Trav
01-06-12, 20:28
Witajcie, poszukiwacze wieści!
Postanowiłem dziś podzielić się z Wami kilkoma słowami o jednym z najistotniejszych elementów prac nad Altaronem - tworzeniu grafik. Jest to proces wymagający sporego nakładu pracy i czasu, jednak potrafi skutecznie zaowocować przyjemnymi dla oka zmianami całego świata gry. Właściwie od początku istnienia projektu nowe grafiki stanowiły jeden z filarów Altaronu.
Altaron przez cały czas dąży do stania się grą niezależną, a nie można tego osiągnąć dopóki m.in. nie znikną z niego wszelkie obce grafiki. Ja oraz grupa oddanych twórców pracujemy nad tym cały czas, a efekty widzieliście dotąd z każdą nową aktualizacją. Ta nadchodząca nie będzie wyjątkiem.
http://altaron.pl/Cache//images/gallery/be6991b75e.gif
W przeciągu roku udało się w sporej mierze odnowić oblicze świata gry. Powyżej porównanie jednej z pierwszych zapowiedzi wyspy Anan z obecnym jej stanem.
Ostatnimi czasy tempo prac wzrosło niezmiernie i otrzymuję czasem naprawdę liczne paczki grafik mniejszych lub większych. Dzieje się tak nie tylko dzięki nowym twórcom, którzy pokazali swoje umiejętności i trafili do ekipy grafików, ale też dzięki mocnemu zaangażowaniu dobrze nam znanych osób. Tutaj chciałbym już teraz im podziękować szczerze.
Oczywiście jestem daleki od powiedzenia, że prace idą ku końcowi. Wciąż sporo zostało do "przemalowania" i to elementów silnie i często widzianych w świecie gry. Dlatego nie liczcie na to, że z najbliższą aktualizacją cały świat się odmieni, ale na pewno dostrzeżecie niemałą różnicę. Pamiętajmy, że na całość składają się setki nawet bardzo drobnych elementów.
Może dość słów. Przygotowaliśmy dla Was galerię obrazków, gdzie możecie obejrzeć trochę nowych elementów gry. A będzie ich więcej!
[ LINK DO GALERII ] (http://altaron.pl/Gallery-Index/cid-26/)
Graficy i reszta ekipy Altaronu pozdrawia!
Postanowiłem dziś podzielić się z Wami kilkoma słowami o jednym z najistotniejszych elementów prac nad Altaronem - tworzeniu grafik. Jest to proces wymagający sporego nakładu pracy i czasu, jednak potrafi skutecznie zaowocować przyjemnymi dla oka zmianami całego świata gry. Właściwie od początku istnienia projektu nowe grafiki stanowiły jeden z filarów Altaronu.
Altaron przez cały czas dąży do stania się grą niezależną, a nie można tego osiągnąć dopóki m.in. nie znikną z niego wszelkie obce grafiki. Ja oraz grupa oddanych twórców pracujemy nad tym cały czas, a efekty widzieliście dotąd z każdą nową aktualizacją. Ta nadchodząca nie będzie wyjątkiem.
http://altaron.pl/Cache//images/gallery/be6991b75e.gif
W przeciągu roku udało się w sporej mierze odnowić oblicze świata gry. Powyżej porównanie jednej z pierwszych zapowiedzi wyspy Anan z obecnym jej stanem.
Ostatnimi czasy tempo prac wzrosło niezmiernie i otrzymuję czasem naprawdę liczne paczki grafik mniejszych lub większych. Dzieje się tak nie tylko dzięki nowym twórcom, którzy pokazali swoje umiejętności i trafili do ekipy grafików, ale też dzięki mocnemu zaangażowaniu dobrze nam znanych osób. Tutaj chciałbym już teraz im podziękować szczerze.
Oczywiście jestem daleki od powiedzenia, że prace idą ku końcowi. Wciąż sporo zostało do "przemalowania" i to elementów silnie i często widzianych w świecie gry. Dlatego nie liczcie na to, że z najbliższą aktualizacją cały świat się odmieni, ale na pewno dostrzeżecie niemałą różnicę. Pamiętajmy, że na całość składają się setki nawet bardzo drobnych elementów.
Może dość słów. Przygotowaliśmy dla Was galerię obrazków, gdzie możecie obejrzeć trochę nowych elementów gry. A będzie ich więcej!
[ LINK DO GALERII ] (http://altaron.pl/Gallery-Index/cid-26/)
Graficy i reszta ekipy Altaronu pozdrawia!