PDA

Zobacz pełną wersję : Attax proponuje - Wyspa Królów vol1


Attax
07-09-12, 00:02
Zdradziecka Szlachta - Wyspa Królów - Mroczna Twierdza

http://i45.tinypic.com/2jcfvhi.jpg




[Wprowadzenie]

Część bardzo wpływowej szlachty z Altaronu przeszła na stronę Abitańczyków, w zamian za obiecane ogromne ziemie oraz wpływy. Osiedlili się oni bowiem na Wyspie Królów. Wyspie która do tej pory nie gościła na mapie Altaronu, wyspie która kryje mroźne bestie [...]. Najbardziej dotknęła zdrada czterech szlachciców z Neolithu, aż sam Erazmus zaingerował rzucając na nich czarną klątwę która polegała na tym iż ci zdrajcy nigdy już nie będą mogli żyć w blasku słońca.

Władza, zareagowała natychmiast...

" Uwaga !
Poszukujemy Władimira Trafnego , Edmunda Gorliwego , Miro von Etter oraz Leona Sereta.
Za zdradę, przekazywanie tajnych wojskowych informacji oraz finansowe wspomaganie okupanta naszych ziem. Skazuję się ich na śmierć! Za głowę każdego z nich przewidziana jest hojna nagroda oraz wysokie odznaczenie wojskowe !"

Lecz spytacie się czemu wyspa na której osiedlili się zdrajcy nazywana jest Wyspą Królów. To dlatego iż zdrajcy ci, zostali królami, królami mroku... Przez klątwę która okiełznała ich dusze nie dostrzegali już niczego poza cieniem.

Na samym dole ogłoszenia drobnym kruczkiem było napisane...

"Wyprawa śmiertelnie niebezpieczna, jeszcze nikt stamtąd żywy nie wrócił. Bez odpowiedniego doświadczenia oraz ekwipunku nawet nie myśl o tej najtrudniejszej wyprawie Twojego życia ! No ale jeżeli się już zdecydujesz wyruszyć nie zapomnij zabrać kompanów złota wystarczy dla wszystkich !
Sędzia Tadeusz"


[Transport]

Problem z dotarciem na Wyspę Królów pojawia się już w pierwszej kwestii, w kwestii transportu. Żaden z smoczych jeźdźców nie wie gdzie dokładnie położona jest ta wyspa. Jednakże zdrajcy musieli się tam jakoś dostać. Posłano neolicki zwiad aby się dowiedzieć jak im się to udało.

Raport zwiadowców był bardzo szokujący.

"Dnia 171. Raport-Kryptonim-Jutrzenka. Kapitanie, dziś jak co dzień poruszam się w wykopanych przez siebie tunelach w obozie Abitańczyków lecz niedawno natrafiłem na dziwne zdobione drzwi na końcu podziemnego korytarza. Były bacznie strzeżone przez najwyższych oficerów Abitańskich barbarzyńców. Z tej strzeżonej komnaty wychodził nikt inny jak sam Ingawius. Wydaje mi się że to on coś ma wspolnego z podróżą na Wyspę Królów
szeregowy Majorek"

Raport odnaleziono tydzień później przy zamordowanym Majorku.


Więc pewnie znowu trafi wam się zmierzyć z potężnym czarnoksiężnikiem Ingawiusem - oby tym razem wam nie uciekł !


[Potwory]

Mieszkańcy Wyspy Królów byli kiedyś zwykłymi ludźmi lecz przez spaczone dusze czterech szlachciców zatracili się. Zaczęli umierać jeden po drugim cały problem w tym że ich ciała po jakimś czasie odżywały. Pochowane w odwiecznych lodowcach pod tonami śniegu przeistaczały się w lodowe wygłodniałe bestie. Wszystko wyglądało na to że wszystkie nieszczęścia spadły na tą wyspę za sprawą klątwy Erazmusa, ale czy na pewno? A może to wina Ingawiusa szaleńca który zapragnął stworzenia własnej armii nieumarłych i opanowania całego świata?[...] Po Wyspie Królów błąkały się przerażające kreatury, chyba na tym lodowym pustkowiu nie pozostała już ani jedna żywa dusza ale czy na pewno ?[...] Nieumarli opanowali wioski ale nie tylko ludzie poumierali, podobno także wilki przemieniły się w Wilkołaki o innych zwierzętach nic mi nie wiadomo [...]. Głównym problemem dla Łowcy Głów w którego się wcielimy będzie stawienie czoła nieumarłej świetnie wyszkolonej oraz uzbrojonej armii trupów kiedyś oni sprawowali piecze nad bezpieczeństwem całej wyspy, lecz teraz wszystko się zmieniło...
[Zdrajcy]

