PDA

Zobacz pełną wersję : [odrzucone] pvp enforced


eremce
29-08-12, 12:25
Proponuję wprowadzenie systemu pvp enforced, z kilku powodów:
- brak ograniczenia, co do ilości zabitych graczy, co spowoduje bardziej wyrównane, zacięte i ciekawsze wojny
- sprawi grę bardziej realistyczną, bo w końcu zabijając gracza też nabieramy jakiegoś doświadczenia, więc wypadało by, aby nasza postać również je nabierała.
- brak tzw. noob charów na wojnach, co sprawi rozgrywkę ciekawszą jak i bardziej wyrównaną.

Zasady na jakich miało by zostać wprowadzone:
- System czaszek zostałby zmieniony, aczkolwiek czaszki by zostały. Biała czaszka bez zmian, czerwoną zaś oznaczała by, że jej nosiciel jest niewiarygodnym morderca, i morduje mnóstwo ludzi. Miałaby ona ułatwić identyfikacje morderców, którzy biorą swe ofiary z kanałów typu handel czy czat gry. Czerwona czaszką zostałby uraczony, morderca po 10,20,30 nieuzasadnionych zabójstwach w ciągu (kolejno) dzień, tydzień, miesiąc, i trwałaby przez miesiąc. Zostałaby wprowadzona również złota (kolor do wyboru) czaszka, która oznaczałaby, że jej nosiciel jest obrońcom uciśnionych i zabił 5,10,15 CZERWONYCH CZASZEK lub 10,20,30 BIAŁYCH CZASZEK, w ciągu (kolejno) dzień, tydzień, miesiąc. Czerwona czaszka zostałaby możliwa do "zdobycia", dopiero od 20 poziomu, aby uniemożliwić zdobywanie złotych czaszek, zabijając swoje postacie.

- Ilość doświadczenia jaką dostałaby osoba zabijająca, zależne by było od różnicy poziomowej. Przypuśćmy że oprawca ma 50 poziom. Jego ofiara ginąc na 50 poziomie, da mu 1000 doświadczenia, zaś każda ofiara z poziomem niższym niż oprawca da mu ilość zdobytego doświadczenia = bazowa ilość xp - (poziom oprawcy - poziom ofiary) * 100
Jak dobrze wam wiadomo, ciężej jest zabić osobę z wyższym poziomem od siebie. Dlatego też wzór na ilość expa zdobytego przez zabicie osobe z wyższym poziomem wyglądałby następująco)
ilość zdobytego doświadczenia = bazowa ilość xp + (poziom oprawcy - poziom ofiary) * 500
Bazowa ilość xp zmieniałaby się z poziomem mordercy.
Ustalając na pierwszym poziomie 20xp,
Dodając co poziom 20xp. Co dałoby nam 1000 xp na 50 poziomie i 2000 xp na 100 poziomie.
System czaszek, a doświadczenie.
Morderca (bez czaszki lub z czerwoną) za zabicie zwykłej osoby dostaje, podstawową ilość xp, jednak gdy zabije ona czerwoną czaszkę dostanie 2x więcej doświadczenia, zaś gdy zabije złotą czaszkę dostanie o połowę mniej doświadczenia.
Morderca (ze złotą czaszką) za zabicie: zwykłej osoby dostaje podstawową ilość xp,
białej czaszki 1,5x więcej xp, czerwonej czaszki 2,5x więcej xp, złotej czaszki 0,5x xp.
Gdy zaistnieje kilku oprawców, dostaną oni ilość zależną od informacji powyżej, z tym że będzie ona pomnożona przez ich procentowy udział w tym zabiciu.

Zapraszam do dyskusji.

Mervakis
29-08-12, 12:38
- brak ograniczenia, co do ilości zabitych graczy, co spowoduje bardziej wyrównane, zacięte i ciekawsze wojny



Spowodowałoby to rzezie pod depo, co z tego, że dostawaliby mało doświadczenia zabijając małe lvle, jest wiele osób, które zabija tylko po to by uprzykrzyć komuś grę. Dlatego ja mówię takiemu rozwiązaniu stanowcze nie. Server jest jak sama nazwa wskakuje pvp, a nie enfo i nie planujemy tego zmieniać.

