PDA

Zobacz pełną wersję : III. Zapowiedź lato 2012 - Zmiany profesji i nie tylko


Trav
09-08-12, 20:37
Gdyby Altaron był biurowcem, to byście siedząc w gabinetach słyszeli zza ścian trzaski, hałas maszyn i przeklinających problemy robotników stawiających nowe piętro. Nie ma co - bywa, że przeszkadza to w pracy, ale jest to oznaka zmian. Rzadko błędy pojawiają się bez powodu nagle tam, gdzie ich przez długi czas nie było. Nawiązując tu troszkę do obecnych od kilku dni problemów z domami graczy na naszej stronie oraz do różnych rzeczy, jakie z pewnością trzeba będzie poprawiać jeszcze po wyjściu aktualizacji - otwieram trzecią i ostatnią zapowiedź letnich zmian Altaronu.

A w niej różnorodność nowości! Swego czasu chyba pokazano Wam skrawki nowych lokacji, ale nie wydaje mi się, że powiedziano, że zaliczają się do nich również nowe domy! Około 30 nowych posiadłości, w tym 2 rezydencje klanowe, znajdziecie na ziemiach poza Neolithem.

http://altaron.pl/Cache//images/gallery/eccec28778.jpg
W wiosce Bekalelu albo Ankardii będzie ich najwięcej, ale nie tylko tam.

Z radością też wspomnę, że raptem parę dni temu udało się naprawić ważny błąd z bonusami czasowymi od większości alchemicznych mikstur, które nie chciały współpracować z bonusami od zestawów uzbrojenia. To samo tyczy się czarów Berserker, Skupienie Ducha i Gruboskórny. Ta poprawka pojawi się z całą aktualizacją.

Ale czas na główny temat zapowiedzi - zmiany w profesjach. Niemało pracy było przez ostatnie tygodnie przy nich. Skupiono się głównie na poprawie stanu tych profesji, które uznawane były powszechnie za widocznie gorsze względem innych.

Na przykład wojownik walczący bronią dwuręczną. Zwiększono atak tych broni o 25%, dzięki czemu zadawane obrażenia są znacznie mocniejsze. Niestety kosztem szybkości ataku: bronie dwuręczne (nie licząc najsłabszego kijka) wymagają dwukrotnie dłuższego odstępu czasowego między ciosami! Zmodyfikowano też bonusy zestawów uzbrojenia, które dodatkowe punkty życia i obrony oferują z kolei wojownikom noszącym pełne wersje z tarczami. A co z czarami? Magiczne Cięcie teraz będzie zadawało obrażenia różne w zależności od tego, czym broń biała została zaczarowana, a siła Magicznego Rzutu będzie bardziej zależała od umiejętności i poziomu gracza. Wojownicy nie są raczej urodzonymi magikami, więc aż tyle zmian tu nie zaszło.

http://altaron.pl/Cache//images/gallery/69ed184052.jpg

Zarówno mag duchowny jak i nekromanta otrzymali pewne nowe zabawki. Ten pierwszy będzie mógł wytwarzać i wykorzystywać magiczne runy Odparcia Zła, które rzucone na przeciwnika będą mu zadawały przez dłuższy czas niewielkie obrażenia. Od razu też przy okazji warto wspomnieć, że mocniejsze czary leczące będą wymagały troszkę więcej czasu odpoczynku przed rzuceniem następnego, niż dotąd. A mroczny mag? Kosztem siły czaru Zew Śmierci otrzyma też nowe niskopoziomowe (co nie znaczy, że słabe!) zaklęcie Wyssania Życia, które trochę punktów życia przeciwnika zabierze i da jemu samemu. Zwiększono też obrażenia pewnych mało używanych czarów, jak np. run pocisków.

http://altaron.pl/Cache//images/gallery/d883b00baf.jpg

Łucznik nekromanta też coś nowego dostał. Czar Raniących Sztyletów jest swego rodzaju poszerzonym wariantem Skrytobójcy (którego moc swoją drogą też została zwiększona) i zadaje on przeciwnikowi dwa dość mocne ciosy, z czego drugi go na chwilkę spowalnia. Zarówno ten nowy czar, jak i dobrze znana łucznikom Szybkostrzelność, będzie jednak miała nowe wymaganie. Łucznik musi rzucając czar stać nieruchomo - w przeciwnym wypadku nie wystrzeli wszystkich pocisków. Poza tym dobra wiadomość dla niedoświadczonych graczy walczących na dystans: Potrójny Strzał można będzie wykorzystywać już z każdym rodzajem amunicji do łuku (również dowolnie zaczarowanym), a jego wymagania poziomowe zostały znacznie obniżone.

http://altaron.pl/Cache//images/gallery/a4b940ea9f.jpg

To były ogólne nowości jakie mi zapadły w pamięć, ale sporo bardzo drobnych rzeczy zmieniono w kilku czarach - nie o wszystkich tu wspomniałem. Czy to tyle na dziś?

No, niezupełnie.

http://altaron.pl/Cache//images/gallery/1d844589d3.jpg

Tajemnicą raczej nie jest, że wyraziliśmy niejeden raz zamiar otwarcia nowego serwera, gdzie nie będzie walki między graczami (no, może poza jednym miejscem, które odkryjecie), ale poza paroma wskazówkami, jakie spostrzegawczy wyłapali na stronie i forum, nie ogłaszałem tego otwarcie. Teraz to robię. Drugi świat zostanie otwarty wraz z aktualizacją gry (lub bardzo szybko po niej) i będzie czekał, aż chętni czegoś nowego go wypełnią.

A do tego czasu powodzenia życzę ja i cała ekipa Altaronu!

crunchips
09-08-12, 20:45
o nie tylko nie server Non pvp !
Ciekawe jak teraz zwiad nekromanta bedzie wymiatał

karo1
09-08-12, 20:46
Fajnie, podoba mi się tak aktułalizcja

irwin546
09-08-12, 20:50
kiepska ta czerwona skrzynka, zaorać.
mówię to jako twój przyjaciel, naprawdę

Zly On
09-08-12, 20:55
Dobrze dobrze koniec ery "Ozi'ego" follow i kpiro hehe ;p

sidexxx
09-08-12, 21:01
opylało sie robić zwiada nekro, rycka ele i czarodziejaa ducha :B :D

noi ogolnie brawa chociaz mysle ze te 1 cios na 4 sec i 25% wieksze dmg 2h raczej tez jest slabe ;p moglo by byc 4sec i np 50% dmg wiecej ale zobaczymy jak to sie sprawdzi,

wracam do gryyyy myslalem ze dlużej potrwa ta moja nieobecność thx administracjo mam nadzieje ze sie nie zawiode.

non pvp be bardzo be!

