PDA

Zobacz pełną wersję : Runa Ognia & Światła


sadysta
14-05-12, 14:40
W czwartek (17.05) ok. godziny 19stej odbędzie się wyprawa na runę ognia i światła,które są potrzebne do dostępu na przeszłość. Imprezka organizowana w dużej mierze przez doświadczonych graczy z Exorit.

Blokerem będzie Karrim Pal (http://altaron.pl/p/karrim%20pal/)(aktualnie 141 poziom), który powinien spokojnie sprostać zadaniu.

Wymagania:
- Zaczęta misja na runę światła i ognia
- 55+ poziom
- Status Szlachecki





Osoby , które są zainteresowane zgłaszać się do:
Karrim Pal , Nox Reincarnation, Teverix


Pozdrawiam

jasiek50
14-05-12, 15:00
a miało być w sobotę...

Rhara
14-05-12, 15:19
a nie w sobote miało byc?
JBC sie zgłaszam ale bardziej mi pasuje zeby bylo w sobote, mysle ze innym tez

makmej
14-05-12, 16:40
No to robimy runę ognia!!! :D

maja1414
14-05-12, 16:48
Robimy w czwartek... Postaram się do tego czasu wbić 13 lvl'i. (Już wczoraj 7 wpadło). A jak nie będzie wielu ludziom pasowało to zawsze można przesunąć na piątek, czy sobotę. Tyle już czekacie że te 2 dni was nie zbawią :D

phenixioo12
14-05-12, 16:56
Zgłaszam sie :P

sadysta
14-05-12, 18:24
a miało być w sobotę...


Miało, ale Karrim nie może być w sobotę. Chyba,że ty będziesz blokował Rokite :p
Można byłoby to zrobić też w piątek, jednak na czwartek większość ludzi będzie dyspozycyjna.

jasiek50
14-05-12, 18:31
gadałem z karimem że będę bloczył mu jednego z demonów, ale rokity 61 wojem nie blokne. no cóż trudno... poczekam kolejne kilka miechów

zal12345
14-05-12, 22:58
Mi też nie pasuje w czwartek ;(
ban schodzi w sobote o 18 lipton ;D
Przesuńcie

Morgian:rolleyes:

maja1414
15-05-12, 06:04
A Karrima nie będzie całą sobotę czy np do południe albo do wieczora, bo może jednak lepiej jest przesunąć na sobotę wypad. Po co ludzie od nas mają tracić taki wypad. 2 dni można przecież poczekać. Ja wracam ze szkoły o 18 to coś się wymyśli.

zal12345
15-05-12, 11:04
w zasadzie gdyby to miało być w sobote to i ja bym się przeszedł.



Tym 110 Ryckiem ???


To by był git ;D:D

amindos
15-05-12, 11:42
To ja też jestem chętny.

krzychy121814
15-05-12, 14:40
Sory ale w sobotę jestem o 20.30 w domu wiec nie wiem czy o takie pozę bendzie pasowac ja moge isc w czwartek o 19 lub w sobotę cos koło 20.30

maja1414
15-05-12, 16:05
Sobota 20.30 Każdy będzie miał dużo czasu. Jedni się wyśpią po melanżu, drudzy nie będą już mieli nic do roboty. Na spokojnie można sobie pójść... Te 2 runki zrobimy do 22 max. Najwyżej zrezygnujecie z wieczornego spaceru.

Czwartek- dużo ludzi "się uczy", inni nie mogą, jeszcze inni moją lvl'a nie dobić (tutaj przejawia się mój egoizm :D). Jak pójdziemy w czwartek będę mógł tylko kinem iść :D

makmej
15-05-12, 16:21
Sobota 22.00 mi jedynie pasuje:)

jasiek50
15-05-12, 16:47
w sobote wieczór każdy ma czas?! większość ludzi czeka na sobotę żeby wieczór gdzieś wyjść, bo w niedzielę można odpocząć.

krzychy121814
15-05-12, 17:01
powiem tak chcę was wszystkich zabrać ale sie nie da jutro podam ostateczną datę: czwartek o 19 lub sobotę o 20.45 Nie bende ich juz zmieniac wiec sory jak ktos nie będzie mógł iść

Uwolniona Mysl
15-05-12, 17:15
Ormo dobra... No to robimy rune ognia 8)

Wawro
15-05-12, 19:16
noobyyyyyyyyyy

jasiek50
15-05-12, 20:27
noobyyyyyyyyyy

teraz się bawimy w rpg :)

krzychy121814
16-05-12, 19:37
wiec sobota o 20.45 zaczynamy imprezę