Vorian
29-08-12, 12:45
Ale osobny świat na to, sorry ale to bedzie rzeź.

Tyrond
29-08-12, 13:05
To jest pomysł na udupienie serva pvp?

cado
29-08-12, 13:15
To jest pomysł na udupienie serva pvp?
To da się go jeszcze bardziej udupić?

Uhh
29-08-12, 13:27
Moim zdaniem bardzo dobry pomysł, ale trzeba było by zrobić 3 serwer.

Tyrond
29-08-12, 13:30
@cado
Zbyt krytycznie patrzysz na ten serwer. A ta propozycja z pewnością zniszczyłaby ten serw.

Vorian
29-08-12, 13:31
Ostatnio pvp troche odzylo, dawno nie widzialem tuly graczy :D

eremce
29-08-12, 13:39
Dopiero teraz komentujcie, bo jakbyście nie zauważyli był

DUŻY CZERWONY NAPIS. "W TRAKCIE EDYCJI"

Z drugiej strony widać, że nawet nie przeczytaliście części tego tematu. Tylko od razu nie bo to ENFO.

Mervakis
29-08-12, 13:45
Przeczytałem i dalej twierdzę, że nie pasuje to do serwera pvp. Bany za fragi są i będą.

siwyus
29-08-12, 13:48
Exp za ludzi? Czemu nie, ale ograniczenia fragów muszą zostać. Teraz często jest piekło pod depo, bo komuś znudziła się gra i leje wszystko co popadnie. Bez ograniczenia strach pomyśleć co by się działo.

eremce
29-08-12, 13:56
Co wy się tak tej rzeźni czepiliście, i teraz ludzie 10 poziomami podbiegają do ludzi ich biją. Z reguły biją się niskie postacie, więc to nic nie zmienia.

a1106169
29-08-12, 14:01
Myślę, że byłoby to wspaniałe urozmaicenie gry. Komu się nie podoba, może przecież pójść na serwer non-pvp i nie narzekać :) . A jak tego nie wprowadzicie to czy nie warto czasem pomyśleć o systemie wojen??

Kosiara
29-08-12, 14:04
Toż to nie ma racji bytu..

eremce
29-08-12, 14:25
Proszę o konkretne argumenty.

Mervakis
29-08-12, 14:36
Brak banów za fragi i exp za ludzi spowoduje:
- zwiększenie random pk,
- spadek liczby graczy,
- brak równych szans na starcie z powodu nabijania poziomów poprzez zabijanie "noobcharów" naszych znajomych (już wytłumaczę), wielu z graczy ma kilka postaci na poziomach 80+, którymi często podkładają się chociażby na wojnach i traktują je jako swoje noobchary, gdy przyszliby ich koledzy grać mogliby takie postacie przeznaczyć do rookowania, aby ich koledzy bardzo szybko w prosty sposób mogli się na nich "wyexpić".

kasiek
29-08-12, 14:37
bez sensu. ja gram 17 ryckiem i juz to widze. nawet do banku z depo nie dojde. na TAK sa chyba tylko wysokie lvle ktorym sie nudzi i brakuje wojen.

Vorian
29-08-12, 14:47
W tej chwili jest problem z random pk i PA a co bedzie po takim czyms ? Głupota i tyle...

eremce
29-08-12, 15:15
Brak banów za fragi i exp za ludzi spowoduje:
- zwiększenie random pk,
- spadek liczby graczy,
- brak równych szans na starcie z powodu nabijania poziomów poprzez zabijanie "noobcharów" naszych znajomych (już wytłumaczę), wielu z graczy ma kilka postaci na poziomach 80+, którymi często podkładają się chociażby na wojnach i traktują je jako swoje noobchary, gdy przyszliby ich koledzy grać mogliby takie postacie przeznaczyć do rookowania, aby ich koledzy bardzo szybko w prosty sposób mogli się na nich "wyexpić".