KarolOs
09-08-12, 21:18
Idealny balans a a w szczegolnosci do wojny gdzie sie rzuca 5 pallow z na maga i follow + kpiro i po magu tzw. Ozi style

Dobry up sie szykuje ale skzoda ze po tak dlugim czasie :D

Eresol
09-08-12, 21:32
No serwer npvp na to czekałem chyba sie skusze i pogram :D

Ertheo
09-08-12, 23:02
Zapowiada sie nieźle.
Czekamy.

genofag
09-08-12, 23:08
albo mi sie wydaje albo tak jjest ze woj 2h dalej bedzie slaby albo i jeszcze gorszy

p.s szkoda ze nie zaczalem gry w 1h niemialbym problemow

Pepco
10-08-12, 01:40
rycerz 2 haha..

czyli mamy rozumieć że, bronie 2 ręczne będą silnejsze o 25 % bardzo fajnie :) ale kosztem dwukrotnie dłuższego czasu, hmm.
czyli wygląda to tak, teraz w ciągu 4
sekund zadajemy dwa obrazenia (2x) po aktualizacji będziemy zadawać w ciągu 4 sekund 1 obrazenie ale o 25% silniejsze (1x +1/4x), wychodzi mi na to, że aktualizacja ma na celu pogorszenie, jakze silnego wojownika 2h ?

beta2468
10-08-12, 06:59
Bez sens... Tzn z tym wojownikiem dwuręcznym, dziwne te wasze wyliczenia. I tak wychodzi na to, że on jest słabszy, co z tego, że bije 25% mocniej jak i tak wolniej.. Gdyby bił 125% mocniej to wtedy moglibyście spowolnić albo na to samo wyjdzie jak zostawilibyście po prostu te 25% bez jakiegoś większego odstępu.... Jakiś żart z tym wojownikiem 2h, serio...

Co do reszty to wszystko fajnie, rewelacja, podobają mi się te skrzynki ;) Już się nie mogę doczekać nowych miejsc i misji :)

maja1414
10-08-12, 07:12
Dla mnie to trochę kpina z tym odes kpiro. Nie dość że nie potraficie zbanować graczy z "dashem" to jeszcze będę musiał stać w miejscu.

Ja proponuję żeby odes kpiro zabierało 600 many i czekało się na nie 10 sec...
No i najlepiej jakbyście zabronili używania mikstur maga. To już byłby idiotyzm totalny
Wy nie widzicie że tak naprawdę walka zwiadowcy zatrzymała się na lvl'u 24?

Ciekawe czy wzięliście też pod uwagę nowy czar atakujący np od 100 lvl'a.
Pytanie z czego ja będę bił jak będę kogoś gonił? Po 100 z pojedynczego hita?
Mam nadzieję, że wraz z lvl'em wzrośnie "znacznie" zadawanie obrażeń z odes kpiro...

Jeśli nie to zróbcie ograniczenie lvl'owe do 100 bo tak naprawdę wszystkie profesje (palek 55max, rycek 70max i mag 100max) zatrzymują się do 100 lvl...

Podsumowując: Od początku tej gry zwiadowca nie dostał nic (teoretycznie) co by mogło go wzmocnić. Ciągle jest osłabiany. Gdzie niby ten balans postaci?
Mnie jakiś 100 mag szybciej zabije (A mam 5400HP) niż ja go z kpiro, gdy się nie leczymy...

beta2468
10-08-12, 08:44
Teverix, jesteś pewny że palek jest osłabiany? Na początku miał wszystko fakt, ale potem zrobili coś lepszego. Wprowadzili kusze od 45 lvla i wzmocnioną amunicję. To spowodowało różnicę między 20 a 70 lvlem. Co uważam za słuszne. Zawsze jakieś urozmaicenie i ta niecierpliwość " kiedy zdobędę ten 45 lvl, chcę już strzelać z kuszy!" :D Fakt, nie wyobrażam sobie jak na wojnach macie stać i strzelać z odes kpiro, ale widocznie jest w tym jakiś sens, skoro zdecydowali się to wprowadzić.

maja1414
10-08-12, 09:01
Faktycznie kusze... To tak jakby rycerze mieli 2 bronie... Scyzoryk i Zaibatsu...
Nic nowych kuszy znowu nie będzie, odes kpiro znowu osłabione. Już nie mogę się doczekać następnego update'tu. "Moje 5400HP zamieni się w 2700HP, bo palek nadal jest za dobry", albo
co hit będzie trzeba kusze zdejmować z eq, bo trzeba przecież ją przeładować... KPINA

Verdil
10-08-12, 09:08
Fajnie zmiany. Pogramy z kumplami na npvp po tym co exorit robi na servie.
Chciałem kupic eficki i mnie ubili 300k spadło. Nie grajcie na pvp. Bo exorit i collegium niszczy grę.

Agri
10-08-12, 09:14
Wprowadzenie serwera non-pvp = całkowite wymarcie PvP = liiiiiipppppa.

Ps. Odes rago będzie zadawało 100% obrażeń z danego żywiołu ;> ?

Verdil
10-08-12, 09:24
No i dobrze straciłem 300k inni nie mniej. Za nic każdego zabijają. Wtyki w supporcie. Na npvp będzie pożądek będzie można pograc i zadne exorit ci nie zepsuje gry czy collegium.

Uiop
10-08-12, 09:30
Bez Collegium miałbyś bardziej 'zepsutą grę'.
A z kpiro bardzo dobra zmiana

vulgar1123
10-08-12, 09:35
wszystko super ! tylko po co ten non pvp swiat ??

