łał, wreszcie ktoś, kto potrzebuje mojego leczenia... a może i nie :( 150 ryc 2h blokuje 3-4 hydry na hape tawisie, więc o czym mowa w ogóle?

sidexxx
12-12-12, 07:58
świetna aktualizacja ! jak tylko będę miał neta znów zacznę grać moim rycerzem <3

taki mały błąd na końcu pisze że kamienny pocisk będzie wymagał 30 many a chyba miało być 300 :)