Uargumentowałeś tylko jedną z wymienionych wad.
Co do 3 masz rację, trzeba zmienić aby przy wbijaniu poziomu na kimś innym można było osiągnąć tylko połowę jego poziomu.

Kuzyn
29-08-12, 15:28
@UP
Nie jedna, a wszystkie są uargumentowane (co to za słowo w ogóle :X).
W sumie wadą jest "brak banów za fragi i exp za ludzi". A argumenty to zwiększenie pk, spadek liczby graczy i brak równych szans na starcie.

Lepiej już odpalić 3 serwer ale WAR na nowej mapce żebyście sie tam do zarzygania tłukli ile wlezie i dali spokój ludziom na pvp.

ambrozy
29-08-12, 16:40
Skoro powstal serwer non-pvp , dlaczego pvp-enfo nie moze zostac stworzony ?? na moj gust to powinny byc 3 typy serwerow i nie byloby zadnych klotni.

Osobiscie jestem za stworzeniem TRZECIEGO serwera - pvp-enforced , bo mnie jak i pewnie wielu graczy to kreci , a nowy serwer bylby lepszym rozwiazaniem , niz zmienianie pvp , kazdy zaczynal by z rownej pozycji i nie byloby glupich sytuacji typu 100lvl vs 15 lvl.

Nie bylo by takze skarg na PA , wybrales serwer pvp-enfo ?? wiec powinienes sie liczyc z tym ,ze padasz .

Jestem za , ale nowym serwerem , a nie zmienianiem pvp.

eremce
29-08-12, 16:41
Kuzyn, dać ludziom spokój na pvp. W takim razie po co Ci pvp skoro mam CI dać spokój. Sama nazwa tego serva mówi Player Versus Player, a nie Player Versus Monster. Zanim zaczniesz dyskutować na forum, weź poodwiedzaj różne strony ze słownikami i takimi tam, bo nie rozumiesz co ludzie piszą.
http://sjp.pwn.pl/slownik/2531761/uargumentowa%C4%87

Pogadajcie zresztą ze samą Slythia o tym jak się gra na pvp-enfo, jak nikomu nie wchodzisz w drogę to Ci nic nie zrobi. Boicie się o własne dupy, bo nie jeden ma coś na sumieniu, a póki co pvp chroni was jak posłów immunitet.

Kuzyn
29-08-12, 17:31
" Boicie się o własne dupy, bo nie jeden ma coś na sumieniu"

Ja tam sie nie boje bo nie gram. PvP jest tak zaprojektowane, że śmierci są limitowane i widocznie ty nie rozumiesz jak system pvp funkcjonuje. A zmiana pvp na enfo to po prostu mało śmieszny żart.

ps.
" a póki co pvp chroni was jak posłów immunitet"
nas? jakich nas. Jak sie komuś z h lvl nudzi to zabije i nic nikogo nie chroni.

eremce
29-08-12, 17:38
Weźmy sytuacje z życia. Dwóch chłopów ma coś do siebie, lepiej żeby poszli za róg, dali sobie po razie w mordę, i poszli na browar, czy może lepiej żeby potęgowali w sobie gniew, niszczyli wszystko co popadnie i wylewali to na forum. Uwierz mi że nikt Ciebie nie zabije jak będzie pvp-enfo, bo szkoda mu będzie 15 minut pz. Od zawsze było prawdą, że jak ktoś nie chce mieć kłopotów to ich nie będzie miał, spójrzmy na przykład na Kreatora. Rzadko kto go widział, rzadko kto go zabijał, i pokazał że grać można bez wojen. Po drugie z reguły jak się chodziło zabijać ludzi, to używało się do tego tzw. "Who is online", tutaj tego nie ma (+mapa jest dość duża), więc wątpię, że losowi zabójcy Cię dopadną.

@Kuzyn P.S.
Chroni Cię to, że szkoda mu fraga. Jak nie grasz to w sumie po co się wypowiadasz?
Mam Ci tłumaczyć do końca tematu, co się dzieje w grze jak się ludzie zachowują, bo skoro nie grasz to tego nie widzisz.