9106796
10-08-12, 09:35
Teverix zauwaz,ze nie jestes jedynym palkim ktoremu to bedzie zmienione. Jakos nikt nigdy nie placze tylko Ty. Za malo przy cycu byles,ze tak zawsze narzekasz? ;P

Uiop
10-08-12, 09:36
Dla tych którzy nie chcą grać na pvp. To chyba logiczne. Nikt nie broni Ci grać na pvp

Verdil
10-08-12, 09:37
Na pvp nikt nie chce grac collegium i exorit okradają i zabijają ludzi bez powodu. I bardzo dobrze że npvp startuje.

9106796
10-08-12, 09:39
Powiedz kto z collegium Cie okradl ?
I w ogole to nie jest temat na placze wiec nie spamuj tutaj juz jezeli mozesz :)

Agri
10-08-12, 09:50
Serwer zostanie zrobiony typowo pod kasę. Wszystkie 14 letnie dzieci pójdą tam grać i będą mogli wyjeżdżać na starych bez konsekwencji, nikt ich nie zabije = nie skończą gry i ludzi będzie dużo, przez co upadnie stary serw.
Lepszym rozwiązaniem to według mnie, byłoby zainwestowanie zamiast w serwer non pvp, w reklamę dla obecnego serwera.. Może chociaż wróciliby starzy tibijscy wyjadacze, choć i tak wątpię, bo ta gra coraz bardziej od tego odbiega

Uiop
10-08-12, 09:55
Nie rozumiem Waszego sposobu myślenia. Non pvp dla tych co chcą. Nie musisz tam grać. Jak ktoś nie chce grać na pvp to nie gra w ogóle. Nie wiem czemu niby serwer pvp miałby przez to upaść. A co do reklamy to swoją drogą.
Non pvp nie jest dla kasy tylko dla graczy. Była nawet 'petycja'. Dajcie sobie spokój z "serwer upadnie przez non-pvp' bo jedno z drugim nie ma związku.

Bogo
10-08-12, 10:01
1) Agri jeżeli pvp dla Ciebie to bicie niższych lvl'i pod depo bo "nudno na serwie" to sami zawdzięczacie sobie obecny stan. Lwią cześć graczy sami zachęciliście do gry na n-pvp. Jeśli chodzi o wojnę to powinna toczyć się normalnym biegiem bo większość entuzjastów walki tak czy siak wybierze pvp world.
2)"Serwer zostanie zrobiony typowo pod kasę. Wszystkie 14 letnie dzieci pójdą tam grać i będą mogli wyjeżdżać na starych bez konsekwencji" kolejna kwestia. Przecież nikt Cie nie zmusza do gry na n-pvp(świat dla botów i dzieci w Twojej opinii) zbyt dobry w pvp jesteś (repito power +4k hp). Jakoś przez 3 lata grałem na Asterze i bez problemu czerpałem przyjemność z gry w tym trybie.
3)Reklama? Tu powinien się wypowiedzieć ktoś z administracji bo w końcu wielki update, który jest dobrym argumentem do rozpowszechniania projektu.

Tron
10-08-12, 10:23
Dla mnie to trochę kpina z tym odes kpiro.

Nie samym odes kpiro zwiadowca żyje...

Bez sens... Tzn z tym wojownikiem dwuręcznym, dziwne te wasze wyliczenia. I tak wychodzi na to, że on jest słabszy, co z tego, że bije 25% mocniej jak i tak wolniej.. Gdyby bił 125% mocniej to wtedy moglibyście spowolnić albo na to samo wyjdzie jak zostawilibyście po prostu te 25% bez jakiegoś większego odstępu.... Jakiś żart z tym wojownikiem 2h, serio...

Akurat widzieliśmy, że wojownik posługujący się bronią dwuręczną był słabszy, ale nie jesteśmy tak głupi, żeby go jeszcze pogarszać. Nie wszystkie zmiany zostały wymienione w zapowiedziach.

wszystko super ! tylko po co ten non pvp swiat ??

A po to, żeby gracze, którzy wolą taki świat mogli na nim zagrać.

Wprowadzenie serwera non-pvp = całkowite wymarcie PvP = liiiiiipppppa.

Wymarcie? Zgaduje, że będzie mniej chłopców skillujących przed depozytem do bicia.

Obles
10-08-12, 10:24
Ile razy będziemy wałkować temat reklamy? No ile?! Pewna reklama będzie - owszem, ale jeszcze nie taka jaką chcemy. Ta pojawi się, gdy będziemy osobną, „własną” grą. Dlaczego nie chcecie tego zrozumieć?
A dla wszystkich spekulantów mam prośbę - poczekajcie ze złośliwą opinią i wszystkimi narzekaniami jeszcze chwilę, dobrze? Chyba za wczesna pora, by to robić, skoro jeszcze ani aktualizacji ani nowego serwera nie ma. Prawda?

makmej
10-08-12, 10:39
Mi się te pomysły podobają... Fajno będzie znowu wrócić do maga i ciskać SD!:)
Na pewno oni to jakoś zbanalsują że dalej palek będzie jepanym tankiem którego się nie da zabić gdy biegnie. Zwiadowca nie może być DMG dealerem i tankiem jednocześnie! Bo niby po co miałby być wtedy mag?! Mag ma jebać SD i mają ludzie od tego ginąć a nie 150 palek podejdzie jebnie mi kpiro i mam połowe hp , do tego drugi palek i ginę na 90 magu!:| Tak być nie może.
Pozdrawiam

beta2468
10-08-12, 10:41
Wyjdzie wszystko w praniu, poczekamy zobaczymy :D

adamo199412
10-08-12, 10:59
Nooo i taki update to jest coś :B

Verdil
10-08-12, 11:29
Ja wole grac na npvp niż Exorit ma mnie okradać i huncic za to że niby jestem Master Bolter.

Maludki
10-08-12, 11:29
To jest tak:
Tibia z czasów 7.6- 7.9 było zajebiste PVP i gra, potem supportowi odwaliło i zaczynali wszystko psuć aż wkońcu wcale na rl nie ma pvp. Tak samo bedzie z Altaronem. Każda gra się psuje, bo support myśli że to wyjdzie na dobre a jest odwrotnie.

Uiop
10-08-12, 11:32
Ja wole grac na npvp niż Exorit ma mnie okradać i huncic za to że niby jestem Master Bolter.

Kto jak kto, ale Master'Bolter to nie jesteś xD

Verdil
10-08-12, 11:32
Do pvp masz w tibi otsy. Nie jedna guild z rl tam zawita co jakiś czas.
Tylko mnie dziwi to dlaczego 2 główne gildie na serwerze rujnują grę.

