PDA

Zobacz pełną wersję : [wprowadzone] Magowie i ich def.


SasKe
25-04-11, 17:18
Witam,

Zacząłem właśnie grę magiem. Nie myślałem ze może być tak ciężko, a dokładnie chodzi mi o sam (exp) potwory są, eq jest... wszystko jest. Lecz jednak obrona maga jest bardzo zrąbana, czuje się jak bym nawet na sobie EQ żadnego nie miał. Mam 'łuskowy set' i 13 lvl. Mimo tego, dwóch 'czerwi' nie mogę zabić. A zwykły wilk zadaje mi 25+ obrażenia. Prosił bym zwiększyć trochę obronę dla magów, żeby miała ona jaki kol wiek sens... po padanie 3 razy pod zad nie ma żadnego sensu moim zdaniem.

Cieszylo by mnie żeby obrona maga została podniesiona o 30 - 50% żeby zamiast wilk walił 25+ walił 15.

thorus
25-04-11, 17:21
Też popieram obrona magów jest tak cienka że prawie jej w ogóle nie ma ;p Wiadomo mag to nie wojownik ale nie trzeba tej obrony dużo zwiększać wystarczy chociaż troszkę i będzie na pewno dobrze ;]

mefistomen
25-04-11, 17:59
Ja osobiście nie gram magiem ale mam znajomego maga (15lvl) ale na 12lvl już spokojnie solował cyklopy o czym rycerz nawet nie śni...Jest dobrze jak jest ;']
Jeżeli nie umiecie grać magiem to zagrajcie łucznikiem albo rycerzem.

SasKe
25-04-11, 18:03
Żabic cyklopa można.... UP/DOWN. Bylem na cyklopach i padłem na combo.

drazbeczka
25-04-11, 18:06
no mam kolegę maga tutaj i też nażeka przydało by się poprawić ale i tak sądzę ze paladyn to najgorsza profa jak na razie

drazbeczka
25-04-11, 18:49
ta trole tu są zabójcze ;p ale to w koncu inna gra ;p

mefistomen
25-04-11, 20:19
Tutaj nie ma pala tylko jest łucznik a nie narzekajcie na obrone bo teraz mało walicie i słaby def ale potem jak będziecie największe gity walić to już obrony nie oddacie.

Metamorfo
25-04-11, 22:13
z tą obroną jest coś nie tak, gdy na rooku mogłem spokojnie bić gobliny bez większej straty hp to teraz dostaje kilka razy z kamyka po 20 i koniec expa

Prakt
25-04-11, 23:06
Jestem skłonny odrobinę podwyższyć obronę magom, ale myślę, że na takie wnioski jak te tutaj jest trochę za wcześnie.

Każda profesja ma na początku trudno - to fakt. Ale właśnie początki najlepiej tworzą więzi między graczami. Rycerz nie walczy na dystans, ale ma dobrą obronę i zadaje wyższe obrażenia z walki wręcz. Łucznik zadaje obrażenia na dystans i ma dosyć dobrą obronę. Mag zadaje spore obrażenia na dystans, ale za to obronę ma kiepską. Nie trudno się domyślić, że najlepiej jest pogrupować się i stawiac czoła silnym potworom korzystając ze specyfikacji każdej z profesji.;)

W przyszłości zobaczycie, że każda profesja ma swoje plusy i minusy i to dość wyraźnie widoczne. Póki co spróbujcie zawiązać kooperację i sprawdźcie, czy tak nie będzie jednak łatwiej i bezpieczniej. ;)

DarQScreaM
25-04-11, 23:49
Prakt, niech ta gra będzie realistyczna. Mago to kruchy staruszek, który w obrażeniach fizycznych no nie jest zbyt kumaty ;]. Jest dobrze!

Astacius
26-04-11, 02:38
Póki co spróbujcie zawiązać kooperację i sprawdźcie, czy tak nie będzie jednak łatwiej i bezpieczniej.

Jaką kooperacje gdy gdziekolwiek się nie pójdzie zawsze stoi 10 osób?
Zamiast nawalać kamyczki i 4 warstwy różnego podłoża w tym samym miejscu mogliście wyciągnąć tunele i powiększyć resp słabszych stworów.
Mapa widać - niezbyt grywalna, robiona na wygląd.

blanko2222
26-04-11, 02:45
Gra zespołowa to podstawa. Ja magiem razem z rycerzem robimy 8k/h expa ,a sam wyciagam narazie na goblinach max 7k. Więc gra jest nastawiono na teamplay.