P.S.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Postscriptum

sidexxx
29-08-12, 17:38
Ja uważam że pomysł dobry ci co lubią się ciągle bić mogliby tam iść, tu i tak mają dupnie do wojen (limit fragów) można by było tym co chcą nawet przenieść postacie hihihi :D

eremce
29-08-12, 18:10
@up nie rozumiesz
Ja miałem na myśli pvp zmienić na pvp-enforced.

Tyrond
29-08-12, 18:42
@eremce
Ależ Ty ślepy jesteś. Nic nikomu nie zrobiłem a już paru graczy których 1 lub 2 razy widziałem na oczy chcieli mnie zabić bo tak. W przypadku pvp-enfo ktoś kto nie może przeznaczyć na tą gre 10h dziennie nie dojdzie do 20lvl.
Jednocześnie nie tłumacz tak dosłownie tego pvp. Z nazwy niby jest nieograniczone zabijanie, ale od początku zakładano limit a nazwa po prostu taka pozostała. Tak więc nie wykorzystuj nazwy serwera jako argument za swoim pomysłem.
Ok, teraz czas na wady. Spadek liczby graczy do max 25% tego co obecnie to raz. Dwa(chyba najważniejsze) to to iż większość graczy tworzyła postacie na serwerze gdzie chciało obecnego pvp. Z limitami oraz brakiem expa za level.

Zaproponuj nowy serwer, lecz tu jest problem. Na tym serwerze grałaby dosłownie garstka graczy i nie byłoby zabawy(zgaduje, że jesteś tego świadom). Wygląda to na próbę stworzenia możliwości do chwilowej zabawy, gdyż serwer krótko po wprowadzeniu tego z pewnością by wymarł.

eremce
29-08-12, 18:56
Gdyby ktoś chciał chodzić i zabijać ludzi, to by to robił teraz. Zrozumcie że po to zostaną wprowadzone złote czaszki i czerwone, żeby ludzie chcieli zabijać zabójców. Mało tego jeżeli jedna z gildii postawiłaby sobie za cel zabijanie wszystkich graczy, aby przejąć władzę nad serverem, to uwierzcie mi, że znalazłoby się mnóstwo ludzi do tego by ich zabić. Po co gracie na pvp skoro nie chcecie się bić? PO CO ?!

Tyrond
29-08-12, 19:03
Chce grać na obecnym pvp bo mogę ubić kogoś jak ukradnie mi lootbaga lub mnie ubije i będę mógł się zrewanżować. Po za tym zapominasz o osobach które chcą grać na pvp, ale maja tylko kilka h dziennie na grę. Takie osoby nie mają jakichkolwiek szans na przebicie się na serwerze typu pvp-enfo. Po za tym skoro uważasz to za taki świetny pomysł(w Twoim mniemaniu który przyciągnąłby graczy), to czemu nie chcesz zupełnie nowego serwera? Wyczuwasz faila?

eremce
29-08-12, 19:10
Ludzie nie przyjdą do nowego świata pvp-enforced, bo boją się tego jak ognia, jak zostaną do tego zmuszeni, to może zmienią zdanie. Z resztą zobaczysz, ukradnie Ci lootbaga ktoś na swojej postaci z niższym poziomem, ubijesz go i wyłapiesz hunta za to że zabiłeś nooba kogoś tam. Wtedy albo mu zapłacisz, albo dołączysz do wojny i zobaczysz jak to boli jak nie można kogoś zabić bo się nie ma fragów.

Tyrond
29-08-12, 19:23
Jakoś na rl Tibii nie przeszkadzało mi to iż przez wojnę nie mam wolnych fragów. Tak więc nie strasz tym.