Bogo
10-08-12, 12:13
Verdil człowieku jak Ty narzekasz. Nie wystarczył jeden post jakie to Exorit z Collegium są złe? Już widzę chyba 4 albo 5 w Twoim wykonaniu o niczym. Gdyby nie Collegium to obecny stan chaosu trwałbym od dawna. Do tej pory dzięki nim ktoś zajmował czas Exorit = expili albo bili się co skutkowało brakiem random pk pod dp.
Poszukaj sobie tematów, które już istnieją i hate'ują obie gildie za obecny stan serwera.

Peace.

Lila
10-08-12, 12:19
Przestańcie hejtować i cieszcie się, że coś się w ogóle dzieje ;)
Dla mnie rewelka, moglibyście tylko podać przybliżony termin :P

maja1414
10-08-12, 13:06
Nie samym odes kpiro zwiadowca żyje...

Nie no pewnie. Będę łucznikiem z run napie.. naparzał (chodzi mi tu o SD).
To jest RPG :D

cinkiwonsz
10-08-12, 13:48
albo mi sie wydaje albo tak jjest ze woj 2h dalej bedzie slaby albo i jeszcze gorszy

p.s szkoda ze nie zaczalem gry w 1h niemialbym problemow


Nie przesadzajmy, że jeszcze gorszy. Nie będzie się nadawał do "bloczenia", ale z bieganiem dokoła i pomiędzy potworkami powinien sobie radzić, jak i z wycofywaniem się. No i lepiej przypieprzy z "odes rago".

Verdil
10-08-12, 13:58
I git że jest to rpg na npvp nie będzie inaczej. Niech Exorit i Collegium sobie grają na pvp i expią kolejne 100+ lvle. Niech sobie biją te 50 lvle chyba że wszystcy na npvp przejdą i srakę macie.

jasiek50
10-08-12, 14:09
Wojownik będzie miał większe możliwości w pvp, ciesze sie

tomakeo
10-08-12, 14:14
Co wy robicie z tym wojem 2h ? 25 % kosztem dwuktornego zwiększenia czasu zadawania ciosów ??????????????!!!!!!!!!!!!!!! Wy jeszcze bardziej spie&%#%lacie tego woja, niż go poprawić !!!! Te 25 % to możecie sobie w ehkm wsadzić. Wolę uderzyć 2x100 =200 niż 1x125 ... TURN ON YOU BRAIN !!!!!!!!!!!!!

Mervakis
10-08-12, 14:22
Nie chcę być niemiły, ale... (kilka niecenzuralnych słów) kto napisał coś o wzmocnieniu hitów o 25%? Ja tutaj takiej informacji nie widzę. Widzę natomiast, że atak broni 2-ręcznych został zwiększony o 25%, więc analizując i interpretując jak to się uczyłem kilka latek temu w gimnazjum bodajże... stwierdzam, że zmianie ulegnie atak broni, a nie hity nią zadawane. Wytłumaczyć to bardziej łopatologicznie z podaniem przykładu czy już zrozumiałeś?

tomakeo
10-08-12, 14:36
Mervakis - nie chojracz tak.

Jestem po ciężkiej nocy i przeczytałem to na szybko. Tak czy siak to albo będzie gorzej, albo tak samo. Może jeszcze zmniejszycie rate skilla dla 2h ? Bo przecież 30 skilla na 25 lvl to jest za dużo.

Mervakis
10-08-12, 14:40
A może poczekacie na aktualizację, sprawdzicie jak to będzie wyglądało w praktyce i dopiero skrytykujecie?

Slythia
10-08-12, 14:40
Jestem po ciężkiej nocy i przeczytałem to na szybko. Tak czy siak to albo będzie gorzej, albo tak samo. Może jeszcze zmniejszycie rate skilla dla 2h ? Bo przecież 30 skilla na 25 lvl to jest za dużo.
Czy ty naprawdę sądzisz, że współczynniki ustawialiśmy wpuszczając kota na klawiatury i patrząc, co z tego wyniknie? Wszystkie zmiany są*sprawdzone i przetestowane, nie odbiło nam na tyle, by jeszcze tego nieszczęsnego wojownika osłabić.

Trav
10-08-12, 14:41
Jeśli się okaże, że coś jest nie tak z czymś, to się znowu poeksperymentuje i zmieni. Nawet ja nie wierzę, że wprowadzę tą aktualizacją zmiany ostateczne i idealne. Nic niestety idealne nigdy nie jest. Ale warto do tego ideału próbować dążyć.

blanko2222
10-08-12, 15:44
Mam kilka pytań:
1. Posiadam broń Demoniczny pomiot +2(47atk) więc te 25% zostanie dodane do podstawowej wartości broni ,czy t.j w moim wypadku do wartości 47? Pomiot podstawow ma 45atk.
2. Czy możecie napisać o ile po takim zabiegu zwiększą się obrażenia?
3. Już raz zwiększaliśćie dmg zwykłych runek. Moim zdaniem dmg z nich było wyważone.

i tak ogólnie skoro otwieracie npvp to na pvp już tylko zostaną Ci z lvlami , nowych graczy tam nie przewiduje.

Agri
10-08-12, 15:45
To ja ponownie zapytam. Czy mając broń zaczarowaną jakimś żywiołem i uderzając jakiegoś potwora z "odes rago", 100% obrażeń będzie z tego żywiołu? (nareszcie tak jak od zawsze ma to palek)...?

Trav
10-08-12, 15:48
Mam kilka pytań:
1. Posiadam broń Demoniczny pomiot +2(47atk) więc te 25% zostanie dodane do podstawowej wartości broni ,czy t.j w moim wypadku do wartości 47? Pomiot podstawow ma 45atk.
2. Czy możecie napisać o ile po takim zabiegu zwiększą się obrażenia?
Zostanie dodane do podstawowej wartości. Specjalnie się męczyłem myśląc parę dni jak zrobić, by ulepszone bronie też zostały zmienione, bo pierwotnie ten +25% na nie nie wpływał.
Pomiot podstawowy będzie miał 57ataku (około 25% więcej nie znaczy dokładnie). Twój ulepszony +2 zatem będzie miał 59.

