piotrek123
17-11-12, 13:32
Ostatnio wpadłem na pomysł stworzenia w altaronie możliwości posiadania unikatowej broni. Item który byłby, tak jak pisałem, unikatowy posiadałby bonusy typu:
zwiększenie szansy na cios krytyczny lub zwiększona prędkość ataku(te dwa bonusy opisze później). Poza tym ta broń miałaby więcej ataku niż zwykła. Broń dystansowa zaś miałaby również krytyki ale poza tym mogłaby mieć większą celność oraz zasięg.
Jak moglibyśmy zdobyć naszą unikatową broń?
Wypadałaby ona ze zwykłych potworów, tyle że szansa na jej zlocenia byłaby bardzo bardzo mała, wręcz znikoma. Chodzi mi o to by nie było możliwości łatwego kupienia takiej broni i byłaby ona bardzo kosztowna. Można by wprowadzić również unikatowe uzbrojenie ale nie odrazu, jeśli bronie się sprawdzą to wtedy można by nad tym pomyśleć
Co do broni proponuję aby ulepszanie ich zwojami czy kostką nie dawało tylko większych obrażeń, ale i inne bonusy takie jak u broni unikatowych ale o wiele mniejsze.
Ciosy krytyczne
Każdy wojownik oraz łucznik miałby jakiś początkowy % na trafienie krytyczne które wzrastałoby ze skillem, u wojów 2h szansa na kryta byłaby większa. Co do kwestii wizualnej, napewno graliście na otsie w którym były ciosy krytyczne, nad postacią pisało wtedy CRITICAL. Taki sposób byłby o wiele prostszy ale ja proponuje nie iść na skróty i gdybyśmy walneli krytyka to na naszym celu byłaby animacja rozbrygającej się krwi, coś podobnego do tej kiedy sparujemy cios. Ciosy krytyczne obejmowałyby również czary aby magowie nie czuli się skrzywdzeni przez los i nie płakali na forum. Cios krytyczny zadawałby o 300% większe obrażenia u wojów 2h, 250% u wojów 1h i łuczników, a 200 % u magów. Szanse na krytyka i prędkość ataku moglibyśmy zwiększyć również dzięki miksturom.
Prędkość ataku
To może zajeżdżać otsami 999999x exp, lecz bonus jaki proponuję zwiększałby naszą częstotliwość ataku o max. 25%. Mogowie mieliby zmniejszony exhaust o max. 15%.
Proponuję również aby niektóre bronie zmniejszałyby prędkość ataku lub szanse na krytyka.
Mam nadzieję, że wszystkim spodoba się mój pomysł.
Napiszcie co sądzicie.
zwiększenie szansy na cios krytyczny lub zwiększona prędkość ataku(te dwa bonusy opisze później). Poza tym ta broń miałaby więcej ataku niż zwykła. Broń dystansowa zaś miałaby również krytyki ale poza tym mogłaby mieć większą celność oraz zasięg.
Jak moglibyśmy zdobyć naszą unikatową broń?
Wypadałaby ona ze zwykłych potworów, tyle że szansa na jej zlocenia byłaby bardzo bardzo mała, wręcz znikoma. Chodzi mi o to by nie było możliwości łatwego kupienia takiej broni i byłaby ona bardzo kosztowna. Można by wprowadzić również unikatowe uzbrojenie ale nie odrazu, jeśli bronie się sprawdzą to wtedy można by nad tym pomyśleć
Co do broni proponuję aby ulepszanie ich zwojami czy kostką nie dawało tylko większych obrażeń, ale i inne bonusy takie jak u broni unikatowych ale o wiele mniejsze.
Ciosy krytyczne
Każdy wojownik oraz łucznik miałby jakiś początkowy % na trafienie krytyczne które wzrastałoby ze skillem, u wojów 2h szansa na kryta byłaby większa. Co do kwestii wizualnej, napewno graliście na otsie w którym były ciosy krytyczne, nad postacią pisało wtedy CRITICAL. Taki sposób byłby o wiele prostszy ale ja proponuje nie iść na skróty i gdybyśmy walneli krytyka to na naszym celu byłaby animacja rozbrygającej się krwi, coś podobnego do tej kiedy sparujemy cios. Ciosy krytyczne obejmowałyby również czary aby magowie nie czuli się skrzywdzeni przez los i nie płakali na forum. Cios krytyczny zadawałby o 300% większe obrażenia u wojów 2h, 250% u wojów 1h i łuczników, a 200 % u magów. Szanse na krytyka i prędkość ataku moglibyśmy zwiększyć również dzięki miksturom.
Prędkość ataku
To może zajeżdżać otsami 999999x exp, lecz bonus jaki proponuję zwiększałby naszą częstotliwość ataku o max. 25%. Mogowie mieliby zmniejszony exhaust o max. 15%.
Proponuję również aby niektóre bronie zmniejszałyby prędkość ataku lub szanse na krytyka.
Mam nadzieję, że wszystkim spodoba się mój pomysł.
Napiszcie co sądzicie.