Kuzyn
29-08-12, 19:32
Weźmy sytuacje z życia. Dwóch chłopów ma coś do siebie, lepiej żeby poszli za róg, dali sobie po razie w mordę, i poszli na browar, czy może lepiej żeby potęgowali w sobie gniew, niszczyli wszystko co popadnie i wylewali to na forum. Uwierz mi że nikt Ciebie nie zabije jak będzie pvp-enfo, bo szkoda mu będzie 15 minut pz. Od zawsze było prawdą, że jak ktoś nie chce mieć kłopotów to ich nie będzie miał, spójrzmy na przykład na Kreatora. Rzadko kto go widział, rzadko kto go zabijał, i pokazał że grać można bez wojen. Po drugie z reguły jak się chodziło zabijać ludzi, to używało się do tego tzw. "Who is online", tutaj tego nie ma (+mapa jest dość duża), więc wątpię, że losowi zabójcy Cię dopadną.

@Kuzyn P.S.
Chroni Cię to, że szkoda mu fraga. Jak nie grasz to w sumie po co się wypowiadasz?
Mam Ci tłumaczyć do końca tematu, co się dzieje w grze jak się ludzie zachowują, bo skoro nie grasz to tego nie widzisz.

P.S.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Postscriptum

Wystarczyło mi, że na pvp grałem sobie do śmiesznego 10 poziomu i padłem od 30 czy 40. Do nikogo sie wtedy nie odezwałem po prostu sobie szedłem. Kłopotów nie szukałem a same przyszły, także gadanie, że kto sie nie stawia i siedzi cicho to ma spokój jest może nie tyle co kłamstwem a jakąś fałszywą opinią.

Mervakis
29-08-12, 19:42
Jak już napisałem - obecny pvp nie zostanie zmieniony na enfo, nie ma takiej opcji.

eremce
29-08-12, 19:48
Ty Mervakis jesteś tylko strażnikiem gry, mało masz do gadania. Jak nie umiecie grać to tak czy siak będziecie gineli, a mi tylko fragi zabieracie. Co wam szkodzi?

Kuzyn
29-08-12, 20:10
Ty Mervakis jesteś tylko strażnikiem gry, mało masz do gadania. Jak nie umiecie grać to tak czy siak będziecie gineli, a mi tylko fragi zabieracie. Co wam szkodzi?

Zachowujesz sie jak jakiś pieprzony egoista. Nikt nie będzie zmieniał dla Ciebie serwera, a Mervakis ma do gadania na pewno więcej niż ty.

blanko2222
29-08-12, 20:32
Pogadajcie zresztą ze samą Slythia o tym jak się gra na pvp-enfo, jak nikomu nie wchodzisz w drogę to Ci nic nie zrobi.

Tutaj wtopa ,bo akurat Tobie nie trzeba wchodzić w drogę ,żebyś kogoś zabił. Gracze musieli by się przed Tobą kryć w zakamarkach mapy.

Sama nazwa tego serva mówi Player Versus Player, a nie Player Versus Monster.

To po co Ci w grze environment?

eremce
29-08-12, 21:22
@Juste
Ciebie biliśmy bo podejrzewaliśmy że jesteś po przeciwnej stronie, nie pamiętam nazwy gildii.

@Kuzyn
Nie jestem egoistą tylko logicznie myślącą osobą. Albo się bijesz i grasz na pvp enfo, albo 'huncisz mobki' na non-pvp.

Mervakis
29-08-12, 21:25
Albo łączysz oba style gry na optional pvp amen.

Slythia
29-08-12, 21:36
* egoistą!

eremce
29-08-12, 21:50
Tak Marku, właśnie oba style gry chcę połączyć za pomocą tejże opcji, będzie można się mordować bez ograniczeń i "huncić mobki", również bez ograniczeń.

P.S. Nigdy nie myślałem że popełnię tego typu błąd, i napisze "egoistom". Nigdy również nie myślałem, że będę się tłumaczył z błędów ortograficznych, tym że robiłem kilka rzeczy naraz i się spieszyłem. No ale niestety, to jest moje wytłumaczenie ;)

blanko2222
29-08-12, 22:03
Eremce błędnie mnie zrozumiałeś ,miałem na myśli twój styl gry ,czyli zabijanie bezpodstawne wielokrotnie słabszych od Ciebie graczy ,a potem nazywanie ich noobami. Napisz teraz ,że na serwerze pvp enfo nie pastwił byś się nad słabszymi to Cie popre elo

Kuzyn
29-08-12, 23:15
@Kuzyn
Nie jestem egoistą tylko logicznie myślącą osobą. Albo się bijesz i grasz na pvp enfo, albo 'huncisz mobki' na non-pvp.