To ja ponownie zapytam. Czy mając broń zaczarowaną jakimś żywiołem i uderzając jakiegoś potwora z "odes rago", 100% obrażeń będzie z tego żywiołu? (nareszcie tak jak od zawsze ma to palek)...?
Tak, raczej tak. Choć został wydłużony troszeczkę czas odpoczywania po rzuceniu czaru. Możliwe, że go jeszcze wydłużę. Przekonamy się jaką to mocą będzie rycerz bił.

Uhh
10-08-12, 16:41
Wreszcie trzecia zapowiedz. Wracam do gry i mam nadzieje że odparcie zła przyda się magowi duchownemu.:D




I git że jest to rpg na npvp nie będzie inaczej. Niech Exorit i Collegium sobie grają na pvp i expią kolejne 100+ lvle. Niech sobie biją te 50 lvle chyba że wszystcy na npvp przejdą i srakę macie.

Nie rozumiem cie Verdil, może zabili cie kilka razy ale po co piszesz o tym 10 post?


A co do serwa nopvp, na pewno przez niego nie będzie mniej osób grało na pvp, moim zdaniem będzie grało jeszcze więcej. W końcu same expienie jest bardzo nudne i ludzie będą chcieli się trochę pozabijać ;D.

piotrek123
10-08-12, 16:41
Ile razy będziemy wałkować temat reklamy? No ile?! Pewna reklama będzie - owszem, ale jeszcze nie taka jaką chcemy. Ta pobjawi się, gdy będziemy osobną, „własną” grą.

Altaron NIGDY nie będzie ,,własną" grą. Zróbcie grę od podstaw wtedy możecie ją nazywać własną. Altaron jest tylką polską wersją tibi z własną fabułą i kilkoma zmianami. Uważam, że Altaron jest jedynie kopią tibi i zawsze tak pozostanie nawet gdybyście zmienili wszystko. Altaron został stworzony na fundamentach tibi zawsze będzie otsem.

Co do serwera n pvp to jestem całkowicie za. Myślę, że większość graczy przejdzie na non pvp a pvp będzie świecił pustkami zresztą i tak już świeci:D. Sam również tam przejdę i nie sądze żebym znów grał na pvp między innymi dlatego, że podczas skilowania łucznikiem od 50 do 55 dysta zostałem zabity 3 razy :( za każdym razem przez kogoś innego.

Oceniając nowości w których mowa w zapowiedziach to szału nie ma.
Po tej aktualizacji będzie najprawdopodobniej tak jak wcześniej czyli masa nowych graczy przez pierwszy tydzień, a później znów pustki. :confused:

Uhh
10-08-12, 16:56
Ja nie zgadzam się z tobą piotrku123, moim skromnym zdaniem ludzie zaczną grać na altaronie i nie będzie pustek
Sam również tam przejdę i nie sądze żebym znów grał na pvp między innymi dlatego, że podczas skilowania łucznikiem od 50 do 55 dysta zostałem zabity 3 razy :( za każdym razem przez kogoś innego.. :confused:
Co do pewnej rzeczy się zgodze że większe lvle zabijają o 3-4 razy mniejsze. Pozdrawiam Pro archera ;)

eib
11-08-12, 09:46
A co do serwa nopvp, na pewno przez niego nie będzie mniej osób grało na pvp, moim zdaniem będzie grało jeszcze więcej. W końcu same expienie jest bardzo nudne i ludzie będą chcieli się trochę pozabijać ;D.

Nom, a potem znów wrócą na npvp przed wbiciem 20, ponieważ zostaną zabici kilka razy za free. Ogólnie exorit to jest jakiś totalny fenomen jeżeli chodzi o beznadziejność guildi. na 90% serverów na których grałem zawsze byłem pro i zachowania oraz przykład jaki daje exorit są w ogóle nie do pomyślenia. Pierwszy raz widzę żeby coś takiego mogło trzymać władzę na servie.

Obstawiam, że taki stan rzeczy ma się przez słabość psychiczną, niemoc jednostek, które przeważyły liczebność guildi exorit, czyli są to ludzie zdecydowanie młodsi/bądź dużo mniej inteligentni niż gracze z Collegium.

Najlepszym rozwiązaniem byłby Nowy Server pvp, tuż po zrobieniu nowej reklamy, z jakiej to MG byliby zadowoleni. Większa różnorodność graczy= więcej graczy ambitnych/myślących = dużo jednostek pragnących dojść do władzy = równowaga społeczna.

Co do nowych zmian to może pogram na npvp. Nie tyle, że nie mam wystarczająco siły by wbić 100 lvl ciągle padając od exorit, tylko, że hunted za niedołączenie do ich guildi to rzecz naturalna. Oczywiście są znajomkowie z exorit, którzy maja guildie "neutralne". Co za bzdura :)

Wójek
11-08-12, 13:51
No serwer npvp na to czekałem chyba sie skusze i pogram :D
Ja tak samo. ;)

Tyrond
11-08-12, 14:19
Serwer zostanie zrobiony typowo pod kasę. Wszystkie 14 letnie dzieci pójdą tam grać i będą mogli wyjeżdżać na starych bez konsekwencji, nikt ich nie zabije = nie skończą gry i ludzi będzie dużo, przez co upadnie stary serw.

To czy stary serw upadnie zależy tylko i wyłącznie od graczy na nim grających. Póki co większość nowych graczy dostaje info: "Wy*****laj stąd".

broda
11-08-12, 14:46
ja bede grał na non pvp tylko nadal ciekawi mnie taka kwestia
,,..ktoś nas za przeproszeniem wychuj*a i co mu zrobimy nic..
bo go nie zabijemy...

Serio
11-08-12, 18:30
To kiedy ten up :D?

maja1414
12-08-12, 08:58
Mam pytanie: Czy zmieniając wygląd magicznej ściany (mw) zmienicie też nazwę na "magiczny komin"? Nawet ładniej brzmi :D

Vorian
12-08-12, 09:57
Pieknie nojn-pvp w koncu pogram dla klimatu i nie będe musial patrzeć na tych z****** z Exorit :D
Koniec Random PK !! Nigdy nie lubilem non pvp ale dla altaronu to zrobie :D

begar321
12-08-12, 13:32
Podoba mi się. I dobrze że łucznika usadzono tak z tym odes kpiro. Dziwne jest to 25% więcej ataku dla rycka i zmniejszenie szybkości ataku o 50 % ale zobaczymy jak to wypali.

