Didrika
11-11-12, 10:27
Nie zauważyłem na altaronie zbyt wielu zagadek czy ładnie schowanych miejsc. Myślę, że mogłoby to urozmaicić rozgrywkę i zmusić troszkę bardziej do myślenia oraz to myślenie nagrodzić, w tej chwili każde zadanie polega praktycznie tylko na pokonaniu potworów po drodze do jakiegoś miejsca, bądź porozmawianiu z npc.
Ciekawie byłoby gdyby trzeba było rozwiązać jakieś zagadki by dotrzeć do pewnych miejsc związanych z zadaniem czy też nie.
To teraz parę przykładów takich łamigłówek:
* zapalenie wszystkich pochodni w podziemiach, bądź w odpowiedniej kolejności,
* wypełnienie pojemnika/pojemników jakimś płynem,
* dźwignie ukryte pod fieldami, śmieciami itd.
* nieznane języki, którymi trzeba się porozumieć z npc, a księgi zawierające badania nad nimi byłyby rozmieszczone w biblioteczkach na całym świecie
Oczywiście przykłady można wymieniać dość długo, ale teraz przejdę do funkcji jakie miałby pełnić.
Mianowicie wykonanie powyższych czynności prowadziłoby do otworzenia się ukrytego przejścia, pojawienia się czegoś(potwora, przedmiotu etc.) wymaganego do ukończenia zadania, usunięcia magicznych barier i tak dalej.
Sądzę, że zagadki stanowią dość ważną część gier rpg, a jaki uśmiech na twarzy gracza wywołałoby odnalezienie tego typu sekretu. Sam kiedyś grałem na serwerze z zagadkami tego typu i spędzałem godziny próbując coś wymyślić, a potem nagle olśnienie: "przecież jestem w zrujnowanym kiblu, a przed nim stoją koryta..." no i oczywiście nasikanie do jednego z nich powodowało otworzenie się przejścia.
Oczywiście przy bardziej skomplikowanych zagadkach mogłyby się pojawić pewne wskazówki, bądź w przypadku ukrytych miejsc npcowie by o nich plotkowali/oferowali nam pewne informację za przysługę.
Moim zdaniem jest to super sprawa i chciałbym to zobaczyć na altaronie, a Wy co o tym sądzicie? :)
Ciekawie byłoby gdyby trzeba było rozwiązać jakieś zagadki by dotrzeć do pewnych miejsc związanych z zadaniem czy też nie.
To teraz parę przykładów takich łamigłówek:
* zapalenie wszystkich pochodni w podziemiach, bądź w odpowiedniej kolejności,
* wypełnienie pojemnika/pojemników jakimś płynem,
* dźwignie ukryte pod fieldami, śmieciami itd.
* nieznane języki, którymi trzeba się porozumieć z npc, a księgi zawierające badania nad nimi byłyby rozmieszczone w biblioteczkach na całym świecie
Oczywiście przykłady można wymieniać dość długo, ale teraz przejdę do funkcji jakie miałby pełnić.
Mianowicie wykonanie powyższych czynności prowadziłoby do otworzenia się ukrytego przejścia, pojawienia się czegoś(potwora, przedmiotu etc.) wymaganego do ukończenia zadania, usunięcia magicznych barier i tak dalej.
Sądzę, że zagadki stanowią dość ważną część gier rpg, a jaki uśmiech na twarzy gracza wywołałoby odnalezienie tego typu sekretu. Sam kiedyś grałem na serwerze z zagadkami tego typu i spędzałem godziny próbując coś wymyślić, a potem nagle olśnienie: "przecież jestem w zrujnowanym kiblu, a przed nim stoją koryta..." no i oczywiście nasikanie do jednego z nich powodowało otworzenie się przejścia.
Oczywiście przy bardziej skomplikowanych zagadkach mogłyby się pojawić pewne wskazówki, bądź w przypadku ukrytych miejsc npcowie by o nich plotkowali/oferowali nam pewne informację za przysługę.
Moim zdaniem jest to super sprawa i chciałbym to zobaczyć na altaronie, a Wy co o tym sądzicie? :)