Ty Mervakis jesteś tylko strażnikiem gry, mało masz do gadania. Jak nie umiecie grać to tak czy siak będziecie gineli, a mi tylko fragi zabieracie. Co wam szkodzi?

Przeczytaj sobie to i swój pierwszy post w temacie. Jesteś egoistą, który chce sprowadzić serwer typu PVP do PvP-enfo czyli WAR bo chcesz sobie tylko nabijać fragi.

Napewno idea powstania Altaronu nie była taka aby po półtora roku zrobić z niego serwer war.

Jeszcze wracając do poprzedniej wypowiedzi:
Uargumentowałeś tylko jedną z wymienionych wad. (do Mervakisa)

Pozwole sobie odpowiedzieć za Mervakisa mimo tego, że jak dla mnie to są wystarczające powody:
- zwiększenie random pk,
- spadek liczby graczy,

Zwiększenie random pka to nawet źle powiedziane, bo pk będzie ciągle. Każdy będzie chciał sie pojarać czerwoną czaszką a inny złotą.

Spadek liczby graczy nastapi po tym o czym pisano w temacie:
Spowodowałoby to rzezie pod depo
Teraz często jest piekło pod depo, bo komuś znudziła się gra i leje wszystko co popadnie.
Brak banów za fragi i exp
- zwiększenie random pk,
- spadek liczby graczy,
- brak równych szans na starcie


Na liście xinna na pierwszej stronie jest tylko jeden serwer WAR, na całe kilkadziesiąt (a twoje wypowiedzi i pomysły na enfo i tak sprowadzają się do WARu bo nigdzie indziej nie stosuje sie czegoś takieego), co oznacza, że nie jest to popularne.

Teraz weź pod uwagę jeszcze tych graczy, którzy zostali na normalnym pvp (wyłączając gildie bo one i tak sie leją bez końca). Chcieli sobie ludzie pograć normalnie, z ograniczonymi fragami a nie nieustającą wojną a tu nagle takie coś.

Tyrond
29-08-12, 23:23
@eremce
Zapominasz ciągle o tym, że Altaron miał/ma być grą nastawioną rozgrywkę rpg z klimatem. Do tego jest potrzebne także pvp(abyś nie pisał, że takie osoby niech idą na non-pvp), pvp takie jakie jest teraz a nie durna łupanka, gdzie będzie jeden wielki wyścig kto więcej osób ubił.
Z kolei jeśli tak zależy Ci na realistyce gry to w miastach mordowanie było zakazane. To co? Cały Neolith aż do wszelakich bram ma się stać ogromną strefą PZ? Zgaduje, że to już nie pasuje do twego widzi misie.

eremce
30-08-12, 00:35
@Kuzyn
Dobrze zaskoczyles, że jedni będą chcieli mieć czerwoną czaszkę inni złotą, co spowoduje że sami będą się eliminowac.

@Tyrond
Tak, przeszła mi przez mysl, opcja wprowadzenia ps w neolithcie. nie pamiętam z jakiego to powodu, ale prawdopodobnie żebyście nie płakali, że macie syf pod dp.

@topic
Nie, nie jestem egoista, gdyż ta zmiana ma być korzystna dla wszystkich nie tylko dla mnie, z tym że wy nie jesteście w stanie pojąć że to będzie dla was dobre. Dlaczego na początku 20 wieku, gdy wprowadzono prohibicje alkoholowa w ameryce, spożycie i sprzedaż alkoholu wzrosły kilku krotnie. Dlaczego w krajach gdzie spozycie marihuany jest zakazane, spożycie jest dwukrotnie większe. Nie graliscie nigdy na pvp enfo, więc nie macie o nim pojęcia, a co dopiero o mentalności ludzi na nim grających.