Sarevok
12-08-12, 14:25
Witam, mam pytanie, ile osób obecnie gra na serwerze?

Nerros
12-08-12, 17:07
Wow czy ja dobrze przeczytałem że ma być server Non-pvp? :) Uwaga Altaronie wrócę !!

wioslo93
12-08-12, 17:48
Coś czuję że wracam na non-pvp.

Vorian
12-08-12, 20:30
Dobrze, troche sie podpalilem tym non-pvp , kiedy można sie spodziewać wprowadzenia w życie ?

anat123
12-08-12, 22:31
bedzie mozna przenosic postacie na npvp po jakims czasie od startu np miesiac albo 2?

seya
13-08-12, 14:42
Też z przyjemnością zagram z kumplami ;D

Z niecierpliwością czekam na jakieś konkretne informacje dotyczące startu, może jakaś przybliżona data ?:D

Tron
13-08-12, 16:08
Już niedługo, bardzo niedługo :)

Kierka
13-08-12, 16:13
Aż się doczekać nie mogę no ! :DD A mam takie 3 DROBNE PYTANKA :)

1.Będzie podana jakaś stronka gdzie bd można ściągnąć nowego klienta ?
2.Będzie strona z możliwością założenia postaci na N-PVP i gdzie Ona będzie podana ?
3.Będą takie same mapki i miejsca wgl tak jak na PvP czy będzie nowa mapka ? ( To mnie najbardziej ciekawi ;D )

Tron
13-08-12, 16:17
Na stronie głównej zostanie podany link do nowego klienta. Konto będziesz mógł założyć w tym samym miejscu co zakładasz postać na Non-PvP. Wraz z aktualizacją dojdzie masa nowych terenów, zadań i expowisk.

pawello13
13-08-12, 16:29
Teverix zauwaz,ze nie jestes jedynym palkim ktoremu to bedzie zmienione. Jakos nikt nigdy nie placze tylko Ty. Za malo przy cycu byles,ze tak zawsze narzekasz? ;P

nie płacze bo normalni już dawno nie grają:D

seya
13-08-12, 16:45
Można wam pomóc w reklamie ??
Chodzi mi o to, czy jak będę reklamować Altaron na różnych forach takich jak tibia.net.pl, bądź leagueoflegends.pl to nie zostanę przez was w jakikolwiek sposób ukarany, jest to w 100% dopuszczalne, prawda ?xD

Tron
13-08-12, 17:03
Nikt nie może Ci zabronić pisania na innych forach/stronach o czym chcesz. Więc tak, jesteś w stanie reklamować.

Bafrox
13-08-12, 19:18
No to teraz już na pewno się nie będzie opłacało grać wojem 2h. Co z tego że 25 % większy hit jak 2x wolniej. 1 hit woja 2h=125%/ 2 hity woja 1h=200%. Prosta kalkulacja. Nie dość teraz, że woj 2h będzie bić mniej to jeszcze dmg więcej będzie obrywać. Po co spowalniać atak 2h, nie rozumiem? Może żeby wyeliminować resztę wojów 2h z altaronu tak?

Kamil_Arasimski
13-08-12, 19:28
Czepiaciesię woja 2h, ma być balans więc chociaz z ciekawości nim pogram, ale oczywiście na nopvp bo na pvp to nie ma życia (wpadnie kilku 100+lvl -najlepiej to magowie, no i tylko trupy pod dp leżą :/ )

Slythia
13-08-12, 19:29
No to teraz już na pewno się nie będzie opłacało grać wojem 2h. Co z tego że 25 % większy hit jak 2x wolniej. 1 hit woja 2h=125%/ 2 hity woja 1h=200%. Prosta kalkulacja. Nie dość teraz, że woj 2h będzie bić mniej to jeszcze dmg więcej będzie obrywać. Po co spowalniać atak 2h, nie rozumiem? Może żeby wyeliminować resztę wojów 2h z altaronu tak?

Pudło.

25% większy atak broni, nie obrażenia.

Smile1
13-08-12, 19:51
Świetnie. od dawna czekałem na non-pvp. I szczerze myślałem że to nastąpi , ale jeszcze za bardzo długi czas, a tu prosze niespodzianka:)

tomakeo
13-08-12, 20:42
@edit
Nie obczaiłem strony "7"

@topic
Zajebioza ... czekam na upa i robię 2h na non-pvp.

sidexxx
13-08-12, 20:45
yyyyy dobrze zrozumiałem że trzeba będzie pobierać znowu klienta? niezaktualizuje sie sam?

Slythia
13-08-12, 20:46
yyyyy dobrze zrozumiałem że trzeba będzie pobierać znowu klienta? niezaktualizuje sie sam?

A to kiedyś klient sam się aktualizował? Tego nie wiedziałam.

sidexxx
13-08-12, 20:51
No ja myślałem że tak jak w tibi odpalasz klienta logujesz sie a tam zaczyna coś pobierać . Pierwszy raz się z tym takim spotykam więc wybaczcie ma niewiedze ale czy mini mape znów bd miał cała zasłoniętą ?

Slythia
13-08-12, 20:52
No ja myślałem że tak jak w tibi odpalasz klienta logujesz sie a tam zaczyna coś pobierać . Pierwszy raz się z tym takim spotykam więc wybaczcie ma niewiedze ale czy mini mape znów bd miał cała zasłoniętą ?

Nie. Mapa pozostanie nietknięta, podobnie jak wszelkie ustawienia czy skróty klawiszowe.

Agri
13-08-12, 21:28
Nie. Mapa pozostanie nietknięta, podobnie jak wszelkie ustawienia czy skróty klawiszowe.

A niech to, jeszcze przed paroma godzinami czytałem gdzieś wypowiedź Trona o nowych expowiskach i terenach ;)

Eresol
13-08-12, 21:30
Czytaj ze zrozumieniem Agri Slythia i sidexxx rozmawiają o minimapie

Agri
13-08-12, 21:32
Czytaj ze zrozumieniem Agri Slythia i sidexxx rozmawiają o minimapie

Aa racja, posty do usunięcia.

