PDA

Zobacz pełną wersję : [wprowadzone] Kostury.


709356
02-10-12, 20:15
Witam. Proponuję wzmocnienie kosturów, ponieważ używanie ich jest kompletnie nie opłacalne. Dwie kratki więcej zasięgu nie rekompensują braku tarczy, a co dopiero poboru większej ilości many. Myślę, że podniesienie dmg rozwiąże problem.

MrMavado
03-10-12, 15:18
Wzmocnienie dmg kostura sprawi, że różdżki będą bezużyteczne. Jak chce się walczyć kosturem to należy znaleźć sobie dobrego blokera albo przyjąć taką taktykę aby uciekać przed wrogami i nie pozwolić aby jakiś znalazł się blisko nas. W expieniu samemu różdżka powinna być lepsza od kostura. Jak walczy się z przeciwnikiem zadającym hity na 50-200 to nie ma co liczyć, że się magiem je skutecznie obniży za pomocą tarczy.
Kostur naprawdę jest użyteczny ale należy go odpowiednio używać. Prawda jest taka, że gra magiem wymaga znacznie większych umiejętności i poświęcenia ale posiadając pewne doświadczenie w grze ma się duże możliwości.

709356
03-10-12, 17:19
Wzmocnienie dmg kostura sprawi, że różdżki będą bezużyteczne. Jeżeli podniesie się dmg kostury o odpowiedni % to w dalszym ciągu różdżki będą opłacalne. Trzeba znaleźć między nimi balans.

Jak chce się walczyć kosturem to należy znaleźć sobie dobrego blokera albo przyjąć taką taktykę aby uciekać przed wrogami i nie pozwolić aby jakiś znalazł się blisko nas.

Wszystko to co napisałeś wyżej, można zrobić z różdżką i to nawet lepiej. Skoro mam blokera to po co mi większy zasięg? Uciekać mając różdżkę też można, a w przypadku gdy potwór nas dogoni, lub jakiś inny zajdzie nas od tyłu straci się mniej hp. No i jeszcze ten większy pobór many.

Na razie to ja nie wiem w czym kostur jest lepszy? Ma tylko większy zasięg który i tak się nie przydaje i 2 naprawdę duże minusy: 2-ręczny, zużywa więcej many. Czyli jak na razie 2:0 dla różdżek. W dalszym ciągu sądzę, że kostury powinny być polepszone.

Aha.. Chciałem jeszcze dopisać, że kostury nie dość, że są gorsze od różdżek to mają większe wymagania lvlowe. Kostur nowicjusza na 15 lvl jest gorszy od różdżki nowicjusza na 10 lvl.

Slythia
03-10-12, 18:19
To jakie macie propozycje, co dodatkowo powinny oferować kostury?

709356
03-10-12, 19:21
Moim zdaniem, z kosturami powinno być jak z broniami dwuręcznymi dla wojownika. Większy dmg, ale brak tarczy. Tymczasem mag nosząc dwu ręczną broń nie zyskuje nic, a traci na obronie. Trzeba powiększyć dmg kosturom i będzie ok.

Seku88
03-10-12, 19:46
Dodam jeszcze że używając kosturu nie można mieć dodatkowych bonusów z setów z powodu braku tarczy.

Attax
03-10-12, 19:50
Witam. Proponuję wzmocnienie kosturów, ponieważ używanie ich jest kompletnie nie opłacalne. Dwie kratki więcej zasięgu nie rekompensują braku tarczy, a co dopiero poboru większej ilości many. Myślę, że podniesienie dmg rozwiąże problem.

Same zwiekszenie obrażeń z kosturów nic praktycznie nie zmieni, proponuję więc aby gracz miał możliwość wyboru pomiędzy defensywnym a ofensywnym magiem. Defensywny mag ma wiekszą ilość punktów ddefensywy przez co może być mniej ostrożny na respach. Nie chodzi mi tutaj aby mag nagle z pomocą tarczy stał się twardszy lub tak samo twardy jak rycerz. Ale raczej aby jego obronę jeszcze odrobinę zwiększyć, np poprzez dodatkowe czary absorbujące obrażenia które wymagały by noszenia tarczy. Wracając do kosturów proponuję aby magowie dostawali z nich dodatkowy ekstra poziom magiczny na tyle atrakcyjny aby kostury stały się bardziej pożądane niż dotychczas. Dodatkowo proponuję wprowadzenie czarów dzięki którym możemy zaklinać kostur dodając mu pewną % liczbę punktów życia oraz many przez 1h. Widział bym te czary jako czary runiczne.