Gdzieś wcześniej wspomnieliscie, że ludzie będą zabijać dla xp. powiedzmy sobie szczerze, to co zuzyje, a to co dostanę, jest totalnie nie porównywalne z zabijaniem potworów. Więc uwierz mi że nie będzie się nikomu chciało biegać po respach, i zabijać ludzi. przypomnijcie sobie ile razy jakiś wysoki poziom, stał pod do bo nie wiedział co mu się chce. wystarczy wtedy że napiszesz na handlu, czacie gry czy czymkolwiek innym, że tu i tu jest pk. Jak głupi będzie leciał, żeby sobie z nudów zabic.

P.S. Pisane na szybko z komórki, także przepraszam, za wszelkie literowki i błędy. Domyślać się.

P.P.S. Tyrond zaistniales w moim słowniku t9, na komórce. Możesz być z Siebie dumny.

P.P.P.S Juste ty mnie w ogóle chyba z kimś mylisz.

murzyn
30-08-12, 02:49
Eremce skąd ty kurw$ wiesz w co ja grałem? taki sie cwaniaczek znalazł idź sie wyżyj na karamy, udajesz inteligentnego i logicznie myślącego, a nie potrafisz pojąć, że pomysł jest beznadziejny, ktoś nawet wypunktował ci wszystkie wady a ty nadal swoje. a to że lepiej wiesz co dla mnie dobre mnie rozwaliło, dorośnij.
" Znasz mnie lepiej niż ja sam? O kurwa, oszaleje."

eremce
30-08-12, 04:42
Argumenty, które podał Mervakis, w ogóle mijają się z celem, bo są one fajne ale w teorii, w praktyce okazuje sie zupełnie inaczej. Jestem pewien zr nazwalbys serwer pvp, a wprowadził zmiany, że funkcjonował by on podobnie do enfo, to ludzie by grali i by się im podobało. Większość z was nie wejdzie na enfo, tylko i wyłącznie dlatego że ma taka nazwę a nie inna.

blanko2222
30-08-12, 08:58
Nie mylę Cie z nikim eremce ,chyba ,że ten char ma 2 ownerów.

Nie graliscie nigdy na pvp enfo, więc nie macie o nim pojęcia, a co dopiero o mentalności ludzi na nim grających.

W 2003 założyłem konto i pierwszą postać na serwerze inferna. Razem z kolegą po wbiciu 8lvl wysliszmy na powierzchnie ,odrazu po wyjsciu z temple zgon i strata wszystkiego. Chcesz powiedzieć ,że od tamtego czasu wiele się zmieniło na serwerach typu enfo?

Maludki
30-08-12, 09:20
Poco takie coś robić? Nie lepiej poczekać aż będzie więcej graczy i zrobić by nowy server pvp-e? Albo zrobić coś w rodzaju nowej mapki gdzie by były wojny i tam się dostawało expa za zabicie wroga?

Abelarrian
30-08-12, 09:52
PvP enfo fajna sprawa ale tylko gdyby powstał 3 serwer.

eremce
30-08-12, 11:46
@Juste ją również w 2003 zacząłem grać, na serwerze Julera (pvp). pierwsze co zrobiłem po wyjsciu z rooka, to zginalem od pk. jak widzisz przygody nasze są podobne, bo zginelismy dlatego że byliśmy noobami.

Karthus
30-08-12, 12:29
100 osób dobre ponad gra teraz na serwerze non-pvp. Pytanie dlaczego? Na serwerze pvp panuje straszne pk i pa ! Serwer pvp jest ograniczony ilością fragów a i tak mimo wojny i mimo teoretycznego oszczędzania fragów nie da się tam normalnie expic... Wyobrazcie sobie co by było jak by wogóle nie było ograniczenia fragów...