Sepethro
13-08-12, 21:53
Czy będzie możliwość po jakimś czasie od startu non-pvp przenieść postać z jednego serwera na drugi? dopuszczacie taką możliwość?

Tron
13-08-12, 22:16
Nie. Postaci nie będzie można przenosić.

seya
13-08-12, 22:17
@Sepethro
Bardzo dobre pytanie, dołączam się.

gonzoraz
14-08-12, 06:27
No to ładnie pvp upadnie

Kierka
14-08-12, 10:57
No to ładnie pvp upadnie

Nie koniecznie ;) Jak komus bedzie sie chcialo Pkowac to se pojdzie na PvP a na PvP jak ktos bedzie chcial grac dalej to bd gral dalej ... Z igly widly robicie ;// Proste. Ktos chce zostac tam to zostaje... Tez mozna pomyslec ze "O ! kazdy idzie tam to ja zostaje tu i bd wbijal lvl bo bd spokoj i moze byc inaczej bedzie sporo osob tez na PvP.

Camol
14-08-12, 13:08
Ja nie zamierzam przechodzić z PvP na nPvP tylko dlatego, że kogoś tam zabijają. Nie pamiętam kiedy ostatni raz ktoś mnie zabił - na 15 poziomie? Teraz mam 50 i nikt do mnie nie skacze pod depo. Wystarczy troszkę ugrać a gra zaczyna być spokojna.
Co do update to ciesze się, że nikt nie ruszył wojownika 1h. ; D

konradowalkero
14-08-12, 14:38
Z powodu bardzo dużej różnicy w umiejętnościach graczy (pvp, logiczne myślenie) a także jakikolwiek brak logicznego myślenia członków gildi rządzących któży wybijają graczy neutralnych, powstanie serwera non pvp jak najbardziej dla mnie oczywiste. Może serwer non pvp zapewni wam stałą liczbe graczy któży ściągną tu swoich znajomych co z kolei może też dobże zareklamować serwer pvp.

Mało troche o tej balansacji profesji co według mnie jest dużym problemem alt aronu. Może po upie będzie troche lepiej z tym pvp/równowagą w levelowaniu profesji.

Jednakże uważam że główną przyczyną waszych problemów liczba graczy. Wszystko się do tego sprowadza. Może serwer non pvp okaże się trafnym pomysłem dzięki czemu trochę zwiększy się liczba stałych graczy (bo tacy tu właśnie grają)

Pozdrawiam.

Ps: heh jak coś to proszę poprawcię za mnie błędy ort bo piszę z tel w robocie (mam papier na dysortografie :d)

Sarevok
15-08-12, 14:18
Kiedy można się spodziewać serwera non-pvp ? :)

Tron
15-08-12, 18:39
Już niedługo :)

adamo199412
15-08-12, 19:24
A będzie do serwera non PvP oddzielne podforum czy coś w tym rodzaju? Bo już widzę te setki tematów:
" Ajajaj trapójom "
" Złodzieje okradli mojom postać "
" Oszóści nie ufajcie im bo kradną itemzy "
" Daje itemzy za zaófanie "
itd, itd, itd...

PS. Przepraszam że tak piszę ale tak niestety może być, zobaczycie ;)

Tron
15-08-12, 19:26
Bardzo możliwe. Jakoś trzeba będzie oddzielić te dwa światy od siebie. To samo jeśli chodzi o regulamin.

PowerGamer
16-08-12, 16:18
Nie prościej zrobić non-pvp z jakimkolwiek systemem wojen/dueli? Wtedy by nie było płaczu bo Ci co się boja o lvl będą sobie grac spokojnie, a reszta dojdzie do wojny i tyle. I nie piszcie, ze rozwiązanie z tibii bo może być zrobione inaczej, a akurat war mode jest w ch*j dobrym rozwiązaniem.

Co do update. Nie gram tu od dawna, ale sledze zmiany jakie tu zachodzą. W sumie niby idzie ten Altaron w dobra stronę, ale dalej wieje pustkami. Wiem, chcecie zrobić ta grę jak najbardziej własna, ale w końcu będzie tu grac po 20 osób i nawet jak zrobicie reklamę to ona nic nie pomoże już wtedy. Co z tego, ze komuś spodoba się server jak wejdzie i spotka przez cały dzień 10 osób? Stwierdzi, ze niema sensu marnować czasu.

Jak dla mnie nadal, jest tu za mało wyzwań, questow, potworów, miast dla pacca. Lvle graczom rosną. Lvla tu wyższego niż 60 nie miałem, ale przypuszczam, ze takie 150lvle już nie maja żadnego urozmaicenia w expieniu.

tomakeo
16-08-12, 17:35
Moim zdaniem twórcy gry pomyśleli też nad takim "war modem".

Masz rację. Ilość graczy to największy mankament Altaronu. Grają tu tylko stali gracze, bo nowi po prostu nie dają sobie rady. Początki są ekstramalnie trudne (samo przejście alchipelagu stanowi ogromne problemy), a później jak już nabijesz jakiś "sensowny" lvl to padasz wracając z expa z powodu "bo tak".

Slythia
16-08-12, 17:36
Archipelag problemem? Dlaczego?

tomakeo
16-08-12, 17:41
Archipelag problemem? Dlaczego?

Najwięcej problemów stawia samo przejście z Alchipelagu przez Erec aż do Neolithu. Samo nabicie 10 poziomu raczej nie stawia problemu (jeżeli wie się, że można sprzedawać sery i robaki). Problem pojawia się przed wizytą u zarządcy wyspy. Najpierw ludzie nie wiedzą gdzie on się znajduje, później jak z nim pisać, gdzie jest statek, z kim zagadać itd.

adamo199412
16-08-12, 17:41
Archipelag problemem? Dlaczego?

Oj niee problemem. Ale fakt, denerwuje bo przychodzi klasyczny Tibijczyk włącza Altarona a tu 10 lvl do wyjścia z " Rooka". Myśli więcej niż na rl? No ale może szybciej leci. A gdzie tam. Trzeba się męczyć z tymi szczurami na krótki miecz bo nic innego się nie zabije. Potem bije się te pająki czy inne węże i tak sobie leci. Ja na 10 lvl-u tylko marzyłem żeby już nie musieć patrzeć na ten Licor.

