PDA

Zobacz pełną wersję : [wprowadzone] Siła czarów/hitów do Levela


Nester
04-10-12, 15:56
Proponuje aby siła czarów w stosunku do poziomu była większa

Teraz to wygląda tak
55 zwiadowca duch leczy się po około 700-750
100 zwiadowca duch leczy się po około 750-800
160 zwiadowca duch leczy się po około 750-800

I to jest bezsensu i tak samo reszta czarów wygląda w podobny sposób

druga propozycja to żeby zwiększyć siłę zadawanych obrażeń w stosunku do lvl
tutaj nie widać żadnej różnicy na 160 lvl mam hity takie same jak inna osoba na 100 lvl o tych samych umiejętnościach lub większych to by zdecydowanie zmieniło opłacalność zdobywania doświadczenie na różnych potworach

Mam wielką nadzieje że zostanie moja propozycja wcielona w gre

napisałem z konta brata

Zao

Uwolniona Mysl
04-10-12, 16:00
napisałem z konta brata

Zao

Szaring?

A co do pomysłu,popieram

Lecz drugi chyba trochę fail jak dla mnie,po to są skille,żeby skillować i od nich powinien zależeć dmg chociaż... z drugiej strony tutaj jest troche ograniczone skillowanie bo jest maksimum skilla,i dalej nic.

Mervakis
04-10-12, 16:41
Regulamin forum: https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=294 . Nie mówi nic o dzieleniu konta na forum. Zabronione jest współdzielenie konta w grze, które nie jest tożsame z kontem na forum (konta posiadają różne hasła).

@Topic - Czary są w pewnym stopniu zależne od lvla, czy naprawdę 850 z tapen tawisa + 300 z mikstury wyzdrowienia to za małe leczenie? Jeśli zwiększy się zależność tapen tawisa od lvla może znowu dojść do sytuacji, gdy zwiadowca był nieśmiertelny (przed ostatnim updatem).

Slythia
04-10-12, 17:19
Dążymy do tego, by czary w jak najmniejszym stopniu były zależne od lvla a opierały się głownie na umiejętnościach postaci. To Twoja znajomość tajnik magicznych umożliwia Ci leczenie się za więcej punktów, nie ogólny poziom doświadczenia.

Didrika
04-10-12, 20:02
Niestety przy takim założeniu nasza postać przestaje się rozwijać w ofensywie i leczeniu po osiągnięciu maksymalnego poziomu umiejętności. Moim zdaniem lvl powinien mieć wpływ na obrażenia/leczenie.

Seku88
04-10-12, 20:33
Wbijanie poziomów bez widocznych efektów w obrażeniach i czarach staje się nudne ;p Myślę że warto to zmienić, zwłaszcza jak widzi się postać poziomem dużo niższym leczącą się\atakującą jednakowo z postacią z dużo większym poziomem.

9106796
04-10-12, 20:44
Zao ma racje. Nie powinno być tak,że pomiędzy 60 palem a 160 nie ma różnicy jeżeli chodzi o leczenie. Taki 60 niech się leczy po te 600-700 a taki 160 po 900-1000. Jednak żeby nabić ten 160 poziom trzeba się namęczyć.

Slythia
04-10-12, 21:01
Nabijając poziom otrzymujesz punkty nauki, za które rozwijasz umiejętności, od których to zależą czary. W ten sposób staramy się projektować grę.

Attax
04-10-12, 21:39
Dążymy do tego, by czary w jak najmniejszym stopniu były zależne od lvla a opierały się głownie na umiejętnościach postaci. To Twoja znajomość tajnik magicznych umożliwia Ci leczenie się za więcej punktów, nie ogólny poziom doświadczenia.

/Facepalm


PANI ADMINISTRATOR

JAK DUCHOWNY ZWIADOWCA MA SIE LECZYĆ ZA WIECEJ JAK MA MAKSYMALNY POZIOM MAGICZNY [26] KTÓRY ZDOBYWA NA OKOŁO 80 POZIOMIE DOŚWIADCZENIA

grek
04-10-12, 21:53
to zwiększcie limit mlvl do 40

genofag
04-10-12, 21:56
/Facepalm


PANI ADMINISTRATOR

JAK DUCHOWNY ZWIADOWCA MA SIE LECZYĆ ZA WIECEJ JAK MA MAKSYMALNY POZIOM MAGICZNY [26] KTÓRY ZDOBYWA NA OKOŁO 80 POZIOMIE DOŚWIADCZENIA

brawo +1 ładnie to wygarnąłeś

9106796
04-10-12, 23:12
Attax to dobrze ujął. Chodzi właśnie o to,że taki gracz z 80 poziomem osiągnie max mlvl i on będzie się leczył za tyle samo co gracz z lvl np. 180.
Więc moim zdaniem powinno być albo zniesienie barier na skilla lub ustawienie aby np. taki 100 pal leczyl sie po 700 a np. taki 150. juz za 900.

crunchips
04-10-12, 23:26
Więc moim zdaniem powinno być albo zniesienie barier na skilla

Po zniesieniu barier Teverix na 196 lvl bedzie miał taki sam poziom magiczny jak 40 lvl
Więc trochę bez sensu

skyromk71
05-10-12, 06:42
tak samo do maga z hape tawis

KarolOs
05-10-12, 07:12
hahah, wtedy pallek bedzie niezniszczalny jak przed upem.Wszyscy porobiliscie palków przed upem bo był zajebisty i zacząl sie płacz jak troszke go osłabili :)

jasiek50
05-10-12, 07:28
Zniesienie barier=nikt nie robi silnych bomb bo nawet wojownik bije z sd.

