PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Nowe czary


Prenton
26-11-12, 15:48
Mam propozycje czarów na high lvl.
1. Niewidzialność-jak dobrze wszyscy wiemy jest już taki czar, ale chodzi mi o jego ulepszoną wersję. Zwykłą niewidzialność dałbym do pospolitych czarów, a tą ulepszoną tylko dla nekro. Chodzi tu o to, że gracz znikał by na 3 sekundy i był niewidzialny także dla graczy. Oczywiście niektóre mooby, by go widziały, ale gracze nie.
2. Oślepienie-żeby duchowni nie czuli się pokrzywdzeni mam czar dla nich. Na 3 sekundy gracz zostaje sparaliżowany, ale nie, że spowolniony, tylko, że nie może nic robić.
3. Odporność-na 5 sekund gracz nie dostaje obrażeń od żywiołów.

Oczywiście te wszystkie czary powinny być od wysokiego lvl-a, 100 np. i zjadać dużą ilość many. Co o nich myślicie?

tomakeo
26-11-12, 20:41
1. Nie
2. Nie
3. Całkowite resy ?- Nie Czar dodający % resów na określony czas - owszem

Teraz pomyśl jakie zastosowanie miałyby 2 pierwsze czary na świecie npvp. Dodając propozycje myśl globalnie. Nie zawsze pierwszy pomysł, który wpadnie do głowy, jest dobrym pomysłem.

Prenton
26-11-12, 21:11
No wybacz, ale jest pełno czarów, które na nonpvp nie mają zastosowania.

tomakeo
26-11-12, 23:15
Proszę o wymienienie ich w tym temacie.

mikus
27-11-12, 10:32
1.Tak
2.1,5sec.
3.Tak

Prenton
27-11-12, 16:29
Proszę o wymienienie ich w tym temacie.

Proszę bardzo. Od razu mówię, że czary te są używane na nonpvp, ale nie mają większego użytku, jak np. runa ożywienia zwłok, która nie ma zastosowania na nonpvp jak i pvp.
Więc tak: Ściana Mocy, Zaklinacz Czasu, Zew Śmierci, Blask Dugiona, Wijące Pnącza.

tomakeo
27-11-12, 16:36
ściana Mocy - runa używana przeze mnie na każdym expie
Wijące Pnącza - używane przez zwiadowców podczas bicia silniejszych mobów
Blask Dugiona - bo to raz widziałem jak mag wybijał wrl'e z tego ?
Zaklinacz Czasu - z tym się zgodzę
Zew śmierci - Również widuję co raz jak magowie sobie to rzucają.
Ożywienie Zwłok - Do zabawy może być.

Prenton
27-11-12, 17:01
Błagam cie używasz MW na expieniu? Jak dla mnie strata kasy. Wijące pnącza-no w sumie mógłbym się zgodzić, ale to tylko na mocniejsze mooby. Blask Dugiona i Zew Śmierci to chyba jak im się nudzi i z maną nie mają co robić, bo do expa w ogóle się nie nadaje. Ożywienie zwłok-czyli jak wcześniej napisałem nie ma większego zastosowania.
Po za tym nr 1 i 2 też mogą być wykorzystywane do expa. Na bossa jakiegoś oślepienie się przyda. Jeżeli chodzi o odporność to może rzeczywiście za duży bonus, ale przydałby się bardzo na mooby bijące z ognia, ziemi, wody, czy energii, a jak wiadomo pełno takich.

kanapa
27-11-12, 17:40
idz w metina sobie pograj lepiej

Zenon von Wons
27-11-12, 23:15
Proszę bardzo. Od razu mówię, że czary te są używane na nonpvp, ale nie mają większego użytku, jak np. runa ożywienia zwłok, która nie ma zastosowania na nonpvp jak i pvp.
.

Całkowicie się nie zgodzę. Używałem tej runy godzinami robiąc wojem kase na nekro. Zabijasz nekro, leci ci ta runka, ożywiasz szkieleta, czekasz na respa, jak zrespi to bije szkieleta z sd nic mu nie zadając a ty na luzie zshotowujesz nekro, i sam nie tracisz hp i nie biegasz za nim jak głupi - padnie jak dobiegnie do niego ghoul, ale wtedy nekro już albo nie żyje, albo zostały mu 2-3 sec życia. Także kasa za free dzięki tej runce bo 0 potów leci, a kto był na nekro wie, że z co 3 lecą stalowe buty, płaszcze czarnoksiężnika i czasem do 10 srebrników w kasie.

Tyrond
28-11-12, 09:34
Teraz pomyśl jakie zastosowanie miałyby 2 pierwsze czary na świecie npvp. Dodając propozycje myśl globalnie. Nie zawsze pierwszy pomysł, który wpadnie do głowy, jest dobrym pomysłem.

Zacznijmy od tego, że naturalnym serwerem dla tego typów gier to serwery PVP. npvp to twór dla graczy nieradzących sobie na PVP lub też niepojmujących do końca tych gier. Tak więc argument, iż coś nie ma zastosowania na npvp a tylko na PVP możesz sobie w.... no chyba wiesz;)

sidexxx
28-11-12, 15:35
Zacznijmy od tego, że naturalnym serwerem dla tego typów gier to serwery PVP. npvp to twór dla graczy nieradzących sobie na PVP lub też niepojmujących do końca tych gier. Tak więc argument, iż coś nie ma zastosowania na npvp a tylko na PVP możesz sobie w.... no chyba wiesz;)

Gram na pvp, ale nie zgodz się z tobą, npvp jest dla osób które lubią sobie spokojnie pograć bez pk, wojen, huntów. A skoro nie lubią tego to też nie ogarniają pvp (albo mało) a przecież pvp to jedynie dodatek do altaronu (chociaż dla tych co sie biją w wojnie to pwnie główny wątek heheh), więc bardzo dobrze że mają możliwość grania bez pvp. I to nie jest powód aby pomijać ich przy wymyślaniu nowych czarów.