PDA

Zobacz pełną wersję : [wprowadzone] Komunikacja głosowa TS czy VT


Aragorn
25-04-11, 00:46
Proponuje żeby powstał publiczny serwer komunikacji głosowej np. w programie VT czy TS. Piszcie co wy na to.

siwyus
25-04-11, 00:57
Podzielam pomysł chodź sam bym nie mógł brać udziału bo mam spalone wejście do mikrofonu...

adamo199412
25-04-11, 00:57
Dzieci neo będą darły japy :\

Aragorn
25-04-11, 01:15
@up
To część tej zabawy :D. A tak na serio to moze byc osoba ktora bedzie pilnowala porzadku ;)

pojebek12
25-04-11, 07:57
Zaraz ci dzieciarnia wjedzie i zacznie dupska drzec i tyle ;s:\

blanko2222
25-04-11, 11:05
Ventrillo ts sux

Aragorn
25-04-11, 11:29
Nie cierpie takich wypowiedzi jak kolega wyżej. Owszem szanuje twoje zdanie możesz sie nie zgadzać. Ale na Boga uzasadnij to jakoś!

mefistomen
25-04-11, 12:47
Po pierwsze proszę o pisanie po polsku a nie" lol, adsjnaskda, hahaha , xd , ;p) co do tych 2 ostatnich MOŻNA czasem użyć. A tak Jestem za Vt bo Ts jest według mnie gorszy. Ale pamiętajcie, że nie można wymagać od nich kanału vt bo oni stawiają gre a nie wszystko co chcecie...Vt jest dla graczy nie dla admina i do tego jest płatne.

drazbeczka
25-04-11, 17:24
no Ba obowiązkowo vt fajne akcje lecą ;p

blanko2222
26-04-11, 02:51
Nie cierpie takich wypowiedzi jak kolega wyżej. Owszem szanuje twoje zdanie możesz sie nie zgadzać. Ale na Boga uzasadnij to jakoś!

Uzasadnienie : Ventrillo jest o wiele latwiejsze i przyjemniejsze w obsłudze.

drazbeczka
26-04-11, 10:05
Vt powino być dla gildi itp albo ustawić np że za 5 zł dla danej grupy będzie vt czy coś w tym stylu

Seku88
13-05-11, 14:40
Odświerzam temat, jestem za powstaniem serwera VT altaronu, można by było porozmawiać z innymi graczami, przydały by się jakieś kanały dla klanów. Świetny pomysł moim zdaniem

Sosna
13-05-11, 14:46
przecież każdy klan lub zawiązane pakty kilku klanów mają tutaj swoje vt i ts

maks889
13-05-11, 14:51
Jestem jak najbardziej za koszty są nie duże i będzie można przeprowadzać tam różne konkursy. Jakby co wole vt.

Seku88
13-05-11, 14:52
No tak, mam na myśli takie serwerowe VT na które mógłby wejść każdy z graczy, można było by pogadać, pomagać sobie w misjach czy np pohuncić silniejsze potwory z innymi ludzmi ;)

Tron
13-05-11, 17:43
Jeśli jakiś klan chce mieć swój kanał, to niech sobie takowy kupi. To jest naprawdę mały wydatek.

Sosna
13-05-11, 18:21
Jeśli jakiś klan chce mieć swój kanał, to niech sobie takowy kupi. To jest naprawdę mały wydatek.

dokładnie XD coś często się zgadzamy :)