Empirator
05-10-12, 08:34
Ja również jestem za żeby siła leczenia, oraz hity poszczególnych czarów były zależne w pewnym stopniu od lvla, ale też moglibyście zwiększyc maksymalny poziom magiczny - np. Magowi do 95, Wojownikowi do 11 a Zwiadowcy do 29-30, no bo sorry jak mam na 200lv latac z 82 mlv to... sami sobie odpowiedzcie.. -.-

Slythia
05-10-12, 09:30
/Facepalm


PANI ADMINISTRATOR

JAK DUCHOWNY ZWIADOWCA MA SIE LECZYĆ ZA WIECEJ JAK MA MAKSYMALNY POZIOM MAGICZNY [26] KTÓRY ZDOBYWA NA OKOŁO 80 POZIOMIE DOŚWIADCZENIA

<facepalm>
Przeczytaj może chociaż raz mojego posta ze zrozumieniem? Chociaż raz.

Zauważ, że napisałam 'dążymy'. Słowo to oznacza, że zmierzamy w określonym przeze mnie kierunku, nie zaś, że tak już teraz jest. Obecnie czary zależą w jakimś stopniu od poziomu doświadczenia.

Limit nie jest naszym kaprysem, wyższego w chwili obecnej ustawić się nie da. Jednak gdy będziemy mieli takie możliwości one wszystkie zostaną usunięte.

Attax
05-10-12, 09:37
Dążymy do tego, by czary w jak najmniejszym stopniu były zależne od lvla a opierały się głownie na umiejętnościach postaci. To Twoja znajomość tajnik magicznych umożliwia Ci leczenie się za więcej punktów, nie ogólny poziom doświadczenia.

Dążymy do tego by czary w jak najmniejszym stopniu były zależne od lvla a opierały się głównie na umiejętnościach postaci.

Więc gdzie jest błąd w tym co ja napisałem?

SKORO WY DĄŻYCIE DO TEGO BY CZARY BYLY PRAKRTCZNIE NIE ZALEZNE OD POZIOMU DOŚWIADCZENIA TYLKO OD UMIEJĘTNOŚCI DO KTÓRYCH NP ZALICZAMY WALKA DYSTANSOWA , POZIOM MAGICZNY , OBRONA TARCZĄ ITP.

<facepalm>
Przeczytaj może chociaż raz mojego posta ze zrozumieniem? Chociaż raz.

Zauważ, że napisałam 'dążymy'. Słowo to oznacza, że zmierzamy w określonym przeze mnie kierunku, nie zaś, że tak już teraz jest. Obecnie czary zależą w jakimś stopniu od poziomu doświadczenia.

Limit nie jest naszym kaprysem, wyższego w chwili obecnej ustawić się nie da. Jednak gdy będziemy mieli takie możliwości one wszystkie zostaną usunięte.

To widać obrany przez Ciebie kierunek jest lekko mówiąc beznadziejny bo różnicy nie ma praktycznie żadnej. To że mi co 1 lvl na który potrzeba 1,2 miliona expa dodacie +1 dmg do obrażeń maksymalnych to jest "Jakiś stopień zróżnicowania?" Czyli żeby bić czasami o 10 mocniej potrzebuje wbić około 15 milionów doświadczenia.

Slythia
05-10-12, 09:51
Człowieku, ty piszesz to serio czy robisz sobie ze mnie jaja?

Dążymy do takiego modelu jednak w obecnej sytuacji z limitami umiejętności tego wprowadzić możemy. W momencie, gdy zostaną one zniesione zmodyfikujemy czary tak, by zależały tylko i wyłącznie od ich poziomów, nie od posiadanego doświadczenia.

Dlaczego oceniasz kierunek zmian na podstawie tego, co jest teraz? Są to dwie, całkiem osobne kwestie.

Teraz czary zależą od poziomu doświadczenia, jednak przyjrzę im się później dokładniej.

Seku88
05-10-12, 09:55
Proponuję aby możliwość dodawania umiejętności była odblokowywana po osiągnięciu danego poziomu. Podam przykład na magu. Obecnie maksymalny poziom magiczny wynosi 82. Można było by zrobić coś takiego że po osiągnięciu 100 poziomu doświadczenia odblokowuje się nam możliwość rozwinięcia mlvl do 84, na poziomie np 130 do 86 mlvl itak dalej (oczywiście można zrobić mniejsze skoki poziomowe ;)). Co kilka/ kilkanaście poziomów odblokowywała by nam się możliwość dalszego rozwijania umiejętności. W przypadku innych profesji były by to skile i mniejszym stopniu mlvl. Wtedy wbijanie doświadczenia miało by większy sens i gra stała by się o wiele ciekawsza.

Slythia
05-10-12, 09:58
Jak napisałam wyżej - nie możemy obecnie zdjąć tych ograniczeń. Gdy będzie to możliwe to znikną zupełnie.

eremce
05-10-12, 12:45
Przeczytałem tylko główny post, i ostatni Slythii (reszty mi się nie chciało).
Zanim podacie jakiś pomysł uświadomcie sobie, że to jest wersja BETA Altaronu. Altaron nie jest jeszcze produktem finalnym, widać to po ilości sugestii, propozycji i błędów.

@topic
Skille będą odblokowane w momencie, kiedy będzie to możliwe. Aktualnie jakby odblokowali skille, nastała by ciemność.
Za poziom dostajemy (życie, mane, cap, PN, prędkość). Mogłaby się zmieniać dodatkowo celność ataków, czy też ich szybkość.