Było ich wielu lecz najbardziej zabolała zdrada czterech, najbardziej zaufanych i najbardziej wtajemniczonych przez samego Sędziego Tadeusza. Ci wpływowi szlachcice byli niegdyś właścicielami czterech wielkich domów które teraz robią za domy gildii. Nikt dokładnie już nie pamięta które to były domy i kto nimi kiedyś władał. Łączył ich tylko jeden fakt krótko przed zdradą i ucieczką zdradzieckiej szlachty było to iż cała służba została brutalnie wymordowana a ich ciała wrzucone do podmiejskich kanałów na obgryzienie do bialutkich kości szczurom. Kości te zostały odkryte przez przypadek gdyż poziom wody w kanałach znacznie się obniżył, odkrycia dokonał nie jaki alchemik poszukujący kleistych kłów czerwi.

Władimir Trafny zamożny szlachcic który specjalizował się w hodowli na dużą skale wilków z których później wytwarzał eleganckie futra dla najbardziej szykownych dam. Wiele mi mówi że teraz na Wyspie Królów , szlachcic Trafny również zajmuje się pewną hodowlą...

Edmund Gorliwy za to starał się robić konkurencje grabarzowi Anastazemu szczerze mówiąc marnie mu to szło chciał przenieść swoją działalność do Archipelagu Licor lecz już nie zdążył nawet nie chce myśleć o tym czym teraz ten drań może się zajmować obym się mylił.

Miro von Etter był to zagraniczny bardzo bogaty alchemik podobno to on jako pierwszy przeniósł się w czasie, Miro już jako młody szlachcic miał pewną wadę po mimo swojego bogactwa kradł. Po pewnym czasie dowodził w Neolicie drobną szajką złodziejską, lecz z przeszłości ukradł coś bardzo rzadkiego. Bowiem było to jajo, smocze jajo oby tylko te jajo nie znalazło się na Wyspie Królów ponieważ skutki mogą być katastrofalne.

Leon Seret to strasznie dziwny typ przez całe dnie przyglądał się treningom naszych żołnierzy,
kto wie może coś z tego pojął, fakt że jego informacje na temat naszych umiejętności bojowych uzbrojenia są wyjątkowo cenne dla naszych przeciwników.

[Zadania]

Głównym zadaniem z jakim przyjdzie się nam zmierzyć jest

"Chwała Łowcy Głów"

Zadanie te polega na zdobyciu czterech głów zdradzieckiej szlachty.

Nagrodą za ukończenie tego zadania jest :


Jedna z sześciu broni
Unikatowy strój "Łowca Głów"
Krzyż Komandorski Wojsk Altarońskich
50.000 md
Certyfikat Komandorski


Zadania poboczne



Odnalezienie Ingawiusa
Zdobycie Mrocznej Kuli
Przejście
Na ratunek !





[Wygląd wyspy]

Budowle :

Dachy ośnieżone z soplami lodu, ściany lekko pokryte szronem.
Mosty z lodu lub też jako zaklinowane unoszące się kry na rzekach
kominki w domkach

-

Drogi :

ośnieżone, oblodzone z elementami kostki brukowej

-

Roślinność :

Choinki , łyse uschnięte drzewa , leżące kłody, wszystko oszronione

-

Zwierzyna łowna :

Niedźwiedzie Polarne , Lisy Arktyczne , Foki , Lwy Morskie , Renifery , Arktyczne Tygrysy, Polarne Zające

-

Miejsca do zdobywania doświadczenia :

Wiecznie zamarznięte szczyty gór
Lodowe pustkowia
Zniszczone lasy
Lodowe Piwnice (jaskinie)
Opustoszałe cmentarze
Zamarznięte bagna

-

Elementy otoczenia :

Zamarznięci ludzie w bryłach lodu
Po otwierane i zniszczone trumny na cmentarzach
Niedokończone domy
Sieci rybackie
Zawiane śniegiem ogniska
Stalagmity, Stalaktyty

-

Lodowy klimat, bardzo nieprzyjazny dla życia.

siwyus
07-09-12, 05:19
Wprowadzenie ciekawe, czekam na dalszą cześć. :p

Mervakis
07-09-12, 12:20
Proponuję przeczytać dzieło literackie (http://altaron.pl/Articles-more/id-20/) traktujące o początkach wojny. Abitańczycy nie zawierają żadnych sojuszy z innymi nacjami, a już na pewno nie prowadzą negocjacji i nie przekupują szlachciców, jest to typowo barbarzyńska rasa, która ma na celu całkowite zniszczenie ziem Altaronu. Dasz tam nowe potwory/Abitańskich Przywódców - wtedy będzie ok, ale nie Altarońską szlachtę.

Trav
07-09-12, 13:02
Abitańczycy nie zawierają żadnych sojuszy z innymi nacjami [...]