Slythia
16-08-12, 17:43
Przecież wszystko jest ładnie wyjaśnione. Jeśli ktoś nie potrafi poradzić sobie z głupim przeczytaniem dziennika to jak on dołączy do którejkolwiek z gildii?

adamo199412
16-08-12, 17:43
Najwięcej problemów stawia samo przejście z Alchipelagu przez Erec aż do Neolithu. Samo nabicie 10 poziomu raczej nie stawia problemu (jeżeli wie się, że można sprzedawać sery i robaki). Problem pojawia się przed wizytą u zarządcy wyspy. Najpierw ludzie nie wiedzą gdzie on się znajduje, później jak z nim pisać, gdzie jest statek, z kim zagadać itd.

Właśnie to jest jeszcze przyjemne i ciekawe. Szczególnie walka z potworkiem na arenie. Jeśli ktoś nie wie gdzie jest zarządca to "Oracle" w rl też nie znajdzie.

tomakeo
16-08-12, 17:50
Przecież wszystko jest ładnie wyjaśnione. Jeśli ktoś nie potrafi poradzić sobie z głupim przeczytaniem dziennika to jak on dołączy do którejkolwiek z gildii?

Tak, wszystko jest ładnie wyjaśnione, ale nie wszyscy kieryją się dziennikiem. Dziennie dostaję do 10 wiadomości typu "gdzie jest zarządca ? jak wyjść z rooka?"

Tron
16-08-12, 17:56
Tak, wszystko jest ładnie wyjaśnione, ale nie wszyscy kieryją się dziennikiem.

To nasza wina? Od początku jest mówione, od samego samouczka, że dziennik to klucz do sukcesu. Nie nasza wina, że gracze się nim nie kierują. Ci co nie potrafią sami przejść przez Licor nie są dobrym materiałem na gracza na głównym kontynencie.

Bogo
16-08-12, 18:10
Mankamentem jest osiągniecie 10 poziomu potrzebnego do wyjścia z wyspy początkujących. Czym kierowaliście ustalając taki a nie inny poziom? Osobiście uważam, że poziom 8 byłby wystarczający w celu praktyki.
Wbicie poziomu 9 i 10 wymaga więcej doświadczenia(9/10 lvl =5,1k exp'a/8 lvl=4,2k) niż wcześniejsze 8 co na Licorze jest zwyczajnie nudne.
Nie ma tu szczególnego urozmaicenia gry + każdy traktuje to jako etap przejściowy do prawdziwej przygody.

Co do problemów z opuszczeniem wyspy to nie widzę innej możliwości niż obecne rozwiązanie. Jeśli ktoś ma problemy z czytaniem na takim etapie to wolałbym nie spotkać takiej osoby na głównym kontynencie.

tomakeo
16-08-12, 19:21
Moim pomysłęm na urozmaicenie gry na Alchipelagu jest wprowadzenie czegoś na deseń akademii (takiej jak w Tibii). Była by możliwość wzięcia kilku zadań, zdobycia doświadczenia, odwiedzenia paru miejsc na mapie no i ekwipunku.

Dresiarz
17-08-12, 06:29
Ja też jestem tego samego zdania, że 10 lvl, to jest na prawde za wysokie oczekiwanie.. Bo tak na prawdę sama gra na Archipelagu nic nam nie wnosi to pozniejszej gry... Po prostu zapoznajemy się z tą grą już na głównym kontynencie

Mroczny
17-08-12, 23:07
kiedy bedzie ta akutalizacja i servery nonpvp?

Kamil_Arasimski
18-08-12, 11:59
Ja też nie mogę się już doczekać, to tak jakby test cierpliwości ;)

Sarevok
18-08-12, 13:28
Nowy serwer wyjdzie przed końcem wakacji ? :P

Porter
18-08-12, 14:06
Lepiej nie, przynajmniej do południa będzie spokojniej :)

Howking
20-08-12, 00:02
Pamiętacie mnie? ;)
Czekam na serwer n-pvp. Jeśli tylko znajdę czas w moim napiętym rozkładzie dnia to z chęcią zawitam ponownie w bramach Altaronu :)

sidexxx
20-08-12, 09:55
heh howk twoje poradniki bardzo mi pomogły gdy zaczynałem gre :D nawet dodałem cię do vip ale chyba już nie grałeś :(

Ryszardbialek
20-08-12, 23:44
Ja też czekam na no-pvp. tylko wole wiedzec kiedy dokladnie bedzie serwer zeby nieprzeoczyć startuy;p

cinkiwonsz
20-08-12, 23:46
Myślę, że nikt (kto faktycznie rejestrował na siebie konto) nie przeoczy. Poza tym jak już tak wszystko śledzicie, to nic Wam raczej nie umknie. ;)

maja1414
21-08-12, 06:22
A ja mam pytanie do tych co będą grać na serwerze non-pvp.
Co będziecie robić na tym serwerze po tym jak zrobicie te questy u subprofesji, profesji, grabarza, przeszłości i na elficki miecz? Potem możecie już tylko expić, bo tu jest raptem około 20 questów z czego 3/4 są to questy typu przynieś, zanieś, przejdź się.

sidexxx
21-08-12, 08:36
Może z aktualizacją wejdą nowe questy, a jak nie to będzie tam plaga botów ;p
Ja osobiście wbije sobie tam może z kolegą 20 lvl z ciekawości, jak to jest grać tak kompletnie odpoczątku :D noi zobacze ile ludu tam gra, i jaka atmosfera będzie ;p

Mroczny
21-08-12, 09:49
Teverix a co szkoda ci że nie będziesz mógł robić PA na cyklopach? pvp przez takich jak ty straciło urok jak jeszcze grałem O Z On'em w fallen angels wszystko było z umiarem a teraz sie napatoczyło kilku frajerków jak ty czy sadysta i myślicie że będziecie rządzić w altaronie to teraz sie nie dziw ze wszyscy uciekaja na nonpvp

maja1414
21-08-12, 09:51
Nie wiem czy byłeś neutralem czy nie, ale ja w tej grze nikogo za free nigdy nie zabiłem.

negrula
21-08-12, 10:18
Hmmm... to samo Teverix co robiliśmy na pvp? Tutaj po tym wszystkim, co zrobiliśmy, to organizowaliśmy sobie czas, a nie PK i wojny. Wiec na npvp zapewne zrobimy tak samo ;p