Seku88
03-10-12, 23:08
Same zwiekszenie obrażeń z kosturów nic praktycznie nie zmieni, proponuję więc aby gracz miał możliwość wyboru pomiędzy defensywnym a ofensywnym magiem. Defensywny mag ma wiekszą ilość punktów ddefensywy przez co może być mniej ostrożny na respach. Nie chodzi mi tutaj aby mag nagle z pomocą tarczy stał się twardszy lub tak samo twardy jak rycerz. Ale raczej aby jego obronę jeszcze odrobinę zwiększyć, np poprzez dodatkowe czary absorbujące obrażenia które wymagały by noszenia tarczy. Wracając do kosturów proponuję aby magowie dostawali z nich dodatkowy ekstra poziom magiczny na tyle atrakcyjny aby kostury stały się bardziej pożądane niż dotychczas. Dodatkowo proponuję wprowadzenie czarów dzięki którym możemy zaklinać kostur dodając mu pewną % liczbę punktów życia oraz many przez 1h. Widział bym te czary jako czary runiczne.

jak to zwiększenie obrażeń nic nie zmieni ? o.O mamy do wyboru 2 subprofesje, ofensywnego nekromante oraz bardziej nastawionego na defensywę duchownego. Jest wiele kosturów na różne poziomy, kostury dające mlvl były by opłacanle tylko dla niskopozomowych graczy, po za tym jest wiele innych sposobów na tymczasowe podniesienie mlvl czy % many. Myślę wystarczy odpowiednio zbalansować obrażenia zadawane przez kostury względem różdżek oraz liczbę pkt many potrzebnych na 1 uderzenie tak aby stały się one opłacalne. Najprostrze i najlepsze rozwiązanie moim zdaniem.

Attax
04-10-12, 00:26
jak to zwiększenie obrażeń nic nie zmieni ? o.O mamy do wyboru 2 subprofesje, ofensywnego nekromante oraz bardziej nastawionego na defensywę duchownego. Jest wiele kosturów na różne poziomy, kostury dające mlvl były by opłacanle tylko dla niskopozomowych graczy, po za tym jest wiele innych sposobów na tymczasowe podniesienie mlvl czy % many. Myślę wystarczy odpowiednio zbalansować obrażenia zadawane przez kostury względem różdżek oraz liczbę pkt many potrzebnych na 1 uderzenie tak aby stały się one opłacalne. Najprostrze i najlepsze rozwiązanie moim zdaniem.


No ale jak to sobie wyobrażasz że z kostura bił byś po powiedzmy 150 (ze stalowego kostura) od magii? To wtedy mag byłby najbardziej OP profesja jaką można byłoby sobie wyobrazić. Każdy hit od maga zawsze trafia w cel i praktycznie zadaje takie same (+/- 10%) obrażenia. Dodatkowo kostury maja dość spory zasięg. Jeżeli wprowadzona zostanie zmiana i mag będzie mógł nie trafić w cel ze 100% swojej mocy np będzie trafiał za 1-100% mocy swoich czarów czyli raz za 10 raz za 1000 to na moje z kosturów może i bić hity po 1-300 kosztem 10 pkt many za hit.

kolek131
04-10-12, 13:19
Zgadzam się z Attaxem.

709356
04-10-12, 15:01
Tak więc, chyba już ustaliliśmy, że z kosturami trzeba coś zrobić bo są dużo słabsze od różdżek.
1. Trzeba coś zrobić z setami, ponieważ jak kolega wyżej napisał brak tarczy = brak bonusu. Może niech będzie tak, że nosząc kostury nie trzeba tarczy do seta? Wystarczy hełm, pancerz, nogawice, buty.
2. Zwiększenie dmg. Tylko trzeba to zrobić sensownie, tak aby różdżki też były opłacalne.

Attax, jaki jest dmg stalowego kostura w tej chwili?

Mervakis
04-10-12, 15:10
@UP

Brak bonusu pełnego zestawu, bonus od zestawu podstawowego normalnie się otrzymuje (nie wymaga on tarczy), bonusy te są bardzo podobne. W przypadku lepszych setów, podstawowe zestawy dają więcej poziomów magii (lub tyle samo) co zestawy pełne.

KarolOs
04-10-12, 15:34
@UP

Brak bonusu pełnego zestawu, bonus od zestawu podstawowego normalnie się otrzymuje (nie wymaga on tarczy), bonusy te są bardzo podobne. W przypadku lepszych setów, podstawowe zestawy dają więcej poziomów magii (lub tyle samo) co zestawy pełne.

podobne? np. podstawowy set mistrza magii daje 5% hp, pełny 15% a dla maga to jest duza różnica :)

Mervakis
04-10-12, 15:44
Jak napisała Slythia w innym temacie - nastąpią zmiany w bonusach zestawów mieszanych. Niestety nie wiem jakie bonusy dają one teraz. Myślę, że po wejściu tych zmian używanie kosturów stanie się popularniejsze.

Slythia
04-10-12, 17:15
Projektując nowe bonusy starałam się zachęcić graczy do używania kosturów. Zastanowimy się także, czy zmienić ich obrażenia.