PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] Bonusy do broni


piotrek123
17-11-12, 13:32
Ostatnio wpadłem na pomysł stworzenia w altaronie możliwości posiadania unikatowej broni. Item który byłby, tak jak pisałem, unikatowy posiadałby bonusy typu:
zwiększenie szansy na cios krytyczny lub zwiększona prędkość ataku(te dwa bonusy opisze później). Poza tym ta broń miałaby więcej ataku niż zwykła. Broń dystansowa zaś miałaby również krytyki ale poza tym mogłaby mieć większą celność oraz zasięg.

Jak moglibyśmy zdobyć naszą unikatową broń?
Wypadałaby ona ze zwykłych potworów, tyle że szansa na jej zlocenia byłaby bardzo bardzo mała, wręcz znikoma. Chodzi mi o to by nie było możliwości łatwego kupienia takiej broni i byłaby ona bardzo kosztowna. Można by wprowadzić również unikatowe uzbrojenie ale nie odrazu, jeśli bronie się sprawdzą to wtedy można by nad tym pomyśleć
Co do broni proponuję aby ulepszanie ich zwojami czy kostką nie dawało tylko większych obrażeń, ale i inne bonusy takie jak u broni unikatowych ale o wiele mniejsze.

Ciosy krytyczne
Każdy wojownik oraz łucznik miałby jakiś początkowy % na trafienie krytyczne które wzrastałoby ze skillem, u wojów 2h szansa na kryta byłaby większa. Co do kwestii wizualnej, napewno graliście na otsie w którym były ciosy krytyczne, nad postacią pisało wtedy CRITICAL. Taki sposób byłby o wiele prostszy ale ja proponuje nie iść na skróty i gdybyśmy walneli krytyka to na naszym celu byłaby animacja rozbrygającej się krwi, coś podobnego do tej kiedy sparujemy cios. Ciosy krytyczne obejmowałyby również czary aby magowie nie czuli się skrzywdzeni przez los i nie płakali na forum. Cios krytyczny zadawałby o 300% większe obrażenia u wojów 2h, 250% u wojów 1h i łuczników, a 200 % u magów. Szanse na krytyka i prędkość ataku moglibyśmy zwiększyć również dzięki miksturom.

Prędkość ataku
To może zajeżdżać otsami 999999x exp, lecz bonus jaki proponuję zwiększałby naszą częstotliwość ataku o max. 25%. Mogowie mieliby zmniejszony exhaust o max. 15%.
Proponuję również aby niektóre bronie zmniejszałyby prędkość ataku lub szanse na krytyka.

Mam nadzieję, że wszystkim spodoba się mój pomysł.
Napiszcie co sądzicie.

Wicked
17-11-12, 14:24
Cios krytyczny zadawałby o 300% większe obrażenia u wojów 2h

Zamiast ciosu o sile, powiedzmy, 560, zadam ~1700? Lulz.

U magów myślę, że ta sama zasada. Niech komuś wejdzie crit z SD albo nutek. Wombo combo, nawet nie wiesz co Cię rozjechało.

Exhausty i szybkość ataku to nawet nie mówię, bo nie bardzo rozumiem sens tego. Brzmi przerażająco w połączeniu z obrażenia krytycznymi.

Prenton
17-11-12, 16:06
Ciosy krytyczne obejmowałyby również czary aby magowie nie czuli się skrzywdzeni przez los i nie płakali na forum. Cios krytyczny zadawałby o 300% większe obrażenia u wojów 2h, 250% u wojów 1h i łuczników, a 200 % u magów. Szanse na krytyka i prędkość ataku moglibyśmy zwiększyć również dzięki miksturom.

Prędkość ataku
To może zajeżdżać otsami 999999x exp, lecz bonus jaki proponuję zwiększałby naszą częstotliwość ataku o max. 25%. Mogowie mieliby zmniejszony exhaust o max. 15%.
Proponuję również aby niektóre bronie zmniejszałyby prędkość ataku lub szanse na krytyka.

Mam nadzieję, że wszystkim spodoba się mój pomysł.
Napiszcie co sądzicie.

Coś ty się tak na tych magów uwziął

Co do kwestii wizualnej, napewno graliście na otsie w którym były ciosy krytyczne, nad postacią pisało wtedy CRITICAL. Taki sposób byłby o wiele prostszy ale ja proponuje nie iść na skróty i gdybyśmy walneli krytyka to na naszym celu byłaby animacja rozbrygającej się krwi, coś podobnego do tej kiedy sparujemy cios.

Tak na boku, jakiś ty brutalny.

piotrek123
17-11-12, 17:11
Zamiast ciosu o sile, powiedzmy, 560, zadam ~1700? Lulz. .

to nie musi być 300% może troszkę przesadziłem z liczbami



U magów myślę, że ta sama zasada. Niech komuś wejdzie crit z SD albo nutek. Wombo combo, nawet nie wiesz co Cię rozjechało.

Exhausty i szybkość ataku to nawet nie mówię, bo nie bardzo rozumiem sens tego. Brzmi przerażająco w połączeniu z obrażenia krytycznymi.

szansa na cios krytyczny miałaby wynosić nie więcej 5% u rycerzy i łuczników
z bronią unikatową
Magowi mieliby max 2-3% na cios krytyczny

mwrobie
17-11-12, 17:17
Mi tam sie ten pomysl podoba w koncu to jakies urozmaicenie do gry

sadysta
17-11-12, 17:51
Ciosy krytyczne
Każdy wojownik oraz łucznik miałby jakiś początkowy % na trafienie krytyczne które wzrastałoby ze skillem, u wojów 2h szansa na kryta byłaby większa. Co do kwestii wizualnej, napewno graliście na otsie w którym były ciosy krytyczne, nad postacią pisało wtedy CRITICAL. Taki sposób byłby o wiele prostszy ale ja proponuje nie iść na skróty i gdybyśmy walneli krytyka to na naszym celu byłaby animacja rozbrygającej się krwi, coś podobnego do tej kiedy sparujemy cios. Ciosy krytyczne obejmowałyby również czary aby magowie nie czuli się skrzywdzeni przez los i nie płakali na forum. Cios krytyczny zadawałby o 300% większe obrażenia u wojów 2h, 250% u wojów 1h i łuczników, a 200 % u magów. Szanse na krytyka i prędkość ataku moglibyśmy zwiększyć również dzięki miksturom.

zgadza się , ale przesadzony jest.. według mnie critical DMG z rzędu 100%-150% dla zwiadowców i wojowników by wystarczył.
Dlaczego magi mają mieć krytyczne obrażenia?..
Co do zmiany tempa ataku , zły pomysł..

sidexxx
17-11-12, 18:36
zgadza się , ale przesadzony jest.. według mnie critical DMG z rzędu 100%-150% dla zwiadowców i wojowników by wystarczył.
Dlaczego magi mają mieć krytyczne obrażenia?..
Co do zmiany tempa ataku , zły pomysł..

właśnie, magia zawsze trafia, zadaje spore dmg, ale te dmg jest też stałe.