Kuzyn
30-08-12, 13:38
100 osób dobre ponad gra teraz na serwerze non-pvp. Pytanie dlaczego? Na serwerze pvp panuje straszne pk i pa ! Serwer pvp jest ograniczony ilością fragów a i tak mimo wojny i mimo teoretycznego oszczędzania fragów nie da się tam normalnie expic... Wyobrazcie sobie co by było jak by wogóle nie było ograniczenia fragów...

No i to sie sprowadza do

To jest pomysł na udupienie serva pvp?

Ale eremce tego nie pojmuje bo on woli zbierać fragi i expa na nich.

blanko2222
30-08-12, 14:41
Eremce dlaczego noobami? Niewiem jak to wyglądało na serverze Julera ,ale na infernie w biały dzień pod depo zawsze ktoś stał i czekał na nowych graczy ,przebiegnięcie z temple do depo było niemożliwe przez 24/7. Mam jeszcze przed oczami obraz jak temple zapchane 10,9,8 lvlami a przed stało kilka osób ,które się razem dobrały i zabijały wszystko. Widzisz właśnie dlatego w Tibii mamy podział na serwery npvp,pvp,pvpenfo. Ten pierwszy jest dla ludzi ,którzy uwielbiają grind. Ten drugi powstał po to ,aby ludzie mogli ze sobą walczyć i zabijać random pk. A trzeci server powstał dla tych ,którzy chcieli tylko FFA. Otóż kiedyś na serwerze Amera jak innych pvp nie było random pk ,ponieważ grało 900 osób i zawsze znalazła się osoba ,która od razu biegła zabić typa ,który wbijał skulla na niskich lvlach(najczęściej w kazzordoon,kopalnie) A tu grają tylko praktycznie 2 gildie ,które przecież będą chronić swoich kompanów i jeśli ,któryś z nich zabije bezpodstawnie kogoś to przecież nie rzucą się na niego ,bo nie dość ,że popsuło by to atmosfere w gildii to jeszcze zapewne taka osoba wypieła by się i zostawiła to w cholere.Gdyby tu grało eremce więcej osób to taki pomysł miałby sens ,ale gdy na serverze są 2 gildie + kilku neutrali to powiedz jaki to ma sens?

Kosiara
30-08-12, 15:12
Pogadajcie zresztą ze samą Slythia o tym jak się gra na pvp-enfo, jak nikomu nie wchodzisz w drogę to Ci nic nie zrobi. Boicie się o własne dupy, bo nie jeden ma coś na sumieniu, a póki co pvp chroni was jak posłów immunitet.

Dużo gadasz, w czterech literach byłeś.

Eremce skąd ty kurw$ wiesz w co ja grałem? taki sie cwaniaczek znalazł idź sie wyżyj na karamy, udajesz inteligentnego i logicznie myślącego, a nie potrafisz pojąć, że pomysł jest beznadziejny, ktoś nawet wypunktował ci wszystkie wady a ty nadal swoje. a to że lepiej wiesz co dla mnie dobre mnie rozwaliło, dorośnij.
" Znasz mnie lepiej niż ja sam? O kurwa, oszaleje."

Agreed.

Eremce dlaczego noobami? bla bla bla

Hello, tu Iex z Inferny, który mimo dobrych konszachtów z obiema wtedy walczącymi gildami dostał hunta po prostu za PG. I to wystarczyło jako reason.. (no ale było 300 euro do przodu od jakiegoś szwedzika za postać ^^)

Pvp-Enfo - nie ma opcji, ta gra definitywnie nie jest do tego przystosowana.

@down

I tak wnioski nasuwają się te same. Gadał dziad do obrazu, obraz dalej swoje? xD

eot

eremce
30-08-12, 15:45
Porownujecie pvp enfo z rl tibi, kiedy ja podałem troszkę inny pomysł. Przeczytajcie temat ponownie.

85985
25-09-12, 12:28
Więcej zmian w klimacie niż w pvp !! Nie psujmy tej gry jak tibi !!

jasiek50
25-09-12, 12:32
Więcej zmian w klimacie niż w pvp !! Nie psujmy tej gry jak tibi !! więcej zadań!

Altrel
24-06-14, 02:40
Tego typu serwer nie zostanie utworzony.