Ekhm...
14:07 Robin: […] Przekształcone w Wielkie Księstwo Idei stworzyło armię ludzko-krasnoludzką, która pomogła Abitańczykom opanować na początku stolicę, a następnie cały kontynent, dostając Ajsor na własność. […]

Mervakis
07-09-12, 13:18
Ze zwiadowcami to ja nie gadam, jestem knightem i walę z axa. My bad. Znam tylko wersję o zabijaniu posłów królestwa. Muszę się do edukować.

jasiek50
07-09-12, 13:25
Powrót króla Attax-a:)

MrMavado
07-09-12, 15:20
Wszystko ciekawe i dosyć przemyślane ale spodziewałem się grafik bossów i potworów.

beta2468
07-09-12, 15:32
Ignawius? Ignawius? A co tam robi Ignawius xD
Mogłabym tu mieć pretensje o to, że nie trzyma się z altarońska fabułą i lekturami, ale po co? Attax, powiedziałeś, że to ma być do czytania to niech będzie :) Mi się to bardzo fajnie czytało, miło znów zobaczyć Twoją aktywność :* Co byś nie zrobił to zawsze będzie mi się podobało.

Ave Attax xD

Attax
07-09-12, 22:15
Ignawius? Ignawius? A co tam robi Ignawius xD
Mogłabym tu mieć pretensje o to, że nie trzyma się z altarońska fabułą i lekturami, ale po co? Attax, powiedziałeś, że to ma być do czytania to niech będzie :) Mi się to bardzo fajnie czytało, miło znów zobaczyć Twoją aktywność :* Co byś nie zrobił to zawsze będzie mi się podobało.

Ave Attax xD

Bet @ Otóż jest to czarnoksiężnik dzięki któremu zdrajcy przedostali się na Wyspę Królów. Bo jakby inaczej mieli się tam przedostać ? :P Smoczy Jeźdźcy nie znają położenia tej wyspy. A sam Ingawius chce się zemścić za notoryczne nękanie go w jego kryjówce. Jak dobrze wiemy nie zostaje on zabity a jedynie mocno zraniony po czym ucieka, tak długo obmyślał plany zemsty aż do dziś. Więc reasumując dla takiego Ingawiuska wyczarowanie jakiegoś portalu to pestka.

Wszystko ciekawe i dosyć przemyślane ale spodziewałem się grafik bossów i potworów.

MrMav @ jak znajdę dłuższą chwilę to coś tam wrzucę. Pracuję już nad czymś innym.

beta2468
07-09-12, 22:34
Oh, dziękuje za wyjaśnienie, ale jednak w jednym miejscu już on się pojawia... Można by tam dać jakiegoś abitańskiego strażnika siłą dorównującemu Ignawiusowi :)

sebastianix
07-09-12, 23:51
Zgadzam się ignawius nie pasuje ;p A z tymi trupami to już oklepane, starczy reindarów ;p

beta2468
08-09-12, 08:47
Jakie oklepane??? xD Oblodzone nieumarlaki to jest to! Zobacz, w takim mrozie wystarczy kijek by się rozpadły w pył, a raczej w lodową kruszonkę. :D

jasiek50
08-09-12, 10:28
Wyzwolić raindar! Zadanie dla świata: zabić 1mln nieumarłych żeby wyzwolić raindar, po czym stanie on się normalnym miastem, z którego będzie się dało podróżować na wyspe królów.

MrMavado
08-09-12, 13:22
Wyzwolić raindar! Zadanie dla świata: zabić 1mln nieumarłych żeby wyzwolić raindar, po czym stanie on się normalnym miastem, z którego będzie się dało podróżować na wyspe królów.

A w jakim miejscu byłby wtedy resp nieumarłych?


Oh, dziękuje za wyjaśnienie, ale jednak w jednym miejscu już on się pojawia... Można by tam dać jakiegoś abitańskiego strażnika siłą dorównującemu Ignawiusowi :)

Rohinam także pojawia się w 2 miejscach na raz (choć to npc, a nie boss)

siwyus
08-09-12, 13:33
Czemu Ignawius nie pasuje? Skoro został tylko pokonany, a nie zabity to byłoby fajnie zmierzyć się z nim jeszcze raz!

Attax
08-09-12, 14:20
Czemu Ignawius nie pasuje? Skoro został tylko pokonany, a nie zabity to byłoby fajnie zmierzyć się z nim jeszcze raz!

Dokładnie moim zdaniem on pasuje IDEALNIE. Został mocno zraniony, znieważony, jego honor i reputacja została mocno nadszarpnięta. Ten dumny mag nie może wybaczyć sobie tamtejszej porażki dlatego teraz chce się zemścić tworząc armie jakiej świat jeszcze nie widział.

Kadic
08-09-12, 15:52
fajne, jak wszystko inne ;)